Suomi , Fin land, lopun maa , maksaa valheellisen hyvinvoinnin ja valtavasti ylisuuren hallintokoneiston ylläpitämisen takia otetusta 66 000 miljoonan euron lainasta
6 000 miljoonaa euroa eli jokaista työssä olevaa kohti .
Siinä on kolme kutosta , joihin Suomi kaatuu
Seuraukset tästä tulevat olemaan laajempia kuin vain maatamma koskevia..
666;sta
7
365
Vastaukset
- TR_
Numerologia on hauskaa, mutta eihän noissa ole mitään järkee!!! Mitä nuo "000" tarkoittavat???
- tarkoittaa
ymmyrikäisiä silmiä jotka ajattelee että mitä mitä mitä ?
- matkamies
Itse asiassa ei mikään salaisuu kolmekuutosta on ramatussa pedon luku.
Häh havahtukaa viimein ymmärtämään.- huu
Yksinkertaisten ihmisten pakanallista taikauskoa.
- säkö sitten
huu kirjoitti:
Yksinkertaisten ihmisten pakanallista taikauskoa.
säkö muka olet kaksin- tai peräti kolmenkertainen ? Älä kuule luule ittestäs noin suuria, sun kirjoitustyylistä huomaa heti että sä oot pakana.. Mä oon katsos kristitty, mä luen raamattua ja siellä varotetaan sun kaltaisista moninkertaisista ihmisistä... Yksinkertaiset on Jeesuksen omia, älä hauku meitä tolvana. Tulee taivaasta kuuma kivi päähän, eikö pakanaäitis oo opettanu sulle raukalle mitään tapoja.. Voi voi , kaikkia meitä onkin
- Maagikko
Suomi sana tulee suomaasta .
Lukekaa tarkemmin Johanneksen ilmestys. luku 666 on ihmisen luku ja mehän niitä suurempia petoja ollaan tässä luomakunnassa.
Että silleen.- matkamies
Kansojen merestä nouseva pedon luku on Ilmestyskirjassa mainittuna,neki jota ottavat se merkin otsaan tai käsivarteensa,itse en halua olla siinä jonossa olla,enkä se kannattaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938