Nyt saatte onnitella mua!

Mohikaani_27

* 73v. tuli tänään täyteen!
* Kun nimimerkkini lopussa on tuo 27, joka oli 72 ikävuoteni käänteinen lukema. Niin pitäiskö taas vaihtaa 73/37 lukemaksi? Auttakkaa nyt vanhaa miestä!

31

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikauskoa!

Siunausta ja pitkää ikää ja menestystä aineellisesti ja että sielusikin menestyisi ja< terveyttä.

T Mennari.

• aarne

Paljon onnea merkkipäiväsi johdosta!!

Pidä vaan toi '27', mitä sitä vaihtamaan, eikös toi ole ihan hyvä noin.

Siunausta!

• * Vaikka vähän käskin itse sitseni onniteltavaksi, ihan aitoja ovat onnittelut, kiitos ! Pidetään 27 , kiitos vinkistä!

• ja siunausta..t:aki

• siunausta, terveyttä ja kaikkea hyvää Sinulle, Mohikaani, yhteisen Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä!

• * Sinulla on varmaan myös aika lähellä sama ikä, muistaakseni, vai olitkohan vähän vanhempi ja myös , tietty, viisaampi ;)

* Kiitos myös aksu521, tomumajalle, Purjeelle ja Hirvakselle! Jokaiselle sydämellinen kiitos muistamisesta. Ihan sydän herkistyy,kun kuitekin monet haluaa muistaa

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* Sinulla on varmaan myös aika lähellä sama ikä, muistaakseni, vai olitkohan vähän vanhempi ja myös , tietty, viisaampi ;)

* Kiitos myös aksu521, tomumajalle, Purjeelle ja Hirvakselle! Jokaiselle sydämellinen kiitos muistamisesta. Ihan sydän herkistyy,kun kuitekin monet haluaa muistaa

oma ikäni on arvoitus itsellenikin, mutta tämä maallinen majani saavutti 73 vuoden iän jo viime vuoden syyyskuussa.

Esimerkiksi Ef.1:3,4 jakeissa Paavali viittaa siihen suuntaan, että olisimme olleet Kristuksessa Jeesuksessa jo ennen maailman perustamista. Samaan asiaan viitta Heprealaiskirjeen 2:11 jae:

11 "Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi",

• lapsella kiittää, Jumalan lahjoja kaikille riittää! Siunattua syntymäpäivää sinulle, veli !!! :)

• J.Edgar

Laita nimimerkkisi perää synnyinvuotesi.

Eikö olisi jo aika tulla järkiisi ja jättää tuo uskonnollinen hömpötys. Kerkiäisit vielä elää täyden elämän.

• * Tuota noin, nyt kyllä tällä ikää pitäisi päästä kaikesta mikä painaa ja on haittana elämän tiellä päästä vapaaksi entistä enemmän, koska aikani maanpäällä alkaa hiipumaan loppua kohden, että olisin Jeesuksen veressä vapaa kohtaamaan Jumalani Jeesuksen kanssa. Ettei Jeesuksen tavitsisi häpeässä minua kännytää taivaan portilta.
        * Turvani on Jeesuksessa, muutapa ei juurikaan sitten olekkaan.

• hirvas

paljon onnea, terveyttä ja siunausta merkkipäivänäsi sananlaskujen sanoin.

Snl.3

1 Poikani, älä unhota minun opetustani, vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
      2 sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat.
      3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
      4 niin saat armon ja hyvän ymmärryksen Jumalan ja ihmisten silmien edessä.

• Il-Mari

Onniteluni sinulle merkkipäiväsi johdosta!
      Jumalan Suurta ja Runsasta Siunausta sinulle!
      Nimimerkkisi on tuttu ja "turvallinen" pidä se!

• ja vinkistä, taidanpa pitää nimimerkkini entisellään. Kiitos!

• 73.v!

nimimerkki on ihan hyvä noin, ja nythän kaikki jo tietävät että mitä se pitää sisällään :D

• Olet kyllä harvinaisen itsekeskeinen ihminen kun kehtaat pyytää itsellesi onnitteluja keskustelupalstalla.

En ole ennen kenenkään toisen nähnyt alentuvan moiseen huomionhakuisuuteen noin törkeällä tavalla.

• mk81

onnea onnea! tuo luku 27 on kohta minulla edessä. olet samanikänen kuin paras kaverini, minun ukkini meinaan:)

• vanhaa miestä, etkä paljastanut sisintäsi noin julkeasti? Nyt mä tiedän mitä olt miehiäsi, ja tiedätkös mitä se on?
        * Täysin huumorintajuton, ykstotinen äkipikainen päättelemisen ja arvioiden teossa. Jotka yleensä ei osu koskaan kohdalleen. Huuumoria hyvä mies, huumoria hieman elämään tällekkin palstalle.

• PakanainHuuto

Kyllä sinut tunnetaan vaikka nikkisi perässä olisi mitä vain, ei tarvitse vaihtaa.

• vinkki, ei vaihdeta!

• frihet

Niin kuin on päiväsi, niin on voimasi, jonka Jeesus Kristus uskollisille palvelijoilleen antaa.

Herra sinua siunatkoon ja terveyttä myös tuleville armon päiville antakoon.

Eli parikymppiä on sinulla taulussa enemmän, enkä minä noin pitkää ikää edes toivokkaan, saa sit nähdä montako armon päivää mittariin virlä kertyy.

• * Sota-urho kyllä tulee bumerangina sinulle itsellesi ,en millään voi sitä arvonimeä omia itselleni, leikkimielisesti kyllä!

• frihet
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Sota-urho kyllä tulee bumerangina sinulle itsellesi ,en millään voi sitä arvonimeä omia itselleni, leikkimielisesti kyllä!

Olet varmaan yksi niistä harvoista, jotka ovat puollustaneet raamatullista linjausta ja tuonnut helluntalaisuuden mukaisen ajatuksen monrlta taholta ja siksi olet saanut "sotia" monia vastustajia vastaan, jopa uskovia.

Eli olet kyllä hatun noston ansioinen jos näin vähimmin sanois.

Eli sinua on tarvittu ja tarvitaan vastaisuudessakin, mut älä herkuttele liiaksi, ettei terveydellisiä murheita tule.

Minä taas en osaa lopettaa tätä kuormien vientiä, tuli taas tänäänkin 1/4 kuormaa lastattua ja olen niin monesti tuuminut, et pitäs lopetella,mut,mut...
        Tehdään työtä, kun vielä on päivä, niinhän sanakin opettaa ja levätään, kun on levon aika.

• auttaja

Kiitos, kun saan onnitella.
      Onneksi olkoon, aikamieheks tulkoon!

"Ei niin, että jo olisin täydelliseksi tullut, vaan minä riennän sitä kohti..."

• huomata, että huumoriakin löytyy, ja ymmärsit, tämän avauksen ihan oikein, niikuin lähes kaikki ovat sen ymmärtäneet;)

• Vihdistä

Lämpimät ONNITTELUT Mohikaani 27!

• Skeptikko

73 vuotta on jo lähes miehen ikä.Toivottavasti ajatuksesi vielä selkiävät, etkä elä haavemaailmoissa. Minä olen muuten lähes neljä vuotta vanhempi, enkä ole taatusti uskovainen. Olen liian paljon maailmaa nähnyt.

• Skeptikko kirjoitti:

73 vuotta on jo lähes miehen ikä.Toivottavasti ajatuksesi vielä selkiävät, etkä elä haavemaailmoissa. Minä olen muuten lähes neljä vuotta vanhempi, enkä ole taatusti uskovainen. Olen liian paljon maailmaa nähnyt.

* Kuinnioitettava ikä sulla on, ja nyt kun olet jo tätämaailmaa paljon nähnyt, ja aika rientää kohti sitä hetkeä kun siirrymme ajasta iäisyyteen, niin ehdottaisin, että ajattelist kuitenkin jo , että jospa nämä uskonhuurut olisikin totta, mieti nyt kuitenkin, en ala saarnata, tiedät miten ja mistä pääset alkuun, jos vaikka tapahtuisi miellenmuutos, hyvää ja onnellista elämää elämän ehtooseen, sinullekkin!

• siitä huolimatta
        Skeptikko kirjoitti:

etten kaikessa aina ole samaa mieltä kanssasi.

• väärään paikkaan!
        siitä huolimatta kirjoitti:

Piti tulla Mohikaanin aloituksen alle.

• siitä huolimatta kirjoitti:

* Sitten en varmaan minäkään ole sinun kanssasi aina samaa mieltä, mutta annetaan asioiden kinata, eihän mulla voi olla sua vastaan mitään, koska en tunne lainkaan, ja kai sama pätee sieltä minuunkin päin? Että jutellaan asioista kaikesa sovussa ja jos mahdollista rakentavassa hengessä. Hyvää kevättä sinulle, ja kiitos onnentoivotuksisya!

• Skeptikko
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Sitten en varmaan minäkään ole sinun kanssasi aina samaa mieltä, mutta annetaan asioiden kinata, eihän mulla voi olla sua vastaan mitään, koska en tunne lainkaan, ja kai sama pätee sieltä minuunkin päin? Että jutellaan asioista kaikesa sovussa ja jos mahdollista rakentavassa hengessä. Hyvää kevättä sinulle, ja kiitos onnentoivotuksisya!

Vieraiden kielten taholta. En tullut ajatelleeksi, että ehkä sinulle annettiinkin vain puhumisen lahja, eikä sitten näytettä taidoista voi tietenkään antaa, koska kirjottaminen on hankalaa. Mutta, kuten sanoin, olen ollut paikoissa kuuntelemassa noita kielipuolipotilaita, eipä se kieli mitä he seuroissa mokeltavat ole todellakaan minua vakuuttanut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      402
      8701
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3061
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1463
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      995
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      950
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      874
    Aihe