Tietääkä kukaan voiko etäopiskeluna opiskella ratsastuksenohjaajaksi? Haluaisin ammattipätevyyden alalle mutta sisäoppilaitos tyyppinen opiskelu Ypäjällä ym. ei oikein käy koska minulla on pieni lapsi ja lauma eläimiä hoidettavana. Jos tiedät jotain kyseisenlaisesta opiskelumuodosta niin kerrothan siitä jotain.
Etäopiskeluna ratsastuksenohjaajaksi?
3
404
Vastaukset
- Ispir
itse olen opiskellut ratsastuksenohjaajaksi etäopiskelulla eli monimuotokoulutuksella. Kestää vajaan vuoden ja töitä tein kokoajan , kävin ypäjällä teoriajaksoilla kerran kuussa , ne kesti noin 3-4 päivää.
- Ratsastuksen ohjaaja tulevaisu
Kiitos vastauksesta. Nyt tiedän että etäopiskelu on mahdollista.
- Unicorn
Ratsastuksen ohjaaja tulevaisu kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Nyt tiedän että etäopiskelu on mahdollista.
Moi.
Etäopiskelu tai tarkemmin sanottuna monimuotukoulutus on mahdollista juuri ypäjän hevosopistossa. Sinne on pääsykokeet: ratsastusta,teoriaa ja vissiin kuntotesti yms. Lisäks mun mielestä pitää olla vielä töissäkin jossain rats.koululla. Porukkaa rankataan melko tarkasti ja sisäänpääsy ei ole ihan helpointa. Jos pääsee, on tosiaan ne lähijaksot muistaakseni kuus kertaa viikon mittasia ja pitää olla oma hevonen ja lähijaksot täytyy maksaa omasta pussista.
Kyllä siellä tietty oppiikin paljon mutta motivaatiota, rahaa ja aikaa pitää olla.
Tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929