Tietääkä kukaan voiko etäopiskeluna opiskella ratsastuksenohjaajaksi? Haluaisin ammattipätevyyden alalle mutta sisäoppilaitos tyyppinen opiskelu Ypäjällä ym. ei oikein käy koska minulla on pieni lapsi ja lauma eläimiä hoidettavana. Jos tiedät jotain kyseisenlaisesta opiskelumuodosta niin kerrothan siitä jotain.
Etäopiskeluna ratsastuksenohjaajaksi?
3
403
Vastaukset
- Ispir
itse olen opiskellut ratsastuksenohjaajaksi etäopiskelulla eli monimuotokoulutuksella. Kestää vajaan vuoden ja töitä tein kokoajan , kävin ypäjällä teoriajaksoilla kerran kuussa , ne kesti noin 3-4 päivää.
- Ratsastuksen ohjaaja tulevaisu
Kiitos vastauksesta. Nyt tiedän että etäopiskelu on mahdollista.
- Unicorn
Ratsastuksen ohjaaja tulevaisu kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Nyt tiedän että etäopiskelu on mahdollista.
Moi.
Etäopiskelu tai tarkemmin sanottuna monimuotukoulutus on mahdollista juuri ypäjän hevosopistossa. Sinne on pääsykokeet: ratsastusta,teoriaa ja vissiin kuntotesti yms. Lisäks mun mielestä pitää olla vielä töissäkin jossain rats.koululla. Porukkaa rankataan melko tarkasti ja sisäänpääsy ei ole ihan helpointa. Jos pääsee, on tosiaan ne lähijaksot muistaakseni kuus kertaa viikon mittasia ja pitää olla oma hevonen ja lähijaksot täytyy maksaa omasta pussista.
Kyllä siellä tietty oppiikin paljon mutta motivaatiota, rahaa ja aikaa pitää olla.
Tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4122261Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122099Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501425Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821099Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581005Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403983Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 153865
- 56829
- 79805