Mika Myllylä on Neitsyt merkiltään muuten...

Juha82

nyt näyttäisi että Mika on pääsemässä eroon ongelmistaan.

Oon ollut huolissaan hänen tilastaan.
Tuli työtehtävä miehelle Norjasta, hyvältä ystävältään Vegard Ulvangilta.

Kun on tehnyt jonkun rikkeen(esim tässä tapauk. Doping) niin jossain vaiheessa siitä syyllisyyden tunnosta on päästävä eroon.
Mulla ei oo ollut tällaisia ongelmia.

Ei pidä tuomita heti ihmistä.
Mahdollisuus on aina.
Jos Mika osaa hankkiutua hyvien ihmisten pariin niin silloin tilanne on aina parempi.
Monenlaisia "kivittäjiä" on olemassa.

Mika teki hienon liikkeen kun luovutti kaikki palkintonsa Haapajärven kaupungille.

22

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin on

      kaisa variskin et silleen

      • jojo

        No olisi pitänyt arvta! Viinaa se vetää ainakin hyvin neitsytmaiseen tapaan. Toinen veikkaus olisi ollut rapu. Mutta rapu nyt on niin surkimus, että ei olisi koskaan pystynyt hiihtämään niinkuin Mika joskus.


      • Juha82
        jojo kirjoitti:

        No olisi pitänyt arvta! Viinaa se vetää ainakin hyvin neitsytmaiseen tapaan. Toinen veikkaus olisi ollut rapu. Mutta rapu nyt on niin surkimus, että ei olisi koskaan pystynyt hiihtämään niinkuin Mika joskus.

        teiltä.
        Phuh.

        Härät ja ravut ja neitsyet ovat niin tunteikkaita kait? että loukkaantuvat ehkä helpommin tai sairastuvat henkisesti/masentuvat?
        voivat sortua tällaisiin tekoihin, kieroiluun, mutta eiköhän niihin sorru muunkin merkin henkilöt.

        Toiset voivat olla henkiseltä puolelta ilkeitä.
        Mutta luulenpa että niitä on joka merkeissä, niin Härissä, Kauriissa, Vesimiehissä kuin Jousimiehissä.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        teiltä.
        Phuh.

        Härät ja ravut ja neitsyet ovat niin tunteikkaita kait? että loukkaantuvat ehkä helpommin tai sairastuvat henkisesti/masentuvat?
        voivat sortua tällaisiin tekoihin, kieroiluun, mutta eiköhän niihin sorru muunkin merkin henkilöt.

        Toiset voivat olla henkiseltä puolelta ilkeitä.
        Mutta luulenpa että niitä on joka merkeissä, niin Härissä, Kauriissa, Vesimiehissä kuin Jousimiehissä.

        hyvin pahasti/vaikeasti.
        Autoin isääni parhaani mukaan, isäni piti hakea apua ammatti-ihmisiltä.
        Nyt hän on toipunut.

        Isäni ei pettänyt eikä ollut väkivaltainen.
        he eivät tulleet toimeen niin hyvin keskenään.

        Äitini on jousimies, jonka pitäisi tulla toimeen kaikkien kanssa hyvin jos uskot horoskooppitulkintoihin.
        Niin hän tuleekin, mutta valitettavasti isän kanssa kävi niinkuin kävi.

        Näen itse että molemmissa oli vikaa.

        Mutta isäni on muuten Raivoraitis(yllätys kun on Rapu).

        Ite oon härkä ja oon aika kaukana jostain materialistista tai rahanhimoisesta kaverista(joku voisi äkkiä olettaa että olen luuseri mutta urheilijamiehiä ollaan ja työtä tehdään).
        Rahaa pitää olla aina jonkun verran tilillä jokatapauksessa ns "pahan päivän" varalle, mun tapana tehdä näin.

        Jokainen taaplaa omalla tyylillään.


      • rapukin
        jojo kirjoitti:

        No olisi pitänyt arvta! Viinaa se vetää ainakin hyvin neitsytmaiseen tapaan. Toinen veikkaus olisi ollut rapu. Mutta rapu nyt on niin surkimus, että ei olisi koskaan pystynyt hiihtämään niinkuin Mika joskus.

        olis doupattuna pystyny kun mikakin,nii kerta.


      • horoskoopista

        Huomasin tuon saman molemmista aikoinaan, että tuon TÄYTYY olla Neitsyt, kun kuulin uutisten lukijan sanovan Variksesta: Ei ole koskaan myöntänyt...


    • niin neitsyttä

      Neitsyen piirteitä kuvastaa ainakin, se että Mika ei koskaa tietääkseni itse myöntänyt taikka sanonut tehneensä väärin. Onko joku kuulluut Mikalta anteeksipyyntöä!

      • haapajärv.

        >>>>>Neitsyen piirteitä kuvastaa ainakin, se että Mika ei koskaa tietääkseni itse myöntänyt taikka sanonut tehneensä väärin.>>>>>
        Niin missä on sanottu, että neitsyt ei myönnä virheitään? Ja vainko neitsyt ei myönnä virheitään. Ja että Mika Myllylä ei myönnä virheitään,koska on neitsyt?
        Anna linkki!


      • ex -ukkoni

        Neitsyen piirteitä kuvastaa ainakin, se että exäni ei koskaa tietääkseni itse myöntänyt taikka sanonut tehneensä väärin. Onko joku kuulluut exältäni anteeksipyyntöä!    

               


      • sen pitäs

        pyydellä kaikilta anteeksi ja myönnellä niitä tekemiään virheitä? Tehkää tekin näitten virheitten pyyteliät niitä tunnustuksia ja alkakaa kertoo mitä virheitä te ootte elämässä tehneet. ALOITA SINÄ!!!Mä luettelen sitte omat virheeeni jos se jotain kiinnostaa...


      • ???
        ex -ukkoni kirjoitti:

        Neitsyen piirteitä kuvastaa ainakin, se että exäni ei koskaa tietääkseni itse myöntänyt taikka sanonut tehneensä väärin. Onko joku kuulluut exältäni anteeksipyyntöä!    

               

        ja pyytaa abteeksi.katuu ja itkee ja muutenkin nayttaa tunteita(mies)


      • jojo
        sen pitäs kirjoitti:

        pyydellä kaikilta anteeksi ja myönnellä niitä tekemiään virheitä? Tehkää tekin näitten virheitten pyyteliät niitä tunnustuksia ja alkakaa kertoo mitä virheitä te ootte elämässä tehneet. ALOITA SINÄ!!!Mä luettelen sitte omat virheeeni jos se jotain kiinnostaa...

        No eihän jousimies ja rapu mitenkään tule toimeen keskenään. Se on nähty ja koettu!
        t. jousimiesnainen


      • käry kävi

        Mitä vaan saa tehdä, kunhan ei jää kiinni!

        Ja käryää, ei se ole oma vika, vaan käräyttäjien vika!

        Mika ei olisi koskaan myöntänyt, jos ei olisi kärähtänyt! Oikeasti, onko vieläkään myöntänyt?


      • käryyn
        käry kävi kirjoitti:

        Mitä vaan saa tehdä, kunhan ei jää kiinni!

        Ja käryää, ei se ole oma vika, vaan käräyttäjien vika!

        Mika ei olisi koskaan myöntänyt, jos ei olisi kärähtänyt! Oikeasti, onko vieläkään myöntänyt?

        Mitä sitä käräyttäjien tekosia anteeksi pyytelemään?


      • on ilmeinen
        käryyn kirjoitti:

        Mitä sitä käräyttäjien tekosia anteeksi pyytelemään?

        Keneltä pitäisi pyytää anteeksi ja mitä? Kai hän itse vastaa ja on vastannut teoistaan.


      • anteeksipyynnölle
        on ilmeinen kirjoitti:

        Keneltä pitäisi pyytää anteeksi ja mitä? Kai hän itse vastaa ja on vastannut teoistaan.

        Niiltä tietysti, kenen rahoilla ja kustannuksella on ympäri maailmaa reissanut leireillä ja kilpailuissa.


      • verorahoilla
        sen pitäs kirjoitti:

        pyydellä kaikilta anteeksi ja myönnellä niitä tekemiään virheitä? Tehkää tekin näitten virheitten pyyteliät niitä tunnustuksia ja alkakaa kertoo mitä virheitä te ootte elämässä tehneet. ALOITA SINÄ!!!Mä luettelen sitte omat virheeeni jos se jotain kiinnostaa...

        rällänny=matkustellu ja "treenaillu"!!!ja mikä mua ärsytti niin se että myllylä vannoi ja vakuutti syyttömyyttään eräänkin lehden kannessa ristiriipus kaulalla ja uskostaan puhuen!


      • tai voisinko
        anteeksipyynnölle kirjoitti:

        Niiltä tietysti, kenen rahoilla ja kustannuksella on ympäri maailmaa reissanut leireillä ja kilpailuissa.

        minä uhrautua ja pyytää Sinulta anteeksi? Annan periksi. Rauha taloon!


      • entä muille?
        tai voisinko kirjoitti:

        minä uhrautua ja pyytää Sinulta anteeksi? Annan periksi. Rauha taloon!

        Oikeinko risti kaulassa sinä anteeksi pyydät? Tekopyhää elvistelyä!


      • niin mitäs
        verorahoilla kirjoitti:

        rällänny=matkustellu ja "treenaillu"!!!ja mikä mua ärsytti niin se että myllylä vannoi ja vakuutti syyttömyyttään eräänkin lehden kannessa ristiriipus kaulalla ja uskostaan puhuen!

        syntiä sinä oot tehnyt?? Oot varmaan työtön ja elelet meidän ja mun verorahoilla.


      • -h-
        ex -ukkoni kirjoitti:

        Neitsyen piirteitä kuvastaa ainakin, se että exäni ei koskaa tietääkseni itse myöntänyt taikka sanonut tehneensä väärin. Onko joku kuulluut exältäni anteeksipyyntöä!    

               

        alkuvaiheessa RAKAS-neitsyen jättämä nainen..........haastoi......loppuvaiheessa hän halusi olla JUMALA JA KERTOA......


      • OI ELÄMÄ...OI
        entä muille? kirjoitti:

        Oikeinko risti kaulassa sinä anteeksi pyydät? Tekopyhää elvistelyä!

        ASUU keravalla jos ootte kiinnostuneita tästä yklsilöstä????;))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe