että Sisussa olisi paljon minunlaisia kavereita ja että juhlat ovat aika miesten keskeisiä juttuja, pitääkö paikkansa, kun minun pari "kaveria" olisi kiinnostuneita tästä SS toiminnasta, kun se on niin miehistä puuhaa, mikä olisikaan hauskempaa kuin saada olla miesten keskellä koko ajan!
Kuulin huhuja
7
815
Vastaukset
- Tom
Olet oikeassa, miesten kesken näitä juttuja
harrastetaan. Sisulaisista en itse tiedä enempää,
mutta Huhtikuun Ryhmän jermuilla on koppalakit
ja univormut kaapissa. Se on Blood and Honor,
tiedätkös? http://www.bloodandhonour-usa.com
Tom of Finlandista voit katsoa mallia kuinka
pitää pukeutua. Lakin saat ostaa kun olet
päässyt jäseneksi. Sen kanssa on muuten
tosi sexy olla! Sen kanssa voisi peilin ääressä
pyöriä vaikka kuinka kauan.
Yksi varoituksen sana: Uusien jäsenien ottaminen.
Meillä on sellainen pikku seremonia. Sun pitää
tietää, että ympärileikatut eivät Suomessa
kelpaa jäseniksi, ellei ole lääkärintodistusta
miksi leikattiin. Me kun ei oikein pidetä
juutalaisista eikä arabeistakaan. Vois tulla
sanomista, jos seremoniassa paljastuisit
leikatuksi etkä olis siitä kertonu etukäteen.
Blood and Honour!
Tom- miksi?
Leikki sikseen, mutta miksiköhän oikeasti naiset eivät ole kiinnostuneet näistä isänmaallisista liikkeistä? Viimeisestä sodastakin Suomessa on niin kauan, että ei pitäisi tämän aiheutua kokemuksista kotirintamalla. Monen oikeistolaisen yhdistyksen toiminta on todellakin miesvoittoista, vaikka kyse on loppujenlopuksi ihan tavallisesta politiikan tekemisestä. Vasemmistopuolueet tuntuvat saavan naisetkin liikkeelle.
- naiset
miksi? kirjoitti:
Leikki sikseen, mutta miksiköhän oikeasti naiset eivät ole kiinnostuneet näistä isänmaallisista liikkeistä? Viimeisestä sodastakin Suomessa on niin kauan, että ei pitäisi tämän aiheutua kokemuksista kotirintamalla. Monen oikeistolaisen yhdistyksen toiminta on todellakin miesvoittoista, vaikka kyse on loppujenlopuksi ihan tavallisesta politiikan tekemisestä. Vasemmistopuolueet tuntuvat saavan naisetkin liikkeelle.
Naiset eivät ole mukana siksi, että ne ajattelevat omalla päällään?
- joze
ääliö.
- Joukahainen
homoille taitaa kiihottaa sinua.
- joze
Joukahainen kirjoitti:
homoille taitaa kiihottaa sinua.
on sanoa ääliötä ääliöksi? Itse varmaan kumarrat joka hintille ja värivirheelle, joka kadulla solvaa perhettäsi. Kumarra vaan, mun ei tarvitse. Täällä puhutaan Isänmaasta eikä heitetä paskaa toisten naamalle.
- o/ hh-88
joze kirjoitti:
on sanoa ääliötä ääliöksi? Itse varmaan kumarrat joka hintille ja värivirheelle, joka kadulla solvaa perhettäsi. Kumarra vaan, mun ei tarvitse. Täällä puhutaan Isänmaasta eikä heitetä paskaa toisten naamalle.
Arvuuttelu on perseestä, samoin tyhjät johtopäätökset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349