Levi/Vinkkari/"tonttu" 4.4.08

tezz

Sinä "tonttu", joka olit Vinkkarissa perjantaina. Katseemme kohtasivat useastikin...sitten kadotin joko sinut tai itseni. Illalla taas törmäsimme nopeasti Areenalla, moikkasit, mutta sitten taas kadotin sinut. Tunnistatko itsesi? I wanna know??

26

2120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkari

Kerropa enemmän ketä kaipailet. Tuntomerkkejä!

• tezz

No tämä erittäin nätti "tonttu" kyllä tunnistaa itsensä, jos tämän lukee...Katselin tonttua sinisten lasien takaa, muutaman metrin välimatkan päästä.
        Vaikka olihan niitä tonttuja siinä ainakin 4. Mutta uskoisin silti tämän tontun itsensä jo tunnistavan.

• Vinkkari
        tezz kirjoitti:

No tämä erittäin nätti "tonttu" kyllä tunnistaa itsensä, jos tämän lukee...Katselin tonttua sinisten lasien takaa, muutaman metrin välimatkan päästä.
        Vaikka olihan niitä tonttuja siinä ainakin 4. Mutta uskoisin silti tämän tontun itsensä jo tunnistavan.

Luultavasti sitten väärä "tonttu", mutta jos annat jotain tunnusmerkkejä niin ehkä voi varmistua (esim. mitä päällä ja millaiset hiukset). Levillä oltiin ja Vinkkarissa&Areenalla perjantaina. Ja katseitakin tuli vaihdettua useammankin kanssa. ;-)

• tezz
        Vinkkari kirjoitti:

Luultavasti sitten väärä "tonttu", mutta jos annat jotain tunnusmerkkejä niin ehkä voi varmistua (esim. mitä päällä ja millaiset hiukset). Levillä oltiin ja Vinkkarissa&Areenalla perjantaina. Ja katseitakin tuli vaihdettua useammankin kanssa. ;-)

On se kyllä kumma paikka tuo Vinkkari, katseita tulee tosiaan vaihdettua useammankin kanssa ;) Mutta tämän pitkähiuksisen naisen katse vaan jäi mieleen erityisemmin. Siis sellaiset pitkät hiukset, vähän tummemmat, joissa mahdollisesti vaaleampia raitoja. Ja kauniit silmät. Mulla tais olla valkoinen takki päällä...Ja tämä kyseinen "tonttu" jammasi muiden tonttujen kanssa joko pöydällä tai penkillä, minä taas ihan siinä turvallisesti maan tasalla..

• valkoinen takki
        tezz kirjoitti:

On se kyllä kumma paikka tuo Vinkkari, katseita tulee tosiaan vaihdettua useammankin kanssa ;) Mutta tämän pitkähiuksisen naisen katse vaan jäi mieleen erityisemmin. Siis sellaiset pitkät hiukset, vähän tummemmat, joissa mahdollisesti vaaleampia raitoja. Ja kauniit silmät. Mulla tais olla valkoinen takki päällä...Ja tämä kyseinen "tonttu" jammasi muiden tonttujen kanssa joko pöydällä tai penkillä, minä taas ihan siinä turvallisesti maan tasalla..

nyt heräsi mielenkiintoni ;) Minkä väriset housut? Päähine?

• ja vielä
        tezz kirjoitti:

miten,olit ssi liian hiljaa...vai???Tuntuu niin tutulta...ietin läpi kaikki,mutta kun ei ole edes kuvat vielä valmiina!!

• tezz
        valkoinen takki kirjoitti:

nyt heräsi mielenkiintoni ;) Minkä väriset housut? Päähine?

harmaat housut ja musta pipo...

• tezz
        ja vielä kirjoitti:

miten,olit ssi liian hiljaa...vai???Tuntuu niin tutulta...ietin läpi kaikki,mutta kun ei ole edes kuvat vielä valmiina!!

Jos muistat tämän biisin erityisesti:
        "Hey hey baby (hu ha)
        I wanna know if you'll be my girl"
        saatat olla oikea henkilö, ehkä...

• I want
        tezz kirjoitti:

Jos muistat tämän biisin erityisesti:
        "Hey hey baby (hu ha)
        I wanna know if you'll be my girl"
        saatat olla oikea henkilö, ehkä...

..mitä tuohon vastasit??...tanssiessamme:)

• tezz
        I want kirjoitti:

..mitä tuohon vastasit??...tanssiessamme:)

sinä kyllä, jos se siis sinä olet, muutit tuon kertosäkeen viimeisen sanan..."boy"
        Ja me ei tanssittu yhdessä...sinä tanssit siellä pöydällä tai penkillä ja minä siinä edempänä, maassa..

• vatsan-
        tezz kirjoitti:

sinä kyllä, jos se siis sinä olet, muutit tuon kertosäkeen viimeisen sanan..."boy"
        Ja me ei tanssittu yhdessä...sinä tanssit siellä pöydällä tai penkillä ja minä siinä edempänä, maassa..

pohjassa kumma tunne...

• tezz
        vatsan- kirjoitti:

pohjassa kumma tunne...

että vois osua oikeaan..?

• Vinkkari
        tezz kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin tutulle.. mutten tiedä kuka olet. Laulan aina viimeiseksi sanaksi boy ja hiuskuvaus osui oikeaan.. Voitko kuvailla mitä tällä tytöllä oli vinkkarissa päällä? Takin väri? Pipo? Onko muistikuvaa?

• taitaa i want
        tezz kirjoitti:

olla jo useampi tonttu täällä!!!!Mulla tää juttu alkoi tuntua vatsanpohjass:)Taisipa osua,aika näyttää!

• tezz
        taitaa i want kirjoitti:

olla jo useampi tonttu täällä!!!!Mulla tää juttu alkoi tuntua vatsanpohjass:)Taisipa osua,aika näyttää!

on tietysti asiaankuuluva lakki päässä ;) Joko jompikumpi tunnistaa itsensä???? I wanna know..Takin väristä en kyllä osaa sanoa, muistikuvat on sen verran hatarat :)

• oikean
        tezz kirjoitti:

on tietysti asiaankuuluva lakki päässä ;) Joko jompikumpi tunnistaa itsensä???? I wanna know..Takin väristä en kyllä osaa sanoa, muistikuvat on sen verran hatarat :)

pipossa:)tonttu..jne..i want..

• tezz
        oikean kirjoitti:

pipossa:)tonttu..jne..i want..

kaunis tonttu olet siis sinä? Luultavasti...vai muistatko myös nopean kohtaamisemme melko myöhään illalla Areenalla??

• oli tosi
        tezz kirjoitti:

kaunis tonttu olet siis sinä? Luultavasti...vai muistatko myös nopean kohtaamisemme melko myöhään illalla Areenalla??

paljon sakkia:)Eikä ollut aikaa..Piponiko muistat,vai mikä saa sut etsimään mua?Ainakin hiukseni tiedät...

• tezz
        oli tosi kirjoitti:

paljon sakkia:)Eikä ollut aikaa..Piponiko muistat,vai mikä saa sut etsimään mua?Ainakin hiukseni tiedät...

pipon muistan kyllä, ja hiukset sekä kasvosi. Mutta pipon takia en sua etsi ;)) Jäi vaan sapettamaan,kun piti tulla juttelemaan mutta en nähnyt sua sitten enää...ja lähdin lauantaina sitten jo pois Leviltä.Niinpä ajattelin koittaa saada vielä yhteyttä...?

• tonttu
        tezz kirjoitti:

pipon muistan kyllä, ja hiukset sekä kasvosi. Mutta pipon takia en sua etsi ;)) Jäi vaan sapettamaan,kun piti tulla juttelemaan mutta en nähnyt sua sitten enää...ja lähdin lauantaina sitten jo pois Leviltä.Niinpä ajattelin koittaa saada vielä yhteyttä...?

juttu!Ei sua kyllä enää näkynytkään!Milloin aiot seuraavan kerran vilkaista mua esim.Areenassa?Onhan se aina kivempi livenä jutella,kuin täällä:)

• tezz
        tonttu kirjoitti:

juttu!Ei sua kyllä enää näkynytkään!Milloin aiot seuraavan kerran vilkaista mua esim.Areenassa?Onhan se aina kivempi livenä jutella,kuin täällä:)

olet oikeassa! Seuraavan kerran jo ihan kohta, ainakin ensi maanantaina ja tiistaina Vinkkarissa, luulisin. Ja ehkä jo sunnuntaina Areenalla.. Oletko maisemissa myös noina päivinä???Jos olet, nykäise hihasta, jos en ehdi ensin :)

• Vinkkari

vaihdettiinko katseita ensimmäistä kertaa "juontolavan" viereisen tiskin lähellä? Ja uudemman kerran kun kävelit ohi kun tanssimme penkillä?

• tonttu

!!!mutta laitan eri pipon!Tapaamisiin:)Jos tulee esteitä,ilmoitellaan!I wanna know!!!!!!

• tezz

Lisätään vaan vaikeusastetta, minäkin laitan eri pipon ;) Mutta nähdään siis Vinkkarissa :) Ja lauletaan taas!!! I wanna know!!!!

• tezz

Tapaamisiin siis! Mutta lisätään vaan vaikeusastetta, minäkin laitan eri pipon ;)
        Ja lauletaan taas!! I wanna Know, if you'll be my tonttu!!

• tonttu
        tezz kirjoitti:

Tapaamisiin siis! Mutta lisätään vaan vaikeusastetta, minäkin laitan eri pipon ;)
        Ja lauletaan taas!! I wanna Know, if you'll be my tonttu!!

ei mene vaikeusaste liian vaikeaksi!Mutta nähdään...siis ainakin pipot??I wanna know, if you`ll be my boy!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe