aivan hassua kun vanhat lukevat kirjoituksianne ja jopa yrittävät jotain kirjoitellakin?
Onko
7
489
Vastaukset
- Tuuletar
Minusta on mukava kuunnella itseäni
vanhempaa (40v) ihmistä ja yrittää ottaa jotakin opikseni :)) - eveliina
Ei 70 vuotias vanha ole. Eheei! Ihmettelen vaan, miksei heille kuten muillekin "täyskympeille" ole omaa chat-huonetta.
- Maijastiina
kun sanot ettei 70 v ole vielä vanha. Olen luullut yksin olevani yli 70:nen Chatin palstoja lueskeleva, mutta huomaan jonkun toisenkin päässeen tähän "hullutuksen" pyörteeseen mukaan.
En nimittäin ole otsikon avaaja, terveiset hänellekin. - lokari
Maijastiina kirjoitti:
kun sanot ettei 70 v ole vielä vanha. Olen luullut yksin olevani yli 70:nen Chatin palstoja lueskeleva, mutta huomaan jonkun toisenkin päässeen tähän "hullutuksen" pyörteeseen mukaan.
En nimittäin ole otsikon avaaja, terveiset hänellekin.toisiakin .
Luulin olevani melkeen yksin, no jaa on minun tietääkseni toisiakin.
Ja mikä vanha minä nyt vielä olen , ei sinne päinkään.
Enkä meinaa vanhentuakaan, no mieleltäni en ainakaan. - inka
lokari kirjoitti:
toisiakin .
Luulin olevani melkeen yksin, no jaa on minun tietääkseni toisiakin.
Ja mikä vanha minä nyt vielä olen , ei sinne päinkään.
Enkä meinaa vanhentuakaan, no mieleltäni en ainakaan.vai vanha:
piru se vanha on muttei ihminen,
jokainen on justiinsa niin vanha kuin itse tuntee sydämeltään ja mieleltään olevan.
joukkoon vain aikaa kuluttamaan. - Lokari
inka kirjoitti:
vai vanha:
piru se vanha on muttei ihminen,
jokainen on justiinsa niin vanha kuin itse tuntee sydämeltään ja mieleltään olevan.
joukkoon vain aikaa kuluttamaan.ei sitä aikaa tarvitte kuluttaa , se pirulainen kuluu ihan ittestään.
Vaikka ei mitään tekis.
Mun mielestä ainakin. - Neppis
Lokari kirjoitti:
ei sitä aikaa tarvitte kuluttaa , se pirulainen kuluu ihan ittestään.
Vaikka ei mitään tekis.
Mun mielestä ainakin.on ihanaa, että vanhemmatkin ihmiset kirjoittelevat tänne ja lukevat palstaa.
Nyt kun itse olen jo keski-ikäinen, tuntuu että vanhempien ihmisten mielipiteistä saa niin paljon
elämänviisautta. Sitä ei nuorempana vain uskaltanut ottaa vastaan. Luuli tietävänsä paremmin. Elämä on onneksi opettanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958