Mistä saa ostaa käytettyjä tiiliä?
Mistä tiiliä?
4
2584
Vastaukset
- tyko
saisi ilmaiseksi punaisia kapeita reikätiiliä, mutta kun niitä on niin vaikea saada kokonaisina seinistä, niin suurin osa on kappaleina. Tuolla on kasa pihalla, tule vaan hakemaan.
[email protected] - ja mihin?
Purkutyömaita suosittelisin näin alkajaisiksi. Isoja kasoja tiiliä näyttää usein menevän rekka-autoilla maantäytteiksi.. Kai niistä koti-into-rakentajalle liikenee ku nätisti pyytää. Eli eikun aidattuja työmaita kiertämään!
- Tiilet
Hei, Minulla on paljon vanhoja sekä tulenkestäviä tiiliä. Jos olet kiinnostunut, ilmoita minulle 050-563 4546.
- JSS
Olisi punaisia umpitiiliä kaupan jos tarvitset vielä. löytyvät Raisiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684725KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713636- 1663150
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723084Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502781- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362