Tämä yö on minulle viimeinen. Olen sairas ja väsynyt ihminen, ja siksi lähteä haluan.
Halusit minut pois elämästäsi.
Nyt toiveesi toteutuu...
Halusit minut pois
7
1049
Vastaukset
- hyvä
Kuka kohdellut sua noin väärin?
- m...
...jonka luulin välittävän minusta...
- hyvä
m... kirjoitti:
...jonka luulin välittävän minusta...
jolle noin käynyt, sitä sattuu ja usein, sitä elämä on, mutta elämänvirta kantaa sittenkin...älä luovuta! Toivon Sinulle parempaa!
- m...
Joskus vaan tulee siihen pisteeseen kun voimat on loppu eikä jaksa enään yksin eteenpäin.
Kun jokainen päivä tuntuu h*lvetiltä eikä enään muista miltä tuntuu olla onnellinen niin onko järkeä jatkaa!?- Pikku hölmis
Päätä pystyyn vaan...tai itke, jos siltä tuntuu.
Ja vastaus sun kysymykseen : On, kyllä on järkeä jatkaa, sustakin välitetään *halii voimia* - Thompson neuvoo taasen päin...
Ei muutakuin rasvaat vaijerin ja kiikkumaan.
"Mopo keinui illansuussa koivu puussa, tarina on karu koska keinussa oli vain yksi naru!"
Mutta olekkos ihan varma että väsymises loppuu siihen? Voitko todellakin tietää sen?
Mutta totuushan on että päiväs päättämällä et todellakaan ratkaise yksinäisyyden ongelmaa! Sorry näin se vain on!
Muuta elämässäs jotain radikaalisti, vedä vaikka pää kaljuks ja tervaa se! Huumoria ;) Mutta tee jokin muutos! - no niin
itsensä tuhota ainakin kuulostit m siltä että haluat syyllisyyden jollekin siitä että teet jotain itsellesi.
Itse sitä oman elämän elää ei kukaantoinen ja itse sen tekee millaiseksi haluaa tai mahdollisemman lähelle sitä minkä haluaa sen olevan . Ei voi eläö toisen elämää ei toisen puolesta eikä pidä kuvitellakaan että joku toinen vastaisi sun elämäsi tilanteista . Sinä olet sinä eikä toista ole olemassa ja hän on hän ja elää omalla tavalla omien kokemusten vaikuttamana eri elämäntilanteissa ja katsoo siltä kannalta on rakentunut niin. Sinä omalla tavallasi .
Voit vahvistaa itsetuntoa itseäsi kaikin tavoin ja onnistua mutta myös epäonnistua joista lähtee elämä sitte kuitenkin aina eteenpäin koska ihminen aina haluaa pinnistella.
Toisen kautta toisen voimin ei voi elää eikä kukana voi sellaista otaa vastuulleen toisen elämää.
on lapsellista kirjoitella että sinä halusit pois ja nyt menen sitte . Parasta puhua ihmisen kansa kahden tai sitte terapeutti mukana eikä kirjoitella vihjailevia kirjoituksia palstalle.
JOKAINEN AIKUINEN ON VASTUUSSA OMASTA ITSESTÄÄN JA SEN KEHITTYMISESTA . Toista voi ymmärtää voi tukea voi rakastaa ja välittää mutta elämä se on elettävä aivan itse ja tehtävä ratkaisut aivan itse koska kukaan muu ei voi tuntea ja tietää sitä mitä on sulle parasta .
Puhu ja tule ulos sieltä kuoresta ja päätä mitä elämässä haluat mikä on sellaista pienin tavoittein ensin minkä haluat saavuttaa .Mikä saa onnelliseksi ja tuntemaan itsensä tärkeäksi tarpeelliseksi .Älä ripustaudu kehenkään päätä itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904