onko kukaan käyny? oliko kivaa? mä olen menossa ja haluaisin tietää millast se oli...
KOMMENTTEJA!!!
islanninhevos vaellukset!!!
8
964
Vastaukset
- spoonriver
Toissakesänä olin saaga-tallin 4pvän issikka vaelluksella ja oli tosi kivaa! hevoset oli mukavia ja reitit mahtavia. puhumattakaan yöpymispaikoista ja ruuista, ei mitään teltassa/ladossa nukkumista!
muista paikoista en tiiä, mut suosittelen!- anastasia
Olen ollut kahdesti Paltamossa Holl-tallilla
issikkavaelluksella ja täytyy sanoa, että kyllä
siellä oli sekä vauhtia että sielun lepoa.
Todella upeaa. Vastaavia maastoja ja maisemia ei
taida hevin löytyä muualta. Palvelu ystävällistä,
majoitus ok, hepat hyviä ja aina sattunut
aurinkoiset ilmat kun ollaan oltu. Uitettu
hevosia järvessä, kiivetty vaaroja ylös, juotu
nuotiokahveja.... jep, tänä kesänä mennään taas! - Marika...
anastasia kirjoitti:
Olen ollut kahdesti Paltamossa Holl-tallilla
issikkavaelluksella ja täytyy sanoa, että kyllä
siellä oli sekä vauhtia että sielun lepoa.
Todella upeaa. Vastaavia maastoja ja maisemia ei
taida hevin löytyä muualta. Palvelu ystävällistä,
majoitus ok, hepat hyviä ja aina sattunut
aurinkoiset ilmat kun ollaan oltu. Uitettu
hevosia järvessä, kiivetty vaaroja ylös, juotu
nuotiokahveja.... jep, tänä kesänä mennään taas!haluaisin mun isän kanssa lähteä jollekkin issikkavaellukselle, mutta en vaan tiedä että missä olis hyviä paikkoja. Me haluttais mennä jollekkin yhden yön kestävälle vaellukselle/leirille tai sitten pelkästään jollekkin päivä vaellukselle. Paikka ei saisi olla hirveän kaukana Kuopiosta. kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
- ökl
Marika... kirjoitti:
haluaisin mun isän kanssa lähteä jollekkin issikkavaellukselle, mutta en vaan tiedä että missä olis hyviä paikkoja. Me haluttais mennä jollekkin yhden yön kestävälle vaellukselle/leirille tai sitten pelkästään jollekkin päivä vaellukselle. Paikka ei saisi olla hirveän kaukana Kuopiosta. kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
hei
me olemme olleet 1-2 pv vaelluksilla Aurinkolaukka tallilla Punkaharjulla. Ensikesänä menemme 4 pv vaellukselle. Heidän kotisivuiltaan löytyy esim. leiriosion alta Sennu/junnu vaellukset , kannattaa tsekata:)
t.heltsu - luonto-taipale
Marika... kirjoitti:
haluaisin mun isän kanssa lähteä jollekkin issikkavaellukselle, mutta en vaan tiedä että missä olis hyviä paikkoja. Me haluttais mennä jollekkin yhden yön kestävälle vaellukselle/leirille tai sitten pelkästään jollekkin päivä vaellukselle. Paikka ei saisi olla hirveän kaukana Kuopiosta. kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Valitettavasti ei ole issikoita, mutta monitoimisuomenhevosia, joilla myös miehet pystyvät menemään. Kuopiosta reilu 100 km. Katso lisää luontotaipale.fi
- saaga-talli
käykö joku saaga tallilla tai on joskus käynyt voisiko joku siis kertoa millaista siellä on
- Minna
http://vaellustallit.fi/
Useita talleja eri puolella Suomea, myös eri hepparotuja. - moi
sahalan kartano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4332388Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122189Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel591030Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 153885
- 56849
- 79825