CB-6000

Lukittu?

Onko kyseisestä lukosta kokemuksia?

230

53231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla itsellä on tuo cb-2000 muuten samanlainen kuin tuo cb-6000 mutta johon kikkeli laitetaan on cb-6000 putkilo ja cb-2000 häkin mallinen.

    • CB-3000:sta

      On kokemuksia pitkältä ajalta. Voi pitää ja pidänkin sitä jatkuvasti, eikä kukaan huomaa. On tosi tehokas ja käyttökelpoinen. Ei voi runkata, eikä edes seisottaa. Oikeastaan selliset asiat ovat jo unohtuneet minulta. Nyt ajatukseni täyttää vaimoni, vvaltiattareni, avaimen haltija. Hänen tyytyväisyys on minulle A ja O. Siihen ei todellakaan omat nautintoni kuulu.

      • Aviomies myös

        Missä vaimosi pitää avainta ?? Ja onko koskaan tullut ajatus "lainata" avainta hetkeksi kun vaimo on poissa ??


      • CB_3000

        En todellakaan tiedä missä vaimoni pitää avainta. Joskus se roikkuu hänen kaulallaan. Useimmiten piilossa jossain.
        Kyllä joskus on tullut mieleen "lainata" avainta, mutta vaimoni ottaa sen aina mukaansa. Joten lainaaminen ei ole mahdollista:
        Eli se siitä


      • Aviomies myösII
        CB_3000 kirjoitti:

        En todellakaan tiedä missä vaimoni pitää avainta. Joskus se roikkuu hänen kaulallaan. Useimmiten piilossa jossain.
        Kyllä joskus on tullut mieleen "lainata" avainta, mutta vaimoni ottaa sen aina mukaansa. Joten lainaaminen ei ole mahdollista:
        Eli se siitä

        Entä, kuinka usein lukko avataan ja onko "vapaat kädet" ja kauan ? Vaikuttaako CB myös muihin asioihin, kuten yleisiin päivä askareihin ja tietävätkö ketkään ystävänne asiasta ?


      • CB-3000
        Aviomies myösII kirjoitti:

        Entä, kuinka usein lukko avataan ja onko "vapaat kädet" ja kauan ? Vaikuttaako CB myös muihin asioihin, kuten yleisiin päivä askareihin ja tietävätkö ketkään ystävänne asiasta ?

        Pesun voi suorittaa se päällä. Suihkussa, kylvyssä.
        Sitä avataan vain silloin kun vaimoni haluaa. Nykyään aika harvoin, koska minusta on kehittynyt erinomainen "kielimies"
        CB:n tehtävähän on estää mieheltä nautinto ja laukeaminen. Minulta se on estetty. Saan laueta n. kerran kuussa omalla kädellä ja valvonnassa.

        Yleisiin päivän askareisiin se ei vaikuta. Toisinaan sitä ei edes huomaa ja sen unohtaa kun keskittyy tärkämpiin asioihin.
        Kaksi vaimoni ystävätärtä tietävät muut eivät.
        Toki oluella käynnit ovat vähentyneet. Onneksi en harrasta urheilua. Sillä saralla CB:stä voisi olla harmia.


      • Aviomies myös
        CB-3000 kirjoitti:

        Pesun voi suorittaa se päällä. Suihkussa, kylvyssä.
        Sitä avataan vain silloin kun vaimoni haluaa. Nykyään aika harvoin, koska minusta on kehittynyt erinomainen "kielimies"
        CB:n tehtävähän on estää mieheltä nautinto ja laukeaminen. Minulta se on estetty. Saan laueta n. kerran kuussa omalla kädellä ja valvonnassa.

        Yleisiin päivän askareisiin se ei vaikuta. Toisinaan sitä ei edes huomaa ja sen unohtaa kun keskittyy tärkämpiin asioihin.
        Kaksi vaimoni ystävätärtä tietävät muut eivät.
        Toki oluella käynnit ovat vähentyneet. Onneksi en harrasta urheilua. Sillä saralla CB:stä voisi olla harmia.

        Jos "saat luvan" vain kerran kk, miten kestät ?
        Et tunnu todellakaan ajattelevan seksiä.
        Oletko nähnyt vaimosi ystävättäriä kasvotusten ? jos he tietävät niin eikö hävetä katsoa silmiin, onko heillä omia aviomiehiä / poikaystäviä...


      • CB-3000
        Aviomies myös kirjoitti:

        Jos "saat luvan" vain kerran kk, miten kestät ?
        Et tunnu todellakaan ajattelevan seksiä.
        Oletko nähnyt vaimosi ystävättäriä kasvotusten ? jos he tietävät niin eikö hävetä katsoa silmiin, onko heillä omia aviomiehiä / poikaystäviä...

        Joka leikkiin ryhryy se leikin kestäköön.

        Syy tai seuraus miksi tilanteeni on tämä, sitä en nyt lähde puimaan. Voin vain kertoa, että olen täydellisesti vaimoni "tossun" alla ja sellaiseen ei kuulu minu laukeaminen, varsinkaan kun vaimoni ei tarvitse minua omiin nautintoihinsa.
        Alussa se oli rankkaa, mutta kaikkeen tottuu ja oppii.Kerran kuussa laikeaminen ei sisällä mitään ihmeellista orgasmia. Vain laukeamisen ja sillä selvä.

        Olen nähnyt heidät kasvotusten ja sekin oli alussa häpeällistä. He ovat naimisissa ja kenties kuumeisesti miettivät kuinka saada miehelleen siveysvyö.


      • Aviomies myös
        CB-3000 kirjoitti:

        Joka leikkiin ryhryy se leikin kestäköön.

        Syy tai seuraus miksi tilanteeni on tämä, sitä en nyt lähde puimaan. Voin vain kertoa, että olen täydellisesti vaimoni "tossun" alla ja sellaiseen ei kuulu minu laukeaminen, varsinkaan kun vaimoni ei tarvitse minua omiin nautintoihinsa.
        Alussa se oli rankkaa, mutta kaikkeen tottuu ja oppii.Kerran kuussa laikeaminen ei sisällä mitään ihmeellista orgasmia. Vain laukeamisen ja sillä selvä.

        Olen nähnyt heidät kasvotusten ja sekin oli alussa häpeällistä. He ovat naimisissa ja kenties kuumeisesti miettivät kuinka saada miehelleen siveysvyö.

        On kyllä pakko kysyä miksi olet joutunut k.o tilanteeseen ?? Et varmaan ihan "huvin" vuoksi. Taitaa vaimosi olla aika tahtoihminen jos voi ja nauttii asiasta, mutta ajatuksena se kyllä kiihottaa, mutta vielä toteuttaa - se vaatii jo jotain.
        Etenkin jos joku muu ( siis ystävänne ) tietävät asiasta. Luulisi heidän kertovan sen aviomiehilleen ja jne.....


      • CB-3000
        Aviomies myös kirjoitti:

        On kyllä pakko kysyä miksi olet joutunut k.o tilanteeseen ?? Et varmaan ihan "huvin" vuoksi. Taitaa vaimosi olla aika tahtoihminen jos voi ja nauttii asiasta, mutta ajatuksena se kyllä kiihottaa, mutta vielä toteuttaa - se vaatii jo jotain.
        Etenkin jos joku muu ( siis ystävänne ) tietävät asiasta. Luulisi heidän kertovan sen aviomiehilleen ja jne.....

        Kuten sanoin, en lähde pimaan syitä miksi olen joutunut tällaiseen tilanteeseen. Sen voin vain sanoa, että olen täysin vaimoni vallassa ja "tossun" alla. Irtipääsyä tilanteesta ei ole. Vaimoni sana on minulle laki. Sitä on toteltava välittömästi. Minkäänlainen viivyttely ei ole sallittua.

        Vaimoni ystävättärien miehet eivät tiedä ainakaan vielä tilanteestani. Saavatko he joskus tietää, sitä en tiedä. Se ei ole minun päätettävissä. Itse asissa minun ei tarvitse päättää mistään, koska vaimoni päättää meillä kaikista asioista.


      • CB-3000
        Aviomies myös kirjoitti:

        On kyllä pakko kysyä miksi olet joutunut k.o tilanteeseen ?? Et varmaan ihan "huvin" vuoksi. Taitaa vaimosi olla aika tahtoihminen jos voi ja nauttii asiasta, mutta ajatuksena se kyllä kiihottaa, mutta vielä toteuttaa - se vaatii jo jotain.
        Etenkin jos joku muu ( siis ystävänne ) tietävät asiasta. Luulisi heidän kertovan sen aviomiehilleen ja jne.....

        Vaimoni meilasi minulle juuri ja sanoi, että hänen ystävättärensä tulee miehensä kanssa meille illalla.
        Samalla hän kertoi, että ystävättären mies lähtee ensiviikolla kahdeksi viikoksi työmatkalle. vaimoni lupasi minut ystävättärelleen siivoomaan parksi päiväksi. Tietenkin siveysvyö ylläni, jotta voin keskittyä siivoomiseen. Huonosti tehdystä työstä hänellä on lupa piiskata minua.
        Nöyryyttävää ja alentavaa Häpeän jo nyt.


      • menoa!

        Jos joku on seksin saralla sairasta, niin tämä.
        Mutta onhan niitä kaikenmaailman viiltelijöitä. Ehkä tämä kuuluu samaan kategoriaan? Tai hemmoihin Intiassa jotka seisovat sata vuotta päällään.


      • pelle...............
        CB-3000 kirjoitti:

        Kuten sanoin, en lähde pimaan syitä miksi olen joutunut tällaiseen tilanteeseen. Sen voin vain sanoa, että olen täysin vaimoni vallassa ja "tossun" alla. Irtipääsyä tilanteesta ei ole. Vaimoni sana on minulle laki. Sitä on toteltava välittömästi. Minkäänlainen viivyttely ei ole sallittua.

        Vaimoni ystävättärien miehet eivät tiedä ainakaan vielä tilanteestani. Saavatko he joskus tietää, sitä en tiedä. Se ei ole minun päätettävissä. Itse asissa minun ei tarvitse päättää mistään, koska vaimoni päättää meillä kaikista asioista.

        Ho hoijah. uskomaton luuseri, et ansaitse miehen nimeä. Ei kukaan tossun alla oleva luuseri ansaitse mihisyytään sitä heillä ei ole he ovat pelkureita, surkimuksia.


      • Cuckold and lovin it
        pelle............... kirjoitti:

        Ho hoijah. uskomaton luuseri, et ansaitse miehen nimeä. Ei kukaan tossun alla oleva luuseri ansaitse mihisyytään sitä heillä ei ole he ovat pelkureita, surkimuksia.

        Hihi. Machomman miehen onkin näköjään lähes mahdotonta tajuta tätä -vai sekoittaakohan joillakin pääparkaa ja ilmiön ymmärtämistä se että on itse niin varma ettei saisi tästä mitään kiksejä?

        Tietysti joku miehisyydestään epävarma tapaus voisi hieman hermostua siitäkin että ajatus "salaa" hieman kiihottaa mutta ei uskalla myöntää sitä edes itselleen? :D


        Seksuaalisuus on oikeasti aivan järkyttävän monimutkainen ja monipuolinen aihe, kaikki ne aivokemioiden vaikutukset, fetissit, valtapelit tavallisissa parisuhteissa ja erityisesti kinky leikeissä...

        Ihminen voi kiihottua mitä ihmeellisimmistä asioista ja ihan oikeasti rakastua vaikka esineisiin. Moni muukin on varmaan nähnyt dokkarin missä aiheena oli esineisiin ja jopa rakennuksiin kohdistuva rakkaus? Jotkut haastateltavat olivat "parisuhteessa" kohteidensa kanssa jne.

        Sellaiseen verrattuna tämä että mies saa kiksinsä NAISELLE ALISTUMISESTA eikä päinvastoin, on itse asiassa aika kevyttä kamaa. Ja lähes tulkoon normaalia.


    • miehelleni

      CB-6000:ta.Mieheni on luvannut alkaa pitämään sitä.Tai oikeastaan olen määrännyt niin koska haluan hänen lopettavan rukkaamisen netissä.Luulisi laitteen estävän sen.Häntä on kiinostanut kovasti femdom sivustoista.Olen alkanut kurittaman ja nöyryyttämään häntä ja hän selvästi nauttii siitä.Eikä se kovin vastenmielistä ole minullekaan.Pari kysymystä: Kun CB on päällä ja mies kiihottuu ja hänellä alkaa jököttämään niin tuleeko miehen olo sietämättömäksi ja seisokki loppuu vai jatkuuko se laitteesta huolimatta kun kiihotusta jatketaan. Toimiiko se rangaistusuvälineenä tässä mielessä.Vastauksista kiitollisena tuleva
      avaimenhaltia.

      • Testattu

        Kun kiihotun lukittuna niin kalu kyllä jököttää sen minkä laite antaa, mutta tunne on epämukava. Jäykistyvä kalu kiskoo palleja mukanaan ulospäin. Putkiosan ahtaus estää täydellisen erektion. Erektio kyllä kestää kunhan vain kiihotusta jatketaan ja soveltuu sinänsä vallan hyvin rangaistuskeinoksi.


      • CB_3000

        Kyllä "seisokki" jatkuu niin kauan kun kiihottaa ja pitempäänkin. Se on turhauttavaa ja nöyryyttävää. Varsinkin kun Avaimenhaltijani tekee sitä iltaisin ennen nukkumaan menoa. Yritä nyt siinä nukkua rauhallisesti kun ajatukset ovat aivan muualla.
        Ei se vain auta. Aamulla on herättävä aikaisin tekemaan aamiasita.


      • Kokemuksia Curvesta

        Mulla on käytetty Curven siveysvyötä, Liki samanlainen kuin nuo cb:n vyöt. Erona vain putkilon kaarevuus.
        Estää onanoinnin, eikä sitä saa pois rikkomatta.
        Onanoinnin estämisen lisäksi toimii rangaistusvälineenäkin. Peniksen yrittäessä seistä se estää sen , mutta luo samalla penikselle kovan paineen putkiloon, vetäen pusseja eteenpäin. Useinmiten sen putkilo paineen pystyis kestämään, mutta pussien samalla kiristyessä se tekee olon todella tukalaksi. Terskan pää työntyy niistä raoista ulos todella kovassa seisokissa.
        Aamuyön ns. vesiseisokit kaikkein pahimpia, ei saa nukuttua. Joskus joutunut valuttamaan kylmää vettä päälle.
        Pisimpään ollut avaamatta 3 viikkoa. Ekan viikon jälkeen siihen alkaa jotenkin tottumaan, ei sillen ihan, mutta se olo tuntuu helpommalta.
        Pitkään käytettäessä ja sen jälkeinen ehkä peniksen laukaisu on erilaista. Penis ei osaa seistä alkuun kuin siihen määrään, minkä putkilo on antanut varaa. Laukeaminenkin aika nopeeta, ehkä vaivaiseet 10 työntöä, niin valuu, saamatta kunnon orkkua.
        Curve ehkä tiedustelujemme perusteella paras vaihtoehto isompi kaluiselle?
        Mulla seisokissa n 20 / 5 cm .

        Muilla samoja kokemuksia?


      • rangaistuksen saanut
        Kokemuksia Curvesta kirjoitti:

        Mulla on käytetty Curven siveysvyötä, Liki samanlainen kuin nuo cb:n vyöt. Erona vain putkilon kaarevuus.
        Estää onanoinnin, eikä sitä saa pois rikkomatta.
        Onanoinnin estämisen lisäksi toimii rangaistusvälineenäkin. Peniksen yrittäessä seistä se estää sen , mutta luo samalla penikselle kovan paineen putkiloon, vetäen pusseja eteenpäin. Useinmiten sen putkilo paineen pystyis kestämään, mutta pussien samalla kiristyessä se tekee olon todella tukalaksi. Terskan pää työntyy niistä raoista ulos todella kovassa seisokissa.
        Aamuyön ns. vesiseisokit kaikkein pahimpia, ei saa nukuttua. Joskus joutunut valuttamaan kylmää vettä päälle.
        Pisimpään ollut avaamatta 3 viikkoa. Ekan viikon jälkeen siihen alkaa jotenkin tottumaan, ei sillen ihan, mutta se olo tuntuu helpommalta.
        Pitkään käytettäessä ja sen jälkeinen ehkä peniksen laukaisu on erilaista. Penis ei osaa seistä alkuun kuin siihen määrään, minkä putkilo on antanut varaa. Laukeaminenkin aika nopeeta, ehkä vaivaiseet 10 työntöä, niin valuu, saamatta kunnon orkkua.
        Curve ehkä tiedustelujemme perusteella paras vaihtoehto isompi kaluiselle?
        Mulla seisokissa n 20 / 5 cm .

        Muilla samoja kokemuksia?

        1 viikko kahlittuna CB 3000:ssa ja viikko tuntui pitkältä. Ensimmäiset kaksi päivää ja yötä olivat todella vaikeita - koko putki täys "tavaraa", pallit kireinä eikä oikein unta. Samoin aamuseisokki todella vaikea hetki. Tiukat farkut sai unohtaa - ei ollut tilaa. Itse siveysvyön laittaminen oli helppoa ja nopeaa. Samoin pitäminen kun siihten tottui parin päivän jälkeen - hiukan löysemmät housut.

        Näistä parista päivästä selvittyä henkinen puoli tuli kuvaan. Aivan kuin muut tarkkailisivat ja huomaisivat minuuteni muutoksen. Toisinaan tuntui että jonkun henkilö katse pureutui housujen läpi ja tuli tietoisuuteen, että olen vanki/kahlittu. Kieltämättä monesti viikolla tuli yrin koskea penistä, mutta aina tunnoton putki tuntui vain kädessä - tuolloin ymmärsi avuttomuuden, alistuneisuuden. Viikon aikana tarkkailin naisia enemmän kuin aikaisemmin - vartalon muotoja, peppua, rintoja jne. vaikka samalla putki täyttyi ja tuli hankalampi oli. Todellakin seisokki ei tuntunut hyvältä - seisokki tuli myös helpommin kuin kahlittuna.

        Päätin alussa, että paniikkia ei tule ja ei tullut omistauduin ja alistuin tilanteelle sekä hänen tahdolle. Vapautuminen on todella ihana hetki - tuntui hyvältä monella tavalla. Todella erilainen viikko ja odotan seuraavaa ja innolla, vaikka se taas on alussa vaikeaa. Voin suositella - hyvää itsekontrollia sekä ommistautumista Hänelle!


      • mies30v
        rangaistuksen saanut kirjoitti:

        1 viikko kahlittuna CB 3000:ssa ja viikko tuntui pitkältä. Ensimmäiset kaksi päivää ja yötä olivat todella vaikeita - koko putki täys "tavaraa", pallit kireinä eikä oikein unta. Samoin aamuseisokki todella vaikea hetki. Tiukat farkut sai unohtaa - ei ollut tilaa. Itse siveysvyön laittaminen oli helppoa ja nopeaa. Samoin pitäminen kun siihten tottui parin päivän jälkeen - hiukan löysemmät housut.

        Näistä parista päivästä selvittyä henkinen puoli tuli kuvaan. Aivan kuin muut tarkkailisivat ja huomaisivat minuuteni muutoksen. Toisinaan tuntui että jonkun henkilö katse pureutui housujen läpi ja tuli tietoisuuteen, että olen vanki/kahlittu. Kieltämättä monesti viikolla tuli yrin koskea penistä, mutta aina tunnoton putki tuntui vain kädessä - tuolloin ymmärsi avuttomuuden, alistuneisuuden. Viikon aikana tarkkailin naisia enemmän kuin aikaisemmin - vartalon muotoja, peppua, rintoja jne. vaikka samalla putki täyttyi ja tuli hankalampi oli. Todellakin seisokki ei tuntunut hyvältä - seisokki tuli myös helpommin kuin kahlittuna.

        Päätin alussa, että paniikkia ei tule ja ei tullut omistauduin ja alistuin tilanteelle sekä hänen tahdolle. Vapautuminen on todella ihana hetki - tuntui hyvältä monella tavalla. Todella erilainen viikko ja odotan seuraavaa ja innolla, vaikka se taas on alussa vaikeaa. Voin suositella - hyvää itsekontrollia sekä ommistautumista Hänelle!

        Miten iso penis (lepotilassa) tollaiseen mahtuu?


      • ja pysyy

        Mieheni on nyt pitänyt CB:tä viikon verran.Kokemukset ovat mielenkiintoiset.Jouduin heti aluksi kieltämään puheen ja valittelun koko aiheesta.Jokaisesta kerrasta kun mieheni puhuu
        koko vehkeestä seuraa päivä lisää lukittuna oloa.Näyttää miehen olo olevan aika vaikeaa,on alkanut kuuntelemaan toiveitani entistä tarkemmin.On hauska seurata kun kalu yrittää nousta ja miehen katseesta näkee kuinka kiusallista ja turhauttavaa se hänelle on.
        Olenkin määrännyt hänelle kaikki koti ja taloustyöt niin ei jää hänelle aikaa miettiä kohtaloaan.Hutiloinnista seuraa päiviä lisää.
        Nyt näyttää siltä että "selibaatista" tulee pitkä.Lopuksi kiitos käyttäjäkokemuksista.


      • rangaistus
        mies30v kirjoitti:

        Miten iso penis (lepotilassa) tollaiseen mahtuu?

        Oman väline on hyvää kokoa ja aluksi hiukan kauhistutti kuinka mahtuu, mutta onnistui hyvin. Mahtui kun on selvä asia "käsky".Todellakin CB 3000:n putki oli täys koko ajan. Hiukan joutui "sovittamaan", mutta liukkarille oikein hyvin omalle paikalle. Renkaan koon valintaan kannatta satsata aikaa. Kun oli valittu, hän laittoi sen päälle parilla otteella - pientä kipua ja lukko päälle. Siinä sitten olit:)


      • only4
        ja pysyy kirjoitti:

        Mieheni on nyt pitänyt CB:tä viikon verran.Kokemukset ovat mielenkiintoiset.Jouduin heti aluksi kieltämään puheen ja valittelun koko aiheesta.Jokaisesta kerrasta kun mieheni puhuu
        koko vehkeestä seuraa päivä lisää lukittuna oloa.Näyttää miehen olo olevan aika vaikeaa,on alkanut kuuntelemaan toiveitani entistä tarkemmin.On hauska seurata kun kalu yrittää nousta ja miehen katseesta näkee kuinka kiusallista ja turhauttavaa se hänelle on.
        Olenkin määrännyt hänelle kaikki koti ja taloustyöt niin ei jää hänelle aikaa miettiä kohtaloaan.Hutiloinnista seuraa päiviä lisää.
        Nyt näyttää siltä että "selibaatista" tulee pitkä.Lopuksi kiitos käyttäjäkokemuksista.

        Kahden tuota tilannetta.... lukittuna, hyvä palvelija jne. miten kaikki sai alkunsa?


      • CB-3000
        only4 kirjoitti:

        Kahden tuota tilannetta.... lukittuna, hyvä palvelija jne. miten kaikki sai alkunsa?

        Meillä se alkoi jotenkin näin.

        Omistan pienen kullin, nysän kuten vaimoni joskus sanoo. Sillä on hieman vaikeaa tyydyttää vaimoani ja usein teinkin sen kielelläni ja dildolla. Runkkasin itseäni samalla ja vähän ennen laukeamista työnsin sen sisään. Muuta työntö ja laukesin.
        Vähitellen vaimoni ei halunntkaan enää "nysääni" ja minun oli lauettava omalla kädellä. Pikku hiljaa aloin harrastamaan sitä usein, liiankin usein. Se häiritsi vaimoani ja hän huomautteli asiasta.
        Jatkoin kuitenkin kunnes vaimoni sanoi, että siitä on tultava loppu. Hän hankki minulle CB-3000:n. Alussa harjoittelin sen käyttöä ja pikkuhiljaa se oli ylläni pidempään ja pidempään. Samalla vaimoni keksi, että nyt minulla oli aikaa kotitöihin. Alussa sain laueta kerran viikossa, mutta vähitellen kerrat harvenivat. Minusta kehittyi erinomainen "kielimies" kuten vaimoni sanoo. Omat laukeamiseni harvenivat, osittain huonosti tehdyistä kotitöistä.
        Lopulta vaimoni ilmoitti, että saan runkata kerran kuukaudessa ja silloinkin hänen valvonnassaan. Alussa se oli rankkaa, mutta kaikkeen tottuu.
        Kerran kun sain runkata hän yks kaks käski lopettamaan noin 20 vedon jälkeen. Hän vain sanoi, että ei viitsi katsella tuollaista iljettävää toimintaa. ei siinä auttanut kuin pistää CB takaisin ylle ja odottaa nöyrästi seuraavaa kertaa.


      • Veee.

        Onko tuo CB-6000 tai yleensäkin nuo CB-xxx mallit niitä parhaita? Onko kokemuksia muiden valmistajien tuotteista?


      • Millasia
        ja pysyy kirjoitti:

        Mieheni on nyt pitänyt CB:tä viikon verran.Kokemukset ovat mielenkiintoiset.Jouduin heti aluksi kieltämään puheen ja valittelun koko aiheesta.Jokaisesta kerrasta kun mieheni puhuu
        koko vehkeestä seuraa päivä lisää lukittuna oloa.Näyttää miehen olo olevan aika vaikeaa,on alkanut kuuntelemaan toiveitani entistä tarkemmin.On hauska seurata kun kalu yrittää nousta ja miehen katseesta näkee kuinka kiusallista ja turhauttavaa se hänelle on.
        Olenkin määrännyt hänelle kaikki koti ja taloustyöt niin ei jää hänelle aikaa miettiä kohtaloaan.Hutiloinnista seuraa päiviä lisää.
        Nyt näyttää siltä että "selibaatista" tulee pitkä.Lopuksi kiitos käyttäjäkokemuksista.

        Sairaita ihmisiä, huoria akkoja ja surkeita miehiä, yrittäistpä mulle samaa haahka joutuist itse kahliutuksi lopuniäksesi, tosin en katselis kaltaistasi surkaa tyrannia, heittäisin pihalle saman tien siihen ei kitinsäs auttais. Kyllä olette säälittävää porukkaa, lähed äkkiä pois täältä täällä sastuu itsekin sairauteenne ja pelkuruuteenne ja huorienne pienuuteen ja dominointiin. Tosin minä en koskaan allsituisi laillanne, en antaisn akan määräillä, osa puhuu naisestaan kuin jumalasta, hänen tahtoonsa, voi saaatana että olette heikkoja.


      • olen törmänny
        Millasia kirjoitti:

        Sairaita ihmisiä, huoria akkoja ja surkeita miehiä, yrittäistpä mulle samaa haahka joutuist itse kahliutuksi lopuniäksesi, tosin en katselis kaltaistasi surkaa tyrannia, heittäisin pihalle saman tien siihen ei kitinsäs auttais. Kyllä olette säälittävää porukkaa, lähed äkkiä pois täältä täällä sastuu itsekin sairauteenne ja pelkuruuteenne ja huorienne pienuuteen ja dominointiin. Tosin minä en koskaan allsituisi laillanne, en antaisn akan määräillä, osa puhuu naisestaan kuin jumalasta, hänen tahtoonsa, voi saaatana että olette heikkoja.

        Kaltaiseesi lehmään, ihan mukava nainen seurusteltiin vuoden verran toisin sanoen tapeltiin ja raksteltiin, sitten lähdin pois, hän jäi ruikuttamaan rannalle koitti takaisin saada, ei tullut kuuloonkaan. Tosin ei hän noin idiootti ollu, ei mitään sätökä koittanutkaan asetella liiemmin, tiesin et ei onnistu, sitä duhdetta ei olis ketänyt viikkoakaan. On teille surkeat ukot, ette taatusti kunnioita tippaakaan niitä luusrerita, kun näette mihisen mihen joka ei anna alisttaa olette tussu märkän kuolaamassa mihen kalua, mihen eikä pelokkaan surkean lapsen. Te naiset olette myäs todella heikkoja jos tarvitsette alistamista, henkisesti ja pyykkisesti aivan lapsen tasolla.


      • lisäys
        olen törmänny kirjoitti:

        Kaltaiseesi lehmään, ihan mukava nainen seurusteltiin vuoden verran toisin sanoen tapeltiin ja raksteltiin, sitten lähdin pois, hän jäi ruikuttamaan rannalle koitti takaisin saada, ei tullut kuuloonkaan. Tosin ei hän noin idiootti ollu, ei mitään sätökä koittanutkaan asetella liiemmin, tiesin et ei onnistu, sitä duhdetta ei olis ketänyt viikkoakaan. On teille surkeat ukot, ette taatusti kunnioita tippaakaan niitä luusrerita, kun näette mihisen mihen joka ei anna alisttaa olette tussu märkän kuolaamassa mihen kalua, mihen eikä pelokkaan surkean lapsen. Te naiset olette myäs todella heikkoja jos tarvitsette alistamista, henkisesti ja pyykkisesti aivan lapsen tasolla.

        Normaali mies osaa ottaa naisen huomioon ilman vöitä, asallistuu kotitöihin ymmärtää kompromissit, mutta ei anna itseään alistaa eikä määräillä/orjuuttaa, tosi mies tietää että naine alistaa jos sille antaa mahdollisuuden, suurin osa naisista on niin heikkoja ja vallanhimoisia kuten mihetkenin (ei kaikki, meillä ollaan poikkuksia eli viisaita). Jos ei osaa halita halujaa ilman lukkoja, on himojena orja, koira, eläin eikä mies, ei apinan tasolta olla pitkälle pudottu, mahtaa henkinen kyky ja voima olla apinan tasolla. Jos neinen ei kykene raksatamaan miestä kuin alistamalla orjakseen ei ole mitää jräkeä suhdetta jatkaa samopin mihen on parast kadota, ehkä jopa ampua itsensä jos ei kykene ottamaan elämäänsä hallintaan munan ja akan vallasta.


      • Kipeää tekee

        vaimoni yllätti mut samoista puuhista vuosi sitten ja rangaistus napsahti... cb3000 tuli ja vaihtui keväällä cb6000. luottamus meni noiden asioiden suhteen ja siveysväline jäi... kipeää tekee aina kun stondaa ja himot haihtuu aika nopeasti. netti porno ja itsekseen runkkailu jäi mutta toisaalta muu seksi elämä piristyi sillä nyt saan lähes aina tyttöystävältäni kun kerron "ahtaasta tunteesta alakerrassa". ei voi kuin sanoa että vehkeestä josta en ikinä edes osannut kuvitella ja kammoksuin ajatusta on tullut parisuhteemme pelastus ainakin seksielämän puolella


      • Plus+
        Kokemuksia Curvesta kirjoitti:

        Mulla on käytetty Curven siveysvyötä, Liki samanlainen kuin nuo cb:n vyöt. Erona vain putkilon kaarevuus.
        Estää onanoinnin, eikä sitä saa pois rikkomatta.
        Onanoinnin estämisen lisäksi toimii rangaistusvälineenäkin. Peniksen yrittäessä seistä se estää sen , mutta luo samalla penikselle kovan paineen putkiloon, vetäen pusseja eteenpäin. Useinmiten sen putkilo paineen pystyis kestämään, mutta pussien samalla kiristyessä se tekee olon todella tukalaksi. Terskan pää työntyy niistä raoista ulos todella kovassa seisokissa.
        Aamuyön ns. vesiseisokit kaikkein pahimpia, ei saa nukuttua. Joskus joutunut valuttamaan kylmää vettä päälle.
        Pisimpään ollut avaamatta 3 viikkoa. Ekan viikon jälkeen siihen alkaa jotenkin tottumaan, ei sillen ihan, mutta se olo tuntuu helpommalta.
        Pitkään käytettäessä ja sen jälkeinen ehkä peniksen laukaisu on erilaista. Penis ei osaa seistä alkuun kuin siihen määrään, minkä putkilo on antanut varaa. Laukeaminenkin aika nopeeta, ehkä vaivaiseet 10 työntöä, niin valuu, saamatta kunnon orkkua.
        Curve ehkä tiedustelujemme perusteella paras vaihtoehto isompi kaluiselle?
        Mulla seisokissa n 20 / 5 cm .

        Muilla samoja kokemuksia?

        kuustonnisesta on kokemuksia. meillä sen käyttö on 24/7. ihan samat jutut olen todennut paitsi että mulla se ei ole vaikuttanut orkkujen laatuun ja siihen että kuinka pitkään voi työnnellä. ompa käynyt jopa niinkin etten ole saanut ollenkaan ja muija jo haluaa laittaa sen takas seksin jälkeen kun se on saanut mielestään "tarpeeks".


      • ja pysyy kirjoitti:

        Mieheni on nyt pitänyt CB:tä viikon verran.Kokemukset ovat mielenkiintoiset.Jouduin heti aluksi kieltämään puheen ja valittelun koko aiheesta.Jokaisesta kerrasta kun mieheni puhuu
        koko vehkeestä seuraa päivä lisää lukittuna oloa.Näyttää miehen olo olevan aika vaikeaa,on alkanut kuuntelemaan toiveitani entistä tarkemmin.On hauska seurata kun kalu yrittää nousta ja miehen katseesta näkee kuinka kiusallista ja turhauttavaa se hänelle on.
        Olenkin määrännyt hänelle kaikki koti ja taloustyöt niin ei jää hänelle aikaa miettiä kohtaloaan.Hutiloinnista seuraa päiviä lisää.
        Nyt näyttää siltä että "selibaatista" tulee pitkä.Lopuksi kiitos käyttäjäkokemuksista.

        Lukossa on kirjoituksessa on se oikea pointti mikä naisen täytyy pitää ja kestää on tuo valitukset ja narinat. Ei saa heti poistaa vaan annetaan olla kun hommaan on ryhdytty. Itse sen sain liian helposti pois kun hiukan valitin niin siksi se homma ei tuon suhteen kai toiminutkaan.

        Mutta se tunne on kaamean ihana kun on lukittuna ja ei oikeasti voi itse asialle mitään. Tällä hetkellä valitettavasti olen ihan vapaana tuon suhteen.


    • tottelevamies

      tämän markkinois vaimolle?! Kiehtoo kyllä ajatus joutua lukkoon...

      • vaikka näin

        Runkkaile paljon ja niin, että jäät usein kiinni. Ota pyykkikorista vaimosi alushousut. Nuuhki ja nuole niitä ja niin, että jäät siitäkin kiinni.

        Vaimosi kenties suuttuu. Aloita keskustelu ja kerro että haluaisit päästä tavoistasi eroon. Kerro, että siveysvyö voisi olla hyvä asia. Näin vaimosi pystyisi konrolloimaan tekojasi.

        Kokeile toimiiko asia tuolla tavalla


      • ihan näin

        Mieheni pyysi minua lukemaan keskusteluja aiheesta. Siitä sitten innostuin ja tiesin sen salaa vetävän käteen muutenkin. Valitsin kolmetonnisen, jonka mieheni hankki. Alku harjoittelun jälkeen, sitä on pidetty lukossa. Minä aukaisen omien tarpeiden mukaan ja siitä ei sen enempiä puhuta. Joskus harvoin innostun kokeilemaan noita täälläkin olleita leikkejä runkkumaksu ym.


      • linjoilla
        ihan näin kirjoitti:

        Mieheni pyysi minua lukemaan keskusteluja aiheesta. Siitä sitten innostuin ja tiesin sen salaa vetävän käteen muutenkin. Valitsin kolmetonnisen, jonka mieheni hankki. Alku harjoittelun jälkeen, sitä on pidetty lukossa. Minä aukaisen omien tarpeiden mukaan ja siitä ei sen enempiä puhuta. Joskus harvoin innostun kokeilemaan noita täälläkin olleita leikkejä runkkumaksu ym.

        Meilläkin meni aika samanlailla. Mutta mies ei saa koskea omiin vehkeisiinsä ollenkaan. Eli joka perjantai on perusteellinen pesu jolloin lukko avataan. Pesun suoritan minä, joka maksaa kympin. Ja jos haluan seksiä, mies ei saa koskea siihen sillonkaan. Minä hoidan kaiken pesua ja lukitusta myöden. On kuulemma kova paikka kun ei ole saanut pitää "pikkukaveriaan" kädessä kuukausiin. Runkkaaminen ei tule kysymukseenkään(siis miehen). Joskus olen itse vähän kädellä vispannut, mutta tarkkana saa olla ettei tule. Parasta tässä kaikessa on miehen jatkuva puute. Vaikka välillä saakin, mutta se tulee niin pian ja lisää haluaisi. Mutta sillä on pärjättävä mitä annetaan. :-)


      • avain minulla
        ihan näin kirjoitti:

        Mieheni pyysi minua lukemaan keskusteluja aiheesta. Siitä sitten innostuin ja tiesin sen salaa vetävän käteen muutenkin. Valitsin kolmetonnisen, jonka mieheni hankki. Alku harjoittelun jälkeen, sitä on pidetty lukossa. Minä aukaisen omien tarpeiden mukaan ja siitä ei sen enempiä puhuta. Joskus harvoin innostun kokeilemaan noita täälläkin olleita leikkejä runkkumaksu ym.

        Samantyylistä meilläkin harrastetaan. Kulli on lukossa ja pysyy. Se avataan vain kun minä anna siihen luvan. Ei muulloin.
        Meillä om myös runkkumaksut käytössä. Yleensä 50 euroa. Sillä saa vetää 10 kertaa edestakaisin. jos ei tule niin kulli takaisin häkkiin.

        Kerran sanoin mihelleni, että nyt saat runkata niin paljon kuin haluat 300 eurolla. Äijä maksoi ne ensin tililleni netissä. Sitten hänen hölmistyksekseen laitoin hänen ylle strap onin ja sanoin, että ala runkata. Olisittepa nähneet hänen ilmeensä. Kun korotin ääntäni hän alkoi runkata tekomunaa. Se oli hauskan näkoistä. Välillä kyselin, että eikö ala jo lentää. Kaksi tuntia riitti sitten hän pyysi saada lopettaa. Annoin luvan, mutta sanoin, että loppupäivän ja illan hänen piti tyydyttää minua kiellelään ja strapilla. Minäkin halusin saada monta kertaa ja sainkin.
        Strap onionin käyttö on todella mukavaa. Ei lerpahda kesken ja vaikka koko päivän.
        Suosittelen kokeilemista


      • kkkkkkkkkkkkk
        linjoilla kirjoitti:

        Meilläkin meni aika samanlailla. Mutta mies ei saa koskea omiin vehkeisiinsä ollenkaan. Eli joka perjantai on perusteellinen pesu jolloin lukko avataan. Pesun suoritan minä, joka maksaa kympin. Ja jos haluan seksiä, mies ei saa koskea siihen sillonkaan. Minä hoidan kaiken pesua ja lukitusta myöden. On kuulemma kova paikka kun ei ole saanut pitää "pikkukaveriaan" kädessä kuukausiin. Runkkaaminen ei tule kysymukseenkään(siis miehen). Joskus olen itse vähän kädellä vispannut, mutta tarkkana saa olla ettei tule. Parasta tässä kaikessa on miehen jatkuva puute. Vaikka välillä saakin, mutta se tulee niin pian ja lisää haluaisi. Mutta sillä on pärjättävä mitä annetaan. :-)

        Saatanan tyrani


    • kehittynyt

      positiiviseen suuntaan.Oli hän kiltti jo ennen lukitusta mutta piti häntä välillä piiskalla kouluttaa.Nyt on ääni kellossa muuttunut,on niin huomaavainen ja ahkera että oikein välillä salaa naurattaa.On ollut lukossa yhtä mittaa kaksi kuukautta ilman että on päässyt itseään runkkaamaan.Pesut on tehnyt tarkassa valvonnassani.Hänestä on kehittynyt hellä ja näppärä sormi ja kielimies.Kotityöt sujuvat jo rutiinilla ja ulkona käynnit poikien kanssa on jäänyt kokonaan.Aikaa riittää nyt vaimolleen jopa välillä liikaakin.Olen laatinut tiukat säännöt miten hänen pitää käyttäytyä ja mitkä ovat hänen päivittäiset tehtävänsä.Rikkomuksista
      seuraa lukkopäiviä lisää.Esimerkiksi jokaisesta asiasta maininnasta tulee päivä lisää.Se tuntuu olevan vaikeaa.Joten hänen selibaatistaan ei loppua näy.Voin tietysti armahtaa häntä mutta sitä hän ei tiedä.Ja näillä näkymillä se ei tapahdu lähiaikoina.Koulutus on pahasti kesken vaikka edistystä on tapahtunut uskomattoman paljon.Onkohan muutos pysyvää,aika näyttää.
      Olipa hyvä ostos,suosittelen kaikille jotka haluavat miehestään avuliaan ja kotona viihtyvän.
      Onnellinen vaimo

      • tapahtu.....

        Meillä kävi niin, että mieheni jäi toistamiseen pettämisestä kiinni ja laitoin jatkon ehdoksi siveysvyön. Idea tuli päästäni ja alkoi leikistä vaikka olinkin puoliksi tosissaan. Vähän netissä surffausta ja löytyihän se - käsky kauppaan.
        Mieheni sanoi olevani hullu ja valitteli sen olevan niin kalliskin, sanoin vain, että jos jatketaan niin sitä ei rahalla punnita niin ja jos kerran rakastat niin paljon kun sanot.
        Mieheni tuli työpäivän jälkeen Itiksen kaupasta ja kyseli vielä olinko tosissani - Olin.
        Nyt on harjoiteltu pari viikkoa ja on käsittämätöntä kuinka nöyrä ja vaimoansa huomioiva mies on. Kyllä sen huomaa, että seksin kautta miestä hallitaan. Ja tuntuu hän itsekin nauttivan kun joutuu tekemään "vähän" töitä sen eteen. Raippaa meillä ei ( vielä ) ole, mutta eiköhän sekin tule ja pian.
        Onnellinen vaimo.


      • pettänytmies
        tapahtu..... kirjoitti:

        Meillä kävi niin, että mieheni jäi toistamiseen pettämisestä kiinni ja laitoin jatkon ehdoksi siveysvyön. Idea tuli päästäni ja alkoi leikistä vaikka olinkin puoliksi tosissaan. Vähän netissä surffausta ja löytyihän se - käsky kauppaan.
        Mieheni sanoi olevani hullu ja valitteli sen olevan niin kalliskin, sanoin vain, että jos jatketaan niin sitä ei rahalla punnita niin ja jos kerran rakastat niin paljon kun sanot.
        Mieheni tuli työpäivän jälkeen Itiksen kaupasta ja kyseli vielä olinko tosissani - Olin.
        Nyt on harjoiteltu pari viikkoa ja on käsittämätöntä kuinka nöyrä ja vaimoansa huomioiva mies on. Kyllä sen huomaa, että seksin kautta miestä hallitaan. Ja tuntuu hän itsekin nauttivan kun joutuu tekemään "vähän" töitä sen eteen. Raippaa meillä ei ( vielä ) ole, mutta eiköhän sekin tule ja pian.
        Onnellinen vaimo.

        olen joskus pettänyt vaimoa ja jäänyt kii/tunnustanut kaiken. Haluaisin vehkeet lukkoon juuri tästä syystä,että en vahingossakaan joutuisi kiusaukseen ja olisin vaimon "omaisuutta".
        Haluan olla uskollinen ja vain vaimoni käytettävissä. Hieman huolettaa se että onko vaimolla sitten vielä käyttöä minulle,siis seksi mielessä,vai alkaako hakemaan korvaavia vaihtoehtoja?


      • mitä sinun
        pettänytmies kirjoitti:

        olen joskus pettänyt vaimoa ja jäänyt kii/tunnustanut kaiken. Haluaisin vehkeet lukkoon juuri tästä syystä,että en vahingossakaan joutuisi kiusaukseen ja olisin vaimon "omaisuutta".
        Haluan olla uskollinen ja vain vaimoni käytettävissä. Hieman huolettaa se että onko vaimolla sitten vielä käyttöä minulle,siis seksi mielessä,vai alkaako hakemaan korvaavia vaihtoehtoja?

        pitäisi tehdä.Mutta kerron miten meillä vähän vastaavassa tapauksessa kävi.Ukko kärähti vieraissa käynnistä.Niin panin hänet valitsemaan siveysvyön tai eron väliltä.Hän valitsi vyön ja on pitänyt sitä nyt vajaan vuoden.Avain on minulla ja lukko avataan vain silloin kun minä niin haluan.Ukostani on tullut mitä mallikkain perheen isä ja puoliso.On aikaa lapsille ja vaimolleen,tekee mukisematta kotityöt,kuljettaa lapsia hoitoon ja harrastuksiin jne..Hellii vaimoaan ja on aina valmis rakastelemaan halutessani.Oppinut monipuoliseksi kun se muna ei ole useinkaan vapaana.Ymmärtää että vaimon tyydyttäminen on ensijaista ja hän saa luan laueta vain silloin kun minä niin päätän.Harvoin.
        Kyllä jatkossakin avain on minulla.On niin tyydyttävää hallita miestäni.
        Avaimenhaltija


      • meidän vallasta

        On mukava lukea ja huomata, että meidänlaisia naisia löytyy. Meitä jotka voimme hallita miestäne täysin omin halujemme mukaan. Seksin kielto mieheltä saa ihmeitä aikaan. Käsittämätöntä miten helppoa sen on. Pistetään vain muna lukkoon ja mies on valmis tekemään mitä tahansa.

        Saattaisi olla joskus hauskaa kokoontua jonnekin mokille porukalla lukittujen miesten kanssa. Saisivat palvoa meitä koko ajan. Pienimmästä rikkeestäkin seuraisi heti piiskaa.
        Voisi kokeilla kuinka toiset miehet käyttävät kieltään ja iehet saisivat keskustella keskenään parhaista tavoista tyydyttää meitä.
        Ehkä tällaisen järjestäminen on vaikeaa tai mahdotonta, mutta ajatuksena ihan kelpo asia.


      • Onnelllinen vaimo
        meidän vallasta kirjoitti:

        On mukava lukea ja huomata, että meidänlaisia naisia löytyy. Meitä jotka voimme hallita miestäne täysin omin halujemme mukaan. Seksin kielto mieheltä saa ihmeitä aikaan. Käsittämätöntä miten helppoa sen on. Pistetään vain muna lukkoon ja mies on valmis tekemään mitä tahansa.

        Saattaisi olla joskus hauskaa kokoontua jonnekin mokille porukalla lukittujen miesten kanssa. Saisivat palvoa meitä koko ajan. Pienimmästä rikkeestäkin seuraisi heti piiskaa.
        Voisi kokeilla kuinka toiset miehet käyttävät kieltään ja iehet saisivat keskustella keskenään parhaista tavoista tyydyttää meitä.
        Ehkä tällaisen järjestäminen on vaikeaa tai mahdotonta, mutta ajatuksena ihan kelpo asia.

        Luin joskus joltain jenkkiläiseltä blogilta kuinka erään kaupungin naiset järjestävät kyseisiä iltoja vuoroin toistensa kotona.
        Siellä naiset ovat huomion keskipisteenä ja toimivat naistensa ehdoilla. Tarjoilevat, kokkaavat, kumartuvat tarvittaessa jne....
        Siellähän miehetkin saavat vaihtaa ajatuksiaan keskenään. Yhdessa illan vietossa oli illan emäntä järjestänyt mies stipparin paikalle ja siinä vasta onkin ollut kova paikka omille miehille kun katsovat ( jos pystyvät ) kuinka oma vaimo käy kuumana adonikseen. No ainakin opettaa nöyryyttä ja saahan sitten ( ehkä ) nuolla kotiin päästyään.


      • lukea ja oppia uutta
        meidän vallasta kirjoitti:

        On mukava lukea ja huomata, että meidänlaisia naisia löytyy. Meitä jotka voimme hallita miestäne täysin omin halujemme mukaan. Seksin kielto mieheltä saa ihmeitä aikaan. Käsittämätöntä miten helppoa sen on. Pistetään vain muna lukkoon ja mies on valmis tekemään mitä tahansa.

        Saattaisi olla joskus hauskaa kokoontua jonnekin mokille porukalla lukittujen miesten kanssa. Saisivat palvoa meitä koko ajan. Pienimmästä rikkeestäkin seuraisi heti piiskaa.
        Voisi kokeilla kuinka toiset miehet käyttävät kieltään ja iehet saisivat keskustella keskenään parhaista tavoista tyydyttää meitä.
        Ehkä tällaisen järjestäminen on vaikeaa tai mahdotonta, mutta ajatuksena ihan kelpo asia.

        Siitä minäkin yllätyin kuinka paljon munan lukkoonlaitto vaikuttaa. Välillä olen vaan huomannut että kuuliaisuus ja huomaavaisuus meinaa herpaantua. Silloin on pakko vähän kiihottaa miestä. Saa katsella netistä pornoa tai nuollla minun rintoja ja alapäätä. Voi olla että avaan lukon ja teen pari-kolme edestakaista vetoa, ja käsken laittamaan lukkoon heti kun mahtuu. Näin pysyy miehellä "vire päällä". Käskin myös keräämään näistä keskusteluista kaikki vihjeet ja ohjeet vihkoon. Siitä sitten valitsen mielialan mukaan jotain tekemistä miehelle tai rahankeruuta itselleni. Liian usein ei kannata tosiaan antaa, joutuu vähän kuin aloittamaan alusta. Turhia lupauksia kylläkin tulee tehtyä. Mies odottelee monta päivää ja saakin minulta pikku hipelöintiä. Kerran tosin lipsahti. Sanoin että tule panemaan sillä ruttuisella munallasi takaapaäin ja heti. Katsoin samalla telkkaria pöytää vasten. Mutta neljän vedon jälkeen siltä tulikin jo. Siihen ei ollut lupaa. (Se pitää kysyä aina erikseen) Tönäisin miehen pois, ja siihen lattialle muna sykki yksinään nesteensä. Tästä seurasi kaksiviikkoa lukitusta, ja joka ilta joutui runkkaamaan itsensä saamispisteeseen ja sitten takaisin lukkoon. Jos silloin olisi tullut, olisi siitä alkanut uusi kaksiviikkoinen. Taisi se muutaman päivän "vahingossa" silti mennä yli. Oli niin huomaavainen mies.


      • pettänymies
        lukea ja oppia uutta kirjoitti:

        Siitä minäkin yllätyin kuinka paljon munan lukkoonlaitto vaikuttaa. Välillä olen vaan huomannut että kuuliaisuus ja huomaavaisuus meinaa herpaantua. Silloin on pakko vähän kiihottaa miestä. Saa katsella netistä pornoa tai nuollla minun rintoja ja alapäätä. Voi olla että avaan lukon ja teen pari-kolme edestakaista vetoa, ja käsken laittamaan lukkoon heti kun mahtuu. Näin pysyy miehellä "vire päällä". Käskin myös keräämään näistä keskusteluista kaikki vihjeet ja ohjeet vihkoon. Siitä sitten valitsen mielialan mukaan jotain tekemistä miehelle tai rahankeruuta itselleni. Liian usein ei kannata tosiaan antaa, joutuu vähän kuin aloittamaan alusta. Turhia lupauksia kylläkin tulee tehtyä. Mies odottelee monta päivää ja saakin minulta pikku hipelöintiä. Kerran tosin lipsahti. Sanoin että tule panemaan sillä ruttuisella munallasi takaapaäin ja heti. Katsoin samalla telkkaria pöytää vasten. Mutta neljän vedon jälkeen siltä tulikin jo. Siihen ei ollut lupaa. (Se pitää kysyä aina erikseen) Tönäisin miehen pois, ja siihen lattialle muna sykki yksinään nesteensä. Tästä seurasi kaksiviikkoa lukitusta, ja joka ilta joutui runkkaamaan itsensä saamispisteeseen ja sitten takaisin lukkoon. Jos silloin olisi tullut, olisi siitä alkanut uusi kaksiviikkoinen. Taisi se muutaman päivän "vahingossa" silti mennä yli. Oli niin huomaavainen mies.

        kiinnostaa yhä enemmän. Olen ajatellu esitellä tämän keskustelun Vaimolleni ja katsoa mitä hän tuumii asiasta. Tuntuu yhä voimakkaammin että minun olis paras olla lukossa. Olis turvallinen vaihtoehto...


      • paljon enemmäm
        meidän vallasta kirjoitti:

        On mukava lukea ja huomata, että meidänlaisia naisia löytyy. Meitä jotka voimme hallita miestäne täysin omin halujemme mukaan. Seksin kielto mieheltä saa ihmeitä aikaan. Käsittämätöntä miten helppoa sen on. Pistetään vain muna lukkoon ja mies on valmis tekemään mitä tahansa.

        Saattaisi olla joskus hauskaa kokoontua jonnekin mokille porukalla lukittujen miesten kanssa. Saisivat palvoa meitä koko ajan. Pienimmästä rikkeestäkin seuraisi heti piiskaa.
        Voisi kokeilla kuinka toiset miehet käyttävät kieltään ja iehet saisivat keskustella keskenään parhaista tavoista tyydyttää meitä.
        Ehkä tällaisen järjestäminen on vaikeaa tai mahdotonta, mutta ajatuksena ihan kelpo asia.

        kuin julkisesti puhutaan jotka käyttävät seksiä vallan välineenä.Siveysvyö tekee siitä vaan paljon hauskempaa ja tehokkaampaa.Mieheni on nykyään niin kuuliainen ja kohtelias aivan kuin suhteenmme alussa.Jokaisen naisen pitäisi lukita
        miehensä munat ja kontroloida miehensä orkkuja.
        Mietinkin nyt avaanko lukon äitienpäivän kunniaksi vai annanko vain mieheni niin uskoa.
        Se nähdään,riippuu mieheni käytöksestä.


      • myös tämä puoli
        pettänymies kirjoitti:

        kiinnostaa yhä enemmän. Olen ajatellu esitellä tämän keskustelun Vaimolleni ja katsoa mitä hän tuumii asiasta. Tuntuu yhä voimakkaammin että minun olis paras olla lukossa. Olis turvallinen vaihtoehto...

        Vaimosi saataa keksiä ihan mitä vaan. Ja sinulla ei pidemmän päälle ole muuta mahdollisuutta kuin totella.

        Muutaman inhottavan mainitakseni. Muija keksi tai kopioi idean näistä keskusteluista. Eli seuraavan kerran kun haluan saada, on minun laskettava mällit omaan suuhuni. Jälkikäteen ajateltuna se olisi kannattanut tehdä heti. Mutta ajattelin että mieli muuttuu. Näin ei käynyt. Reilun 2 viikon päästä muutaman kaljan voimalla istuin sängyllä ja runkkasin suuhuni mitä sain osumaan. Tavaraa tuli tosi paljon tuolta ajalta. Haluaa se välillä nähdä tuota vieläkin. Mutta nyt teen sen heti.

        Toinen on sperman kerääminen pieneen kertakäyttö kuppiin, johon piirretty alareunaan viiva. Siihen asti pitäisi täyttää ja aikaa on 24h. En ole koskaan onnistunut, vaikka yritystä on ollut niin paljon kuin mahdollista. Rangaistukset se on keksinyt milloin mitäkin. Eräs on että munistani on otettu kuva, kun se on orkun jäljiltä pienimmillään. Kuva on laitettu omakuva.org katseltavaksi ja arvosteltavaksi. Minua siitä ei tietenkään tunnista. Mutta ei ole kiva kuunnella kun se tyttöjen kesken katselee niitä ja sanoo että katsokaa kun tuossakin on pieni.
        Yksi vielä kun kesä taas tulee ja lähdetään johonkin. Lukko auki ja shortsit jalkaan ilman alushousuja. Sieltä on lahkeesta helppo hipelöidä. Seisovalla munalla on vähän hankala liikkua ilman että kukaan huomaa.


      • kolmetonninen
        myös tämä puoli kirjoitti:

        Vaimosi saataa keksiä ihan mitä vaan. Ja sinulla ei pidemmän päälle ole muuta mahdollisuutta kuin totella.

        Muutaman inhottavan mainitakseni. Muija keksi tai kopioi idean näistä keskusteluista. Eli seuraavan kerran kun haluan saada, on minun laskettava mällit omaan suuhuni. Jälkikäteen ajateltuna se olisi kannattanut tehdä heti. Mutta ajattelin että mieli muuttuu. Näin ei käynyt. Reilun 2 viikon päästä muutaman kaljan voimalla istuin sängyllä ja runkkasin suuhuni mitä sain osumaan. Tavaraa tuli tosi paljon tuolta ajalta. Haluaa se välillä nähdä tuota vieläkin. Mutta nyt teen sen heti.

        Toinen on sperman kerääminen pieneen kertakäyttö kuppiin, johon piirretty alareunaan viiva. Siihen asti pitäisi täyttää ja aikaa on 24h. En ole koskaan onnistunut, vaikka yritystä on ollut niin paljon kuin mahdollista. Rangaistukset se on keksinyt milloin mitäkin. Eräs on että munistani on otettu kuva, kun se on orkun jäljiltä pienimmillään. Kuva on laitettu omakuva.org katseltavaksi ja arvosteltavaksi. Minua siitä ei tietenkään tunnista. Mutta ei ole kiva kuunnella kun se tyttöjen kesken katselee niitä ja sanoo että katsokaa kun tuossakin on pieni.
        Yksi vielä kun kesä taas tulee ja lähdetään johonkin. Lukko auki ja shortsit jalkaan ilman alushousuja. Sieltä on lahkeesta helppo hipelöidä. Seisovalla munalla on vähän hankala liikkua ilman että kukaan huomaa.

        Meillä tuota orkkujen määrää on vähennetty. Mutta vastapainoksi rahankeruuta lisätty. Aukaisen lukkoa silloin tällöin, mutta seisomisesta ilman lupaa otan maksun. Ja se on helppoa. Välillä pieni hipaisukin riittää.
        Yksi suosikkini on, mihin tarvitaan kello ja mieheltä 30€. Miehen pitää seisottaa munaansa puolituntia. Jokaisesta minuutista vähenee euro. Eli jos seisoo 10min, se on velkaa minulle 20€ jne. Juju piilee siinä että ei saa saada, eli ei voi liikaa hieroa munaansa. Ja minä teen kaikkeni välinpitämättömyydelläni ettei se seisoisi. Sivusta kuitenkin seuraan missä mennään. Usein se joutuu lopettamaan ennen määräaikaa.
        Vireyden säilyttämiseksi ja hyvien tapojen muistamiseksi. Minäkin välillä otan mieheni alapään käsittelyyn. Kiihotan sen äärimmilleen ja sitten takaisin lukkoon. Jos en itse huomaa lopettaa ajoissa, on mieheni ilmoitettava. Minä päätän tehdäänkö loppuun. Joskus näinkin käy, mutta useinmiten ei. Luvaton orgasmi maksaa.


      • pettänymies
        kolmetonninen kirjoitti:

        Meillä tuota orkkujen määrää on vähennetty. Mutta vastapainoksi rahankeruuta lisätty. Aukaisen lukkoa silloin tällöin, mutta seisomisesta ilman lupaa otan maksun. Ja se on helppoa. Välillä pieni hipaisukin riittää.
        Yksi suosikkini on, mihin tarvitaan kello ja mieheltä 30€. Miehen pitää seisottaa munaansa puolituntia. Jokaisesta minuutista vähenee euro. Eli jos seisoo 10min, se on velkaa minulle 20€ jne. Juju piilee siinä että ei saa saada, eli ei voi liikaa hieroa munaansa. Ja minä teen kaikkeni välinpitämättömyydelläni ettei se seisoisi. Sivusta kuitenkin seuraan missä mennään. Usein se joutuu lopettamaan ennen määräaikaa.
        Vireyden säilyttämiseksi ja hyvien tapojen muistamiseksi. Minäkin välillä otan mieheni alapään käsittelyyn. Kiihotan sen äärimmilleen ja sitten takaisin lukkoon. Jos en itse huomaa lopettaa ajoissa, on mieheni ilmoitettava. Minä päätän tehdäänkö loppuun. Joskus näinkin käy, mutta useinmiten ei. Luvaton orgasmi maksaa.

        /innostuuko Naiset yleensä kuin nopeasti keksimään muutakin "kiusaa"?! Itseä tuo lukko kiinnostas lähinnä turvallisuussyistä,mutta Vaimo on on kyllä aika määrätietonen ja määräilevä myös... Joten uskaltaako tätä edes ehdottaa? Toisaalta tykkään kyllä totella hän ja palvella myös,mutta jos hän alkaa kouluttaan minusta kokoaikaista orjaa/palvelijaa,niin en tiedä haluanko...


      • säännöistä
        pettänymies kirjoitti:

        /innostuuko Naiset yleensä kuin nopeasti keksimään muutakin "kiusaa"?! Itseä tuo lukko kiinnostas lähinnä turvallisuussyistä,mutta Vaimo on on kyllä aika määrätietonen ja määräilevä myös... Joten uskaltaako tätä edes ehdottaa? Toisaalta tykkään kyllä totella hän ja palvella myös,mutta jos hän alkaa kouluttaan minusta kokoaikaista orjaa/palvelijaa,niin en tiedä haluanko...

        Meillä ei ole mieleenkiintoa tuohon orja/palvelija linjaan. Kaikki mikä on seksiin liittyvää tai oikeastaan miehen alapäähän on sallittua. Mutta tämä kaikki tapahtuu vain meidän kahden kesken. Jotain pientä kiusaamista joskus. Mutta ei mitään toisen häpäisyä tai julkista nolaamista. Miehellä on kuitenkin oikeus sanoa että tässä menee raja. Mutta pikkuasioista sitä ei kannata sanoa, koska lopetan sitten koko leikin. Sen verran hyvin tunnen sen, että en mene liian pitkälle ja en haluakaan. Pääasia meillä kuitenkin on että munat lukossa aina ja minulla on avain. Noita pikku kiusoja minä ainakin keksin nopeasti ja tämäkin palsta pursuaa niitä. Mutta kuitenkin meille tämä on "vaan aikuisten leikkiä". Juttele vaimosi kanssa asiasta ja rajoista. Useimmiten meilläkin on ihan tavallista arkea. Miehellä on vaan muna lukossa. Joskus kun huvittaa kiusoitella, niin teen sen.


      • cb-poika
        kolmetonninen kirjoitti:

        Meillä tuota orkkujen määrää on vähennetty. Mutta vastapainoksi rahankeruuta lisätty. Aukaisen lukkoa silloin tällöin, mutta seisomisesta ilman lupaa otan maksun. Ja se on helppoa. Välillä pieni hipaisukin riittää.
        Yksi suosikkini on, mihin tarvitaan kello ja mieheltä 30€. Miehen pitää seisottaa munaansa puolituntia. Jokaisesta minuutista vähenee euro. Eli jos seisoo 10min, se on velkaa minulle 20€ jne. Juju piilee siinä että ei saa saada, eli ei voi liikaa hieroa munaansa. Ja minä teen kaikkeni välinpitämättömyydelläni ettei se seisoisi. Sivusta kuitenkin seuraan missä mennään. Usein se joutuu lopettamaan ennen määräaikaa.
        Vireyden säilyttämiseksi ja hyvien tapojen muistamiseksi. Minäkin välillä otan mieheni alapään käsittelyyn. Kiihotan sen äärimmilleen ja sitten takaisin lukkoon. Jos en itse huomaa lopettaa ajoissa, on mieheni ilmoitettava. Minä päätän tehdäänkö loppuun. Joskus näinkin käy, mutta useinmiten ei. Luvaton orgasmi maksaa.

        Minä ja tyttöystäväni olemme molemmat melko "kinkyjä", minä olen mieluummin alistuva osapuoli, joten siveysleikki alkoi melkeimpä yhteisestä toiveesta. Minulla on ollut musta cb-3000 käytössä nyt jo yli 10kk. Värillinen valittiin jotta en näkisi pippeliäni sen läpi. Silloin kun laite otetaan pois n. 1-2 viikon välein, on käteni aina sidottuna selän taakse ja silmäni sidottuna. Eli en ole itse nähnyt tai koskettanut penistäni kohta kokonaiseen vuoteen.

        Leikin laatu on meillä on sanallisesti nöyryytämistä, jonkin verran myös fyysisiä rangaistuksia. Esim. tyttöystäväni (joka on ainut joka on penikseni nähnyt viimeisen 10kk aikana) mukaan, penikseni on kutistunut entisestään, eikä seisokkikaan ole kovin häävinen. Jos olen ollut kiltisti, saan pippelin pesun lisäksi käteenoton häneltä, ennen cb:n takaisin laittoa.

        Dildolla rakastellessani käytän 2x pippeliäni isompaa dildoa, sitä tyttöystäväni kehuu miltei koko ajan tyyliin: Sinulla on ihanan iso ja kova kulli ja olet niin kestävä jne.

        Toteutamme myös aisankantaja "leikkiä", eli tyttöystäväni käy kyllä vieraissa melko usein. Pitääkseen kiimaani yllä saan ja minun pitääkin katsella pornoa, mikä ei kyllä olisi välttämätöntä, jo pelkästään seksikäs tyttöystäväni riittäisi pitämään kiiman yllä. Että tällä lailla täällä.


      • idea
        cb-poika kirjoitti:

        Minä ja tyttöystäväni olemme molemmat melko "kinkyjä", minä olen mieluummin alistuva osapuoli, joten siveysleikki alkoi melkeimpä yhteisestä toiveesta. Minulla on ollut musta cb-3000 käytössä nyt jo yli 10kk. Värillinen valittiin jotta en näkisi pippeliäni sen läpi. Silloin kun laite otetaan pois n. 1-2 viikon välein, on käteni aina sidottuna selän taakse ja silmäni sidottuna. Eli en ole itse nähnyt tai koskettanut penistäni kohta kokonaiseen vuoteen.

        Leikin laatu on meillä on sanallisesti nöyryytämistä, jonkin verran myös fyysisiä rangaistuksia. Esim. tyttöystäväni (joka on ainut joka on penikseni nähnyt viimeisen 10kk aikana) mukaan, penikseni on kutistunut entisestään, eikä seisokkikaan ole kovin häävinen. Jos olen ollut kiltisti, saan pippelin pesun lisäksi käteenoton häneltä, ennen cb:n takaisin laittoa.

        Dildolla rakastellessani käytän 2x pippeliäni isompaa dildoa, sitä tyttöystäväni kehuu miltei koko ajan tyyliin: Sinulla on ihanan iso ja kova kulli ja olet niin kestävä jne.

        Toteutamme myös aisankantaja "leikkiä", eli tyttöystäväni käy kyllä vieraissa melko usein. Pitääkseen kiimaani yllä saan ja minun pitääkin katsella pornoa, mikä ei kyllä olisi välttämätöntä, jo pelkästään seksikäs tyttöystäväni riittäisi pitämään kiiman yllä. Että tällä lailla täällä.

        Tuo ettei näe omia vehkeitään. Taidankin maalata putkilon vaikka valkoiseksi. Mitäs varten sen yleensä pitää sieltä läpi näkyä? En minä ainakaan ole erityisen kiinnostunut näkemään esim. saunassa miten se muna siellä on. Eikä ole miehelläkään tarvetta sitten yrittää esitellä sitä. Alankin heti suunnittelemaan väritystä.


      • Itse?
        paljon enemmäm kirjoitti:

        kuin julkisesti puhutaan jotka käyttävät seksiä vallan välineenä.Siveysvyö tekee siitä vaan paljon hauskempaa ja tehokkaampaa.Mieheni on nykyään niin kuuliainen ja kohtelias aivan kuin suhteenmme alussa.Jokaisen naisen pitäisi lukita
        miehensä munat ja kontroloida miehensä orkkuja.
        Mietinkin nyt avaanko lukon äitienpäivän kunniaksi vai annanko vain mieheni niin uskoa.
        Se nähdään,riippuu mieheni käytöksestä.

        Onko naisia jotka on pakotettu käyttämään siveysvyötä???

        Kokemuksia olisi kiva kuulla myös naisilta!


      • wannabe2
        kolmetonninen kirjoitti:

        Meillä tuota orkkujen määrää on vähennetty. Mutta vastapainoksi rahankeruuta lisätty. Aukaisen lukkoa silloin tällöin, mutta seisomisesta ilman lupaa otan maksun. Ja se on helppoa. Välillä pieni hipaisukin riittää.
        Yksi suosikkini on, mihin tarvitaan kello ja mieheltä 30€. Miehen pitää seisottaa munaansa puolituntia. Jokaisesta minuutista vähenee euro. Eli jos seisoo 10min, se on velkaa minulle 20€ jne. Juju piilee siinä että ei saa saada, eli ei voi liikaa hieroa munaansa. Ja minä teen kaikkeni välinpitämättömyydelläni ettei se seisoisi. Sivusta kuitenkin seuraan missä mennään. Usein se joutuu lopettamaan ennen määräaikaa.
        Vireyden säilyttämiseksi ja hyvien tapojen muistamiseksi. Minäkin välillä otan mieheni alapään käsittelyyn. Kiihotan sen äärimmilleen ja sitten takaisin lukkoon. Jos en itse huomaa lopettaa ajoissa, on mieheni ilmoitettava. Minä päätän tehdäänkö loppuun. Joskus näinkin käy, mutta useinmiten ei. Luvaton orgasmi maksaa.

        Olen kateellinen.... haluaisin olla lukittuna.. vaikea asia ottaa esille... olisin hyvä palvelija.


      • 1.MIES
        meidän vallasta kirjoitti:

        On mukava lukea ja huomata, että meidänlaisia naisia löytyy. Meitä jotka voimme hallita miestäne täysin omin halujemme mukaan. Seksin kielto mieheltä saa ihmeitä aikaan. Käsittämätöntä miten helppoa sen on. Pistetään vain muna lukkoon ja mies on valmis tekemään mitä tahansa.

        Saattaisi olla joskus hauskaa kokoontua jonnekin mokille porukalla lukittujen miesten kanssa. Saisivat palvoa meitä koko ajan. Pienimmästä rikkeestäkin seuraisi heti piiskaa.
        Voisi kokeilla kuinka toiset miehet käyttävät kieltään ja iehet saisivat keskustella keskenään parhaista tavoista tyydyttää meitä.
        Ehkä tällaisen järjestäminen on vaikeaa tai mahdotonta, mutta ajatuksena ihan kelpo asia.

        Jotka tuollaista kapinetta suostuvat pitämään, ne on eunukkeja. Jos oma eukkoni moista ehdottaisi niin saisi kyllä samantien lähteä. Kyllä se on mies joka määrää milloin pannaan tai vedetään käteen!


      • vvvvvyö
        Itse? kirjoitti:

        Onko naisia jotka on pakotettu käyttämään siveysvyötä???

        Kokemuksia olisi kiva kuulla myös naisilta!

        Olen 42v nainen ja olen ollut siveysvyössä melkein 2 vuotta.

        Homma alkoi leikillä käyttämällä alkuun nahkaista sm-sessioihin tarkoitettua vyötä, mutta sitten parin kuukauden kuluttua mieheni otti minusta tarkat mitat ja tilasi saksasta aidon siveysvyön. Vyössä on vaginatappi, joka on sisälläni koko ajan ja estää totaalisesti yrityksetkin vetää sitä sivuun.

        Alkuun oli melko vaikeaa, varsinkin kakalla käynti kun vyön kanssa pitää olla hyvässä ryhdissä pöntöllä. Nykyään en oikein edes huomaa oelvani vyössä. Mies ottaa vyön pois kaksi kertaa viikossa, jolloin pilluni ajellaan paljaaksi ja melko usein minua pannaan samalla. Sitten joudun taas vyöhön.

        Pahimpia hetkiä on miehen työmatkat, jolloin olen vyössä yksin kotona ja pelkään, että jos joudun vaikka lääkäriin tai muuta, niin en saa vyötä pois. Mies on kyllä sanonut, että avain on talossa, jos jotain sattuu, eli saisin sitten ohjeet tekstiviestillä hätätilanteessa. Tästä seuraa kuitenkin kova rangaistus piiskalla paljaalle pyllylle, joten en ole vielä uskaltanut edes kysyä missä avain on.


      • Vapaat munat
        cb-poika kirjoitti:

        Minä ja tyttöystäväni olemme molemmat melko "kinkyjä", minä olen mieluummin alistuva osapuoli, joten siveysleikki alkoi melkeimpä yhteisestä toiveesta. Minulla on ollut musta cb-3000 käytössä nyt jo yli 10kk. Värillinen valittiin jotta en näkisi pippeliäni sen läpi. Silloin kun laite otetaan pois n. 1-2 viikon välein, on käteni aina sidottuna selän taakse ja silmäni sidottuna. Eli en ole itse nähnyt tai koskettanut penistäni kohta kokonaiseen vuoteen.

        Leikin laatu on meillä on sanallisesti nöyryytämistä, jonkin verran myös fyysisiä rangaistuksia. Esim. tyttöystäväni (joka on ainut joka on penikseni nähnyt viimeisen 10kk aikana) mukaan, penikseni on kutistunut entisestään, eikä seisokkikaan ole kovin häävinen. Jos olen ollut kiltisti, saan pippelin pesun lisäksi käteenoton häneltä, ennen cb:n takaisin laittoa.

        Dildolla rakastellessani käytän 2x pippeliäni isompaa dildoa, sitä tyttöystäväni kehuu miltei koko ajan tyyliin: Sinulla on ihanan iso ja kova kulli ja olet niin kestävä jne.

        Toteutamme myös aisankantaja "leikkiä", eli tyttöystäväni käy kyllä vieraissa melko usein. Pitääkseen kiimaani yllä saan ja minun pitääkin katsella pornoa, mikä ei kyllä olisi välttämätöntä, jo pelkästään seksikäs tyttöystäväni riittäisi pitämään kiiman yllä. Että tällä lailla täällä.

        Kyllä sua poikaressu on kusetettu nyt pahemman kerran. Vai leikkiä. Pösilöhän sie olet.


    • kyselevä

      Olet saanut täällä paljon tietoa. Oletko päättänyt CB:stä Lukitaanko sinut vai lukitsetko? kerro

    • On parempi

      Olen käyttänyt aikaisemmin cb-3000, mutta sitten kivesten renkaan metallinen osa hiersi palliin ihoa. Se sattui tosi pahasti, kesti toista kk ennenkuin kirvely loppui. Mukava homma jäi siihen.

      Nyt on uusi cb-6000, se on kyllä paljon parempi, ei hierrä eikä nipistele. Renkaassa ei ole enää metallista nappia. Putki on hieman isompi ja se on muotoiltu uudestaan. Putkessa on vähemmän reikiä, kullin iho ei pullistele ja ärsytä mitään. Lukkotappi on tarkasti mitotettu, rengas ja tappi eivät liiku, joten mulkku ei nipistele. Paikkaan asentaminen on hieman hidasta, enemmän aikaa. Karvat on parempi poistaa ainakin lelun ympäristölle.

      Halusin, että minulle estetään runkkaaminen. Ehdotin vaimolle, ja hän suostui. Hieman hän oudoksui, mutta nopeasti ihastui. Kieltämättä vaimoni keksi aika nopeasti, että minä saan hyväillä häntä pääasiassa vain kieli- ja käsipelillä. Saan laueta edes melko harvoin, useimminkin hän kiihottaa kullia ja lopettaa heti, jos alan olla lähellä. Puristus ja takaisin. Joskus saan runkata 10 krt, joskus saan työntää pilluun saman verran ja sitten takaisin muna putkeen. Toisinaan saan yrittää laueta 30 krt, jos ei, niin takaisin. Koska ei lauennut, seuraavasta ei ole tietoa.

      Minulle ei ole enää korkeinta halua: SAADA NAIDA JA LAUETA. Miksi sitten toivoisikaan ja yritän seisottaa vähän väliä. Kyllähän saa, jos tosissaan pyytää. Mutta minulla on hyvä näin, vaimoni ei tarvitse antaa säälistä. Hän saa seksiä silloin ja siten, kun hän itse haluaa.

      Muita komennuksia tai muita töitä minulle ei ole määrätty. Elämme kuten ennenkin, riidellään jos tarvitsee. Ainakaan tähän mennessä minulle ei ole muistutettu "rankaista" lukosta. Minusta ei ole tehty alistuvaa muuta kuin seksin osalta. Yhtä vähän lukosta puhutaan saunassakaan käydessä.

      En ehdottele, kerron vain omasta puolesta.

    • ratkaisuja

      Miten huolehditte siitä, että saatte vyön takaisin miehen päälle puhdistuksen tai orgasmipäivän jälkeen? Itselläni on vyö, ja juuri tuo on suuri ongelma. Kun laukean, en halua enää vyötä takaisin. Ja pelkän puhdistuksen jälkeen kalu seisoo niin kovana, että se on vaikea laittaa takaisin putken sisään.

      Miten olette ratkaisseet nämä ongelmat niin, että on selvää että vyö saadaan heti takaisin päälle halusi mies tai ei?

      • Mies331

        Siveysvyötä ei ole tarkoituskaan ottaa pois etkä sinä itse voi olla avaimenhaltija vaan jonkun muun pitää säilyttää avain. Siveysvyön tarkoitus juuri on se ettet itse ole enää vartalosi herra.

        CBXXXX vyötä ei voi laittaa paikoilleen seisokin aikana. Rasvaa penis esim käsivoiteella ja pujota putkilo paikoilleen.

        Ja se avain pois sinulta...


    • kuinkahan

      Miten olette ratkaisseet välineen uudelleenkiinnityksen pesun jälkeen? Kalu seisoo kovana ja mies voi vastustella ajatusta, koska on ollut pitkään puutteessa ja haluaisi jo saada? Entä miten orgasmin jälkeen, jolloin vastustelu on huipussaan? Mies kyllä tietää että se olisi ihan oma etu että väline kiinnitetään uudelleen, mutta halu on vain liian kova.

      • Haluaa lukkoon

        Osaatteko kertoa mistä löytyisi suomenkielellä sopimusmalleja siveysvyön käyttöön, vieraankielisiä kyllä löytyy mutta kun...


      • jääpalaplussukka

        Meilläkin nurinaa ilmenee eniten juuri tyhjennyksen jälkeen. En kyllä vieläkään ymmärrä miksi, mutta vastustus on tosiaankin huipussaan silloin, kun mieheni halut on juuri tyydytetty.
        Laita jääpalapussi miehesi alushousuihin pesun jälkeen, niin pääset erektio-ongelmasta. Jääpalapussi kannattaa ensin laittaa esimerkiksi sukan sisään, ettei se tuntuisi liian kylmältä. 15 minuutin haudutuksen jälkeen pieni kurttuinen pippeli sujahtaa kätevästi koteloon.
        En anna avata lukkoa ennen kuin saan mieheni kännykän. Sillä tavoin varmistan uudelleenlukituksen. Minulla on myös rankaisukäytäntöjä mihin mieheni tilanteitten mukaan joutuu perehtymään, mikäli jonkinlaista kurittomuutta tai lipsumista ilmenee.


    • DeQ

      Juu, kyllä on jo noin vuoden ajalta. Ainoa miinus on aamustondis... se tekee kipeää mutta muuten sitä ei enää edes huomaa mitenkään. Pitää vain löysiä housuja eikä alushousuja niin ei edes ala painamaan / ahdistamaan. Oikean kokojen löytäminen niistä osista on tärkeää, muutoin sen käyttö on yhtä tuskaa.
      Se hoitaa hommansa ihan hyvin eikä itsensä koskettelu onnistu eikä kyllä tyttöystävän kuvittelemat syrjähypytkään... No joo, roikutan tuota jalkovälissäni vielä parisen kk kunes muutetaan saman katon alle. Siveysvyö on käytössä viikot ja kun me viikonloppuisin ollaan yhdessä niin saan sen silloin pois... jos tyttöystävälläni ei satu olemaan "se" aika kuukaudesta... silloin yhtämittaista käyttöä voi tulla parikin viikkoa.

      Sen verran sitä piti modata että ne valkoiset reunimmaiset tukitikut piti liimata kiinni takimmaiseen rengaspalan osaan kiinni koska muuten sillä voi kusettaa ja ne voi vaan vetää pois paikoiltaan ja siveysvyö aukeaa. Samoin kahdesta ylimääräiseksi jäävästä keskitapin ympärille tulevasta muoviputkesta viilasin sivutappien ympärille sopivan mittaiset suojat estämään sen ettei niitä kiinni liimattuja tappeja pääse näpelöimään. Sen jälkeen se on aika murtovarma... :)

    • Kiinnostunutjjjööklj

      Asia kiinnostaa kovasti.

      Miten onnistuu liikunta kun munat ovat lukossa? Hiertääkö?

      Näkyykö siveysvyö selkeästi esim urheilushortsien alta

      • DeQ

        Normi urheilu onnistuu. Mitkään kontaktilajit ei varmastikkaan ole viisaita harrastettavia ettei satu nyrjähdystä tai muutenkaan sen olemassaolo paljastu. Itse mm kuntopyöräilen pitkiä matkoja eikä se ainakaan siinä haittaa.
        Ei hierrä eikä kierrä kun osat ovat valittuna CB6000 siten että ne sopivat sinulle. Pakkauksen mukanahan tulee erikokoisia sovitusosia että sen voi soivttaa itselleen hyväksi. Kassien taakse tulevan renkaan taakse on tietysti hyvä laittaa vaikka käsirasvaa jos tuntuu että se tarttuu ihoon kiinni tai alkaa hiertämään.
        Itse en käytä enää alusvaatteita farkkujen enkä shortsien alla olleenkaan ihan mukavuus syistä. Välillä voi vain ehkä vähän näyttää siltä kuin lahkeessa olisi tavanomaista isompi ;) Muuten mistään kukaan ei voi tietää mitä housusi alleen kätkevät.


      • Pulssituhatsata

        Kyllä voi kunhan siihen on ensin tottunut. Se voi viedä viikosta pariin. Ei se juuri näy muuten kuin pienenä "pullotuksena" etuvarustuksessa.


    • DeQ

      Jos olet harkinnut siveysvyön käyttöä mutta et oikein tiedä miten asiasta kertoisi kumppanille niin kannattaa antaa luettavaksi hänelle linkin mukainen "lyhyt oppimäärä" miehen siveyslaitteen käytöstä. Todella hyvää ja helppolukuista tekstiä Suomeksi. Suosittelen :)


      http://issuu.com/timmitommi/docs/miehen_k/1

      • Epätietoinen mies

        Ajatus siveysvyöstä tuntuu todella kiihottavalta. Olen lähdössä etelän lämpöön loppukesästä viikoksi ilman vaimoa ja ajattelin käyttäväni tilannetta hyväksi siveysvyön hankkimiseksi. Voisin ehdottaa verukkeena vaimolle, että ostaisimme siveysvyön, jotta hänen ei tarvitsisi olla mustasukkainen matkani aikana.

        Avaimen ottaisin tosin varan vuoksi mukaan sinetin taakse, jos jotakin ongelmia tulee. En tietenkään saisi rikkoa sinettiä ilman todellista syytä. Mutta huolettaa tuo uiminen siveysvyön kanssa. Pullottaako laite lukkoineen pahasti uimahousuista? Olisiko laitetta mahdollista käyttää koko matkan ajan ilman avaamista?


      • rouva 37
        Epätietoinen mies kirjoitti:

        Ajatus siveysvyöstä tuntuu todella kiihottavalta. Olen lähdössä etelän lämpöön loppukesästä viikoksi ilman vaimoa ja ajattelin käyttäväni tilannetta hyväksi siveysvyön hankkimiseksi. Voisin ehdottaa verukkeena vaimolle, että ostaisimme siveysvyön, jotta hänen ei tarvitsisi olla mustasukkainen matkani aikana.

        Avaimen ottaisin tosin varan vuoksi mukaan sinetin taakse, jos jotakin ongelmia tulee. En tietenkään saisi rikkoa sinettiä ilman todellista syytä. Mutta huolettaa tuo uiminen siveysvyön kanssa. Pullottaako laite lukkoineen pahasti uimahousuista? Olisiko laitetta mahdollista käyttää koko matkan ajan ilman avaamista?

        voi että kullannuppuset kun olette hauskoja!!!
        Sain viikon parhaat naurut tältä palstalta!
        kiitos, et on vielä ihmisiä joilla huumoria ja pilkettä silmässä,
        lämmittää sydäntä. Piristyin! hauskaa kesää kaikille!


      • mietin...
        Epätietoinen mies kirjoitti:

        Ajatus siveysvyöstä tuntuu todella kiihottavalta. Olen lähdössä etelän lämpöön loppukesästä viikoksi ilman vaimoa ja ajattelin käyttäväni tilannetta hyväksi siveysvyön hankkimiseksi. Voisin ehdottaa verukkeena vaimolle, että ostaisimme siveysvyön, jotta hänen ei tarvitsisi olla mustasukkainen matkani aikana.

        Avaimen ottaisin tosin varan vuoksi mukaan sinetin taakse, jos jotakin ongelmia tulee. En tietenkään saisi rikkoa sinettiä ilman todellista syytä. Mutta huolettaa tuo uiminen siveysvyön kanssa. Pullottaako laite lukkoineen pahasti uimahousuista? Olisiko laitetta mahdollista käyttää koko matkan ajan ilman avaamista?

        minäkin... Millaisia vaatteita tuo kapistus vaatii? Näkyykö farkkujen alta? Entä verkkareiden, sortsien, uimahousujen?


      • ei ole ongelma
        Epätietoinen mies kirjoitti:

        Ajatus siveysvyöstä tuntuu todella kiihottavalta. Olen lähdössä etelän lämpöön loppukesästä viikoksi ilman vaimoa ja ajattelin käyttäväni tilannetta hyväksi siveysvyön hankkimiseksi. Voisin ehdottaa verukkeena vaimolle, että ostaisimme siveysvyön, jotta hänen ei tarvitsisi olla mustasukkainen matkani aikana.

        Avaimen ottaisin tosin varan vuoksi mukaan sinetin taakse, jos jotakin ongelmia tulee. En tietenkään saisi rikkoa sinettiä ilman todellista syytä. Mutta huolettaa tuo uiminen siveysvyön kanssa. Pullottaako laite lukkoineen pahasti uimahousuista? Olisiko laitetta mahdollista käyttää koko matkan ajan ilman avaamista?

        Viikon jakso ei ole ongelma, eikä kahdenkaan. Hanki kuitenkin laite hyvissä ajoin, niin ehdit harjoitella ja saada säädöt kohdalleen. Kylmiltään se voi tuottaa pulmia. Lentomatkoilla on syytä käyttää muovisia kertakäyttölukkoja, joita tulee laitteen mukana. Muuten joutuu ikävään tilanteeseen turvatarkastuksessa. Tiukoissa ihonmyötäisistä uimahousuista siveyslaite on erotettavissa. Itse siitä on tietoinen, mutta käytännössä on epätodennäköistä, että kukaan huomaisi. Naisten sitellä tai muulla vastaavalla voi pehmentää muotoja.
        Oma puolisoni on mielissään, kun ole lukittuna matkojen aikana. Itse alkaa haaveilla kotiinpaluusta jo menomatkalla :-)
        PS. Päivittäinen etävalvonta sujuu kätevästi kännykkäkameralla.


      • SuSASAAmItÄHaluaa

        Kiitos linkistä, hyvä teksti. Ja huomenna mennään ukon kanssa seksikauppaan... tosin hän ei vielä tiedä mitä mennään sieltä ostamaan ;D


      • n44v

        Kiitos linkistä.Alkoi entisestään tuntumaan siltä että mies pitäisi saada lukittua org.hallintaan.Eiköhän se käteenveto siitä vähenesi.Mitenhän tästä eteenpäin edetään ettei turhaan säikähdä.


    • keskustelemaan
    • MITÄS JOS

      teen niin, että hankin itselleni tuollaisen, ja lukitsen itseni siihen, mutta AVAIMEN PIDÄN ITSE. Vaimo kun tulee viereen kyhnäämään ja pyytää, niin minäpoika pidän vaan lukon kiinni.

    • Mr34

      Munat lukossa jo kolmatta kuukautta... mentiin asumus eroon ja mulle jäi metallinen siveysväline paikoilleen... ***kele ruostumatonta terästä eikä sivuleikkurit edes tehoa siihen... noh, onneksi suhde on taas lämpenemään päin ja ainakin osa vaimon tavaroista on jo palannut kotiin joten toivoa siis vielä on... :/

      • munalukko

      • Koeta kestää

        Heh, tsemppiä! ;) Seksistä pidättäytyminen (vähän aikaa) tekee välillä ihan hyvää eikä ajatukset yksin ollessa herkästi hairahdu uskottomuuden puolelle. Toivon teille pitkää yhteistä parisuhdetta :)


    • S/atuM/aija

      Se on hyvä. Ostettiin se ukon kanssa ihan kokeilun vuoksi kun siitä on ollut niin paljon juttua eri palstoilla ja näköjään täälläkin.

      Ai miksi me se ostettiin?? Ihan vain huvin vuoksi ja minkäs me sille mahdetaan kun ollaan vähän elämäntapa kinkyilijöitä ;)

      Heh, ei ketään oikeasti tolla alisteta ja laiteta tossunalle, kyllä noilla leikitään ihan yhteisestä sopimuksesta, säännöistä ja puhtaasti ilosta ja huvista ;)

      • Terhiiikksi

        Ihan totta, hauskaa niillä on leikkiä =D Varsin harmiton kapistushan tuo on kun ei mieskään valita kun ei hierrä eikä hankaa ja kun on aivan ihana ajatella että se on vain minun "hallinnassani" (siis leikisti). Mieheni on vain aivan mahdottoman villi miekkonen kun saa sen pois ;) (noin kerran viikkoon ;) Ja siveysvyö on mallia CB-6000s


      • kirkonrotta
        Terhiiikksi kirjoitti:

        Ihan totta, hauskaa niillä on leikkiä =D Varsin harmiton kapistushan tuo on kun ei mieskään valita kun ei hierrä eikä hankaa ja kun on aivan ihana ajatella että se on vain minun "hallinnassani" (siis leikisti). Mieheni on vain aivan mahdottoman villi miekkonen kun saa sen pois ;) (noin kerran viikkoon ;) Ja siveysvyö on mallia CB-6000s

        Mieheni osti keväällä samanlaisen. Siitä asti ollaan harjoiteltu ja hyvin kalu putkessa viihtyy. Nyt saa ukko olla lukittuna myös viikonlopun - Katsotaan mitä tapahtuu ;) Ihana lelu - Jos haluaa uutta säpinää seksialämäänsä, niin kaikkien lelujen äiti =D


    • LukossaOn

      Ihan bueno. Käyttänyt sitä nyt noin 3kk ja tyttöystäväni on avaimenhaltijana. Ihan vain ryhdyin "leikkiin" mukaan ja onhan se kiva kun oma hani stekkaa sen vähän väliä että vehkeet on edelleen lukossa :) Se saa siitä jotain kiksejä niin samapa tuo mulle, voinhan sitä pitää sen mieliksi kun ei se normi elämää mitenkään haittaa :)

      • kesäksi

        Kesällä liikumme paljon tuttavien mökeillä ja rannoilla. Ajattelin että on helpompi jos mies on "vapaana" Näiltä palstoilta sain idean että otankin korvauksen siitä ja mies vetää käteen valvotusti. Avasin kesäkuun alussa seuraavilla ehdoilla. Viikossa pitää runkkauskertoja tulla seitsemän. Tämä hupi maksaa 20€/viikko. Jos joku päivä jää väliin, tehdään sitten seuraava päivänä kaksi kertaa jne. Kunhan tuo sovittu määrä täyttyy. Jos viikko jää vajaaksi se on vitonen/tekemätömät käsityöt lisää minulle. Jos mies on kuudessä päivässä runkannut nuo seitsemän kertaa saa seitsemäntenä minulta käsityöt. Ja sitten taas kaikki alusta. Ihan mukavasti on euroja kertynyt ja ei mieskään jaksa enää salaa runkata. Lisäksi minutkin kun pitää tyydyttää. Mies itse merkitsee runkkauksensa kalenteriin ettei unohdu ja kerää sinne väliin eurot. (Joita en ole vielä ottanut) Lukkoon laitan takaisin elokuun lopulla... ehkä


      • kesällä
        kesäksi kirjoitti:

        Kesällä liikumme paljon tuttavien mökeillä ja rannoilla. Ajattelin että on helpompi jos mies on "vapaana" Näiltä palstoilta sain idean että otankin korvauksen siitä ja mies vetää käteen valvotusti. Avasin kesäkuun alussa seuraavilla ehdoilla. Viikossa pitää runkkauskertoja tulla seitsemän. Tämä hupi maksaa 20€/viikko. Jos joku päivä jää väliin, tehdään sitten seuraava päivänä kaksi kertaa jne. Kunhan tuo sovittu määrä täyttyy. Jos viikko jää vajaaksi se on vitonen/tekemätömät käsityöt lisää minulle. Jos mies on kuudessä päivässä runkannut nuo seitsemän kertaa saa seitsemäntenä minulta käsityöt. Ja sitten taas kaikki alusta. Ihan mukavasti on euroja kertynyt ja ei mieskään jaksa enää salaa runkata. Lisäksi minutkin kun pitää tyydyttää. Mies itse merkitsee runkkauksensa kalenteriin ettei unohdu ja kerää sinne väliin eurot. (Joita en ole vielä ottanut) Lukkoon laitan takaisin elokuun lopulla... ehkä

        mutta ei noin pitkäksi aikaa. Silloin otin nimellisen korvauksen tai jonkin palveluksen orgasmista. Toisaalta niin teen muutenkin. Lisääpä tuohon vielä yksi maksu. Jos seisoo, ja miehesi ei ole saanut käteenvetolupaa. (Meillä siihen tarvitaan minun lupa tai käsky) Luvaton seisominen on euron. Ja se on helppo saada pystyyn, pientä kiusottelua ja kassa kilisee.


      • luettavaa
        kesällä kirjoitti:

        mutta ei noin pitkäksi aikaa. Silloin otin nimellisen korvauksen tai jonkin palveluksen orgasmista. Toisaalta niin teen muutenkin. Lisääpä tuohon vielä yksi maksu. Jos seisoo, ja miehesi ei ole saanut käteenvetolupaa. (Meillä siihen tarvitaan minun lupa tai käsky) Luvaton seisominen on euron. Ja se on helppo saada pystyyn, pientä kiusottelua ja kassa kilisee.

        Meillä ei ole tuota siveysvyötä käytössä (vielä) mutta mielenkiinnolla luemme näitä. Annan pikku neuvon käteenvetämiseen. Meillä ainakin mies hullaantuu, kun vetää kiveksistä samalla kun se vispaa. Eli jos haluat nopeita orkkuja käske miestäsi solmia hieman paksumpi naru kivesten ympäri ja riittävän tiukalle. Sitten vaan vedät narun päästä alaspäin teille sopivalla voimalla. Saat kassasi kilisemään nopeammin ja voitte vaikka tehdä sitä useammin. Meillä ainakin toimii ja sinun ei itse tarvi juurikaan "vaivautua" Tätä narua käytämme muutenkin seksin aikana. Seisokki maksua varten voitte jättää narun paikoilleen ja näin kesä aikana siitä on sitten helppo vetää vaikka missä. Ja tuloksen voit arvata :-) Toinen mikä kuulemma tuntuu erilaiselta käytä sinä tai käskesi miehesi käyttää kumihanskoja ja tarvittaessa liukastetta. Sama tulos, tulee nopeasti.


    • Motivaattori Tantraan

      Kyllä se asiansa ajaa... CB6000 päällä aina paitsi silloin kun tyttöystäväni haluaa sitä itseään :) Pisimmillään ollut pari vk putkeen päällä. Perus hygienia helppo hoitaa eikä hierrä eikä kierrä sen jälkeen kun sopivat osaset on löytyneet.

      Meillä se on ollut käytössä puolisen vuotta sillä munani ei enää ole omaisuuttani vaan tyttöystäväni hallinnoimaa aluetta vartalossani. Se että saanko saada orgasmin riippuu täysin rakkaastani. Normaalisti minulla ei ole lupa saada ja jos satunkin saamaan yhdynnässä orgasmin niin on siitä rangaistuksena mällieni levittäminen suoraan naamalleni... aika hyvä motivaattori sillä se ei ole ihan parhaita tähtihetkiäni seksileikeissä... . Aina en edes saa seksiä harrastaessa sitä pois vaan minun on tyydytettävä rakkaani käsilläni ja suuseksillä. Itselläni ei ole koskaan "runkkauslupaa" vaan se on ehdottoman kiellettyä.

      Perimäinen syy siveysvälineen käyttöön on Tantran harjoittaminen jossa tarkoitus on oppia pidättäytymään siemenet laukaisevasta orgasmista. Tässä harjoituksessa se on todettu varsin hyväksi "apuvälineeksi".

      • Neiti-I-K

        Heiii!! Samaa ollen funtsinut omalle kundikaverille sillä ollaan ajateltu mennä tantra kurssille!!


      • nenialupa

        Siveyslaitteeseen lukittuna rakasteleminen on ollut opettavaista. Lemmenleikit kestävät niin pitkään tai lyhyeen kuin vaimo haluaa ja niitä leikitään niin usein tai harvoin kuin vaimon tekee mieli. Oma huomioni keskittyy kokonaan hänen nautintoonsa ja voisin jatkaa loputtomiin hänen kehonsa "palvomista", koska himosta vapauttavaa orgasmia ei tule. Ikävä puoli on se, että omat himot on pidettävä kurissa, kun erektio alkaa tuntua epämiellyttävälle.


      • Tantramään

        Tantran pidättäytymistä varten CB6000 oli oikeasti hyvä ja toimiva! Pääsin sen avulla siihen että opin hallitsemaan mieltäni ja pystyn pidättäytymään laukeamisesta!! En oikeasti uskonut että se olisi mahdollista mutta kiitos sitkeä luonteisen tyttöystäväni hän "pakotti" käyttämään siveysvälinettä riittävän pitkään :)

        T: M34


      • T+T
        Tantramään kirjoitti:

        Tantran pidättäytymistä varten CB6000 oli oikeasti hyvä ja toimiva! Pääsin sen avulla siihen että opin hallitsemaan mieltäni ja pystyn pidättäytymään laukeamisesta!! En oikeasti uskonut että se olisi mahdollista mutta kiitos sitkeä luonteisen tyttöystäväni hän "pakotti" käyttämään siveysvälinettä riittävän pitkään :)

        T: M34

        Sama täällä, kiitos tyttöystäväni joka "pakotti" siveysvyötä käyttämään ja opin myös erottamaan ejakuloinnin orgasmista!! :)


    • putkeen...

      Olin puolitoista kuukautta Turkissa turistioppaana eikä kotiin ollut tulemista tyttöystävän luo jos en suostunut käyttämään siveysvälinettä (CB6000) koko matkan ajan joten siinä se killui munissa koko sen ajan...

      Viikko meni tottuessa ja sitten sen unohti. Noloa ja nöyryyttävää mutta minkäs teit.. :/

      • Matkustaja-a

        Mä olin thaimaassa käymässä kaveriporukalla eikä muija päästänyt lähtemään ilman siveysvälinettä...


    • Avain kaulassa

      Meillä "herra" joutuu pitämään putkiloa aina kun siihen aihetta ilmenee.Välillä annan luvan ottaa se pois joksikin aikaa.Kun käyttäytymisohjeeni unohtuvat niin sitten vaan takaisin lukkoon.Olemme leikkineet tätä "leikkiä" jo vuoden verran ja mieheni on muuttunut monella tavalla.On ahkerampi kotona,tekee lähes kaikki kotittyöt.On huomaavaisempi,muistaa vaimoaan ilahduttaa pikkulahjoilla silloin tällöin.Tottelee ja kuuntelee mielipiteitäni aivan eritavalla kuin aikaisemmin.Seksi on parantunut ennen kaikkea laadullisesti.Nyt mennään minun ehdoillani.Mutta kyllä hänellä parannettavaa riittää monella alueella, joten jatkamme harjoitusta.Nytkin on ollut lukossa toista viikkoa,hän kuvittelee saavansa lukituksen auki hetkeksi viikonlopuna.Voi olla että tulee pettymys,on nimittäin unohtanut muutaman pikkuohjeeni viikon aikana.Mutta hauskaa on.

      • 10+++

        Sama täällä, ukolla se aina päällä ja otan sen pois vain ku ite haluan saaha sitä itseään. Meilläkin tämä on jo kestänyt toista vuotta ja ihan samat asiat on tullut esiin! Ukko on paljon huomaavaisempi, kiltimpi ja tuo jopa välillä kukkiakin mitä ei olllut koskaan ennen tehnyt! Seksin laatu o parantunu ja ukko kestää myös paljon pidempään vaikka aluksi luuli käyvän juuri toiste :) Om pa jopa käyny niinki ettei ukko oo ehtiny saamaa ennenkuin mulla on jo alkanut taju lähtee!!!

        Se alkoi myös mellä hauskana ja "viattomana" leikkinä mutta o ny osa meiä arkea ja sellaiseksi se myös saa jäädä! 10

        "pakollisiksi" varusteiksi kaikille ukkoloille niin alkaa suhteet kestämään!! :)


    • ei korvaa

      Onko kukaan muu ostanut "pikkutuhma" nimisestä netti liikkeestä seksi välineitä, myyvät paskoja tuotteita, ostin penisrenkaan vibralla joka toimi hetken kun käynnistin ja hyytyi, sekä terskan harjoittajan ei todellakaan tee mitä lupaavat tuossa myynti ilmoituksessaan, muna menee suoraan imu aukkoon ja kääntyy mutkalle ja jos pidät laitetta terskan päässä hankalaa ja ei saa kunnon ali painetta kun vuotaa tiivisteestä, laitteen nimi pitäs olla penispumppu alle 11cm sille munille eikä mikään terskan harjoittaja koska siihen siitä ei ole, kuluttaja asiamies kertoi mulle että niitten markkinointi lupaa enempi mitä laite on, eli rahat on oikeus saada takaisin, sekä toi benis rengas kuuluu etämyynnin piiriin ostajalla on oikeus 14v kuluessa palauttaa tuote sekä saa aukaista pakkauksen ja tutustua siihen, tässä tapauksessahan tuote oli viallinen eli ei mitään epäselvää, kaikki kusetetuksi joutuneet ja laiteeseen pettyneet vaatikaa rahat takaisin niin kuin minäkin, moni ei kehtaa ruveta tappelemaan tälläisissä asioissa, pettyvät ja heittävät tavarat roskiin kun eivät osaa tai kehtaa hakea oikeutta itselleen, varokaa kyseistä firmaa Avilant Oy

    • Vaimo.......

      Mieheni ehdotti jotta kytkisin hänet siveysvyöhön !! Hän yritti kertoa häpeissään kuinka vekotin parantaisi meidän yhteistä seksielämää.Kiinnostuin aiheesta sen verran että olen lukenut netistä erilaisia palstoja ja niiden kertomuksia.Jos puoletkin jutuista on totta, niin ompa ihme laite.No niin, mitä päätin.Käskin mieheni hankkia CB putkilon.Nyt sitä odotellaan milloin pannaan munat lukkoon.Mieheni on luonteeltaan kiltti ja alistuvainen joten uskon tämän leikin sopivan hänelle ja myös kaikesta päätellen minulle.Katsotaan sitten mitä hyvää tästä seuraa.

      • transbrake

        Hain juuri postista CB6000:n ja sain sen jotenkin paikalleen suurimmilla renkailla ja tapeilla. Aluksi tuntui helkkarin ahtaalta mutta hiljalleen siihen tottuu.


      • Vaimo......

        Mieheni on nyt ollut lukittuna pari päivää.Valittelee putkilon hiertävän ja hiostavan.On säädelty renkailla tiukkuutta mutta nyt saa totutella uuteen asemaansa.Kerroin hänelle pelin säännöt:Ensimmäinen mahdollisuus lukon avaamiseen on viikon kuluttua jos käyttäytyy mallikkaasti.Saa opetella tyydyttämään minut ilman kikkeliään aina kun haluan.Kotityöt viikon aikana kuuluvat hänelle.Eikä saa puhua(valitella) lukostaan sanaakaan.Viikon kuluttua katson onko hän ansainnut ensimmäisen vapautuksen vai jatkuuko lukitus.
        Minusta tämä leikki tuntuu hauskalta jota aion jatkaa viikonkin kuluttua....


      • Hyvä Sisko
        Vaimo...... kirjoitti:

        Mieheni on nyt ollut lukittuna pari päivää.Valittelee putkilon hiertävän ja hiostavan.On säädelty renkailla tiukkuutta mutta nyt saa totutella uuteen asemaansa.Kerroin hänelle pelin säännöt:Ensimmäinen mahdollisuus lukon avaamiseen on viikon kuluttua jos käyttäytyy mallikkaasti.Saa opetella tyydyttämään minut ilman kikkeliään aina kun haluan.Kotityöt viikon aikana kuuluvat hänelle.Eikä saa puhua(valitella) lukostaan sanaakaan.Viikon kuluttua katson onko hän ansainnut ensimmäisen vapautuksen vai jatkuuko lukitus.
        Minusta tämä leikki tuntuu hauskalta jota aion jatkaa viikonkin kuluttua....

        Meillä sama käytäntö, kiltisti pitää olla ja totella niinkuin haluan!! Mieheni saa tyydyttää minut kielellään ja dildolla. En niinkään enää kaipaa mällejä sisääni eikä pesu hetket 2min yhdynnän jälkeen enää houkuta. Lupasin ottaa suihin häneltä jos on ollut kiltisti ja hoitanut kotityönsä kunnialla, muutoin raukkaparka on ja pysyy lukittuna. Ihana nörttimies...


      • lukittu
        Hyvä Sisko kirjoitti:

        Meillä sama käytäntö, kiltisti pitää olla ja totella niinkuin haluan!! Mieheni saa tyydyttää minut kielellään ja dildolla. En niinkään enää kaipaa mällejä sisääni eikä pesu hetket 2min yhdynnän jälkeen enää houkuta. Lupasin ottaa suihin häneltä jos on ollut kiltisti ja hoitanut kotityönsä kunnialla, muutoin raukkaparka on ja pysyy lukittuna. Ihana nörttimies...

        Meilläkin sama meininki.Paitsi että lukko avataan vain pesua varten kerran viikossa valvonnan alla.Ja sitten heti kiinni.Tosin vaimo valuttaa analin kautta eturauhasen tyhjäksi muutaman kuukauden välein.Se ei tunnu paljon miltään.Sen hän tekee terveydellisistä syistä?En ole "oppinut tarpeeksi kiltiksi" joten paasto jatkuu ja pisteitä lasketaan viikottain. Tämä on kuitenkin vapaaehtoista ja minun idea josta vaimo tykkää.


      • IDEASTA!
        Hyvä Sisko kirjoitti:

        Meillä sama käytäntö, kiltisti pitää olla ja totella niinkuin haluan!! Mieheni saa tyydyttää minut kielellään ja dildolla. En niinkään enää kaipaa mällejä sisääni eikä pesu hetket 2min yhdynnän jälkeen enää houkuta. Lupasin ottaa suihin häneltä jos on ollut kiltisti ja hoitanut kotityönsä kunnialla, muutoin raukkaparka on ja pysyy lukittuna. Ihana nörttimies...

        minuutin pano ja se on siinä... ukko laukee ja se simahtaa ja mä meen pesulle... millaista siveysvälinettä käytätte?? meille voisi hankkia saman iha kokeilu mieles mutta sitähä ei ukolle vielä tässä vaiheessa kerrota!! ;D KIITOS LOISTAVASTA IDEASTA :)


      • Vaimo....
        Vaimo...... kirjoitti:

        Mieheni on nyt ollut lukittuna pari päivää.Valittelee putkilon hiertävän ja hiostavan.On säädelty renkailla tiukkuutta mutta nyt saa totutella uuteen asemaansa.Kerroin hänelle pelin säännöt:Ensimmäinen mahdollisuus lukon avaamiseen on viikon kuluttua jos käyttäytyy mallikkaasti.Saa opetella tyydyttämään minut ilman kikkeliään aina kun haluan.Kotityöt viikon aikana kuuluvat hänelle.Eikä saa puhua(valitella) lukostaan sanaakaan.Viikon kuluttua katson onko hän ansainnut ensimmäisen vapautuksen vai jatkuuko lukitus.
        Minusta tämä leikki tuntuu hauskalta jota aion jatkaa viikonkin kuluttua....

        No nyt on mieheni ollut lukittuna reilun viikon ja lukitus jatkuu.Hän on ollut kiltti minua kohtaan ja totellut käskyjäni mutta ei riittävän oma-aloitteinen.Hänen täytyy oppia huomaamaan milloin haluan hellimistä ja rakastelua ilman hänen kikkeliään.Paljon on opittavaa.Samoin kotityöt tulee hoitua ilman kehoituksia.Pesut hän on tehnyt suihkulla ja saippualla päivittäin ilman avaamista valvonnan alaisena.Ajattelin tehdä hänelle säännöt paperille ja liimata se jääkaapin oveen.Olisiko hyviä ehdotuksia säännöistä ja rangaistuksista.Minua huvittaisi tiukentaa vähän kotikuria.


      • VaimoMyös
        Vaimo.... kirjoitti:

        No nyt on mieheni ollut lukittuna reilun viikon ja lukitus jatkuu.Hän on ollut kiltti minua kohtaan ja totellut käskyjäni mutta ei riittävän oma-aloitteinen.Hänen täytyy oppia huomaamaan milloin haluan hellimistä ja rakastelua ilman hänen kikkeliään.Paljon on opittavaa.Samoin kotityöt tulee hoitua ilman kehoituksia.Pesut hän on tehnyt suihkulla ja saippualla päivittäin ilman avaamista valvonnan alaisena.Ajattelin tehdä hänelle säännöt paperille ja liimata se jääkaapin oveen.Olisiko hyviä ehdotuksia säännöistä ja rangaistuksista.Minua huvittaisi tiukentaa vähän kotikuria.

        Hassua miten mieheni käytös muuttui niin paljon kiltimmäksi ja avuliaammaksi kuin ennen siveysvälinettä :) Itsetyydytys salassa kun ei siltä enää onnistu mitä jokainen mies harrastaa muuten salassa kuitenkin. Nyt mies suorastaan palvoo minua ja voin vapauttaa hänet lukituksesta vain siksi aikaa kun rakastelemme ja kun käymme yhdessä pesulla. Miksi en tajunnut tätä mahtavaa välinettä jo edellisessä avioliitossani??? LOL


      • KE63r
        VaimoMyös kirjoitti:

        Hassua miten mieheni käytös muuttui niin paljon kiltimmäksi ja avuliaammaksi kuin ennen siveysvälinettä :) Itsetyydytys salassa kun ei siltä enää onnistu mitä jokainen mies harrastaa muuten salassa kuitenkin. Nyt mies suorastaan palvoo minua ja voin vapauttaa hänet lukituksesta vain siksi aikaa kun rakastelemme ja kun käymme yhdessä pesulla. Miksi en tajunnut tätä mahtavaa välinettä jo edellisessä avioliitossani??? LOL

        Tuo googlen siveysvyö-ryhmän sivustossa on jotain ongelmia toimivuudessa. Uusi suomenkielinen ryhmä avattu osoitteessa
        http://keyholder.lefora.com/
        Tervetuloa tutustumaan aiheeseen


      • Vaimo....
        Vaimo.... kirjoitti:

        No nyt on mieheni ollut lukittuna reilun viikon ja lukitus jatkuu.Hän on ollut kiltti minua kohtaan ja totellut käskyjäni mutta ei riittävän oma-aloitteinen.Hänen täytyy oppia huomaamaan milloin haluan hellimistä ja rakastelua ilman hänen kikkeliään.Paljon on opittavaa.Samoin kotityöt tulee hoitua ilman kehoituksia.Pesut hän on tehnyt suihkulla ja saippualla päivittäin ilman avaamista valvonnan alaisena.Ajattelin tehdä hänelle säännöt paperille ja liimata se jääkaapin oveen.Olisiko hyviä ehdotuksia säännöistä ja rangaistuksista.Minua huvittaisi tiukentaa vähän kotikuria.

        mieheni käytökseen kuukauden lukituksen jälkeen.Hän on kuin kiimainen nuori mies joka haluaa petiin keinolla millä hyvänsä.Näin paljon en ole saanut kukkasia ja muuta huomiota kuin seurustelun alkuaikoina.On minulla sitten ihastuttava mies.Ystävätkin ovat ihmetelleet mikä mieheesi on mennyt.Salaisuuttamme en ole kertonut heillekkään,ehkä myöhemmin.Meillä on lista jääkaapin ovessa,missä on hänen tehtävänsä päivittäin ja viikottain.Sitä on kiva seurata ja samalla kiusoitella miten mieheni lukitus tai vapautus edistyy.Toisella viikolla vapautin hänet ja annoin uskoa että nyt hän saa laueta.Mutta se oli vain leikkiä,viittä vaille passitin hänet kylmään suihkuun ja lukko kiinni.Voi sitä pettymystä,olen minä ilkeä ihinen.Minut hän on tyydyttänyt kielellään ja sormin aina kun siltä tuntuu.En olisi uskonut miten usein ja eritavoilla kiimainen mies voi vaimoaa helliä.Tällä viikolla olen luvannut tyhjentää hänet tavalla tai toisella,se on sitten yllätys, miten.Joskus minua alkaa ihan säälittää kun näen hänen yrittävn kaikkensa olla mielikseni.Sitä olen miettinyt usein,miten kauan tätä kestää ja miksi leikkiä ei aloitettu aikaisemmin.Ei kaikki kuitenkaan ole aina pelkkää juhlaa.Joudun edelleen komentelemaan häntä tekemättömistä töistä ja muistuttamaan siitä kuka on kuka.


      • TuulaOsaa
        IDEASTA! kirjoitti:

        minuutin pano ja se on siinä... ukko laukee ja se simahtaa ja mä meen pesulle... millaista siveysvälinettä käytätte?? meille voisi hankkia saman iha kokeilu mieles mutta sitähä ei ukolle vielä tässä vaiheessa kerrota!! ;D KIITOS LOISTAVASTA IDEASTA :)

        HEH Laitetaampa tuokin vehje toivelistalle =)


      • A-Ab
        Hyvä Sisko kirjoitti:

        Meillä sama käytäntö, kiltisti pitää olla ja totella niinkuin haluan!! Mieheni saa tyydyttää minut kielellään ja dildolla. En niinkään enää kaipaa mällejä sisääni eikä pesu hetket 2min yhdynnän jälkeen enää houkuta. Lupasin ottaa suihin häneltä jos on ollut kiltisti ja hoitanut kotityönsä kunnialla, muutoin raukkaparka on ja pysyy lukittuna. Ihana nörttimies...

        Sama täällä!! =D En enää suostu avamaan siveysvälineen lukkoa sillä ukostani on kehittynyt niin hyvä kielimies ;D No ehkä joskus, katsotaan sitten loppukesästä uudestaan ;D


    • wescu3

      Kyllä se on ihan hyvä ja toimiva kunhan sen tuunaa sellaiseksi että se pysyy paikoillaan eikä lipsu / luista pois. Reilut puoli vuotta vehkeet on olleet lukittuna tyttöystäväni toimesta eikä siveysvälineen kanssa ole ollut ongelmia. Nyt sain syntymäpäivälahjaksi metallisen version joka on vielä jämäkämpi eikä taatusti lähde pois!! =D Meille sen käyttö on ollut ihan puhdasta hupia ja piristystä seksielämään ;) Munat on lukossa aina ja saan sen pois vain siksi aikaa kun harrastamme yhdyntää.

      http://www.extremerestraints.com/chastity-devices_26/the-fort-stainless-steel-locking-chastity-device_3281.html

      • darling2

        Hih!! Mui hani ;) Mitäs tykkäät uudesta synttärilahjastasi? ;D


      • VinkVinkkki :)

        Kiitos vinkistä, tollanen pitää laittaa heti tilaukseen ja poikaystävälleni Joululahja pakettiin ;D Tosin sitä lahjaa ei avata koko perheen kanssa yhdessä =D


      • oho!!!

        Aika vaikuttava ja vakuuttava synttärilahja! Mitäs tullin virkamiehet- ja naiset tuumailivat, kun kävitte noutamassa tullista?


      • Vaimoke101

        Kts vinkistä!


    • Pauliina-liina

      Ihmettelin pitkään kun mieheni ei enää ollut kiinnostunut harrastamaan seksiä silloin kun itseni teki mieli... löysin sitten sen tietokoneelta läjän pornoa ja tunnustihan tuo että itseään sitä on hyväilty päivät pitkät. Eihän siinä itsensä hyväilemisessä mitään pahaa ole mutta loukkasihan se vähän... Vitsinä heitin että "sun munat pitäisi laittaa lukkoon" ja kas kummaa... mieheni toi seuraavana päivänä tuon 6000 siveysvälineen "vähän kuin vitsinä" ja päätettiin sitten kokeilla sitä hetimiten!! Sopivat palaset löydettyämme sovittiin että pitää sitä nyt vaikka viikon putkeen ja katsotaan sitten maistuisiko seksi taas minun kanssani! Ja maistuihan tuo!! Väittää että se pieni muovinen palikka on muka pelastanut koko seksielämämme ja mahdollisesti koko parisuhteemme!! Hehhhheeeh... sille tuli naurettua pitkään mutta sovittiin yhdessä tuumin että sen käyttöä jatketaan nyt ainakin vuoden loppuun ja kokeillaan sitten taas ilman... tai niin se ainakin luulee ;)

      • avain ketjussa

        Hiehoa kun liityit meidän kasvavaan avaimenhaltijoiden joukkoon.Pian huomaat kuinka palkitsevaa on hallita miestäsi muutenkin kuin vain sängyssä.


      • avaimenhaltijakeiju
        avain ketjussa kirjoitti:

        Hiehoa kun liityit meidän kasvavaan avaimenhaltijoiden joukkoon.Pian huomaat kuinka palkitsevaa on hallita miestäsi muutenkin kuin vain sängyssä.

        Kun on kerran saanut sen avaimen haltuunsa niin siitä ei vaan enää voi luopua... On mahtava hallita jotain mikä on miehelle niin tärkeää. Ihmeellistä miten niin pienellä ja simppelillä asialla voi ohjata miestä kuin tahdotonta lammasta!!!


      • ihanan hauskaa
        avaimenhaltijakeiju kirjoitti:

        Kun on kerran saanut sen avaimen haltuunsa niin siitä ei vaan enää voi luopua... On mahtava hallita jotain mikä on miehelle niin tärkeää. Ihmeellistä miten niin pienellä ja simppelillä asialla voi ohjata miestä kuin tahdotonta lammasta!!!

        on parasta ja se valta jota voin käyttää mieheeni.Ei sen putkilon tartte aina olla kiinnikään kun vaan on pelko lukituksesta olemassa.On ihanaa kun mieheni ujona ehdotti tätä leikkiä.En olisi uskonut mihin se johtaa ja miten se suhdetta (ja miestä) muuttaa.En enää muistakkaan milloin olisin kotitöitä viimeksi tehnyt.Jos miehen ahkeruus ja kuuliaisuus herpaantuu niin lukko vaan kiinni.On niin hauska leikki ettei sitä voi lopettaa.


      • lukittu?
        ihanan hauskaa kirjoitti:

        on parasta ja se valta jota voin käyttää mieheeni.Ei sen putkilon tartte aina olla kiinnikään kun vaan on pelko lukituksesta olemassa.On ihanaa kun mieheni ujona ehdotti tätä leikkiä.En olisi uskonut mihin se johtaa ja miten se suhdetta (ja miestä) muuttaa.En enää muistakkaan milloin olisin kotitöitä viimeksi tehnyt.Jos miehen ahkeruus ja kuuliaisuus herpaantuu niin lukko vaan kiinni.On niin hauska leikki ettei sitä voi lopettaa.

        Kertokaa lisää kun teitä näyttää olevan niin paljon Avaimenhaltijoita liikkeellä. Mitä voi teettää ja mitä ei, tai eikai sellaista olekaan mitä ei voisi teettää...


      • avainnipun haltija ;
        lukittu? kirjoitti:

        Kertokaa lisää kun teitä näyttää olevan niin paljon Avaimenhaltijoita liikkeellä. Mitä voi teettää ja mitä ei, tai eikai sellaista olekaan mitä ei voisi teettää...

        Voit teetättää lähes mitä haluat, suuseksistä kaupassa käyntiin tai tiskaukseen, sinä päätät!! Noh siis perus tuhmaa tavaraa tietenkin vain kunhan muistat ettei mopo lähde käsistä ettei kivasta kröhöm "leikistä" tule totaalisen vastenmielistä miehelle... muutoin sinulla saattaa olla ongelmia kun haluat laittaa esim yhdynnän jälkeen lukon takaisin paikoilleen...


      • Heippanpaa
        avainnipun haltija ; kirjoitti:

        Voit teetättää lähes mitä haluat, suuseksistä kaupassa käyntiin tai tiskaukseen, sinä päätät!! Noh siis perus tuhmaa tavaraa tietenkin vain kunhan muistat ettei mopo lähde käsistä ettei kivasta kröhöm "leikistä" tule totaalisen vastenmielistä miehelle... muutoin sinulla saattaa olla ongelmia kun haluat laittaa esim yhdynnän jälkeen lukon takaisin paikoilleen...

        Toista kertaa olen lukittuna. Viimeksi en edes yrittänyt antaa avainta vaimolleni, tällä kertaa hän otti sen mielellään.


      • Äiti,,,
        lukittu? kirjoitti:

        Kertokaa lisää kun teitä näyttää olevan niin paljon Avaimenhaltijoita liikkeellä. Mitä voi teettää ja mitä ei, tai eikai sellaista olekaan mitä ei voisi teettää...

        Meidän iskä kuvitteli vapautuvansa lukituksesta näin isänpäivän kunniaksi.Voi voi sitä pettymystä kun ilmoitinkin lukituksen jatkuvan ainakin viikon.Syynä hätäinen intiimihieronta aamulla.Luuli kai pääsevänsä pukille häteilemällä ja unohtamalla asemansa.Nyt sitten onkin suursiivous päivä,laitoin listan tehtävistä alkaen lattioiden pesusta pyykkien silitykseen.Lähdenkin tästä lasten kanssa isääni tervehtimään.Kun palaan, on sitten tupatarkastus.Jos on huomauttamista,niin siitä seuraa piiskaa.Iskä on toivonut saada alistua asemaansa,vaan välillä tuntuu muisti pätkivän. Perheessämme tämä alistusleikki alkoi mieheni toiveesta,en aluksi ollut kovinkaan innostunut vaan pidin jopa ajatusta vastenmielisenä.Nyt usean vuoden jälkeen en vaihtaisi mitään pois.On ihanaa kun koti on aina tip top ja lapsetkin oppivat samalla oikeille perhearvoille.Äiti on "tasa-arvoisempi" kuin iskä.


      • pariKKhimoja
        Heippanpaa kirjoitti:

        Toista kertaa olen lukittuna. Viimeksi en edes yrittänyt antaa avainta vaimolleni, tällä kertaa hän otti sen mielellään.

        itse en ole avainta enää nähnyt pariin kuukauteen... vaimoni epäili minua uskottomuudesta ja suostuin siveysvyöhön hänen "vaatimuksestaan". Noh, tässä sitä nyt ollaan ja muija alkaa taas pikkuhiljaa lämpenemään mulle joten joskohan kohta saisi tän härvelin pois munista roikkumasta!!!


      • lasinsiruja
        avaimenhaltijakeiju kirjoitti:

        Kun on kerran saanut sen avaimen haltuunsa niin siitä ei vaan enää voi luopua... On mahtava hallita jotain mikä on miehelle niin tärkeää. Ihmeellistä miten niin pienellä ja simppelillä asialla voi ohjata miestä kuin tahdotonta lammasta!!!

        Meillä mieheni halusi syksyllä hankkia tuon CB-6000-mallin ja on sitä menestyksekkäästi kantanutkin jo neljättä kuukautta. Mukava lelu tuo siveysvyö. Mieheni huomioi minua aivan eri tavoin kuin ennen. Olen antanut hänelle vapautta ehkä viikon välein tai joka toinen viikko. Hän on kitisemättä tuon kestänyt.

        Nyt minua on vain hämmentänyt se, että viimeisten viikkojen ajan mieheni on antanut luvan tai lähinnä ehdotellut, että saisin hankkia rakastajan itselleni. Mieheni ei ole koskaan ollut niin "kestävä", mutta aivan kyllin hyvä. Nyt hän toivoo, että nöyryyttäisin häntä vakirakastajalla, kun hän on lukittuna. Ajatus tuntuu kuumalta, mutta en ikimaailmassa uskaltaisi moiseen leikkiin lähteä. Vai uskaltaisinko? Kommentteja pliis, ovatko miehenne ehdottaneet tai fantasioineet jotakin vastaavaa.


      • Pauliina-liina
        avain ketjussa kirjoitti:

        Hiehoa kun liityit meidän kasvavaan avaimenhaltijoiden joukkoon.Pian huomaat kuinka palkitsevaa on hallita miestäsi muutenkin kuin vain sängyssä.

        Näköjään jo 3kk kun viimeksi tänne kirjoittelin! Ollaan leikitty siveysvälineellä mieheni kanssa siitä lähtien ja ai että on ollut ihana kapistus ja vielä ihanampi mies ;) Se on lukittuna aina mieheni muniin ja ollaan otettu se pois vain saunassa käynnin ja seksin ajaksi.

        Huhhuh, omaps täällä paljon avaimenhaltijoita!! :) kiva että joku muukin on keksinyt saman leikin ;)


    • bongaaja6000
    • DeAnna2

      Tilasin sen poikaystävälleni joululahjaksi ;) Pientä hauskaa piristystä elämään ja hupia minulle kun se tulee anelemaan minulta helpotusta ;) ... johan tässä paikat kostuu pelkästä ajatuksesta...

      • DeAnna2

        Siveysväline tuli mutten malttanut odottaa Jouluun saakka vaan väline otettiin heti käyttöön ;D Lupasin ottaa Jouluaattona sen pois jo lupaa olla "kilttinä" siihen saakka... ;) Saakin ukko antaa mulle pelkkää suuseksiä siihen saakka ja sitten on vasta hänen vuoronsa "tulla" ;)


      • arjamarja
        DeAnna2 kirjoitti:

        Siveysväline tuli mutten malttanut odottaa Jouluun saakka vaan väline otettiin heti käyttöön ;D Lupasin ottaa Jouluaattona sen pois jo lupaa olla "kilttinä" siihen saakka... ;) Saakin ukko antaa mulle pelkkää suuseksiä siihen saakka ja sitten on vasta hänen vuoronsa "tulla" ;)

        Oletko huomannut muutoksia ukkosi käytöksessä ihan arjessa ? Meidän mies lopettelee perjantai siivousta ja luule savansa lukituksen auki.Voi olla ettei tänään.


      • DeAnna2
        arjamarja kirjoitti:

        Oletko huomannut muutoksia ukkosi käytöksessä ihan arjessa ? Meidän mies lopettelee perjantai siivousta ja luule savansa lukituksen auki.Voi olla ettei tänään.

        Lukko on pysynyt tiukasti lukossa ja TODELLAKIN on tapahtunut muutosta ukkelin käytöksessä ;D Lemmen lurittelu teksitiviestejä satelee ja lähettipä tuo jopa kukkakimpunkin mulle töihin!!!! Pelkkää plussaa ja on ihana kuunnella kun ukko kiemurtelee seksinhimoissaan ja on valmis tekemään melkein mitä tahansa että helpottaisin hänen oloaan.... :) Jouluna sitten... ;)

        HYVÄÄ JA AIVAN IHANAA JOULUA KAIKILLE!!!

        Ps: miehen "kielenkäyttötaidot" ovat parantuneet huimasti.... ;)


      • Pimu1977
        DeAnna2 kirjoitti:

        Lukko on pysynyt tiukasti lukossa ja TODELLAKIN on tapahtunut muutosta ukkelin käytöksessä ;D Lemmen lurittelu teksitiviestejä satelee ja lähettipä tuo jopa kukkakimpunkin mulle töihin!!!! Pelkkää plussaa ja on ihana kuunnella kun ukko kiemurtelee seksinhimoissaan ja on valmis tekemään melkein mitä tahansa että helpottaisin hänen oloaan.... :) Jouluna sitten... ;)

        HYVÄÄ JA AIVAN IHANAA JOULUA KAIKILLE!!!

        Ps: miehen "kielenkäyttötaidot" ovat parantuneet huimasti.... ;)

        WOW!!! =D Kuulostaa ihan liian hyvälle ollakseen totta!! =D


      • yvgbb
        Pimu1977 kirjoitti:

        WOW!!! =D Kuulostaa ihan liian hyvälle ollakseen totta!! =D

        No mitenkäs ne joulunpyhät on sujunu? Onko lukot pysyny kiinni vai onko miehet ollu kilttinä ja huomaavina? Lahjoistakaan puhumatta... Voisin kuvitella että miehet on yrittäny lahjoa kaikin keinoin näin joulun alla.


      • arjamarja
        DeAnna2 kirjoitti:

        Lukko on pysynyt tiukasti lukossa ja TODELLAKIN on tapahtunut muutosta ukkelin käytöksessä ;D Lemmen lurittelu teksitiviestejä satelee ja lähettipä tuo jopa kukkakimpunkin mulle töihin!!!! Pelkkää plussaa ja on ihana kuunnella kun ukko kiemurtelee seksinhimoissaan ja on valmis tekemään melkein mitä tahansa että helpottaisin hänen oloaan.... :) Jouluna sitten... ;)

        HYVÄÄ JA AIVAN IHANAA JOULUA KAIKILLE!!!

        Ps: miehen "kielenkäyttötaidot" ovat parantuneet huimasti.... ;)

        Hei
        Mieheni sai joululahjaksi laueta palkinnoksi joulusiivouksesta.Tosin hän tekee kotityöt muutenkin.Nyt oli pitkät vapaat jolloin sain hyvän tilaisuuden koetella mieheni selibaatin kestävyyttä.Hän todella "nauttii" kiusoittelusta.Ei tarvitse paljon muuta kuin katsoa silmiin ja kysellä kuulumisia niin jopa häkki käy ahtaaksi.Luin jostain palstalta kodin ohjesäännöistä jossa määriteltäisiin miehen tehtävät ja velvollisuudet ja niiden suorittamatta jättämisistä sanktiot.Esimerkiksi vastaan sanomisesta viikko lisää lukitusta.Toimiikohan käytännössö vai joutuisiko olemaan loppuikänsä häkissä.Ainahan voisi armahtaa.Mistähän minulle on tullut näin ihanan kiimainen mies.Ei oikein voi todeksi uskoa.Olen luvannut loppiaislahjaksi miehelleni kunnon panon,saas nähdä kuis äijän käy.
        Kaikille avaimenhaltioille nautinnollista vuoden jatkoa!


    • UkkoM41

      Sain mokoman siveysvyön (6000) joululahjaksi vaimoltani kun oli kuulemma semmoisesta täältä lukenut ja löytyihän näitä keskusteluita täältä... vielä en ole suostunut sitä ottamaan muniini roikkumaan kun en tiedä että mitä eukolla on mielessä.. tiedä vaikkei avaisi sitä enää ikinä!

    • JonnyHH

      Juu on!! Muija sai siitä idean ilm juuri tältä palstalta ja keksi hankkia sellaisen mulle joululahjaksi... että tänx vaan kaikille!!! =D Ihan kiva ja hassu kapistus, pitää melkein kokoajan pienen panetuksen päällä eikä malta odottaa sitä että pääsee kotiin ja "ehkä" pääsisi vähän tuikkaamaan haniani peppuun tai tai pimpsaan ;) Joo, sain siis muniini roikkumaan ton 6000 mallin ja pakko myöntää että kun siihen löydettiin sopivat osat niin eipä sen olemassa oloa edes huomaa kuin kusella käydessä joka onkin parempi tehdä istualtaan koska muuten kusen suunta saattaa olla mikä tahansa ilmansuunta... :/ Lujasti pysyy paikoillaan eikä omiin vehkeisiin pääse käsiksi ja normi pesut onnistuu ihan jees. Viikon toi "harakka" ;) on pitänyt sitä mulla parhaimmillaan putkeen mutta lopussa ns kiitos "seisoi"!! =D (vihdoinkin). Stondiksen se pitää kipeän tiukasti kurissa eikä aamu jöpötystä kyllä synny muuta kuin armoton jomotus kun kepakko haluisi suoristua täyteen mittaansa siinä oikein onnistumatta... =D (auts). En tajua miksi oikein suostuin lukittavaksi... tai tiedän... ei noita ihania silmiä voi vastustaa vaan pakko on suostua kultani tahtoon niin pysyy rauha maan päällä (ja kotona) ;)

      • NeuvotonNainen

        Kuulostaa että teillä olisi tosi kiva seksielämä, saa ihan paikat kostumaan jo pelkkä ajatuskin ;) Aika hyvin olet ottanut 6000 omaksiesi!! Haluaisin myös poikaystäväni käyttävän samanlaista mutten uskalla kertoa siitä sille... olen ostanutkin sen jo valmiiksi... kerro mulle miten kannattaisi ottaa asia puheeksi poikaystäväni kanssa etten nolaisi itseäni ihan totaalisesti??? :o


      • puristaakovasti

        Vaimo asensi itselleni CB-6000 laitteen.Olen kolmatta päivää lukittuna.Puristuksen tunne on välillä kova.Ihmettelenkin kuuluuko rengas,jonka läpi tapit tulevat asentaa kivespussin taakse?


      • kuustonttusessa
        puristaakovasti kirjoitti:

        Vaimo asensi itselleni CB-6000 laitteen.Olen kolmatta päivää lukittuna.Puristuksen tunne on välillä kova.Ihmettelenkin kuuluuko rengas,jonka läpi tapit tulevat asentaa kivespussin taakse?

        Se rengas tulee nimenomaan kivesten taakse, eihän se muuten pysy paikoillaan ;) Ja pussit jää sitten roikkumaan sen renkaan ja putkilon välistä siten ettet voi ottaa sitä pois vaikka niin tahtoisitkin tai muutoin palleista tulee hyvinkin litteää mallia mikäli palat on vain sovitettu oikean kokoisiksi.


      • puristaakovasti
        kuustonttusessa kirjoitti:

        Se rengas tulee nimenomaan kivesten taakse, eihän se muuten pysy paikoillaan ;) Ja pussit jää sitten roikkumaan sen renkaan ja putkilon välistä siten ettet voi ottaa sitä pois vaikka niin tahtoisitkin tai muutoin palleista tulee hyvinkin litteää mallia mikäli palat on vain sovitettu oikean kokoisiksi.

        Asiallisesta vastauksesta.On vaan koitettava olla mahdollisimman rentona,niin kyllä tämä jo alkaa sujua.


      • Pauliina-liina
        NeuvotonNainen kirjoitti:

        Kuulostaa että teillä olisi tosi kiva seksielämä, saa ihan paikat kostumaan jo pelkkä ajatuskin ;) Aika hyvin olet ottanut 6000 omaksiesi!! Haluaisin myös poikaystäväni käyttävän samanlaista mutten uskalla kertoa siitä sille... olen ostanutkin sen jo valmiiksi... kerro mulle miten kannattaisi ottaa asia puheeksi poikaystäväni kanssa etten nolaisi itseäni ihan totaalisesti??? :o

        olet ottanut asian puheeksi poikaystäväsi kanssa?? miten suhtautui??


      • puristaakovasti
        puristaakovasti kirjoitti:

        Asiallisesta vastauksesta.On vaan koitettava olla mahdollisimman rentona,niin kyllä tämä jo alkaa sujua.

        Yhdeksäs vuorokausi menossa.On uskomattomat fiilikset.Nyt ymmärrän mitä on valta.Huomenna ehkä luvassa helpotusta,jos olen edelleen kiltti.


    • SatuW
      • LadyBD36

        on uskomatonta miten "koukuttavaa" on se "vallantunne" jonka sain kun hankin miehelleni siveysyön... Se valta kun hallitset miehesi seksuaalisuutta ja sitä että voit jättää hänet ilman orgasmia pitkiksi ajoiksi ja silti hän tyydyttää sinut kielellään, sormillaan ja dildolla ja on aina siinä uskossa että tänään hän saisi lukituksen pois. Ihaninta on se kun mies kiemurtelee panetuksen tuskissaan ja on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen helpotuksen jonka vain minä itse voin suoda hänelle, jos tahdon. ...paikat kostuu jo pelkästä ajatuksesta...


      • Rouva D
        LadyBD36 kirjoitti:

        on uskomatonta miten "koukuttavaa" on se "vallantunne" jonka sain kun hankin miehelleni siveysyön... Se valta kun hallitset miehesi seksuaalisuutta ja sitä että voit jättää hänet ilman orgasmia pitkiksi ajoiksi ja silti hän tyydyttää sinut kielellään, sormillaan ja dildolla ja on aina siinä uskossa että tänään hän saisi lukituksen pois. Ihaninta on se kun mies kiemurtelee panetuksen tuskissaan ja on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen helpotuksen jonka vain minä itse voin suoda hänelle, jos tahdon. ...paikat kostuu jo pelkästä ajatuksesta...

        Mieheni on muuttunut niin paljon ettei häntä voisi enää edes tunnistaa samaksi mieheksi mikä oli ennen lukitusta.On kohtelias,avulias,ahkera.taitava,niin arjessa kuin juhlassa.Olen minäkin oppinut tietämään missä se miehen paikka on ja kuka sen viimeisen sanan sanoo.En olisi ikinä uskonut miten paljon tämä orgasminhallinta miestä muuttaa. Voisin suositella kaikille pareille tätä lukitusleikkiä. IHANAA..


    • Micke-Hgi

      24/7 munat lukossa :) Tyttöystävä avaa lukon pesulle vain viikonloppuisin tai jos tahtoo seksiä muuna aikana! :) Piti vain sovittaa oikeat palaset ja muutaman päivän totutteluaika niin enää tuota ei edes muista kuin vessassa käynneillä tai kun aamustondis iskee päälle... :/ Jos alkaaa hiertämään niin laita siihen pallien taakse tulevan renkaan alle vähän jotain käsirasvaa niin jopa olo helpottaa! :)

      Salarunkkailulla oli paskanen loppu ja sain ton muniini roikkumaan jos halusin saada jatkossa pimppaa...

      • M35oP

        kokemukset :)


    • IsonTossunAllaM34

      Se oli vain ilmestynyt työpöydälleni jossa mukana Post-it lappu johon raapustettu teksti "sovitappa tämä tiukalle". En edes tiennyt että mikä se oli mutta sen mustan kankaisen paketin avattuni asia valkeni myös minulle. Siveysvyö. Olen ehkä aina ollut vähän tossunalle jäävää luonnetta mutta tämä oli jo vaimoltani aika hyvä veto. En edes halunnut koskea koko vekottimeen pariin viikkoon eikä vaimokaan puhunut koko asiasta mitään mutta myöhemmin rohkaisin mieleni kaiketi pienen panetuksen vallassa ja aloin sovittamaan sen osasia muniini. Parin paivän "sisäänajoajan" jälkeen löysin sopivan kokoisen renkaan ja lukkotapin pituuden eikä sen olemassaoloa enää oikeastaan edes huomannut hetken jälkeen. Tässä vaiheessa siveysvyön käyttö ajatus alkoi jo tuntua vähän kiihottavalta mutta silti vähän kummalliselta etten enää itse olisi omien kalleuksieni Herra vaan vaimoni "alaisuudessa" entistäkin enemmän. Ei vaimoni mikään Justiina sentään ole mutta aika voimakas tahtoinen tapaus jolla on taipumus saada aina tahtonsa lävitse eikä tuulimyllyjä vastaan kannata aina taistella ilman riittävän suurta puskutraktoria tai hyviä syttypuita!

      Rohkaistuin sitten eräänä iltana töiden jälkeen ja laitoin siveyvälineen paikoilleen ja lukkoon. Tein vaimolleni iltapalan tarjottimelle ja jätin siveysvälineen avaimen myös tarjottimelle ja vein aterian hänelle. Ensin hän ei edes tajunnut mikä avain oli mutta kun hän sen muisti noin viiden sekunnin kuluttua niin hänen ilmeensä loisti kuin se paikallisesti kuuluisa Hangon keksi. Avain katosi samantien enkä ole sitä nyt kahteen viikkoon nähnyt... Iltaisin vain nukkumaan mentäessä hän on tarkistanut riisuutuessani että siveysväline on edelleen paikoillaan ja lukittuna mutta sitten ei enää tapahdukkaan mitään...?? Hän vain hymyilee, kääntää selkänsä ja alkaa lukemaan kirjaa... itselläni on hirvittävä seksin nälkä ja panetus eikä tuo himskatin kapistus anna munalleni senttiäkään ylimääräistä paisunta tilaa vaan joudun kärvistellä tuskissani kunnes saan ajatukseni jonnekkin kauas seksi ajatuksista... Ei meidän seksielämä koskaan mitään vilkasta ole ollutkaan, vain ehkä noin kerran kuussa vaimo on saattanu istahtaa päälleni ja hyvillä itseään ilman että olen oikeastaan päässyt muulla tavoin ottamaan koko hommaan osaa. Itseäni olen toki hoidellut oman käden avustuksella mutta kaipa rakas vaimoni oli saanut tästä vihiä ja päättänyt tehdä lopun tällekkin huvilleni.

      • UteliasN30

        Joko olet saanut munat auki vai oletko vieläkin lukittuna? Millaista se on ollut?


      • Linda107

        Vieläkö on munat lukossa?!?! Olen ajatellut hankkia poikaystävälleni samanlaisen ;D


      • tahtootietäälisää

        olisi mukava tietää miten tämä juttu on jatkunut! jatkuuko vehkeiden lukitus vai mikä oli vaimon lopullinen tarkoitus? miltä on tuntunut kun on viety miehuus? vieläkö sama jatkuu eli vehkeet on lukossa vai oletko jo murtautunut ulos?! olisi myös mukava vaihtaa ajatuksia jonkun naisen kanssa jokaon ottanut tällä tavoin miehensä haltuunsa sillä olen kiinnostunut lukitsemaan oman mieheni vehkeet 24/7 seksileikin merkeissä.


      • WomanPower2010

        Heh =) Kuulostaa siltä että eräällä teistä on homma hallussa ja eräällä taas ei ;D


      • IsonTossunAllaM34

        Tervehdys kaikki uteliaan kanssa "kärsijät" tai avaimenhaltijat! =) Hauska huomata että "kohtaloni on kiinnostanut näinkin montaa =D

        Niinhän siinä sitten kävi että rakkaastani kuoriutui oikea/ehta"ja-aito Justiina ja tämä "kuustonninen" on ja pysyy killuttimissani aikojen loppuun saakka... perusteluina sille tuli vain että olne harrastanut luvattoman paljon "oman käden oikeutta" eikä munani "omistajuus" ole kuulemma enää kuulunut minulle muutenkaan yhteen muuttomme jälkeen!! =D Heh, olisi sen voinut muullakin tapaa kertoa!!

        Olen jo niin tottunut tuohon ettei sen olemassaoloa enää edes huomaa eikä se tunnu epämiellyttävältä. Koko lähipiirini tietää jo siitä ja alku höröttelyjen ja naureskelujen jälkeen kukaan ei ole sanonut siitä halaistua sanaa... ?!?!? Asian paljastuminen oli ihan puhtaasti oma moka sillä menin sitten saunailtaan kavereiden kanssa enkä muistanut koko vekotinta... :/ olisi tietysti ollut kiva pitää asia omana tietona mutta nyt se on jo vähän myöhäistä.

        Mutta elämä jatkuu ja saan tuon pois hetkeksi noin 2-3vk välein kun tuo toinen "dominoivampi" puoliskoni on sillä tuulella että haluaisi jotain muutakin kuin pelkkää dildoa ja suuseksiä ;)

        Munia kutkuttavaa kesänjatkoa! :)


    • -locked-

      Eilen tuli Birdlocked silikooninen härpätin ja ollut nyt eilisillasta saakka päällä. Ei nipistele, ei tunnu huonolta ollenkaan, yökin meni hyvin. Tyttökaverilla on luonnollisesti avaimet. Jännä tunne kun alkaa töpöttään niin ei se vaan kasva eikä sitä pysty "pumppaan" lihaksilla. Näin alkuun mennään 2vkon välein kun otetaan pois hetkeksi (puhdistus kerran viikkossa). Muutenkin ajan mittaan tulee kulemma uudet säännöt moniin kotiasioihin ja tehtäviin.
      Tuota ei huomaa farkkujen alta ollenkaan eli on huomaamaton. Tämä malli ainakin sopii minulle, ja kun on tuollainen hieman pehmeä niin on mukava pitää ja antaa periksi sopivasti kävellessä etc.

      Nyt loppui tumputus pornon äärellä...

      • puristaakovasti

        Itse kolmatta kuukautta lukittuna.On tämä tehny minusta nöyrän miehen.Tuntuu siltä ,että sallin Vaimolleni kaiken saadakseni hetken helpotusta silloin tällöin.Tämä ns.helpotus tapahtuu noin kerran viikossa.Vaimollani on myös alkanut esiintyä"ylitöitä" ja epäilenkin hänellä olevan rakastaja. Minulla ei tietenkään ole lupa mennä kyselemään Vaimoni menemisistä.Hän suorastaan hehkuu tyytyväisyyttä ja sehän on pääasia.Tälläkin hetkellä hän on viikonlopun yli toisessa kaupungissa työasioissa ja palaa vasta sunnuntai-iltana. Ehkä helpotusta silloin,jos saan kunnialla kotityöt tehtyä.


      • Kiitos jo.jne.
        puristaakovasti kirjoitti:

        Itse kolmatta kuukautta lukittuna.On tämä tehny minusta nöyrän miehen.Tuntuu siltä ,että sallin Vaimolleni kaiken saadakseni hetken helpotusta silloin tällöin.Tämä ns.helpotus tapahtuu noin kerran viikossa.Vaimollani on myös alkanut esiintyä"ylitöitä" ja epäilenkin hänellä olevan rakastaja. Minulla ei tietenkään ole lupa mennä kyselemään Vaimoni menemisistä.Hän suorastaan hehkuu tyytyväisyyttä ja sehän on pääasia.Tälläkin hetkellä hän on viikonlopun yli toisessa kaupungissa työasioissa ja palaa vasta sunnuntai-iltana. Ehkä helpotusta silloin,jos saan kunnialla kotityöt tehtyä.

        Mistäköhän saisi varaosia CB-6000:seen? Osa kadonnut.


      • Lukittu
        Kiitos jo.jne. kirjoitti:

        Mistäköhän saisi varaosia CB-6000:seen? Osa kadonnut.

        Kokeileppa tuollaista osoitetta kun stockroom.com Kaikkee kivaa


      • ikiomani
        Lukittu kirjoitti:

        Kokeileppa tuollaista osoitetta kun stockroom.com Kaikkee kivaa

        Menemme ensi viikonloppuna naimisiin :) Mieheltäni aavistelen saavani kultaisen rannerenkaan, vaan minäpä olen keksinyt hänelle oman lahjani, johon on tyytyminen ;)

        CB-6000 lienee yllätys... vaikka joskus olemme siveysvyöstä huumorilla puhuneetkin. Hääyö tulee olemaan ikimuistoinen ja kun aamulla heräämme, onkin aika vaihtaa lahjoja ja napsauttaa siveysvyö paikoilleen. Avaimia varten olen ostanut itselleni ketjun, jossa ne paitsi näkyvillä muistuttamassa, niin myös nopeasti napattavissa.

        Odotan jo kiihkeästi hetkeä, jolloin varmistan kultani vain itselleni, enkä usko hänen hirmuisesti hanttiin pistävän.


      • Miss75
        ikiomani kirjoitti:

        Menemme ensi viikonloppuna naimisiin :) Mieheltäni aavistelen saavani kultaisen rannerenkaan, vaan minäpä olen keksinyt hänelle oman lahjani, johon on tyytyminen ;)

        CB-6000 lienee yllätys... vaikka joskus olemme siveysvyöstä huumorilla puhuneetkin. Hääyö tulee olemaan ikimuistoinen ja kun aamulla heräämme, onkin aika vaihtaa lahjoja ja napsauttaa siveysvyö paikoilleen. Avaimia varten olen ostanut itselleni ketjun, jossa ne paitsi näkyvillä muistuttamassa, niin myös nopeasti napattavissa.

        Odotan jo kiihkeästi hetkeä, jolloin varmistan kultani vain itselleni, enkä usko hänen hirmuisesti hanttiin pistävän.

        Ostin saman lahjan poikaystävälleni kihlajaislahjaksi ;) Ja avain myöskin roikkuu kaulassani :) Kiltisti on tuota käyttänyt jo kolmenviikon kuluttua 2v ;)


      • Miss75
        Miss75 kirjoitti:

        Ostin saman lahjan poikaystävälleni kihlajaislahjaksi ;) Ja avain myöskin roikkuu kaulassani :) Kiltisti on tuota käyttänyt jo kolmenviikon kuluttua 2v ;)

        ai niin... mistä mahtaisi saada lisää kertakäyttöisiä numeroituja muovilukkoja (suomesta) kun lentomatkalle ei voi mennä orkkis metallilukon kanssa ja mukana tulleet viisi muovilukkoa on jo käytetty... :(


      • lukkokulli
        Miss75 kirjoitti:

        ai niin... mistä mahtaisi saada lisää kertakäyttöisiä numeroituja muovilukkoja (suomesta) kun lentomatkalle ei voi mennä orkkis metallilukon kanssa ja mukana tulleet viisi muovilukkoa on jo käytetty... :(

        Etsi Kuuklesta, kyllä niitä löytyy. Tilaa samalla vaikka sata, ei tarv heti tilailla.


      • etsiväE
        lukkokulli kirjoitti:

        Etsi Kuuklesta, kyllä niitä löytyy. Tilaa samalla vaikka sata, ei tarv heti tilailla.

        eli kuka löytää niin kertoo täällä mistä!

        Jookosta joo!


      • Miss75
        Miss75 kirjoitti:

        ai niin... mistä mahtaisi saada lisää kertakäyttöisiä numeroituja muovilukkoja (suomesta) kun lentomatkalle ei voi mennä orkkis metallilukon kanssa ja mukana tulleet viisi muovilukkoa on jo käytetty... :(

        seksipuoti.fi myy niitä =) 10kpl/pk


      • Nina-Dom
        Miss75 kirjoitti:

        seksipuoti.fi myy niitä =) 10kpl/pk

        googleta "kertakäyttölukko"


      • ikiomani
        Nina-Dom kirjoitti:

        googleta "kertakäyttölukko"

        Häät meni hyvin, samoin yö ja yllätysten aamu!
        Tai no, minä arvasin oikein. Mieheni taas ei. Yllätys oli aikamoinen avatessaan lahjansa.
        Kyseli tarviiko sitä koko ajan käyttää, muuten oli jännittyneen utelias.
        Sanoin, etten minäkään rannerengastani ihan koko ajan pidä, joten ei hänenkään ihan koko ajan sitä tarvitse pitää. Sovimme, että minä saan päättää asiasta, kunhan välejäkin tulee. Ja tulee niitä, se vain kuinka usein ja missä tilanteessa :)
        Siis vyö paikalleen, napsaus ja avain ison sydämen seuraksi kaulaan! Nyt ollaan päivä harjoiteltu, hyvin on mennyt. Kohta pesulle ja sen jälkeen pikkunen uudestaan koteloon.
        Sitten voisi ollakin hiukan erilaista kivaa kuin edellisyönä ;)


      • lisää seksiä
        ikiomani kirjoitti:

        Häät meni hyvin, samoin yö ja yllätysten aamu!
        Tai no, minä arvasin oikein. Mieheni taas ei. Yllätys oli aikamoinen avatessaan lahjansa.
        Kyseli tarviiko sitä koko ajan käyttää, muuten oli jännittyneen utelias.
        Sanoin, etten minäkään rannerengastani ihan koko ajan pidä, joten ei hänenkään ihan koko ajan sitä tarvitse pitää. Sovimme, että minä saan päättää asiasta, kunhan välejäkin tulee. Ja tulee niitä, se vain kuinka usein ja missä tilanteessa :)
        Siis vyö paikalleen, napsaus ja avain ison sydämen seuraksi kaulaan! Nyt ollaan päivä harjoiteltu, hyvin on mennyt. Kohta pesulle ja sen jälkeen pikkunen uudestaan koteloon.
        Sitten voisi ollakin hiukan erilaista kivaa kuin edellisyönä ;)

        >Sitten voisi ollakin hiukan erilaista kivaa kuin edellisyönä ;)

        Miten erilaista?


      • helletyttö
        lisää seksiä kirjoitti:

        >Sitten voisi ollakin hiukan erilaista kivaa kuin edellisyönä ;)

        Miten erilaista?

        Täällä on niin paljon viestejä että laitan vaan tähän perään. Nyt kun näin kovat helteet, niin ajattelin helpottaa miehen oloa ja avata lukon. Ainakin kun on yli 25c. Tänään saa illalla avata ja ottaa esiin sen valkoisen ja hikisen pikkukaverinsa. Ehtona pidän jokapäiväistä käteenvetoa minun valvonnassa. Ainakin kerran, ja jos haluan niin useamminkin. Näin ei tule ainakaan salaa puuhasteltua.
        Viimekesänä avasin myös. Kokeilin että mies joutui pitämään silloinkin käsipelillä pussinsa tyhjänä. Ja tarkoitin aivan tyhjänä. Aivan sama montako kertaa teki sen päivässä. Ero oli siinä että minä välillä testasin ja runkkasin itsekin, ja pisaraakaan ei saanut tulla. Aina jos sieltä tuli, se maksoi 50euroa. Mutta saipa olla vapaana. Tosin tuon jouduimme lopettamaan, kun alkoi viikon jälkeen vehkeet punottamaan. ja minä olin "tienannut" miehen mielestä liikaa.
        Jotain muutakin haluaisin vielä keksiä tälle kesälle, noita maksuja olen miettinyt. Samoin että runkkaus olisi tehtävä heti kun sanon, ja asennon määräisin minä. Esim.seisoen tai kontillaan. Voihan sitä laskea kumiin jos paikka on hankala.
        Suosikkini on että makaan alasti ja mieheni seisoo vieressä ja runkkaa. Samalla esittelee kiveksiään ja kertoo miten tuntuu parhaalle ja vaihtelee käteenveto systeemejään. Katsoo minun alapäätä, rintoja ja silmiä. Välillä voin vähän itsekin kokeilla. Jopa nuolaista. Kiltisti kun tottelee, voi olla että joskun annan ihan sitä oikeeaa...
        Ajattelin alkaa myös kiusaamaan että hieron saamispisteeseen ja lopetan. Tai että se itse hieroisi. En vaan tiedä miten saan valvottua ettei tee vessassa loppuun. Kun tarkoitus olisi olla ilman lukkoa jonkin aikaa.
        Kertokaahan miten te muut olette kiusoitelleet, kun on lukot auki?


      • Keyholder555
        helletyttö kirjoitti:

        Täällä on niin paljon viestejä että laitan vaan tähän perään. Nyt kun näin kovat helteet, niin ajattelin helpottaa miehen oloa ja avata lukon. Ainakin kun on yli 25c. Tänään saa illalla avata ja ottaa esiin sen valkoisen ja hikisen pikkukaverinsa. Ehtona pidän jokapäiväistä käteenvetoa minun valvonnassa. Ainakin kerran, ja jos haluan niin useamminkin. Näin ei tule ainakaan salaa puuhasteltua.
        Viimekesänä avasin myös. Kokeilin että mies joutui pitämään silloinkin käsipelillä pussinsa tyhjänä. Ja tarkoitin aivan tyhjänä. Aivan sama montako kertaa teki sen päivässä. Ero oli siinä että minä välillä testasin ja runkkasin itsekin, ja pisaraakaan ei saanut tulla. Aina jos sieltä tuli, se maksoi 50euroa. Mutta saipa olla vapaana. Tosin tuon jouduimme lopettamaan, kun alkoi viikon jälkeen vehkeet punottamaan. ja minä olin "tienannut" miehen mielestä liikaa.
        Jotain muutakin haluaisin vielä keksiä tälle kesälle, noita maksuja olen miettinyt. Samoin että runkkaus olisi tehtävä heti kun sanon, ja asennon määräisin minä. Esim.seisoen tai kontillaan. Voihan sitä laskea kumiin jos paikka on hankala.
        Suosikkini on että makaan alasti ja mieheni seisoo vieressä ja runkkaa. Samalla esittelee kiveksiään ja kertoo miten tuntuu parhaalle ja vaihtelee käteenveto systeemejään. Katsoo minun alapäätä, rintoja ja silmiä. Välillä voin vähän itsekin kokeilla. Jopa nuolaista. Kiltisti kun tottelee, voi olla että joskun annan ihan sitä oikeeaa...
        Ajattelin alkaa myös kiusaamaan että hieron saamispisteeseen ja lopetan. Tai että se itse hieroisi. En vaan tiedä miten saan valvottua ettei tee vessassa loppuun. Kun tarkoitus olisi olla ilman lukkoa jonkin aikaa.
        Kertokaahan miten te muut olette kiusoitelleet, kun on lukot auki?

        Lukot ei aukea, ei koskaan, vain silloin kun tahdon saada *unaa ja sen jälkeen heti pesulle ja mulkku takaisin putkeen ja lukkoon.


      • lukkolady
        helletyttö kirjoitti:

        Täällä on niin paljon viestejä että laitan vaan tähän perään. Nyt kun näin kovat helteet, niin ajattelin helpottaa miehen oloa ja avata lukon. Ainakin kun on yli 25c. Tänään saa illalla avata ja ottaa esiin sen valkoisen ja hikisen pikkukaverinsa. Ehtona pidän jokapäiväistä käteenvetoa minun valvonnassa. Ainakin kerran, ja jos haluan niin useamminkin. Näin ei tule ainakaan salaa puuhasteltua.
        Viimekesänä avasin myös. Kokeilin että mies joutui pitämään silloinkin käsipelillä pussinsa tyhjänä. Ja tarkoitin aivan tyhjänä. Aivan sama montako kertaa teki sen päivässä. Ero oli siinä että minä välillä testasin ja runkkasin itsekin, ja pisaraakaan ei saanut tulla. Aina jos sieltä tuli, se maksoi 50euroa. Mutta saipa olla vapaana. Tosin tuon jouduimme lopettamaan, kun alkoi viikon jälkeen vehkeet punottamaan. ja minä olin "tienannut" miehen mielestä liikaa.
        Jotain muutakin haluaisin vielä keksiä tälle kesälle, noita maksuja olen miettinyt. Samoin että runkkaus olisi tehtävä heti kun sanon, ja asennon määräisin minä. Esim.seisoen tai kontillaan. Voihan sitä laskea kumiin jos paikka on hankala.
        Suosikkini on että makaan alasti ja mieheni seisoo vieressä ja runkkaa. Samalla esittelee kiveksiään ja kertoo miten tuntuu parhaalle ja vaihtelee käteenveto systeemejään. Katsoo minun alapäätä, rintoja ja silmiä. Välillä voin vähän itsekin kokeilla. Jopa nuolaista. Kiltisti kun tottelee, voi olla että joskun annan ihan sitä oikeeaa...
        Ajattelin alkaa myös kiusaamaan että hieron saamispisteeseen ja lopetan. Tai että se itse hieroisi. En vaan tiedä miten saan valvottua ettei tee vessassa loppuun. Kun tarkoitus olisi olla ilman lukkoa jonkin aikaa.
        Kertokaahan miten te muut olette kiusoitelleet, kun on lukot auki?

        Kiinni on meilläkin ja avataan vain minun tarpeiden mukaan.(harvoin) Muuten lukosta ei saa mainita mitään. Tosin oli meilläkin jokin aika sitten auki noin kuukauden. Mies oli aika ujo tyydyttämään itseään minun katsoessa. Tarpeeksi pitkän lukituksen avulla sain mieheni taivuteltua siihenkin. Vauhtiin kun päästiin mieheni teki sitä päivittäin ja välillä useamminkin. Minä vain hieman kopeloin etumusta. Jos alkoi jäykistymään se tarkoitti että haluaa, niin ei muuta kun housut alas liukkaria käteen ja pusseja tyhjentämään. Täytyy sanoa että aika hyvä runkkari tuli, vaikka ensin tuntui mahdottomalta ajatukselta. Harmi että en keksinyt ottaa korvausta kun jouduin katsomaan vieressä ettei pinnata. Kuukauden päivät tosiaan leikittiin tätä. Mies jo tottui saamaan päivittäin, plus että välillä halusin itsekin patukkaa. Lopuksi napsautin cb.n takaisin kiinni ja kiinni on pysynyt. Eilenkin sain aivan ihanaa suuseksiä. Olen luvannut palkkioksi hyvistä orgasmeista kesän jälkeen avata lukon, ja antaa 30 sekunnin pikapanon takaapäin.


      • hupinsa kullakin
        lukkolady kirjoitti:

        Kiinni on meilläkin ja avataan vain minun tarpeiden mukaan.(harvoin) Muuten lukosta ei saa mainita mitään. Tosin oli meilläkin jokin aika sitten auki noin kuukauden. Mies oli aika ujo tyydyttämään itseään minun katsoessa. Tarpeeksi pitkän lukituksen avulla sain mieheni taivuteltua siihenkin. Vauhtiin kun päästiin mieheni teki sitä päivittäin ja välillä useamminkin. Minä vain hieman kopeloin etumusta. Jos alkoi jäykistymään se tarkoitti että haluaa, niin ei muuta kun housut alas liukkaria käteen ja pusseja tyhjentämään. Täytyy sanoa että aika hyvä runkkari tuli, vaikka ensin tuntui mahdottomalta ajatukselta. Harmi että en keksinyt ottaa korvausta kun jouduin katsomaan vieressä ettei pinnata. Kuukauden päivät tosiaan leikittiin tätä. Mies jo tottui saamaan päivittäin, plus että välillä halusin itsekin patukkaa. Lopuksi napsautin cb.n takaisin kiinni ja kiinni on pysynyt. Eilenkin sain aivan ihanaa suuseksiä. Olen luvannut palkkioksi hyvistä orgasmeista kesän jälkeen avata lukon, ja antaa 30 sekunnin pikapanon takaapäin.

        Lapsuuden ystäväni ja samalla paras tyttökaverini, tuli meille yökylään. Olemme aina jakaneet kaiken keskenämme, ilot ja surut. Lähdimme iltaa viettämään kaupungille ja oma mieheni lähti omia menojaan siveysvyö kiinni. Ravintoloiden sulkeuduttua tulimme kaikki kolme kotiin samoihin aikoihin. Istuimme hetken ja otimme viimeiset drinkit. Ystäväni tiesi CB.n olemassaolosta ja mitä ohjelmaa olin suunnitellut illaksi hänelle. Hän oli menevinään nukkumaan patjalle, koska väsytti. Oli siinä tosi vakuuttava.
        Mieheni joka oli aika humalassa sohvalla, sanoin että koska olet ollut kiltisti, voin avata CB.n ja vedät samantien käteen. Aamulla sitten lukitaan takaisin. Ensin epäröi koska oli vieraita, mutta humala ja pitkä puute sai toisiin ajatuksiin. Siinä sohvalla sitten veteli ja samalla esitteli muniaan. Sperman roiskuessa pyysin pumppaamaan viimeisenkin pisaran. Tietenkin ystäni katseli peiton alta koko toimituksen alusta loppuun ;) Annoin mieheni nukahtaa siihen. Aamulla me heräsimme aikaisemmin, ja kun mieheni heräsi sohvalta munat paljaana, oli aika kiire etsiä housujaan. Spermat oli jo kuivuneet vatsalle. Voi kun tietäisi mitä kaikkea ystäväni oli jo ehtinyt nähdä.
        Tämä kaikki sai alkunsa yli vuosi sitten kun puhuimme että olisi kiva nähdä toistemme miehen munat tositoimissa, mutta ei enempää. Olimme mökillä jo menneet nukkumaan, ystäväni tuli hakemaan minua rantamökistä. Oma mieheni jäi nukkumaan sinne. Kun tulin oli hän oli sitonut oman miehensä käsistä selin puunympäri. Oli jokin huppu päässä, mikä esti näkemisen. Hän hieroi munan pystyyn ja pyysi minua jatkamaan. Tietenkin olimme aivan hiljaa koska minun ei pitänyt olla siinä. Olihan se kiihottavaa roiskia pussit tyhjiksi luonnonhelmassa. Aamulla meitä huvitti kun hänen miehensä halaili ja vihjaili heillä olleen kivaa.
        Seuraavaksi on taas hänen vuoronsa keksiä jotakin. Tai miksi ei minunkin. Aikaa varmasti menee, mutta kun tilanne tulee se käytetään hyväksi. Ja parasta tässä on että omat miehemme eivät osaa edes aavistaa mitään. Reilu peli niin ei tule mitään mustasukkaisuus juttuja :)


      • vatkaajan vaimo
        helletyttö kirjoitti:

        Täällä on niin paljon viestejä että laitan vaan tähän perään. Nyt kun näin kovat helteet, niin ajattelin helpottaa miehen oloa ja avata lukon. Ainakin kun on yli 25c. Tänään saa illalla avata ja ottaa esiin sen valkoisen ja hikisen pikkukaverinsa. Ehtona pidän jokapäiväistä käteenvetoa minun valvonnassa. Ainakin kerran, ja jos haluan niin useamminkin. Näin ei tule ainakaan salaa puuhasteltua.
        Viimekesänä avasin myös. Kokeilin että mies joutui pitämään silloinkin käsipelillä pussinsa tyhjänä. Ja tarkoitin aivan tyhjänä. Aivan sama montako kertaa teki sen päivässä. Ero oli siinä että minä välillä testasin ja runkkasin itsekin, ja pisaraakaan ei saanut tulla. Aina jos sieltä tuli, se maksoi 50euroa. Mutta saipa olla vapaana. Tosin tuon jouduimme lopettamaan, kun alkoi viikon jälkeen vehkeet punottamaan. ja minä olin "tienannut" miehen mielestä liikaa.
        Jotain muutakin haluaisin vielä keksiä tälle kesälle, noita maksuja olen miettinyt. Samoin että runkkaus olisi tehtävä heti kun sanon, ja asennon määräisin minä. Esim.seisoen tai kontillaan. Voihan sitä laskea kumiin jos paikka on hankala.
        Suosikkini on että makaan alasti ja mieheni seisoo vieressä ja runkkaa. Samalla esittelee kiveksiään ja kertoo miten tuntuu parhaalle ja vaihtelee käteenveto systeemejään. Katsoo minun alapäätä, rintoja ja silmiä. Välillä voin vähän itsekin kokeilla. Jopa nuolaista. Kiltisti kun tottelee, voi olla että joskun annan ihan sitä oikeeaa...
        Ajattelin alkaa myös kiusaamaan että hieron saamispisteeseen ja lopetan. Tai että se itse hieroisi. En vaan tiedä miten saan valvottua ettei tee vessassa loppuun. Kun tarkoitus olisi olla ilman lukkoa jonkin aikaa.
        Kertokaahan miten te muut olette kiusoitelleet, kun on lukot auki?

        Kyllä mies sen paineen poistaa pusseistaan aina jossakin. Parempi tehdä se avoimesti loppuun. Meillä kun lukko on auki ,niin käteen vedetään (yleensä mies itse) niin usein että se muna punoittaa hieman ja on sopivan kosketus arkana. Näin ei seksistä tarvitse puhua, eikä kinuta tai muutenkaan kuvitella mitään jos en ole sillä tuulella. Eikä ne kädet ole muutenkaan housuissa koko ajan. Päivittäin 1-2 kertaa tehtynä, ei niitä roiskeitakaan tule niin paljon. kolmannella kerralla tippa korkeintaan. Pysyy paikat siistinä. Minusta muutenkin päivässä se toinen tai kolmas kerta on hauskinta katsottavaa, kun sitä tulemista joutuu oikein pinnistämään. Mieheni on tehnyt sitä kun surffaan netissä, katson televisiota, teen ruokaa, ollaan saunassa tai jopa parvekkeella. Pyydän vain pitämään seuraa, niin silloin se on tehtävä. Jos kieltäytyy, niin munat lukkoon ja se kestää pitkään... Välillä pyydän vaan hipelöimään itseään, että alkaako seisomaan. Usein alkaa, kun katson vieressä. Silloin hommiin vaan Jos ei ala, ja minä kokeilen. Saankin sen seisomaan, silloin keskustellaan vakavasti lukkoon laitosta. Usein tästä on selvinnyt käsitöllä ja euroilla :) Ainakin meillä tämä toimii hienosti. Mies joko ei saa ollenkaan ja munat on lukossa. Tai sitten saa niin paljon päivässä, että vetää kuivat eikä jaksa seistä enää. On se hienoa hallita noitakin vehkeitä!


      • carlatii
        vatkaajan vaimo kirjoitti:

        Kyllä mies sen paineen poistaa pusseistaan aina jossakin. Parempi tehdä se avoimesti loppuun. Meillä kun lukko on auki ,niin käteen vedetään (yleensä mies itse) niin usein että se muna punoittaa hieman ja on sopivan kosketus arkana. Näin ei seksistä tarvitse puhua, eikä kinuta tai muutenkaan kuvitella mitään jos en ole sillä tuulella. Eikä ne kädet ole muutenkaan housuissa koko ajan. Päivittäin 1-2 kertaa tehtynä, ei niitä roiskeitakaan tule niin paljon. kolmannella kerralla tippa korkeintaan. Pysyy paikat siistinä. Minusta muutenkin päivässä se toinen tai kolmas kerta on hauskinta katsottavaa, kun sitä tulemista joutuu oikein pinnistämään. Mieheni on tehnyt sitä kun surffaan netissä, katson televisiota, teen ruokaa, ollaan saunassa tai jopa parvekkeella. Pyydän vain pitämään seuraa, niin silloin se on tehtävä. Jos kieltäytyy, niin munat lukkoon ja se kestää pitkään... Välillä pyydän vaan hipelöimään itseään, että alkaako seisomaan. Usein alkaa, kun katson vieressä. Silloin hommiin vaan Jos ei ala, ja minä kokeilen. Saankin sen seisomaan, silloin keskustellaan vakavasti lukkoon laitosta. Usein tästä on selvinnyt käsitöllä ja euroilla :) Ainakin meillä tämä toimii hienosti. Mies joko ei saa ollenkaan ja munat on lukossa. Tai sitten saa niin paljon päivässä, että vetää kuivat eikä jaksa seistä enää. On se hienoa hallita noitakin vehkeitä!

        Mikäs siinä jos molemmat osapuolet nauttivat tuollaisesta. Minä en kyllä ymmärrä, että joku lukitaan viikko/kuukausitolkulla tuommoiseen. Eikä ymmärrys oikein riitä siihenkään, että mitä seksikästä tuollaisessa on? Jos mun mies pettäisi minua ja haluaisi olla toisen naisen kanssa, niin sitten olisi ehkä minun syytä kävellä peilin eteen ja ihmetellä, missä vika? Toista kun ei voi käskeä rakastamaan, ellei sellaista tunnetta oikeasti ole. Mutta kuten sanoin, mitä siitä jos molemmat nauttii. Yhden kysymyksen kuitenkin haluaisin tehdä, mitä sitten jos vaimo avain kaulassaan joutuu onnettomuuteen ja avain hukkaantuu siinä samassa? Kävelettekö sitten palolaitokselle ja pyydätte heitä raivausvehkeillään avaamaan moisen laitteen? Vai j äättekö "nauttimaan" loppuiäksenne selibaatista?


      • lukittu mies
        carlatii kirjoitti:

        Mikäs siinä jos molemmat osapuolet nauttivat tuollaisesta. Minä en kyllä ymmärrä, että joku lukitaan viikko/kuukausitolkulla tuommoiseen. Eikä ymmärrys oikein riitä siihenkään, että mitä seksikästä tuollaisessa on? Jos mun mies pettäisi minua ja haluaisi olla toisen naisen kanssa, niin sitten olisi ehkä minun syytä kävellä peilin eteen ja ihmetellä, missä vika? Toista kun ei voi käskeä rakastamaan, ellei sellaista tunnetta oikeasti ole. Mutta kuten sanoin, mitä siitä jos molemmat nauttii. Yhden kysymyksen kuitenkin haluaisin tehdä, mitä sitten jos vaimo avain kaulassaan joutuu onnettomuuteen ja avain hukkaantuu siinä samassa? Kävelettekö sitten palolaitokselle ja pyydätte heitä raivausvehkeillään avaamaan moisen laitteen? Vai j äättekö "nauttimaan" loppuiäksenne selibaatista?

        Meillä toinen avain on muijan kätköissä. En tiedä kuljettaako mukanaan, tai missä säilyttää. Vara-avain on kirjekuoressa, joka on päällystetty steariinilla. Lisäksi siinä jotakin sinetintapaisia päällä. Toisin sanoen mahdoton avata rikkomatta. Hyvä kun pystyy koskemaan, ettei murru. Mutta juuri hätätapausten takia minäkin tiedän sen paikan. Jos sen avaan ilman hyvää syytä, leikki loppuu.
        Ei tätä varmaan kaikki ymmärräkään. Meillä ei ole pettämisestä kysymys. Vaimo vaan haluaa hallita minun orgasmejani, halujani ja seisokkejani. Minulle tämä sopii myös mainiosti. Joskus olen jopa kuukauden lukossa ja joskus jopa kuukauden vapaana. Välillä lukitaan ja avataan muutaman päivän välein. En tiedä itse koskaan etukäteen, vaan mennään täysin vaimon ehdoilla. Tähän sisältyy paljon noita erilaisia leikkejä joita täälläkin on luettavissa. Näin meillä ja seisova kyrpä on vain vaimoni katseltavissa.


      • aar3
        lukittu mies kirjoitti:

        Meillä toinen avain on muijan kätköissä. En tiedä kuljettaako mukanaan, tai missä säilyttää. Vara-avain on kirjekuoressa, joka on päällystetty steariinilla. Lisäksi siinä jotakin sinetintapaisia päällä. Toisin sanoen mahdoton avata rikkomatta. Hyvä kun pystyy koskemaan, ettei murru. Mutta juuri hätätapausten takia minäkin tiedän sen paikan. Jos sen avaan ilman hyvää syytä, leikki loppuu.
        Ei tätä varmaan kaikki ymmärräkään. Meillä ei ole pettämisestä kysymys. Vaimo vaan haluaa hallita minun orgasmejani, halujani ja seisokkejani. Minulle tämä sopii myös mainiosti. Joskus olen jopa kuukauden lukossa ja joskus jopa kuukauden vapaana. Välillä lukitaan ja avataan muutaman päivän välein. En tiedä itse koskaan etukäteen, vaan mennään täysin vaimon ehdoilla. Tähän sisältyy paljon noita erilaisia leikkejä joita täälläkin on luettavissa. Näin meillä ja seisova kyrpä on vain vaimoni katseltavissa.

        CB-6000:n murtaa hetkessä terävällä veitsellä, ei tarvitse palokunnan vehkeitä. Leikkaa poikki ohut muovinen lenkki lukon takaa ja sillä selvä. Ko tappi on tosin entinen. Neosteel ym katkeaa terävillä peltisaksilla, ei tarvitse sähkötyökaluja. Sorry nyt jos pilasin joltakin tämänkin ilon


      • titar
        aar3 kirjoitti:

        CB-6000:n murtaa hetkessä terävällä veitsellä, ei tarvitse palokunnan vehkeitä. Leikkaa poikki ohut muovinen lenkki lukon takaa ja sillä selvä. Ko tappi on tosin entinen. Neosteel ym katkeaa terävillä peltisaksilla, ei tarvitse sähkötyökaluja. Sorry nyt jos pilasin joltakin tämänkin ilon

        Pointti siis ei olekaan tuo irti pääseminen, jos niikseen haluaa, vaan se, että tietää kun siveysvyö on ehjä, että mies on ollut kiltisti ;)

        Jos peltisakset olisivat meillä vierailleet, niin rangaistus olisi varma...

        Eikä kyllä pelkoakaan, mies haluaa itsekin.


      • Epäilyksen alainen M
        titar kirjoitti:

        Pointti siis ei olekaan tuo irti pääseminen, jos niikseen haluaa, vaan se, että tietää kun siveysvyö on ehjä, että mies on ollut kiltisti ;)

        Jos peltisakset olisivat meillä vierailleet, niin rangaistus olisi varma...

        Eikä kyllä pelkoakaan, mies haluaa itsekin.

        Mulla taas ei ole enää kotiin tulemista jos cb6000 on avattu omin luvin... lukkona toimivat muoviset numeroidut sinettilukot. Työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa jota tyttöystäväni on erittäin vaikea sulattaa joten mulle siveysvyön käyttö ei ole vaihtoehto vaan pakollista pullaa.


    • KeyholderWife1982

      Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua (kotimaasta) tuosta kuusitonnisesta sitä pienempää "S" kokoa??? CB6000S

    • SuzannaX

      on hyvä. kannattaa hankkia lisäksi kuminen / silikoninen penisrengas joka estää aika hyvin kotelosta "ulosvedon". pujotat sen vain munan juureen ennen kuin putkilon laittaa paikoilleen eikä mies pääse niin helpolla pujottamaan vehkeitän ulos puhumattakaan että se saisi sitä sinne enää takaisin.

      hyvät naiset!! hyvä tavara kannattaa suojata joten hankkikaan siveysväline miehellenne!!

    • MarttiX

      On, toimii, pitää hyvin pahimmat seksihimot kurissa ja himot säästyy omalle puolisolleni joka avaa lukon silloin kun haluaa saada munaa!! =) Heh, onneksi ei tarvitse yleensä viikkoa pidempää kärvistellä lukituksessa ;D

      • Usein lukittuna

        Penis plugi cb 2000 aika varma lukko ettei tule syrjähyppyjä. 3 vk pisin lukittuna.


    • Selibaatti29

      On hyvinkin... muija on viikot tienpäällä ja kiertää ympäri suomea ja poissaollessaan mun munat on aina lukittuna kuustonniseen... eli käytännössä melkein 7/24. Alkuun se vitutti mutta nykyään sitä ei enää edes huomaa vaan se jotenkin jo "kuuluu" olla paikoillaan... on ihan outo fiilis aina kun sen saa pois edes vähäksi aikaa.

      Mut joo, kyllä se siten toimii ärsyttävän hyvin eli kun tekis mieli vähän hyväillä itseään ja toivoo että muija olisi kotona niin se kiihotus loppuu aika nopeaan kun toi estää stondiksen aika tehokkaasti ja ajatukset vaihtuu muihin aika nopeasti. Saisihan se rikkomalla pois mutta sitten olisi kuulemma turha vongata pillua ilman ennenkuin on sukupuolitautitesti kädessä joka osoittaa ettei ole mitään tartuntaa... :/ Olishan se joskus kiva vähän katsella netti pornoo ja runkkailla kotona mutta on nyt sekin ilo elämästä estetty.

      No okei, onhan mulla paljon naispuolisia ystäviä ja kavereita jotka kyläilee usein mutta olen kuitenkin uskollinen yhden naisen mies mutta minkäs teet kun toinen ei usko ja luota niiiin hyvin!! Toisaalta rakastan muijaani niin paljon että luottamuksen säilyttämiseksi annan hänelle ilon hallita sukukalleuksieni käyttöä =)

    • DickLock

      Perus "munalukko" joka oikeankokoisilla osilla käytettynä on "varmatoiminen". Tosin, tiukan paikan tullen voit hajottaa sen palasiksi eikä siksi anna täyttä turvaa avaimenhaltijalle joten metallinen versio on luotettavampi. Suosittelen Steelworxxia mielummin jos haluat että munat on ja pysyy oikeasti lukkojen takana.

      • jääpuikko_1243

        Miten tuon Steelworxx'in käyttö onnistuu näin talviaikaan - tuntuuko kylmyys jalkovälissä???


      • Tenatko
        jääpuikko_1243 kirjoitti:

        Miten tuon Steelworxx'in käyttö onnistuu näin talviaikaan - tuntuuko kylmyys jalkovälissä???

        Talvikeli ei ole ongelma Steelworxxin kanssa, kun käyttää samanaikaisesti Tena for men suojia. Pitää paikat kuivina, tuoksuttomina ja lämpiminä!


      • happywife
        Tenatko kirjoitti:

        Talvikeli ei ole ongelma Steelworxxin kanssa, kun käyttää samanaikaisesti Tena for men suojia. Pitää paikat kuivina, tuoksuttomina ja lämpiminä!

        Hyvät siskot!

        Alkaa olla jo kiire, jos haluatte yllättää miehenne uteliaisuutta herättävällä paketilla, jossa ehkä vielä kilahtelee sopivasti. Ainakin CB malleja on saatavissa myös hyvinvarustetuista seksikaupoista!

        Ei kun ostoksille. Tästä paketista iloa pitkäksi aikaa :)


      • SubBoy388
        Tenatko kirjoitti:

        Talvikeli ei ole ongelma Steelworxxin kanssa, kun käyttää samanaikaisesti Tena for men suojia. Pitää paikat kuivina, tuoksuttomina ja lämpiminä!

        Ei tartte mitään Tenoja!!! =D Oma ruumiin lämpö pitää paikat lämpöisinä pakkassäällä. Tenaa tarttee jos on kusen pidätys ongelmia mutta kyllä perus kalsarit riittä pitämään paikat lämpöisinä!! ;) Hajut ei muutenkaan muodostu ongelmaksi jos käyt suihkussa päivittäin!! =D

        Nimimerkillä jo yli useamman vuoden siveysvälineessä.


      • Tenatko
        SubBoy388 kirjoitti:

        Ei tartte mitään Tenoja!!! =D Oma ruumiin lämpö pitää paikat lämpöisinä pakkassäällä. Tenaa tarttee jos on kusen pidätys ongelmia mutta kyllä perus kalsarit riittä pitämään paikat lämpöisinä!! ;) Hajut ei muutenkaan muodostu ongelmaksi jos käyt suihkussa päivittäin!! =D

        Nimimerkillä jo yli useamman vuoden siveysvälineessä.

        Ettei kaikki tartte tenaa lämmikkeeksi. Itse kuitenkin tykkään ulkoilla kirpeämmässäkin pakkassäässä. Tunnin kävelylenkki steelworxxin kanssa saa kyllä munat aika kohmeeseen ilman lisäsuojaa kun pakkasta alkaa olla yli 15 astetta. Mieluumin pidän tuota tenaa ulkoillessa, jos sillä välttää esim. virtsatulehduksen. Ulkona joutuu joskus käymään kusellakin ja silloin on mukavampi kun housut ei kastu, tahtoo aina jäädä joku tippa sinne putkeen, vaikka kuin ravistelisi!


    • ;D

      Mitenkähän onnistuu kuseminen tuo laite päällä??
      Tai kai se onnistuu, jos kerta suihkussakin voi käydä se päällä?

      Aika uskomattoman typerältä kuullostaa koko CB:t !!!

      ;D

    • Basila

      Hienoja laitteita ovat, ovat hienoja laitteita.

    • kärsimysten mies

      Voimo lähti sukuloimaan ja jätti minut viikoksi lukittuna kotiin. Kaipaan häntä enemmän kuin koskaan. Haluaisin ja kaipaisin. Jo nyt pelottaa, mitä ajatuksia ja kipua yöt tuovat tullessaan.

    • ottox

      CB ssa huomaat miten haluatkaan, kaipaatkaan, unelmoitkaan naisestasi.
      Olet onnellinen. Kumpa minäkin löytäisin naisen, joka haluaisi varmistaa omansa :) Sen verran kokemusta on, että tuo on aivan mahtavaa!!!

    • Siveysvyö CBB1

      Arvoisa avaimenhaltijani varusti minut CBB1 vyöllä ja puhelimella ohjattavalla impulssitapilla ja kivespannalla. Valvoen samalla sijaintiani omalla puhelimellaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

    • HHHJJJKKK

      Hankin itse CB-6000 siveysvyön. Nyt lukitsin itseni siihen ja mietin keinoja kertoa siitä vaimolleni... Melko erilainen tunne kyllä jalkovälissä, toisaalta aivan mieletön "turvallisuuden" tunne myös. Hulluinta lienee että ise jopa tykkään pitää tätä, koska en lainkaan halua olla netin ääressä itseään tyydyttävä aviomies vaan vaimolle hyvä mies.

      • Vinkki

        Annan hyvän vinkin. Käyt ostamassa pienen korulippaan ( semmoisen jossa sormusta pidetään ). Viet vaimosi ulos syömään ja hieman sampaniaa ja muuta rohkaisu juomaa. Annat sormuslippaan hänelle jossa on avain - tietysti kerrot kuinka paljon häntä rakastat ja miksi haluat tämän tehdä.
        Toivotavasti vaimosi ottaa avaimen ja pyytää kaulaketjun siihen ;-)
        "kerro miten kävii"


    • s/s

      Tietääkö kukaan mistä saa hommattua kromatun, metallisen CB6000:sen? Ei mitään muovileluja, vaan kunnon terästä!

      • tutki

        Tutki www.steelworxx.de, ihan eri luokan vehkeet kuin nuo muovihärpäkkeet. Eikä hinnassakaan paljoa eroa.


      • noman
        tutki kirjoitti:

        Tutki www.steelworxx.de, ihan eri luokan vehkeet kuin nuo muovihärpäkkeet. Eikä hinnassakaan paljoa eroa.

        Minulla on tuollainen täysmetallinen, joskaan ei tuo valmistajan, häkki. Toimii täysin siihen mihin se on tarkoitettukin. Aamuerektiot ovat tuskaa, mutta "elämä on". Unohtakaa muovilelut ja siirtykää full metal jackettiin! Ja se on sen verran avoin että hygienia ei kärsi. On vaan pestävä pikkuinen pakkopukuinen jorma ripeästi suht viileellä vedellä ja saippualla, ettei tule niitä "aamuöisiä ongelmia". Suosittelen.


    • Orjapoika

      Mulla oli cb3000 kunnes halkesi saumoistaa. Myös renkaassa alkoi olla läpinäkyviä säröjä. Tilalle hommattiin metallinen käyräputkilo. Paino oli aika rasita alkuun. Pallit kovilla.

      Nyt mulla on housumallinen ja oikea siveysvyö. http://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c52_UNtouchABLE.html

      Nyt en näe,en pysty puristelee enkä liikuttelee mitään kalua vasten.
      Olen ollu lukittuna puolisen vuotta. Vähintään 3 kertaa viikossa emäntä pesee vehkeet. Itse olen silloin silmät peitettynä ja kädet sidottuna. Usein myös vesi on kylmää. Rakastelua on harrastettu emäntäni tarpeen mukaan

    • hhhcccjjj

      Miltä tuommoinen kunnon vyö tuntuu verrattuna CB-6000:seen, joka nytkin päälläni on... Kiinnostaisi hirveästi tuollainen, mutta tahtoisin tietää että kuinka käyttökelpoinen on? Eli näkyykö oikeasti vaatteiden läpi (farkut, kangashousut töissä)?
      Nyt pyrin pitämään löysempiä housuja tämän muoviputkilon kanssa, mutta tuo "untouchable" näyttäisi hieman paremmalle. Jopa luonnollisemmalle pyöristetyn etumuksensa takia.
      Tietysti myös tunne ja tuntemus siitä, ettei sitä saisi sujautettua mitenkään pois päältä, olisi parempi.

      Vaimolleni en ole kertonut CB:n käytöstä, oikeastaan odotan että jään kiinni siitä. Silloin saisin ehkä kunnon syyn hankkia metallisen vyön. Nyt tarkoituksenani on vain estää puolitahaton runk...nen nettiä katsellessa kun vaimo töissä.

      • My steelin siveysvyö on kuin alushousut.
        Se istuu todella hyvin,ei hierrä eikä raavi.
        Kun sellaisen tilaa tulee ensin mittaus ohjeet ja sinun tulee rehellisesti mitoittaa se itsellesi tai partnerillesi.

        Kun tarkat mitat on ilmoitettu he tekevät siveysvyön niillä mitoilla.
        Itselläni oli ennen cb 3000 ja sitten vastaava metallinen.
        Molemmilla pystyi runkkaa kun kalu alko seisoo. Liikuttelin vain "koteloa" edestakas vaikka liike oli tosi pieni laukesin. Samaa on turha edes harkita my steelissä. Lantiota voi kokeilla keinuttaa mutta ei auta. Myöskään omaa kalua ei näe joten ei voi tietää edes miltä se näyttää. Tämä kuulostaa pikku jutulta mutta jo viikon käytössä tuntuu julmalta kun ei pysty koskettaa eikä näe kalua.


      • kumiorja014 kirjoitti:

        My steelin siveysvyö on kuin alushousut.
        Se istuu todella hyvin,ei hierrä eikä raavi.
        Kun sellaisen tilaa tulee ensin mittaus ohjeet ja sinun tulee rehellisesti mitoittaa se itsellesi tai partnerillesi.

        Kun tarkat mitat on ilmoitettu he tekevät siveysvyön niillä mitoilla.
        Itselläni oli ennen cb 3000 ja sitten vastaava metallinen.
        Molemmilla pystyi runkkaa kun kalu alko seisoo. Liikuttelin vain "koteloa" edestakas vaikka liike oli tosi pieni laukesin. Samaa on turha edes harkita my steelissä. Lantiota voi kokeilla keinuttaa mutta ei auta. Myöskään omaa kalua ei näe joten ei voi tietää edes miltä se näyttää. Tämä kuulostaa pikku jutulta mutta jo viikon käytössä tuntuu julmalta kun ei pysty koskettaa eikä näe kalua.

        Niin ja se ehkä tärkein sub:lle. Ei juurikaan näy vaatteiden alta.
        Itselläni on tuo muovitettu vaijeri haaravälissä. Sen kanssa pystyy hoitaa isonkin hädän ja on helppo pitää puhtaana.

        Yhdellä tutulla naisella on siveysvyö ja metalliset liivit aina silloin tällöin.
        Hän on kertonu että ainut juttu on että hänen täytyy miettiä mitä pukee ettei kyykkiessä näy peppuvakoon ja ettei paidan nappien välistä vilahda kiiltävä metalli. Muuten hän kuullemma pystyy olemaan 24/7 lukittuna kuten minäkin.


    • mihintääjohtaa

      Ehdotin naiselle tätä CB-6000 käyttöä, puhelimessa, pikkaisen nolotti. Meni pari viikkoa kun ei nähty, mutta juteltiin aiheesta, tuli runkkauskielto. Sitten kun nähtiin laitettiin muna lukkoon, nyt kesäkuussa saanut 5 orgasmia, joista 2 kädellä ja loput ihan jopa panemalla. Nyt hankittu iso vyödildo jolla häntä pannut muutaman kerran, tuntuu tykkäävän, ja taitaa tosissaan haluta pitää mua lukossa. Keskustelua ollut leikin varjolla tietenkin, mutta nyt puhutaan syksyllä saamisesta, tai ehkä vasta jouluna jos en ole kunnolla. Muuten kuin sängyssä ja esileikkinä tää ei vielä näy meidän elämässä.

      Mutta kuukaudessa on nainen muuttunut aika paljon, tai ei muuttunut, vaan innostunut aiheesta ja käyttäytyy jo aika julmasti mua kohtaan sängyssä. Tää sopii tietenkin minulle, mutta alkaa jo melkein jännittää mihin tää johtaa, ja oonko kohta oikeesti 24/7 hänen valtansa alla? Sekään ei välttämättä niin hullu ajatus, mutta onhan sekin aika hurja juttu. Onko muilla vastaavia, äkkihurahduksia aiheeseen tullut?

    • panettaa767698

      Tässä oon ollut lukittuna yli kolme kuukautta, aivan sietämätön olo, lähes joka päivä seisoo ja se tosiaanki tuntuu aika epämukavalta ja pari kertaa itkukin on tullut. Tyttöystävä nimittäin hukkasi avaimen ja nyt ollaan sitä etsiskelty aika pitkään...Mitäköhän pitäisi tehdä kun ei tätä lukkoa saa ite irti munasista?

      • Olikos Trolli

        CB-6000:n tai GB-3000 murtaa hetkessä terävällä veitsellä tai leikkurilla, ei tarvitse palokunnan vehkeitä. Leikkaa poikki ohut muovinen lenkki lukon takaa ja sillä selvä.


    • Muovi hajoaa
      • kivesten taakse tulevan renkaat saranassa voi olla väljää ja nahka menee väliin jolloin iho rikkoutuu. Samoin lukon kohdalla renkaan päittein väliin jää rakoa joka rikkoo ihoa.


      • kokemusta on,valitet

        noi metalli länget ei ole aivan tiukkia toisiinsa. Iho tahtoo mennä väliin ja sitten sattuu ja tulee verta.


    • hoh-hoh-hoh

      Mies katsoo pornoa ja runkkaa tai käy vieraissa ja joutuu siveysvyöhön? Sen jälkeen nainen hankkii rakastajan eli käy vieraissa muttei joudu siveysvyöhön?

      Jeejee. Onpas upeaa. Kuten tuossa oli jo aiemmin joku tuumannut, että jos homma ei toimi niin on syytä mennä peilin eteen ja miettiä. Mutta sehän ei ole muodissa.

      Joskus olen lukenut sellaista tietoa, että säännöllinen siemensyöksy on hyväksi ja liittyi muistaakseni siihen, että jos pussit eivät tyhjene riittävän usein niin se lisää eturauhassyövän riskiä.

      Mutta ketäpä tuo seikka kiinnostaisi, kun jos pusseja tyhjentää niin se siveysvyön tuoma valta lopahtaa siihen.. Ja jos mies kuolisikin eturauhassyöpään niin joutihan tuo mennäkin? Ei taitaisi tulla tippa linsiin?

      Eksyksissä ovat ihmiset ja ihan perusasiat ovat täysin hukassa.

    • cb6000s

      Tietääkö joku saako jostain kotimaisesta liikkeestä ostaa pelkää putkea, eli häkkiä ja pitäisi olla S-koko, ja mielellään vielä sellainen maalattu malli. Ei ole löytynyt mistään, ja nyt pitäisi kuulemma sellainen hankkia. Entäs onko joku itse maalannut ko. laitetta, ja jos niin milläköhän maalilla sen uskaltaa maalata?

    • Fetissinsä kullakin.

      Eikös tämä oikeuta naiset hankkimaan itselleenkin smanlaiset tasa-arvon nimissä!!!!!!!

      Oikeutettu tapa jos mies suostuu itsekkin ja häntäkin kuullaan tilanteessa johon uskon (toivon todella). Tämä tekee tästä hyväksyttyä silmissäni

      Olen ajatellut, että parisuhde vaatii luottamusta jotka ostaa sellaisia pitäisi mietti pitääkö olla suhteessa ollenkkaan. Nämä naiset ovat vainoharhaisia.

      Mitä miehen masturbaatiossa on pimppiragen arvoista jos nainen ei anna?

      Jos joku vastaa olen suostuvainen muuttamaan näkökulmiani

      kiitän ja kuittaan :)

    • Purjo pore

      What is this i don't even

    • Joikkeli

      Hei.

      Ostin tuossa muutama viikko takaperin ensimmäisen siveysvyöni. CB-6000.
      Sovitelessani sitä kuitenkin huomasin että aukko johon kullin pitäisi luikahtaa on aika pieni, tai sanoisinko tiukka. Joka tarkoittaa että on vaikea saada löysää mulkkua työnnettyä putken sisään. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja miten olette asian ratkaisseet?

      • 52v mies

        Sama juttu täällä.Osta hierontaöljyä niin pitäisi onnistua.Ainakin meillä onnistui niin.


    • 87k

      Täydet pisteet!!!!

      En ole koskaan nähnyt noin pitkää monologia suomi24:ssä jossa olisi vielä maltelttu käyttää montaa nimimerkkiä ja vastuaten välissä jopa yli tunti aikaa!!!

      jatkakaa samaa mallia

      • Täydet pisteet!!!!

        Nimenomaan, ei ole ennen noin pitkää yksinpuhelua täällä näkynyt.

        Paras kommentti oli tuo "kaikki sai tietää laitteesta, kun menin saunailtaan ja olin UNOHTANUT tuon laitteen päälle"

        No jokainen tavallaan, yksinpuhelun sijaan ois voinu kirjootella ihan kunnon tarinan


      • stoooooriville

        Samaa mieltä siitä, että tarinaa kertoo yksi henkilö.

        Mikäs siinä on että en näihin 31.8 ja 2.9 lähetettyihin kommentteihin tarinankerronnasta voinut laittaa peukkua ylöspäin? Peukut ei tartu...


    • stooooooooooriville
    • vieras3
      • vieras3

        Nyt on taas päivitelty ja kuvaakin lisätty blogiin, kommenteja otetaan vastaan, niin blogista itsestään kuin kuvastakin. Myös äänestys lisätty sinne.


    • Suosittelen

      Itselleni on laitettu CB6000 viime maaliskuussa.Vaimo päättää milloin aukaistaan,runkata saan valvotusti suunnilleen 2vk välein.

    • Ihan kivaa

      Itselläni ollut tuo jo yli vuoden.Parantanut huomattavasti vaimon mielestä seksin laatua.Pesun ajaksi jota valvotaan se otetaan pois enkä saa hipelöidä enkä kosketella itseäni.Kaikki tuo sen vuoksi,kun seksi ei meinannut luistaa ja vaimo arvasi nettipornon katseluni.Nykyään saan katsoa ja joskus jopa haluaa,että katselen,mutta CB6000 on paikallaan kokoajan eikä sitä oteta läheskään joka kerta poissa.

    • stooooooooooriville

      Yhden miehen keskustelu itsensä kanssa jatkuu ja jatkuu kun ei Vauva - lehden palstalla ottanut tulta.

    • Tiedän en luule

      Stooriville taitaa olla kateellinen runkkari?

    • cb-6000

      Minulla ollut kesästä cb-6000 joka päiväisessä käytössä. Käytän sitä siksi, että runkkaaminen alkoi olla ongelma, useita kertoja päivässä.

    • itelläni sama vika ja vaimo epäili että käyn vieraisa.Ostin itselleni siveysvyön. Vaimolla on avaimet kaulalla joita himoitsen oko ajan.

    • miksi tein sen

      Minä en enää saa siveysvyötä pois, tosi humalassa liimasin lukon ja kaikki muut osat siitä pari viikkoa sitten. Alkaa pikku hiljaa kaduttamaan vaikka siihen on jo tottunut, minulla on cb-6000s

    • haussa

      Sama täällä. siveysvyö on ja myös käytän sitä paljon, mutta tyttö ystävä puuttuu

    • Anonyymi

      Vieläkös täällä on avaimenhaltijoita paikalla?
      Nyt on niin että itse (mies) olen nyt kiinnostunut tästä ja käyn jo melko kuumanakin. Toivon apua nettipornorunkkaamiseen. Tai siis se on se suurin syy, mutta toki mua kiihottaa myös ajatus siitä että seksiä saa vain silloin kun vaimo sitä haluaa. Tosin vaimon kiinnostuneisuutta avaimenhaltijaksi en vielä tiedä. Kerran olen sanonut haluavani tällaisen ja vastaukseksi sain vain "vai niin". No nyt se on hommattu ja pitäs yrittää vaimolle sitä myydä. Vaimo ei ole kaikkein uskaliain tyyppi sängyssä, eikä taipuvainen kovinkaan kinkyihin juttuihin.
      Tosin tuo "alistajana" oleminen saattaa olla se mikä vois olla vaimon juttu, mutta mene ja tiedä.

      Mitkäs olis hyvät myyntivaltit?

      • Anonyymi

        Itse lähtisin tuon vaimosi "vai niin" perusteella kokeilemaan sillein että asetat sen lukon ennen saunaan menoa tai sillein että vaimosi huomaa että olet hankkinut lukon ja haluat kokeilla sitä. Sitten vaan teet vaimolle kaikkea muuta kivaa kun itse olet lukittuna ja vaimosi huomaa mitä saa kun olet lukittuna ja keskityt häneen täysin. Jos vaimosi reaktio on hyvä tähän niin voit "tunnustaa" runkkaamisesi ja antaa avaimet kiltisti vaimon haltuun. Tai laitat itsesi lukkoon ja jätät avaimet sellaiseen paikkaan että vaimosi huomaa ja kysyy että mitkät avaimet nämä ovat :D Mut kannattaa muistaa että kun vaimo innostuu nii saatat olla lukittuna pitkään ja käydä vaan käsky asettaa lukko paikoilleen.


    • Anonyymi

      https://moanus.com/products/scissy-safety-scissors

      Mä tilasin tuolta tollaset sakset, että voin miehen kalua pitää niiden välissä jos se on ollut tuhma. Ihana päästä sitä rankaseen oikein kunnolla.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe