Meirän Corollan laturi päästi savut. Millä helvetillä mä huomenna kouluun mene?!
COROLLAN LATURI!
5
2043
Vastaukset
- kouluun.
no et sää sillä laturilla ainakaan ole kouluun mennyt. laita akkulatrilla akku yöks lataukseen ja sitten sen virroilla ajelet kouluun. sama homma koulussa kannat akun ja laturin sisälle ja taas saa akku lisää virtaa... tälleen kun jatkat muutaman vuodet et pääset töihin ja saat ostettua uuden laturin corollaan, näin helppoo se on... :)
Niin jos olet hommannut jostain jonkun halppislaturin (tarvikeosa, ei välttämättä toyotan valmistama) autoosi, niin saattaa tehdä tuon.
Karsi ne turhat poppivehkeet myös, vika saattaa olla niissäkin =D- dgddggd
Wipa kirjoitti:
Niin jos olet hommannut jostain jonkun halppislaturin (tarvikeosa, ei välttämättä toyotan valmistama) autoosi, niin saattaa tehdä tuon.
Karsi ne turhat poppivehkeet myös, vika saattaa olla niissäkin =Dmäkistartti!!!
- ............
apostolin kyydillä
- Anonyymi
Sulla on jalat,kävele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096