Kertokaa onko minulla mahdollisuuksia saada lainaa Nordeasta, jonka asiakas olen aina ollut, jos olen työtön ja saan kuitenkin liitosta työttömyyskorvausta. Luottotiedot ovat kunnossa ja töihin menen taas kesäkuun alussa. Ja sokerina pohjalla, tarttis varmaan kertoa pankissa, että 5000e lainaa tarttis kun hölmöyksissäni olen ottanut pikavippiä vipin päälle ja haluaisin maksaa ne poijes, ja lyhentää vain yhtä lainaa. Omaisuutta ei ole laittaa lainan takuuksi eli käykö silloin joku henkilö takaamaan lainaani vai onko koko idea ihan kuolleena syntynyt?
Saako työtön lainaa Nordeasta
10
8883
Vastaukset
- tuon verran
lainaa saat pankista kuin pankista.
- pankille.............
aina täytyy olla töissä että saa luottoa pankista tai muualta........ älä kerro mistää pikavipeistä vaan puhu "auton ostosta"..... tottakai toisen ihmisen takaus käy jos sillä on mitä taata, eli omaisuutta ja hyvät tulot työstä... Jos kerot pankissa pikavipeistä niin katsovat että et osaa hoitaa raha-asioitasi mallikkaasti...... turha nöyristely pois kun pankkiin menee........
- jota markkinoidaan
juuri monien vippien maksamiseen. Oletpa aika taitavasti ottanut vippejä jos summa jo 5000, eiköhän niissä laina-aika ole noin 30 vrk? Sitten kannattaisi myös ottaa yhteyttä velkaneuvontaan, sieltä on mahdollista saada monien luottojen poismaksuun tarkoitettua lainaa, vaikka pitäisi olla töissä periaatteessa.Mitä jos Nordeassa reilusti sanot että tulot suurenee kesällä (jatkuuko myös kesän jälkeen) ja tarvitset rahaa vaikkapa koska haluat päästä eroon luottokortteistas/Ellos luotosta tai jotain sellaista. Jokainen vastuuntuntoinen pankkivirkailia itkee ilosta jos sellaista kuulee.
Tärkeintä on tietysti että voit osoittaa, että pystyt maksamaan lainaa, 5000 eurolle se voi olla niinkin vähän kun 100 € kuussa. - saa sanoa hyvästi....
jota markkinoidaan kirjoitti:
juuri monien vippien maksamiseen. Oletpa aika taitavasti ottanut vippejä jos summa jo 5000, eiköhän niissä laina-aika ole noin 30 vrk? Sitten kannattaisi myös ottaa yhteyttä velkaneuvontaan, sieltä on mahdollista saada monien luottojen poismaksuun tarkoitettua lainaa, vaikka pitäisi olla töissä periaatteessa.Mitä jos Nordeassa reilusti sanot että tulot suurenee kesällä (jatkuuko myös kesän jälkeen) ja tarvitset rahaa vaikkapa koska haluat päästä eroon luottokortteistas/Ellos luotosta tai jotain sellaista. Jokainen vastuuntuntoinen pankkivirkailia itkee ilosta jos sellaista kuulee.
Tärkeintä on tietysti että voit osoittaa, että pystyt maksamaan lainaa, 5000 eurolle se voi olla niinkin vähän kun 100 € kuussa.puhtaille luottotiedoille (sinne tulee "vapaaehtoinen" merkintä) ja luottokorteille kuutpai (tosin meneehän ne muutenkin jos et pysty maksamaan velkojasi 60 vrk kuluessa) jossa on mahdollisesti vain aina korot maksussa kerran kuukaudessa. Jos on vaikka joku luottokortti jossa on 4000 euron otot, niin sekin pitää maksaa pois eli maksuja on jo 9000 euroa, eli suuremmassa kusessa kuin aikaisemmin olet.
- Korkoineen
Tärkeintä on tietysti että voit osoittaa, että pystyt maksamaan lainaa, 5000 eurolle se voi olla niinkin vähän kun 100 € kuussa.Tuskimpa summa se on 5000, korot, etenkin pikaviepeistä, korot ovat aivan huikeat, en ikinä ottaisi, ja vielä kyselisi takaajia apuun..
- 100e
Tärkeintä on tietysti että voit osoittaa, että pystyt maksamaan lainaa, 5000 eurolle se voi olla niinkin vähän kun 100 € kuussa.Kuinkahan, 100e, kuukaudessa riittää, ja velkaneuvonnasta ei sitäpaisi mitään rahaa saa, vain neuvoja, tuskin virkailija pankissa itkee ainakaan ilosta, ehkä säälistä, vaikka tulot suurenisivatkin, niin velka kasvaa.edelleen, itse olen maksananut takausvelkaa, josta jäljellä 5kk. summa on nyt 600e,kk. että silleen, vanhenee marraskuussa ja suurin osa korkoja, että 100e, ei taida onnistua, voi..voi. ikävää.
- tanja80
Eli just äsken ite kysästy vain parintonnin joustooluottoa-ei myönnetä kun on työttömänä-Vaikka pystyisin vallanhyvin maksamaan sen 50e kk,minkä vähimmäisummaksi antoi.Kyllä ketuttaa,tässä elämäntilanteessa lyhentäs tuota yhtä lainaa tuolla summalla,kun maksan moneen paikkaan laskuja 100€ /kpl.
- jos on
vakavarainen henkilötakaaja. Kysypä ensin takaaja valmiiksi ja mene henk.kohtaisesti juttelemaan pankkisi lainaosaston virkailijalle. Rohkeasti vaan!
- Takkaaja
Älä yllytä vielä takaajia ko. sopppaan, koska jos velallinen ei kykenekkään hoitamaan velkaansa, niin se on takaaja joka maksaa vaikka koko velan, tiedän kokemuksesta, etenkin Nordean perintätoimistojen suhteen, ehkä joku toinen pankki..
- yllytä, mutta
Takkaaja kirjoitti:
Älä yllytä vielä takaajia ko. sopppaan, koska jos velallinen ei kykenekkään hoitamaan velkaansa, niin se on takaaja joka maksaa vaikka koko velan, tiedän kokemuksesta, etenkin Nordean perintätoimistojen suhteen, ehkä joku toinen pankki..
jonkinlainen oma vanhemman kokemus takana. Tosin velallinen työllistyi pian ja lyhentänyt lainaansa sovitusti. Lähinnä ajattelin vanhempia takaajan rooliin ja he tietenkin tietävät koko tilanteen. Ei pidä täysin sivullisia sotkeakaan...varsinkaan jos työllisyysnäkymät huonot. Moni vanhempi ei tiedä jälkikasvunsa töppäilystä raha-asioissa ja auttaisivat mahdollisuuksien mukaan. Mieluummin vaikka takaamalla, kuin että luottotiedot menee ja ei saa esim opintolainaa ym...järkeä tarvitaan ja kädestä pitäen opastusta rahaasioiden hoitoon monen nuoren kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760