Nuorenkin miehen mieli tulee lämpimäksi kun Johanna Raunio tulee ruutuun. Johanna on mielestäni naisellisen kaunis ja nuorekas tyttömäinen olemus on plussaa. Toivottavasti saamme katsella Johannaa vielä pitkään telkusta.
Johanna Raunio on kaunis!
6
1295
Vastaukset
- todella kaunis ja suloinen
Hieman jo vanhempana miehenä olen kanssasi samaa
mieltä, että Johanna on todella kaunis. Missivuo-
sista asti olen seurannut häntä, lähinnä lehdis-
tön, kautta. Johannassa on jotain sellaista enke-
limäistä kauneutta. Vuosi vuoden perään aian vain
herttaisen lumoava. Todella ihana!- kyllä sillä sitä tekis ;)
Muistan Johannan Uuno-elokuvista. Itse olin nuori poika vielä tuolloin, mutta tajusin jo vähän naiskauneuden päälle.
- sori vaan.
Missi tausta ja sillä mennään, niin ei hyvee päivee.
- Fantsukka
Vois vaikka p....iiip.....
- mmjklms
Olisi Upeaa jos olisi joskus johannan näköinen vaimo..Kaksi tytärtä Laura ja mira ja Kaksi poikaa ville ja aleksi..
- 30m
Kyllä Johanna on todella kaunis ja nuorekas. Johanna on myös hyvä näyttelijänä. Toivottavasti näkee häntä vielä pitkään. Olisi mukava tavata hänet ja saada nimmari. Voisi tehdä muitakin rooleja salkkareiden lisäksi ja voisi alkaa uudelleen laulamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584