Jääkiekon seuraaminen on ääliöiden harrastus!

Asia pohjalta liikkeelle!

Jääkiekon seuraaminen on ääliöiden harrastus!
Omasta kunnosta huoltapitävien ihmisten elämä ei ole ääliöiden elämää!

10

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautanenjätkä!!!!!

      vittu mikä hillevi hiiri, taas joku piipittäjä eksyny väärään paikkaan....

      • Hahaa Espoolainen dorkka!

        En ole eksynyt väärälle palstalle!
        Harmi että kusipäille ei ole omaa palsta tällä Suomi 24 nettisivustoille, sinne sinäkin kusipää voit toki kertoa oman mielipiteesi mitä on olla kusipää kaikkien muiden kusipäiden mieliksi!
        En ole hiiri espoolainen kusipää siletä vitun hornankuusesta joka ei kuulu stadiaan!
        Minua kiinnostaa vain oman kunnon kohentaminen, eikä minkään ääliöiden jääkikon seuraaminen televisiossa ja jäähalleissa!


      • Jos olisin hiiri sinä olisi...

        "vittu mikä hillevi hiiri, taas joku piipittäjä eksyny väärään paikkaan...."

        Pyydän tuhanneksi anteeksi äkkipikaisuuttani et ole sittenkään espoolainen kusipää, mutta minä en ole mikään hiiri!
        Jos olisin hiiri en pystyisi käyttämään tiekokonetta lainkaan, onnneksi en ole kuintenkaan hiiri!
        Siitä huolimatta minua kiinnostaa vain pitää omasta kuntoa yllä, en ole kiinostunut pätkääkään jääkiekonseuraamisesta jäähalleissa ja televiossa!


      • Sovittu!

        Ole sinä vain kissa niin minä olen hiiri, muuten se ei käy minulekkaan!


      • Stadin ylpeys Ville Eklund!

        "vittu mikä hillevi hiiri, taas joku piipittäjä eksyny väärään paikkaan...."

        Taas Ville Eklund Toukolan lahja Helsingissa extaasissa kirjoittamassa täyttä puppua!
        En ole hiiri, kun et sinäkään ole kissa!


      • Mmjklms
        Jos olisin hiiri sinä olisi... kirjoitti:

        "vittu mikä hillevi hiiri, taas joku piipittäjä eksyny väärään paikkaan...."

        Pyydän tuhanneksi anteeksi äkkipikaisuuttani et ole sittenkään espoolainen kusipää, mutta minä en ole mikään hiiri!
        Jos olisin hiiri en pystyisi käyttämään tiekokonetta lainkaan, onnneksi en ole kuintenkaan hiiri!
        Siitä huolimatta minua kiinnostaa vain pitää omasta kuntoa yllä, en ole kiinostunut pätkääkään jääkiekonseuraamisesta jäähalleissa ja televiossa!

        Olen Kiekkofani ja Innokas Kiekkohullu...Jos itse pelaisin joskus kiekkoa Niin III-divisioonassa ja Saksan Kakkosliigassa ja sveitsin B-liigassa..


      • voi jessus

        ette sitte Typerämpää aihetta keksineet...


      • Tämä on tosi tarina Antista!
        voi jessus kirjoitti:

        ette sitte Typerämpää aihetta keksineet...

        Typerin aihe oli se kun yksi espoolainen Antti kannattai Espoon Bluesia espoon bluesin fanikatsomossa 13.11.07 asti sitten Antti siirtyi seuramaan espoon bluesin kotiotteluita muualle Länsi-Auto areenalla, tätä aihetta olen mainostanut tällä Espoon Bluesin palstalla jo 13.11.07 alkaen ja nyt tälle Antin tarinalle Länsi- Auto areenalla aiheelle tulee myös kiva loppu!


      • Miksi teit sen Antti!
        Tämä on tosi tarina Antista! kirjoitti:

        Typerin aihe oli se kun yksi espoolainen Antti kannattai Espoon Bluesia espoon bluesin fanikatsomossa 13.11.07 asti sitten Antti siirtyi seuramaan espoon bluesin kotiotteluita muualle Länsi-Auto areenalla, tätä aihetta olen mainostanut tällä Espoon Bluesin palstalla jo 13.11.07 alkaen ja nyt tälle Antin tarinalle Länsi- Auto areenalla aiheelle tulee myös kiva loppu!

        Tämä oli mielestäni typeri aihe Espoon Bluesin palstalla!
        Typerin aihe oli se kun yksi espoolainen Antti kannatti Espoon Bluesia espoon bluesin fanikatsomossa 13.11.07 asti sitten Antti siirtyi seuramaan espoon bluesin kotiotteluita muualle Länsi-Auto areenalla, tätä aihetta olen mainostanut tällä Espoon Bluesin palstalla jo 13.11.07 alkaen ja nyt tälle Antin tarinalle Länsi- Auto areenalla aiheelle tulee myös kiva loppu!


    • -----

      älä etelän mies oo nuin katkera, ku oma joukkue hävis.. et kehtaa ees tunnustaa että kattoit pelin, no en kyllä minäkään jos pulssin kannustaja olisin..
      niin karmivaa peliä, että..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe