??
Mun mielestä helkkarin hyvä(!) pelaaja, tosin joitain puutteitakin on(kukaan ei ole perfect).
Mutta hyvin on yrittänyt yhdessä nuorten Osalan ja Lehtosen kanssa.
Rauhoittaa peliä, kuskaa kiekkoa, syöttää hyvin ja laukoo myös hyvin mm One-Timerista.
Sen sanon että huonoa tuuria Bluesilla.
Mutta huono tuuri ei ole koko selitys miksi Blues hävisi tänään.
Oon tässä miettinyt tosissaan että tuosta Viitaluomasta voisi olla paljonkin iloa leijonissa, MM-kisoissa.
Ei aina niitä pisteitä ole pakko tulla, vaikka se kuuluukin Viitaluoman tehtävään tuottaa niitä, mutta kovalla yrittämisellä/johtamisella kaukalossa on hyvin kompensoinut noita ehkä hieman vaisuhkoja viime aikojen pistemääriä.
Ei se rouva Fortunakaan aivan paras ole ollut, sanoi päävalmentaja.
Ville Viitaluoma, mitä sanotte hänestä Espoolaiset?
2
253
Vastaukset 2
- mmjklms
Loistava pelaaja...tänään ei Ollut Bluesin päivä..kaksi pelaajaa tässä sarjassa on ollut Loistavia Ville Viitaluoma ja kärppien Michail bros...Ville Viitaluoma Oli Hifkin aikoina Kova ja on Nytkin..Mielestäni mm-leijonissa Olisi Kova kenttä Paakkolanvaara-Viitaluoma-osala < mm-kanadassa
- Juha82
täytyy ehdottomasti panna nimi mieleen.
Siis Suomen päävalmentajan ja tulevan valmentajan, J.Jalosen.
Mun mielestä siellä täytyy pitää ns "portteja" auki monille, monille pelaajille.
Ehkä pientä avarakatseisuutta lisää.
Tuossa ketjussa Paakkolanvaara-Viitaluoma-Osala olisi vähän kaikkea, erittäin hyvä idea sulta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3662948
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1812372- 361882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2801627- 541159
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa276972Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248816- 68767
- 47654
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46591