Kummia yrittäjiä

hupibisnes tappaa

Olenkohan nyt vanhanaikainen, kun en millään ymmärrä tätä täälläkin raivoavaa yrittäjyyskeskustelua. Onko tuo oikeaa yrittämistä. Tuntuu että asialla on muutama pikkupoika, jotka ovat saaneet pari alamaista puhumaan puolestaan.

Minä uskon perinteiseen myymiseen tai valmistamiseen. Ei se estä myymästä netin kautta tai automatisoimalla ketjua, vieläpä ketju-yrittäminenkin mahtuu kaaliin. Näissä tehdään työtä ja työllistetään.

Täälläkin oleva höpöhöpö-yrittäminen on yrittämisen irvikuva, kaikki revitään huuhaa-jutuilla, mitään ei tuoteta, ketään ei palkata. Ainahan helpon elämän metsästäjiä on ollut. Mutta kyllä järki pitäisi pelata tässäkin asiassa, nyt touhu muistuttaa unelmien kauppaamista. Herätkää hyvät ihmiset.

3

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss

mut ne ovatkin niitä yrittäjiä, jotka ei tienaa mitään. Nää saatanan aivopestyt huu haa verkostomarkkinointi "yrittäjät" eivät osaa tehdä mitään järkevää bisnestä niin niitten on pakko yrittää jollain tavalla saada pötyä pöytään!!!

• Kyllä

tää on tätä. Kuvitellaan tienaavan helpointa kautta ja paskat. VM:ssa tienaa ne ensimmäiset/perustaja tyypit ja alamaiset uskovat ja kuolaavat niitten perään siinä toivossa että rahaa tulisi tekemättä mitään... paskan marjat!

• pöö

Oon itte vm.ja tulot kaksinkertaistuneet ja ystv.10v.tulot 10 kertaistuneet mut kaikki ei oo natures owen tai pgo.ta oon yhdessä toisessa jota en edes negt.ihmisille kerro ja ei täällä siintä heitetäkkään läppää mut en vaihtas mihinkää.Ei kannata haastella omiaan kun ei ole tietoa ystäväiseni!!Joku tyytyy vähempään minä en ja en sorru haukkumaan mut sanon vain tästä ei oo kertaakaan puhuttu tääl!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe