Olenkohan nyt vanhanaikainen, kun en millään ymmärrä tätä täälläkin raivoavaa yrittäjyyskeskustelua. Onko tuo oikeaa yrittämistä. Tuntuu että asialla on muutama pikkupoika, jotka ovat saaneet pari alamaista puhumaan puolestaan.
Minä uskon perinteiseen myymiseen tai valmistamiseen. Ei se estä myymästä netin kautta tai automatisoimalla ketjua, vieläpä ketju-yrittäminenkin mahtuu kaaliin. Näissä tehdään työtä ja työllistetään.
Täälläkin oleva höpöhöpö-yrittäminen on yrittämisen irvikuva, kaikki revitään huuhaa-jutuilla, mitään ei tuoteta, ketään ei palkata. Ainahan helpon elämän metsästäjiä on ollut. Mutta kyllä järki pitäisi pelata tässäkin asiassa, nyt touhu muistuttaa unelmien kauppaamista. Herätkää hyvät ihmiset.
Kummia yrittäjiä
3
659
Vastaukset
- Boss
mut ne ovatkin niitä yrittäjiä, jotka ei tienaa mitään. Nää saatanan aivopestyt huu haa verkostomarkkinointi "yrittäjät" eivät osaa tehdä mitään järkevää bisnestä niin niitten on pakko yrittää jollain tavalla saada pötyä pöytään!!!
- Kyllä
tää on tätä. Kuvitellaan tienaavan helpointa kautta ja paskat. VM:ssa tienaa ne ensimmäiset/perustaja tyypit ja alamaiset uskovat ja kuolaavat niitten perään siinä toivossa että rahaa tulisi tekemättä mitään... paskan marjat!
- pöö
Oon itte vm.ja tulot kaksinkertaistuneet ja ystv.10v.tulot 10 kertaistuneet mut kaikki ei oo natures owen tai pgo.ta oon yhdessä toisessa jota en edes negt.ihmisille kerro ja ei täällä siintä heitetäkkään läppää mut en vaihtas mihinkää.Ei kannata haastella omiaan kun ei ole tietoa ystäväiseni!!Joku tyytyy vähempään minä en ja en sorru haukkumaan mut sanon vain tästä ei oo kertaakaan puhuttu tääl!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057