Muurikalla

Teemuna

Tossa ulkona kääntelen heiniä. Kohta roiskasen sinne kyljyksen tai pari. Vanajavesi rimpuilee jäistä tuossa parin sadan metrin päässä alaviistossa. Ei ristin sielua näy eikä kuulu. Rommi lämmittää. Äijäelämää parhaimmillaan.

28

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

Roiskaiset muurikalla käännettyihin heiniin kyljykset? Rommin minäkin ymmärrän.

• Teemuna

Mutta olipas hyvää rommia.

• Rommia en oo maistellut

aikoihin ja tänään tein rommitotin , istahdin tähän katselemaan ja kuuntelemaan.

• Teemuna

Avaa kliffasti aistit.

• yopollo

kuin oma viikonloppuni joka menee töissä kuten tämä edesmennyt perjantai-iltakin.

• Teemuna

On mennä välillä toisinkinpäin. Ens kerran istut kannon nokassa maisemasta nautiskellen ja mä kärvistelen jonkun pakkoduunin kanssa.

• mayanna

maistuis kyllä rasvainen kyljys. Mutta kun niitä ei ole, yritän parannella itteeni ulkona auringonpaisteessa. Haravaan en kyllä voinu olla tarttumatta. Haravoin esiin pikkiriikkisen pääkallon, minkä lie lintusen. Tulin sisään hakemaan kaffekupillista ja painelen takas pihalle. Risuja tarttis poltella, mut en taida jaksaa tänään, tars muutama oksa vielä sahailla ensin. Voimat ei kyl riitä tänään kuin 'kevyeeseen kuopsutteluun', josko vaikka esikot esiin :)

• Teemuna

Tukekaamme sitten toisiamme tänään.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Tukekaamme sitten toisiamme tänään.

Onko sulla vielä niitä kyljyksiä? *lurps*

Otiks montakin rommia? Mä lipitin pahuksen salmiakkikossua ja se on kyllä petollista. Kauhia janokin siitä tuli :D

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

Onko sulla vielä niitä kyljyksiä? *lurps*

Otiks montakin rommia? Mä lipitin pahuksen salmiakkikossua ja se on kyllä petollista. Kauhia janokin siitä tuli :D

Kait mä sitte intouduin herkistelemään yksikseni jonkusenkin rommitotin kanssa.

Mutta Mayanna, nyt mun täytyy torua sinua. 'Salmiakkikossua', hirveetä, kaikista kamalinta mitä minä tiedän. Kui tommotti.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Kait mä sitte intouduin herkistelemään yksikseni jonkusenkin rommitotin kanssa.

Mutta Mayanna, nyt mun täytyy torua sinua. 'Salmiakkikossua', hirveetä, kaikista kamalinta mitä minä tiedän. Kui tommotti.

:) Olisit heti sanonu, mä ehdin jo nuolaista pippurijuustokabanossia kyljyksenpuutteeseen. Mulla menee makkarasta vatsa kuralle, mutta kun teki niiiiiiiin mieli jotain tirisevää.

Strohipullo oli päässy tyhjäks. Salmari menee paremmin alas ku konjakki. Sit oli vaihtoehtona valkkari, joka ei sattunu miellyttämään ja joku lahjaks saatu pullo Kamasutra ginseng-votkaa - eikä sellasta pulloa ny yksinään voi avata!

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

:) Olisit heti sanonu, mä ehdin jo nuolaista pippurijuustokabanossia kyljyksenpuutteeseen. Mulla menee makkarasta vatsa kuralle, mutta kun teki niiiiiiiin mieli jotain tirisevää.

Strohipullo oli päässy tyhjäks. Salmari menee paremmin alas ku konjakki. Sit oli vaihtoehtona valkkari, joka ei sattunu miellyttämään ja joku lahjaks saatu pullo Kamasutra ginseng-votkaa - eikä sellasta pulloa ny yksinään voi avata!

Sitä aitoa ihtejään kahdeksankymppisenä. Ai että!
        Mutta makkaraa yleensä kaikkoan, hyi hitto. Paitsi joku lihanen kabanossi ehkä johonkin karmeeseen nälkään. Salmari sun kanssas.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Mutta makkaraa yleensä kaikkoan, hyi hitto. Paitsi joku lihanen kabanossi ehkä johonkin karmeeseen nälkään. Salmari sun kanssas.

on jääny minullakin tosi vähälle, yleensä alkukesällä jokunen tulee grillailtua ja tääkin paketti löyty pakastimesta. En tullu eilen ostaneeks mitään 'pikaruokaa', eikä tänään ruuanlaitto pidemmän kaavan mukaan sattunu huvittamaan... jotta makkaraan oli tyydyttävä. Ja tänään pihahommista tullessa oli just toi Karmee Nälkä.

Mä juon mieluummin sitä viisnelosta strohia, kuuskymppinenkin on jo vähän tujua... jotenkin se maku ei ole enää siinä sama vaan terävämpi.

Mitäs 'pahaa' mä tein, kun mulle melkein kiroilla täytyy?

• Teemuna kirjoitti:

se on muuten Stroh!

Salmarista ei selviä edes seuraavaan iltapäivään..
        Väkevään sorttimenttiin kuuluu,eips ole limulla jatkettua.

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

on jääny minullakin tosi vähälle, yleensä alkukesällä jokunen tulee grillailtua ja tääkin paketti löyty pakastimesta. En tullu eilen ostaneeks mitään 'pikaruokaa', eikä tänään ruuanlaitto pidemmän kaavan mukaan sattunu huvittamaan... jotta makkaraan oli tyydyttävä. Ja tänään pihahommista tullessa oli just toi Karmee Nälkä.

Mä juon mieluummin sitä viisnelosta strohia, kuuskymppinenkin on jo vähän tujua... jotenkin se maku ei ole enää siinä sama vaan terävämpi.

Mitäs 'pahaa' mä tein, kun mulle melkein kiroilla täytyy?

Taiteilla tujun Strohin kanssa.

• Teemuna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

se on muuten Stroh!

Tintillä nyt. Mulla puheet tänään pienissä.

• mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

se on muuten Stroh!

iltapäivään mennä. Uskomatonta tavaraa... ei ihme, että aikanaan vedettiin pois markkinoilta ja laimennettiin, kun lapset nautiskeli liian innokkaasti.

• Puhurix

tein tota samaa mut lasissa oli punaviiniä ja ympärillä varsinais-suomalainen peltomaisema. Melkoista naiselämää!

• Teemuna

Tehdä sun kanssa jotain samaa, samaan aikaan ja samassa paikassa. Dee dee.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Tehdä sun kanssa jotain samaa, samaan aikaan ja samassa paikassa. Dee dee.

Nyt ainakin katon jääkiekkoa.

• luonnonhelmaan Teemunakin.
      Nukuitko paikallisjunan pääteasemalle..donnat jo kadonneet? No kuka milläkin tavalla morkkista hoitaa vai kui? ;D

Se on sitten kippis:)

• mayanna

sulla on tänään lasissa?

• mayanna kirjoitti:

sulla on tänään lasissa?

vaan ja epänaisellisesti pullosta suoraan.
        Oluen kauneus katoaa lasista nautittuna,ne on vain mainoskikkoja ne kauniisti kuohuavat lasit?:D

• Teemuna

Mutta tasan morkkiksilta vältyin, muistakkaan enää millaisia ne oli, kerro mulle omakohtaiset kokemukset.

• Teemuna kirjoitti:

Mutta tasan morkkiksilta vältyin, muistakkaan enää millaisia ne oli, kerro mulle omakohtaiset kokemukset.

kerrontaa jos mikä.
        Lajittelen elämänlehtiä tapaan yks mappiin ja toinen
        roviolle;)

• kuullostaisi

ellet samalla näpyttelisi suomi24 palstalle, netti luonnossa on kuin läskisoosi täytekakun kanssa.

• Teemuna

Aivan oikeassa.

• läskisoosi netissä on kuin kermakakku luonnossa.
        Niin vaan mielet ja kielet sekoittuu:)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10634
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5622
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5173
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3911
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3628
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3563
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3076
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      83
      2959
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      45
      2728
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56