yrittäessäni kuunella radiolähetyksiä esim yle:n sivuilta, tulle hetken kuluuttua ilmoitus: iexplorer on havainnut virheen ja ohjelma on lopetettava. Myös, jos yritän toistaa jotakin wmplayerilla tulee saman tyyppinen: wmplayer on havainnutt virheen... Ongelmat ilmaantuivat jonkin aikaa sitten. Käyttöjärjestelmä on XP home versio ja mediaplayer9. Olen hakenut viimeisimmät päivitykset ja asentanut myös mediapalayerin uudestaan, mutta ei vaan toimi.
wmpalayer ongelma
kadeton surfailija
2
172
Vastaukset
- mitenkäs...
Kerro hyvä ystävä, miten yleensä tuon yle1:n tai muiden suomalaisten radio-ohjelmien kuunteleu netin kautta onnistuu? Miten toimin, että pääsen niitä kuuntelemaan?
Mulla myös xp home...- kadeton surffailija
www.yle.fi ja vasemmalla ylhäällä on "kuuntele radioa", sieltä se mulla aiemmin toimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780