Aig

vakuutuksesta

kenellekään kokemusta? Oletko joutunut hakemaan sieltä korvauksia, jos niin millä menestyksellä?

Otin sieltä hiljattain sairaala-tapaturma vakuutuksen. Ja en kaipaa mitään pohjolan miehen höpönpöppöötä joten asiallisia vastauksia kehiin kiitos.

Jos ette ole kuullut ko. yhtiöstä katsokaa
lisaturva.fi

8

6278

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ok näköinen tuote. Korvaa ns. päivärahaa sairauslomapäiviltä vakuutuksenottajan valitseman summan verran. Mitä mahtaa maksaa kun ei hintoja ollut näkyvissä?
      Jos haluaa hoidattaa itseään sairauden vuoksi, on tämä vakuutus vain lisäturva. Eli suomeksi on tarkoitettu vahinkovakuutusyhtiöiden myöntämien sairauskuluvakuutusten lisäksi. Sairauskuluvakuutuksiin on yleisesti myönnettävissä päiväraha, joka tosin on pääsääntöisesti tapaturmiin. Saa sairauteenkin, mutta on kallista. 50 päiväraha kuittaa yleensä tapaturmaisena 200€ vuosi riippuen paljon iästä. Alle 30 naiset pääsevät paljon halvemmalla.
      Kerros nyt mitä maksaa ja millä korvaussummalla, koska sitä hintaa en löytänyt? Sen jälkeen voidaan arvioida mielekkyyttä.

    • jenkkiyhtiö

      Vakuutusehdoissa todella rajuja rajauksia verrattuna meidän pohjoismaiseen totuttuun käytäntöön. Katso korvauskatot ja mitä oikeasti (vain) korvataan ja mitä jää korvausten ulkopuolelle.
      Muutoin varmaankin ok, hoitaa palvelun suomeksi ja maksaan ehtojensa mukaiset korvaukset.

      • Aloittaja..

      • Aloittaja.. kirjoitti:

        Tässä korvaustaulukko ja vakuutusmaksutaulukko sivun alhaalta.

        http://www.lisaturva.fi/sairaalaturva2/korvaukset.htm

        Vakuutusmaksu alimmalla korvaustasolla on 6,45/kk eli (yleensä vakuutukset lasketaan vuosihinnassa) 77,40€/vuosi. Korvauskatto tapaturman aiheuttaman sairaalassa olon max 365 vrk, on 30*365=10950€. JOs sairaalassa olo jatkuu on vakuutuskorvaus tässä. Omavastuu on sairaudesta johtuvissa sairaalapäivissä 3 vrk. Sairausloman korvaukseen vaaditaan vähintään 7 vrk sairaalassa olo, silti korvataan vain 28 vrk sairauslomaa?????????????

        77€ saa perinteisen sairaukuluvakuutuksen, joka korvaa vakuutusmäärään asti sairaudenhoitokuluja. Pitää sisällään sairaalahoitopäivämaksuja, jokaisella yhtiöllä oma yläraja, mut 50€ pintaan päivä.
        Sen verran on rajauksia, että korvaus lienee harvinainen tapahtuma. Ainoa hyvä puoli on siinä että ei tartte terveysselvitystä. Laiha lohtu. En ottais. Riittääkö hoitokulukorvaus esim. 15€ tai 120€ päivä lääkäripalkkioihin, lääkkeisiin, ym. Annetaanko maksusitoumus isompiin operaatioihin, tuskin koska korvaus on riippuvainen sairaallassa vietettyyn aikaan,


      • Aloittaja..
        misterifvi kirjoitti:

        Vakuutusmaksu alimmalla korvaustasolla on 6,45/kk eli (yleensä vakuutukset lasketaan vuosihinnassa) 77,40€/vuosi. Korvauskatto tapaturman aiheuttaman sairaalassa olon max 365 vrk, on 30*365=10950€. JOs sairaalassa olo jatkuu on vakuutuskorvaus tässä. Omavastuu on sairaudesta johtuvissa sairaalapäivissä 3 vrk. Sairausloman korvaukseen vaaditaan vähintään 7 vrk sairaalassa olo, silti korvataan vain 28 vrk sairauslomaa?????????????

        77€ saa perinteisen sairaukuluvakuutuksen, joka korvaa vakuutusmäärään asti sairaudenhoitokuluja. Pitää sisällään sairaalahoitopäivämaksuja, jokaisella yhtiöllä oma yläraja, mut 50€ pintaan päivä.
        Sen verran on rajauksia, että korvaus lienee harvinainen tapahtuma. Ainoa hyvä puoli on siinä että ei tartte terveysselvitystä. Laiha lohtu. En ottais. Riittääkö hoitokulukorvaus esim. 15€ tai 120€ päivä lääkäripalkkioihin, lääkkeisiin, ym. Annetaanko maksusitoumus isompiin operaatioihin, tuskin koska korvaus on riippuvainen sairaallassa vietettyyn aikaan,

        Saatat olla oikeassa, että kun tarkemmin asiaa tutkii niin ei mikään hyvä ja paraskaan vaihtoehto. Minulla on toki toinen tapaturmavakuutus toisessa vakuutusyhtiössä ja hankin tämän aig täydentämään sitä. Jos sattuu, niin saanpahan sieltä lisä rahaa hoitoihin tai lääkkeisiin varsinaisen vakuutusyhtiön korvausten lisäksi..


      • Aloittaja.. kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa, että kun tarkemmin asiaa tutkii niin ei mikään hyvä ja paraskaan vaihtoehto. Minulla on toki toinen tapaturmavakuutus toisessa vakuutusyhtiössä ja hankin tämän aig täydentämään sitä. Jos sattuu, niin saanpahan sieltä lisä rahaa hoitoihin tai lääkkeisiin varsinaisen vakuutusyhtiön korvausten lisäksi..

        On sen näköiset ehdot että sattumaa on oikein tahallaan harvennettu. Ei ole rajoitettu sitä miksi sairastaa vaan miten ja kuinka kauan. Se tekee tästä erikoisen. Luulen silti että rahat menisi parempaan paikkaan kun ottaisit sairauskuluvakuutuksen mistä tahansa muualta.


    • Mervi4

      otin sieltä siksi vakuutuksen , en voinut tai saanut mitään tukea sairaalassa olo aikoihin minulla on vaikea hoitoinen epilepsia ja astma molempiin lääkitys.
      Kun joudun olemaan yli kolme päivää sairaalassa saan vakuutuksessa lopun takaisin, kaikki on maksettu aina.
      Se on ainut vakuutus , joka maksaa vaikka en ole terve, ja ympäri maailman,
      minä olen nostanut sitä ylöspäin, varsinkin, jos ajattelisin mennä käymään ulkomaille ja ottaa siihen silti matkavakuutuksen.
      Olen ollut siinä nyt ehkä,neljä vuotta viimeisin murtuman takia tullut, kaatumistapaus jäi korvaamatta ja moniluumurtuma epilepsian kohtauksen vuoksi, Sen murtumavakuutuksen vaihdan AEG europe, siellä se on parempi.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa! Eivät korvaa mitään ja raha kyllä heille kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe