ANTIKRISTUS

on suomessa

Eräs austraalialainen profeetta , samaten eräs amerikkalainen pappi ovat väittäneet
että antikristus on tuleva Suomeen..
Toini kankaanniemi on väittänyt aivan samaa..
Internetistä olen onkinut tietooni että Helsingissä pitää pientä galleriaa erilaisista epäjumalankuvista muuan mies, joka on julkisesti useaan kertaan väittänyt olevansa jumala.
Hän on myös perustanut kirkon saatanalle ja on kertonut omaavansa henkisiä kykyjä..
Tämä mies aikoo tulla valituksi Suomen presidentiksi ja sanoo ottavansa lopulta diktaattorin aseman, kaiken taloudellisen ja poliittisen vallan..
En uskalla mennä väittämään mikä on totta ja mikä ei, mutta kyllä kaikki tuntomerkit täsmäävät, liiankin hyvin.

35

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy

se mies,millä on yhteenkasvaneet kulmakarvat,vasemmassa kädessä kuusi sormea ja julmetun iso kanki?

Mä tunnen sen,se on toi...mitä kuka on ovella...hei,ei tänne saa tulla...mitä ihm..........

• toimittaja

esjotes...se on toimi...ei toini..
      yksi juttu:
      ´Kehitysmaaministeri Toimi Kankaanniemen kielitaito oli varsin vaatimaton. Kerran kun ministeri oli lähdössä Ranskan kautta kehitysmaakierrokselle Afrikkaan, kysyi alivaltiosihteeri häneltä:
      - Kuinka hyvin herra ministeri pystyy ilmaisemaan itseään ulkomaalaisille kollegoilleen?
      Kankaanniemi vastasi:
      - Englanti on vahvin kieleni, ja sillä olen pystynyt selvittämään matkoilla asiani tarjoilijoille ja lentokentällä vastaanottovirkailijoille.
      Alivaltiosihteeri katsoi ministeriä silmiin ja kysyi:
      - Entäpä sitten, jos kansainvälisessä tapaamisessa on läsnä muitakin kuin tarjoilijoita tai vastaanottovirkailijoita?´
      *hii hoo*

• paljon

Foster's-kaljaa ja mömmöjä se aussiprofeetta oli nauttinut ennen näkyjään? Voi olla, että aika paljon. Ei no, tosissaan. Jos tuollaisista huuhaa-maailmanlopunennustuksista menee täysin yöhön, niin kannattaisi pitää pieni paussi siinä uskovaisuudessa.

Ja tiedätkö mikä juttusi pahin ongelma on? Et kirjoittanut yhtään nimeä. Etkä myöskään kertonut missä moinen vihtahousun kirkko sijaitsee.

Ainoat tuntomerkit jotka täsmäävät ovat ne, että tällä palstalla riekkuvat räyhäkristityt, ehtoollisviinin ryystämisestä seonneet ennustajaeukot/ukot, jotka kovin epätoivoisesti yrittävät käännyttää ihmisiä ruotuun.

• ei ole

paljastella kenenkään nimiä tällaisessa asiassa joka perustuu '' näkyihin'' ..Ihmettelen vaan voiko tässä olla mitään perää, en väitä, enkä yritä saada ketään ruotuun..
        Oma henkilökohtainen käsitykseni on se, että kaiken vallan maailmassa ottanut , suuri ja mahtava suuren meren takana, jolla on oikeus päättää kuka saa myydä ja kuka saa ostaa ,
        että se antikristus ja babylonin portto, se on USA niminen maailmanvalta...Oma henkilökohtainen käsitykseni on myös sellainen että kaikkien niiden jotka toivovat voivansa kohdata todellisen Jeesuksen ja Totuuden hengen , niiden tulee luopua KAIKISTA uskonnoista...Uskonnot ja lahkot ovat perkeleen keksintöä.. En yllytä ketään räyhäkristityksi tulemaan, kuitenkin katson oikeudekseni pohdiskella näihin liittyviä kysymyksiä , sitoutumattomana ..
        No voisin mä oikeastaan pari nimeä sulle paljastaa, noi jotka ovat kovin kaukana..Se australialainen joka näki Suomi nimisen maan tuhotuvan mustan käden alle, hänen nimensä oli Nancy Quinders... Hänen profetiansa julkaistiin täällä suomesksi jokin aika sitten ja se oli varsin karmea Suomea ajatellen..Toisaalla sama asia on kerrottu esim. politiikka osastossa , otsikolla Suomi vajoaa...Suomen odotettavissa olevaan alamäkeen on sekä konkreettisia että hengellisiä syitä, ja mielestäni on vastuutonta ettei päättäjien toimesta mitään tehdä vaarojen välttämiseksi ( ne eivät ole pelkkää metafysiikkaa )
        Jenkkiläisen papin nimi oli John Yoder, joka oli käynyt helsingissä ja kuullut että Suomen uskovaiset ja tuomiokapituli olivat suuttuneet pastori kylliäiseen ja vaatineet että HELVETTI ON JOSSAIN OLTAVA ..Yoder sanoi kuulleensa myös helsinkiläisestä, satanistista galleriaa pitävästä miehestä joka oli väittänyt itseään jumalaksi ..

• Huhhuh
        ei ole kirjoitti:

paljastella kenenkään nimiä tällaisessa asiassa joka perustuu '' näkyihin'' ..Ihmettelen vaan voiko tässä olla mitään perää, en väitä, enkä yritä saada ketään ruotuun..
        Oma henkilökohtainen käsitykseni on se, että kaiken vallan maailmassa ottanut , suuri ja mahtava suuren meren takana, jolla on oikeus päättää kuka saa myydä ja kuka saa ostaa ,
        että se antikristus ja babylonin portto, se on USA niminen maailmanvalta...Oma henkilökohtainen käsitykseni on myös sellainen että kaikkien niiden jotka toivovat voivansa kohdata todellisen Jeesuksen ja Totuuden hengen , niiden tulee luopua KAIKISTA uskonnoista...Uskonnot ja lahkot ovat perkeleen keksintöä.. En yllytä ketään räyhäkristityksi tulemaan, kuitenkin katson oikeudekseni pohdiskella näihin liittyviä kysymyksiä , sitoutumattomana ..
        No voisin mä oikeastaan pari nimeä sulle paljastaa, noi jotka ovat kovin kaukana..Se australialainen joka näki Suomi nimisen maan tuhotuvan mustan käden alle, hänen nimensä oli Nancy Quinders... Hänen profetiansa julkaistiin täällä suomesksi jokin aika sitten ja se oli varsin karmea Suomea ajatellen..Toisaalla sama asia on kerrottu esim. politiikka osastossa , otsikolla Suomi vajoaa...Suomen odotettavissa olevaan alamäkeen on sekä konkreettisia että hengellisiä syitä, ja mielestäni on vastuutonta ettei päättäjien toimesta mitään tehdä vaarojen välttämiseksi ( ne eivät ole pelkkää metafysiikkaa )
        Jenkkiläisen papin nimi oli John Yoder, joka oli käynyt helsingissä ja kuullut että Suomen uskovaiset ja tuomiokapituli olivat suuttuneet pastori kylliäiseen ja vaatineet että HELVETTI ON JOSSAIN OLTAVA ..Yoder sanoi kuulleensa myös helsinkiläisestä, satanistista galleriaa pitävästä miehestä joka oli väittänyt itseään jumalaksi ..

Kuinkahan monta itseään jumalaksi kutsuvaa ihmistä on tällä hetkellä maailmassa? 100? 1000? 100 000? Enemmän?

Kirjoituksesi viittaavaat selkeästi siihen suuntaan, että olet ajautumassa tai jo joutunut psykoosiin. Hanki lääkärin apua.

• ole
        ei ole kirjoitti:

sinun asiasi. Sinun asiasihan on läväyttää tekstiä ruutuun ja paeta, kun kritiikkiä satelee. Yoderhan näyttää puhuvan toisen käden tietoa: "Kuulin joskus jostain jotain! Pakko sen on olla totta!".

Perustuuko tämä vuodatus sanaleikkiin, tyyliin Uhrilampaat? Suomi=Finland=Lopun Maa? Jos perustuu, niin voin sanoa, että älä viitsi. Olen nähnyt tuon kirjoituksen vapaasana.net-palstalla, eikä sen kirjoittajassa ollut hurraamista. Varsinkaan sen jälkeen kun hänelle tarjottiin mielenterveyspalveluiden käyttämistä, jolloin kyseinen herra sekosi totaalisesti.

• monta
        Huhhuh kirjoitti:

Kuinkahan monta itseään jumalaksi kutsuvaa ihmistä on tällä hetkellä maailmassa? 100? 1000? 100 000? Enemmän?

Kirjoituksesi viittaavaat selkeästi siihen suuntaan, että olet ajautumassa tai jo joutunut psykoosiin. Hanki lääkärin apua.

miten monta tuhannen tuhatta omaa, piilopsykoottista tilaansa tiedostamatonta kusipäätä maailamssa joka päivä heijastelee omaa sairauttaan muiden päälle, yleensä sellaisten jotka ovat erilaisia, eri mieltä jostain... Olen kuullut monasti ennenkin että nykyisessä jenkkisuomessa jos esität yhdenkin poikkeavan ajatuksen aikamme natsivaltiota vastaan , kyllä ollaan äkkiä tarjoamassa mielenterveyspillereitä tai pakkohoitoa..
        Suomessa saa olla heidän mielestään '' vaan yhtä mieltä'' , kaikki sen ohi tai yli menevä on näiden aikamme ruskeapaitojen mielestä ''psykoosia''..
        Ja nuo , sinäsnä vakavat, ihmisen ihmisarvoa alentavat väittämät, ne heitellään hyvin kevein perustein..
        Tommosista kyllä yleensä näkee sanojan oman mielentilan...Runsaasti on paskaa pääkkyyn kerääntynyt..
        Mutta mun osaltani tämä ei anna aihetta enempään. En keskustele piilohullujen kusipäitten kanssa yhtään mistään. Piste

• uhrilampaista
        ole kirjoitti:

sinun asiasi. Sinun asiasihan on läväyttää tekstiä ruutuun ja paeta, kun kritiikkiä satelee. Yoderhan näyttää puhuvan toisen käden tietoa: "Kuulin joskus jostain jotain! Pakko sen on olla totta!".

Perustuuko tämä vuodatus sanaleikkiin, tyyliin Uhrilampaat? Suomi=Finland=Lopun Maa? Jos perustuu, niin voin sanoa, että älä viitsi. Olen nähnyt tuon kirjoituksen vapaasana.net-palstalla, eikä sen kirjoittajassa ollut hurraamista. Varsinkaan sen jälkeen kun hänelle tarjottiin mielenterveyspalveluiden käyttämistä, jolloin kyseinen herra sekosi totaalisesti.

enkä siihen liittyvistä kirjoituksista ...Sinä lienet seonnut nyt itse jossain kohdin.. Vastaukseni tuolle edelliselle piilohullulle joka närkästyi pyhän amerikan arvostelusta, se sopii myös sinulle

• mieltä
        uhrilampaista kirjoitti:

enkä siihen liittyvistä kirjoituksista ...Sinä lienet seonnut nyt itse jossain kohdin.. Vastaukseni tuolle edelliselle piilohullulle joka närkästyi pyhän amerikan arvostelusta, se sopii myös sinulle

Tietysti maailmassa on tuhansia mielisairaita , joilla menee käsite Jumalasta ja itsestä sekaisin..
        Eri asia on se, jos joku järjissään oleva alkaa tuollaisia laukoa..
        Väärään hybrikseen, väärään itsekuvaan johtava ajatusmallisto tulee amerikasta...Siitä olen samaa mieltä
        ..ja vaikkei sen suuren ja mahtavan, koko maailman eksyttäjän äkillistä tuhoutumista olisi kukaan voinut pitää mahdollisena, Jumalan voimat tekivät siitä selvää yhden päivän aikana...Näin sanotaan nykysysteemin loppumista kuvaavan ilmestyskirjan 18 :ssa luvussa..
        Tätä myötä kaikki jotka olivat Porton nimeen vannoneet ja häntä oikeana mahtina pitäneet, silloin ne kaikki repivät hiuksiaan ja vaatteitaan , ja huusivat , voi meitä, voi meitä.
        Kaikkei suurin parkuna ja hammasten kiristys on oleva Suomessa, jonka jo presidentti Kekkonen
        totesi olevan amerikkalaisempi maa kuin USA itse.. Silloin nähdään '' kuka on oikeasti psykoosissa ja kuka ei...Silloin nähdään että kaikkien ei olisi kannattanut aivan noin varman päälle olla ''yhtä mieltä '' ja haukkua toisinajattelijoita hulluiksi ..
        Syy siihen miksi yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi nimenomaan Suomesta , voi liittyä hyvinkin tuohon Urho Kekkosen toteamaan, sinänsä valitettavaan tosiasiaan .. Myös eräät myöhemmät Suomen johtajat ovat vannoneet amerikoissa käydessään valoja , joiden mukaan Suomi on valmis vaikka kuolemaan emämaansa USA:n puolesta. Niiden seuraamuksena myönnettiin eräitä Coca Cola rauhanpalkintoja , joiden yhteydessä USA:n ulkoministeri suitsutti Natoon kuulumattoman Suomen olevan USA:lle uskollisempi kumppani kuin mitä nato liittolaiset ovat . Kesän alussa tapahtunut poliittinen skandaali , jota kutsuttiin ''vuodoksi'' , se osoitti että Suomen kansalle ei haluta kertoa sitä kaikkea mistä on sovittu

• kerran kerjäät
        uhrilampaista kirjoitti:

niin tässä: Onko siellä Niuvanniemessä tylsää, kun pitää täällä mellastaa? Eikö hoitajat anna tarpeeksi lääkitystä vai vaativatko he "palveluksia" lisälääkityksestä?

Olet tyyppiesimerkki profetian sekoittamasta killisilmästä joka luulee olevansa niin fiksu, että pitää tulla tänne sekoilemaan. Kun saat takkiisi alat vittuilemaan ja haukkumaan muita paskapäiksi. No, onnea kuitenkin pöpilään tai missä roskiksessa sitten oleskeletkin.

• miksi
        mieltä kirjoitti:

Tietysti maailmassa on tuhansia mielisairaita , joilla menee käsite Jumalasta ja itsestä sekaisin..
        Eri asia on se, jos joku järjissään oleva alkaa tuollaisia laukoa..
        Väärään hybrikseen, väärään itsekuvaan johtava ajatusmallisto tulee amerikasta...Siitä olen samaa mieltä
        ..ja vaikkei sen suuren ja mahtavan, koko maailman eksyttäjän äkillistä tuhoutumista olisi kukaan voinut pitää mahdollisena, Jumalan voimat tekivät siitä selvää yhden päivän aikana...Näin sanotaan nykysysteemin loppumista kuvaavan ilmestyskirjan 18 :ssa luvussa..
        Tätä myötä kaikki jotka olivat Porton nimeen vannoneet ja häntä oikeana mahtina pitäneet, silloin ne kaikki repivät hiuksiaan ja vaatteitaan , ja huusivat , voi meitä, voi meitä.
        Kaikkei suurin parkuna ja hammasten kiristys on oleva Suomessa, jonka jo presidentti Kekkonen
        totesi olevan amerikkalaisempi maa kuin USA itse.. Silloin nähdään '' kuka on oikeasti psykoosissa ja kuka ei...Silloin nähdään että kaikkien ei olisi kannattanut aivan noin varman päälle olla ''yhtä mieltä '' ja haukkua toisinajattelijoita hulluiksi ..
        Syy siihen miksi yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi nimenomaan Suomesta , voi liittyä hyvinkin tuohon Urho Kekkosen toteamaan, sinänsä valitettavaan tosiasiaan .. Myös eräät myöhemmät Suomen johtajat ovat vannoneet amerikoissa käydessään valoja , joiden mukaan Suomi on valmis vaikka kuolemaan emämaansa USA:n puolesta. Niiden seuraamuksena myönnettiin eräitä Coca Cola rauhanpalkintoja , joiden yhteydessä USA:n ulkoministeri suitsutti Natoon kuulumattoman Suomen olevan USA:lle uskollisempi kumppani kuin mitä nato liittolaiset ovat . Kesän alussa tapahtunut poliittinen skandaali , jota kutsuttiin ''vuodoksi'' , se osoitti että Suomen kansalle ei haluta kertoa sitä kaikkea mistä on sovittu

yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi nimenomaan suomesta..."

Olet oikeassa, SE ON ALKANUT!

• sama kuin edellä
        miksi kirjoitti:

yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi nimenomaan suomesta..."

Olet oikeassa, SE ON ALKANUT!

Vaikka jotkut pintaliitäjät yrittävät kuitata omaa törkyistä itseään projisoiden
        käsitykseni ''psykoosilla , ' ' väitän olevani täysin järjissäni oleva rauhallinen ihminen joka ei ole koskaan ollut missään psykoosissa..
        Olenpahan vaan kulkenut paljon Kauko- ja Lähi-idässä , tavannut paljon ihmisiä, kerännyt tietoja ..
        Asuin Israelissa melko pitkään ja siellä näitä eri maiden ''profeettoja'' on kuin vilikkiläs kissoja..
        Suomi on mun tietojen mukaan ajautuva tähän sen vuoksi, että suomalaiset ovat euroopan vanhimpia kansoja, joilla periaatteessa on vahva viisaus takanaan... paradoksaalisesti toisaalla ollaan pinnallisempia jenkkiapinoita kuin jenkit itse..
        On kauan väitetty itsensä juutalaisten taholta , että Israelin henkinen perinne tulee siirtymään Suomeen, lopun maahan ..
        Miksi yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi Suomesta, väitän että se valhe Suomessa on päässyt muita maita törkeämpiin mittoihin ja että Suomi on vapaaethoisesti USA:n epäitsenäinen, koillinen osavaltio. Omistus on jenkeillä, suomalainen kultuuri on kopioitu yks yhteen heiltä..
        Siellä missä pimeys on suurin, sinne saapuu pimeyden ruhtinas ja hänen perässään myös '' lääkäri'' joka parantaa kaiken..

• sulle
        kerran kerjäät kirjoitti:

niin tässä: Onko siellä Niuvanniemessä tylsää, kun pitää täällä mellastaa? Eikö hoitajat anna tarpeeksi lääkitystä vai vaativatko he "palveluksia" lisälääkityksestä?

Olet tyyppiesimerkki profetian sekoittamasta killisilmästä joka luulee olevansa niin fiksu, että pitää tulla tänne sekoilemaan. Kun saat takkiisi alat vittuilemaan ja haukkumaan muita paskapäiksi. No, onnea kuitenkin pöpilään tai missä roskiksessa sitten oleskeletkin.

voi olla hyvin todennäköistä että tuon kirjoittanut löytää vielä itsensä mielisairaalasta tai sontatunkiolta.. terve menoa vaan rakkikoira

• Huh huh
        monta kirjoitti:

miten monta tuhannen tuhatta omaa, piilopsykoottista tilaansa tiedostamatonta kusipäätä maailamssa joka päivä heijastelee omaa sairauttaan muiden päälle, yleensä sellaisten jotka ovat erilaisia, eri mieltä jostain... Olen kuullut monasti ennenkin että nykyisessä jenkkisuomessa jos esität yhdenkin poikkeavan ajatuksen aikamme natsivaltiota vastaan , kyllä ollaan äkkiä tarjoamassa mielenterveyspillereitä tai pakkohoitoa..
        Suomessa saa olla heidän mielestään '' vaan yhtä mieltä'' , kaikki sen ohi tai yli menevä on näiden aikamme ruskeapaitojen mielestä ''psykoosia''..
        Ja nuo , sinäsnä vakavat, ihmisen ihmisarvoa alentavat väittämät, ne heitellään hyvin kevein perustein..
        Tommosista kyllä yleensä näkee sanojan oman mielentilan...Runsaasti on paskaa pääkkyyn kerääntynyt..
        Mutta mun osaltani tämä ei anna aihetta enempään. En keskustele piilohullujen kusipäitten kanssa yhtään mistään. Piste

Vaan lähinnä kysymys on siitä, että olen nähnyt vastaavaa ennenkin. Se, että joku haluaa jatkuvasti pitää yllä keskustelua siitä, että antikristus on Helsinkiläinen galleristi ei välttämättä tee kenestäkään vielä psykoottista. Kyseessä on lähinnä ajattelutapa ja kirjoitustyyli jotka molemmat ovat minulle tuskallisen tuttuja menneisyydestä.

Ei siinä mitään. En usko ketään voitavan auttaa tällaisella foorumilla, mutta totean kuitenkin ettei sinun ole pakko sairastaa jos haet apua.

• jos et halua loukata
        Huh huh kirjoitti:

Vaan lähinnä kysymys on siitä, että olen nähnyt vastaavaa ennenkin. Se, että joku haluaa jatkuvasti pitää yllä keskustelua siitä, että antikristus on Helsinkiläinen galleristi ei välttämättä tee kenestäkään vielä psykoottista. Kyseessä on lähinnä ajattelutapa ja kirjoitustyyli jotka molemmat ovat minulle tuskallisen tuttuja menneisyydestä.

Ei siinä mitään. En usko ketään voitavan auttaa tällaisella foorumilla, mutta totean kuitenkin ettei sinun ole pakko sairastaa jos haet apua.

voi tulla eteen vielä semmoinenkin paikka että muistat karkeat tölväilysi kiusallisen tarkkaan..
        Jos eri tahoilta maailmaa on kuulunut yhtäpitäviä ihmettelyjä siitä että antikristus on oleva suomalainen, ja jos helsingissä on yksi ukko ( joka ei ole hullu )
        ja johon tuntomerkit sopivat yks yhteen --- mielestäni se on asia josta voi uskonto palstalla keskustella.
        Jos sinä et pidä sellaisesta, jos amerikkalaisen arvomaailman arvostelu suututtaa, pysy sinä poissa semmoisesta
        äläkä tule hakuukumaan mielisairaiksi jos kaikki eivät ole sellainen jääkiekkomölli mitä itse ilmeisesti olet.
        Sanot ettet halua loukata ketään, mutta kuitenkin edelleen väität tuntematonta ihmistä mielisairaaksi
        - lainaus kirjoituksestasi '' totean kuitenkin ettei sinun ole pakko sairastaa jos haet apua''...Jus t joo, suurin osa suomalaisia tänä päivänä'' hakee apua'' eli popsii naama vääränä kemiallisia , tajuntaa muuttavia pillereitä, ettei vaan maskit alkaisi rakoilla, eikä metamorfoosit ( normaali kehittyminen ) uhkaisi..
        Että voitaisiin olla JUST KAIKKI SAMANLAISIA ( kuin sinä )
        Minä pidän sitä tilaa sairautena, sinä pidät minua sairaana ...Aika tulee osoittamaan kumpi meistä olikaan sairas , kumpi vaan toisinajattelija ..
        Älä pliis vastaa mulle enää mitään.

• neuvo

anti-kristus vaikuttaa kaikkialla
      jopa näilläkin sivuilla sillä se on
      henkinen yhteys ja sanoma eikä mikään
      persoona tai kukaan ihminen
      pysykää lujina uskovaiset sillä se
      henki on eksytys ja epäjärjestys .

• ggt

kylläpä taitaa kuitenkin olla niin että enne lopun aikaa tulee antikristus myös fyysisesti maan päälle...

• tiedoton
        ggt kirjoitti:

kylläpä taitaa kuitenkin olla niin että enne lopun aikaa tulee antikristus myös fyysisesti maan päälle...

Mikä hempatti se antikristus on ja milloin sen tulee?
        Mistä sen tuntee?

Se on siis olevainen olio?
        Lihaa ja verta?

Syntyykö se suomessa?

• mieltä

vaikkakaan antikristus ei olisi yksi ainoa henkilö, vaan tällainen harhaan vievä valtavirtaus, on silti mahdollista että hänellä on omat asiamiehensä esim. Suomessa
        saatanan voima on erillistävä, sirpaloiva..Siihen syyllistyvät erilaiset, kaikki omaa paremmuuttaan toitottavat uskontolahkot, sekä amerikkalainen , privatisoiva ajattelutapa, joka ei halua nähdä ihmisveljien yhtenäistä kultuuripohjaa, vaan pelkän pinnallisen kuoren...Sellainen elämänmalli opettaa ihmisiä siihen että he käsittäisivät itseydekseen tuon pinnan ja että he kuluttaisivat mahdollisimman paljon rahaa saadakseen tuon pintansa erilaistetuksi, muita paremmaksi, he menettävät kosketuksen todelliseen itseensä..Tämä on saatanan tahto että ihmiset eksyisivät, erillistyisivät itsesätään ,toisistaan, luonnosta ja Jumalasta

• se niin
        ggt kirjoitti:

kyllä se niin on Raamtussa kuvattu, että Jeesus tulee ihmismuodossa, kuten hän ennenkin oli...Joskin tälläkertaa valtavan yllätyksen saattelemana, joka näkyy kuin salama idästä länteen..
        On myös mahdollista että Jumalan henki herättää täällä jo valmiiksi olevan ihmisen , ja että se ilmiö ( Totuuden hengen ilmestyminen valheen maailmaan ) että se koetaan eräänlaisena massapsykoosina..
        Ennenkö Jeesus tulee , on tuleva tuo toinen , joka on hänen vastustajansa .. Antisellainen

• neuvo
        tiedoton kirjoitti:

Mikä hempatti se antikristus on ja milloin sen tulee?
        Mistä sen tuntee?

Se on siis olevainen olio?
        Lihaa ja verta?

Syntyykö se suomessa?

anti-kristus on vertauskuvallinen
        termi tässätapauksessa(sana) ja se on ollut
        maailmassa noin 3400 vuotta
        se on valtaa ja väkivaltaa ja se ohjaa
        ihmisten käyttäytymistä se on instituutio
        se on järjestäytynyttä voimaa !
        ja se on valta-istuin ! ei ole minkäänmaalainen
        sillä se on maailmanlaajuinen !

• kuule
        neuvo kirjoitti:

eikös Raamatussa ole mainittu että tämä antikristus on tuleva vähän ennen Jeesuksen toista tuloa, ja että se saa maailmassa kaiken taloudellisen ja poliittisen vallan.. Eikö ole mainittu että lopun aikana kaikkien muiden maiden kuninkaat kumartavat Babylonin Porttoa ? Joka on suuren meren takana ?
        voisiko tämä sopia sinun väitteeseesi että kyseessä on 3400 vuotta sitten ilmaantunut voima ?
        Mun mielestä ei oikein sovi kuvaan ..
        Pelottaako sua kenties myöntää että niin suuri ja ihailtu voima kuin nykypäivän amerikkalaisuus, että se voisi olla se peto ja portto ?
        Amerikkalaiset promisekeepersit joita on yli 5 miljoonaa, he uskovat itse näin...Kehenkään muuhun kuin usaan tuo kuvaus ei sovi ..

• Rintti
        neuvo kirjoitti:

Kreikankielen prepositio anti merkitsi alkujaan 'jonkun sijasta', mutta se voi meritä myös 'jotakin vastaan'. Antikristus on joku, joka asettuu Kristuksen sijalle ja on Hänen vastustajaansa. Hänestä käytetään myös nimityksiä väärä Kristus (pseudokhristos), laittomuuden ihminen, kadotuksen lapsi, valehtelija ja eksyttäjä ― hyvin personoituja nimityksiä. Lisäksi Raamattu kertoo, että ennen sitä viimestä, jonka Jeesus tuhoaa, tulee useita antikrstuksia ja heitä oli ollut jo apostolien aikaan useita. Johannes kyllä kirjoittaa, että antikristuksen henki oli jo silloin vaikuttamassa. Tottakai se vaikuttaa tänään täälläkin.

Kristus on ylimmäinen pappi, välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Muuta ei ole.

• sai vaikutuksen
        Rintti kirjoitti:

Kreikankielen prepositio anti merkitsi alkujaan 'jonkun sijasta', mutta se voi meritä myös 'jotakin vastaan'. Antikristus on joku, joka asettuu Kristuksen sijalle ja on Hänen vastustajaansa. Hänestä käytetään myös nimityksiä väärä Kristus (pseudokhristos), laittomuuden ihminen, kadotuksen lapsi, valehtelija ja eksyttäjä ― hyvin personoituja nimityksiä. Lisäksi Raamattu kertoo, että ennen sitä viimestä, jonka Jeesus tuhoaa, tulee useita antikrstuksia ja heitä oli ollut jo apostolien aikaan useita. Johannes kyllä kirjoittaa, että antikristuksen henki oli jo silloin vaikuttamassa. Tottakai se vaikuttaa tänään täälläkin.

Kristus on ylimmäinen pappi, välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Muuta ei ole.

että antikristus olisi nimenomaan persoona, ihminen ? Mutta eikö se voisi olla sekä että ? sekä jokin aatesuuntaus sekä sen voimakas edustaja..?
        Mun on edelleenkin vaikea uskoa että tulisi joku yksi jeppe joka ottaisi polittiisen ja taloudellisen vallan KOKO maailmassa . Semmosta ei voi tapahtua, mutta USA:n presidentti tai hänen Suomessa oleva edustajansa voivat olla se persoona..

• ja ....
        sai vaikutuksen kirjoitti:

että antikristus olisi nimenomaan persoona, ihminen ? Mutta eikö se voisi olla sekä että ? sekä jokin aatesuuntaus sekä sen voimakas edustaja..?
        Mun on edelleenkin vaikea uskoa että tulisi joku yksi jeppe joka ottaisi polittiisen ja taloudellisen vallan KOKO maailmassa . Semmosta ei voi tapahtua, mutta USA:n presidentti tai hänen Suomessa oleva edustajansa voivat olla se persoona..

jos ajatellaan tuota ANTI asiaa, eli Jeesusta vastustavaa ? Eikö raha- ja asevalta , sekä kaiken sirpaloiminen, privatisoiminen , jossa yhä useammat köyhtyvät ja yhä harvemmat rikastuvat ,, eikö sellainen ole todellakin vastakohta Jeesuksen opille joka korostaa rakkautta, veljeyttä, yhteisyyden tuntemista ?

• Rintti
        sai vaikutuksen kirjoitti:

Moniko olisi uskonut sata vuotta sitten, että Pyhä maa olisi viidenkymmen vuoden kuluttua asuttu ja juutalaisilla on siellä oma valtio?

Moniko olisi voinut uskoa 80-luvun puolivälissä, että muutaman vuoden kuluttua ei enää ole Neuvostoliittoa?

Tapahtuu siis paljon sellaista, jota ei vähää aiemmin voisi uskoa todeksi.

Antikristuksesta puhutaan selkeästi persoonana. On pelkkää spekulointia, jos yritämme selittää hänet joksikin muuksi.

Tuntomerkit sopivat moneenkin ja ajattelen, että loppujen lopuksi on turha mennä kovin varmasti ennustelemaan antikristuksen persoonaa. Vaikka Raamattu antaakin jonkinlaiset raamit, tyydyttää sen tietäminen vain uteliaisuutta. Eksytys on niin voimakas, että sitä ei voi vältää, vaikka kuinka omalla järjellään pinnistelisi. Siinä auttaa ainoastaan Pyhän Hengen vaikuttama uskollisuus Sanalle.

Antikristuksen henkeä voitaisiin nimittää myös aatesuuntaukseksi, maailman hengeksi. Sen toimintaa kuvataan seuraavasti: "saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä" (2Tess.2). Eksytys kohdistuu ennenkaikkea valittuihin (Mark.13:22)

• mielenkiintoista
        Rintti kirjoitti:

Moniko olisi uskonut sata vuotta sitten, että Pyhä maa olisi viidenkymmen vuoden kuluttua asuttu ja juutalaisilla on siellä oma valtio?

Moniko olisi voinut uskoa 80-luvun puolivälissä, että muutaman vuoden kuluttua ei enää ole Neuvostoliittoa?

Tapahtuu siis paljon sellaista, jota ei vähää aiemmin voisi uskoa todeksi.

Antikristuksesta puhutaan selkeästi persoonana. On pelkkää spekulointia, jos yritämme selittää hänet joksikin muuksi.

Tuntomerkit sopivat moneenkin ja ajattelen, että loppujen lopuksi on turha mennä kovin varmasti ennustelemaan antikristuksen persoonaa. Vaikka Raamattu antaakin jonkinlaiset raamit, tyydyttää sen tietäminen vain uteliaisuutta. Eksytys on niin voimakas, että sitä ei voi vältää, vaikka kuinka omalla järjellään pinnistelisi. Siinä auttaa ainoastaan Pyhän Hengen vaikuttama uskollisuus Sanalle.

Antikristuksen henkeä voitaisiin nimittää myös aatesuuntaukseksi, maailman hengeksi. Sen toimintaa kuvataan seuraavasti: "saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä" (2Tess.2). Eksytys kohdistuu ennenkaikkea valittuihin (Mark.13:22)

että '' Eksytys kohdistuu
        ennenkaikkea valittuihin (Mark.13:22) ''
        sitä minä olen koko ajan epäillyut että suurimman yllätyksen ja pettymyksen kokijoita ovat ne jotka ovat luulleet itseään uskovaisiksi, pelastetuiksi... ensimmäiset tulevat viimeisiksi..

• Rintti
        ja .... kirjoitti:

jos ajatellaan tuota ANTI asiaa, eli Jeesusta vastustavaa ? Eikö raha- ja asevalta , sekä kaiken sirpaloiminen, privatisoiminen , jossa yhä useammat köyhtyvät ja yhä harvemmat rikastuvat ,, eikö sellainen ole todellakin vastakohta Jeesuksen opille joka korostaa rakkautta, veljeyttä, yhteisyyden tuntemista ?

muutta vaikka minä olen suomalainen, en ole Suomen presidentti, vaikka hänkin on suomalaninen.

• Rintti
        mielenkiintoista kirjoitti:

että '' Eksytys kohdistuu
        ennenkaikkea valittuihin (Mark.13:22) ''
        sitä minä olen koko ajan epäillyut että suurimman yllätyksen ja pettymyksen kokijoita ovat ne jotka ovat luulleet itseään uskovaisiksi, pelastetuiksi... ensimmäiset tulevat viimeisiksi..

Itsensä hyväksi uskovaiseksi luuleva pitäköön uskomuksensa -- se vahvistukoon. Eksyksissäolijat tarvitsevat vain harhanäyn tiestä.

Tielläkulkija pitää saada viitoitetulta tieltä pois. Siinä on enemmän tekemistä.

• puhuu
        mieltä kirjoitti:

vaikkakaan antikristus ei olisi yksi ainoa henkilö, vaan tällainen harhaan vievä valtavirtaus, on silti mahdollista että hänellä on omat asiamiehensä esim. Suomessa
        saatanan voima on erillistävä, sirpaloiva..Siihen syyllistyvät erilaiset, kaikki omaa paremmuuttaan toitottavat uskontolahkot, sekä amerikkalainen , privatisoiva ajattelutapa, joka ei halua nähdä ihmisveljien yhtenäistä kultuuripohjaa, vaan pelkän pinnallisen kuoren...Sellainen elämänmalli opettaa ihmisiä siihen että he käsittäisivät itseydekseen tuon pinnan ja että he kuluttaisivat mahdollisimman paljon rahaa saadakseen tuon pintansa erilaistetuksi, muita paremmaksi, he menettävät kosketuksen todelliseen itseensä..Tämä on saatanan tahto että ihmiset eksyisivät, erillistyisivät itsesätään ,toisistaan, luonnosta ja Jumalasta

Raamatun ennustusten mukaan "Peto tulee kaukaa pohjoisesta,
        perimmäisestä Pohjolasta."

Eräs samaisen kirjan ennustus meni jotenkin näin;

"Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva
        tulevaisuuden mahti"

Että kyllä "Se" jostain täältä päin tulee. Muistan jostain kuulleeni tai
        lukeneeni, että Leijona vaakuna maan tunnuksena liittyy jotenkin noihin
        asioihin.

• Trubaduuri
        puhuu kirjoitti:

Raamatun ennustusten mukaan "Peto tulee kaukaa pohjoisesta,
        perimmäisestä Pohjolasta."

Eräs samaisen kirjan ennustus meni jotenkin näin;

"Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva
        tulevaisuuden mahti"

Että kyllä "Se" jostain täältä päin tulee. Muistan jostain kuulleeni tai
        lukeneeni, että Leijona vaakuna maan tunnuksena liittyy jotenkin noihin
        asioihin.

kyllä raamatun mukaan se peto nousee
        merestä , millä tarkoitetaan että se
        koostuu kansanheimosta, kielistä ja kansoista
        ja maantieteellinen sijainti on kyllä aika
        epämääräinen ja toinen peto saa vallan siltä
        ensimmäiseltä pedolta , että siinä sitä on
        kerrassaan petomaista aikaa tiedossa .

• stb

"anti-kristus vaikuttaa kaikkialla jopa näilläkin sivuilla sillä se on henkinen yhteys ja sanoma eikä mikään persoona tai kukaan ihminen pysykää lujina uskovaiset sillä se henki on eksytys ja epäjärjestys."

-korjaanpa nakemystasi. olet ilmeisemmin sekoittanut kaksi asiaa keskenaan; saatanan ja anti-kristuksen. nama kaksi eivat ole samaa asiaa. saatana on henki olento joka vaikuttaa maailmassa, mutta anti-kristus on henkilo jossa vaikuttaa saatana. Raamattu kuvaa erittain selvasti etta anti-kristus on henkilo, lihaa ja verta, aivan niinkuin Jeesuskin oli taalla ollessaan. ja siita myos nimi anti-kristus. sana "anti" on vastakohta jollekin. tassa tapauksessa Jeesukselle Kristukselle vastakohta on anti-kristus. sita en tieda mista anti-kristus tulee (minulla on sellainen mielikuva etta jostainpain kreikkaa tai italiaa) tai milloin han astuu valtaan. jos luet Raamattua niin sielta se loytyy!

• neuvo
        stb kirjoitti:

"anti-kristus vaikuttaa kaikkialla jopa näilläkin sivuilla sillä se on henkinen yhteys ja sanoma eikä mikään persoona tai kukaan ihminen pysykää lujina uskovaiset sillä se henki on eksytys ja epäjärjestys."

-korjaanpa nakemystasi. olet ilmeisemmin sekoittanut kaksi asiaa keskenaan; saatanan ja anti-kristuksen. nama kaksi eivat ole samaa asiaa. saatana on henki olento joka vaikuttaa maailmassa, mutta anti-kristus on henkilo jossa vaikuttaa saatana. Raamattu kuvaa erittain selvasti etta anti-kristus on henkilo, lihaa ja verta, aivan niinkuin Jeesuskin oli taalla ollessaan. ja siita myos nimi anti-kristus. sana "anti" on vastakohta jollekin. tassa tapauksessa Jeesukselle Kristukselle vastakohta on anti-kristus. sita en tieda mista anti-kristus tulee (minulla on sellainen mielikuva etta jostainpain kreikkaa tai italiaa) tai milloin han astuu valtaan. jos luet Raamattua niin sielta se loytyy!

lue vaan raamattua kyllä se sieltä löytyy!

• stb
        neuvo kirjoitti:

lue vaan raamattua kyllä se sieltä löytyy!

ala tasta asiasta kiistelemaan. ole mita mielta lystaat vaikka sille ei perusteluja loydykaan Raamatusta.

• boney

joka on ollut maailmassa jo Jeesuksen päivistä asti!

ei jokainen antikristus ole SE lopunajan antikristus mistä ilmestyskirja puhuu. Antikristuksen henki, mikä näitä eri pikkupahiksia ajaa.

Uskon että jo Rooman valtakunta "yritti" olla se ilmestyskirjan ilmoittama Antikristuksen valtakunta. Keisarihan julisti olevansa Jumala. Samoin tämä EU saattaa olla SE ilmoitettu valtakunta MUTTA EI VÄLTTÄMÄTTÄ. Nämä ovat niitä yljän huutoja. Häät on tulossa. Ollaanko me valmiita SYDÄMILTÄMME riippumatta siitä onko loppu käsillä nyt vai sadan vuoden päästä?

Raamattu sanoo, että SE antikristus nousee valtaan sitten kun tulee poistetuksi se mikä vielä estää. Tähän asti on estetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe