ADSL linjojen huolto

koo.korjaaja

eli miten asian kuulu edetä kun asun kerrostalossa missä on ristikytkentä ja ADSL yhteys pätkii.
DNA on tutkinut linjansa ja eivät ole todenneet siinä vikaa, mutta kun laittava linjaansa ping-testerin niin huomaavat kyllä että matkalla paketteja katoaa johonkin, mutta silti ei kuulema katoa linjasta. no mistäs sitten?

oma arvioni on että linjoissa on kuitenkin joku vuoto ja ettei DNA huomaa sitä ja eikä näin ollen rupea vaihtamaan.
eli pitääkö minun ottaa nyt vain talonmieheen yhteys ja hän vaihtaa ne linjat vai miten?

4

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda, jos ei pelitä.
      niin tein itse, tosin ei ollut dna.

    • ilman linjoja

      Eipä taida asia edetä mitenkään. Ei ainakaan meillä. DNA ei löytänyt vikaa linjoista. Ja kaikki mahdolliset toimenpiteet tuli testattua. Isännöitsijäkin sanoi vaan että kyllä DNA:n kuuluu hoitaa hommansa, että ei kuulu hänelle mitenkään.

      Kolme vuotta me jaksettiin tapella. Välillä oli jopa sonerakin puoli vuotta. Mutta eipä auttanut edes operaattorin vaihtokaan asiaan. Sitten oli pakko jo luovuttaa.

      Nyt on taas DNA ja kotimokkula, eikä linjan linjaa. Ja netti toimii todella upeasti. Eli pakkohan oli sen vian kuitenkin linjoissa olla. Ja luultavasti talon linjoissa.

      • halletosilujaa

        minulla kuule kesti 6 vuotta ennen kuin löysin sen oikean "pelastajani"

        aluksi 2 vuotta tappelin ADSL yhteyden kanssa, sopimuksen loputtua siirryin kaapeli laajakaistan käyttäjäksi ja tappelu jatkui kun ei voinut käyttää nettiä ja televisioonia samaan aikaan, tämä siis kesti jälleen kaksi vuotta, sitten koitin jo saunalahden LSD yhteyttä, mutta verkko adaptorin kanssa ei tuntunut tulevan mitään ja lopuksi löysin mokkulan joka antoi minulle sielun rauhan ja nyt sieluni lepää rauhassa ilman minkäänlaista uhkaa joka voisi hajottaa tämän loistavan idylin.


      • aaaaaaapina
        halletosilujaa kirjoitti:

        minulla kuule kesti 6 vuotta ennen kuin löysin sen oikean "pelastajani"

        aluksi 2 vuotta tappelin ADSL yhteyden kanssa, sopimuksen loputtua siirryin kaapeli laajakaistan käyttäjäksi ja tappelu jatkui kun ei voinut käyttää nettiä ja televisioonia samaan aikaan, tämä siis kesti jälleen kaksi vuotta, sitten koitin jo saunalahden LSD yhteyttä, mutta verkko adaptorin kanssa ei tuntunut tulevan mitään ja lopuksi löysin mokkulan joka antoi minulle sielun rauhan ja nyt sieluni lepää rauhassa ilman minkäänlaista uhkaa joka voisi hajottaa tämän loistavan idylin.

        Saunalahden LSD-yhteyttä..oliko hyväkin trippi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe