Lapsuuden fantasiat

Habibidaah

Lasten fantasiat lienevät usein erikoisia. Usein ne eivät liity varsinaisesti seksin harrastamiseen, mutta ne koetaan kiihottavina. Enpä tiedä, johtuuko se lapsellisen vilkkaasta mielikuvituksesta vai siitä, että keho ei ole vielä kehittynyt tarpeeksi, mutta luulisinpa, että lähes kaikilla lapsilla on erikoislaatuisia kiihottavia mielikuvia.

Millaisia fantasioita teillä on ollut lapsena? Ovatko fantasianne vielä nykyäänkin samankaltaisia vai ovatko ne laimentuneet tai kadonneet iän myötä?

Minua itseäni kiehtoi lapsena ruumiillinen kuritus, erityisesti selkäsaunat. Omat vanhempani eivät kurittaneet minua fyysisesti, mikä oikeastaan harmitti minua. Välillä suorastaan unelmoin, että saisin piiskaa joltakulta.

Minulla oli erilaisia piiskaamiseen liittyviä fantasioita. Yhdessä jouduin jonkinlaiselle kuritusleirille, jolla oli lisäkseni muutamia lapsia. Leiriohjelma koostui lähinnä piiskaamisesta erilaisilla välineillä. Leirin johtaja oli ilkeännäköinen vanha nainen, joka nautti suunnattomasti lasten piiskaamisesta. Välillä hän piiskasi meitä yksittäin, välillä hän toi meidät kaikki samaan huoneeseen rangaistavaksi. Minulla oli mielikuvia, jossa hän riisui meidät kaikki lapset alastomiksi ja sitoi meidät vyötäröltämme köysiin, jotka roikkuivat katosta niin, että nousimme n. metrin lattian yläpuolelle. Välillä hän vei meidät omituiseen huoneeseen, jonka keskellä oli väliseinä, jossa oli ympyränmuotoisia aukkoja. Meidän kaikkien oli kumarruttava ja työnnettävä takamuksemme ulos aukosta ja toisella puolella eukko piiskasi meitä.
Toisessa fantasiassani joku laittoi minut sisälle jonkinlaiseen koneeseen. Koneessa oli mekaaniset kädet, jotka alkoivat piiskata minua. Hetken päästä ne ottivat käsiinsä kepit ja jatkoivat puuhaa niillä. Sen jälkeen ne siirtyivät ratsupiiskaan ja alkoivat kerta kerralta käyttää rankempia välineitä. Lopulta ne ruoskivat minua niin, että minusta alkoi tulla verta.
Kolmas fantasiani oli ehdottomasti omituisin. Siinä jouduin sairaan alkuasukasheimon vangiksi. Minut vietiin päällikön, valtavan lihavan miehen, luokse ja hän antoi minulle selkäsaunan. Sen jälkeen alkuasukkaat leikkasivat minusta irti kaikki pulleat osat. Mieltymykseni tähän ajatukseen johtui ehkä siitä, että olin lapsena aavistuksen pyöreä ja häpesin itseäni suunnattomasti. Lihani leikattuaan he laittoivat ne grilliin paistumaan. Samalla kun katsoin omien läskieni grillaantumista, minua piiskattiin jonkinlaisilla ison kasvien lehdillä.

Koin lapsena piiskaamisen jotenkin niin eroottiseksi asiaksi, että minun oli vaikea edes sanoa sanaa "piiskata" ääneen, hieman samaan tapaan kun seksistä ei mielellään puhuta asioiden oikeilla nimillä.
Taipumukseni hävetti minua kovasti, koska pidin itseäni epänormaalina ja häiriintyneenä mieltymysteni vuoksi. Minulla oli eräs ystävä, jolla oli suorastaan väkivaltainen isäpuoli. Hän sai usein selkäänsä ja kertoi kokemuksistaan minulle. Asetin itseni tytön asemaan ja kyselin mielelläni lisää, se oli jotenkin kiihottavaa. Minua kuitenkin hävetti suuresti, sillä minua kiihotti se, mikä oli satuttanut ystävääni.

Fantasiani eivät enää nykyään keskity niin paljon piiskaamiseen, vaan lähes yksinomaan seksiin. Ajatus piiskatuksi tulemisesta kiihottaa kuitenkin vieläkin, ja minun on itse asiassa vieläkin vaikea sanoa "piiskata" sanan seksuaalisen latauksen ja siitä johtuvan hienoisen häpeän vuoksi.
Olen kuitenkin saanut puhuttua mieltymyksistäni miehelleni ja hän suhtautui ihan positiivisesti. Välillä seksin lomassa hän läimäyttelee minua, mikä on kiihottavaa. Muutaman kerran hän on antanut hieman suuremman selkäsaunan. Olen ollut hyvin kiihottunut, mutta myös todella häpeissäni. Onneksi mieheni on lohdutellut minua ja sanonut, että mieltymykseni on ihan normaali. Hän kuitenkin kuulemma arastelee välilä lyömistäni, sillä olen hänen mielestään niin suloinen.

31

5046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Habibidaah

Oho, tulikin kaksi kertaa. Ignoroikaa jompikumpi näistä viestiketjuista.

• sinunlaisiasi

masokistinaisia kuuntelee ihan mielellään ;)Teitä kun on niin harvassa. Masokistimiehiä taas näkyy riittävän joka sormelle.

• nbvcx
        sinunlaisiasi kirjoitti:

masokistinaisia kuuntelee ihan mielellään ;)Teitä kun on niin harvassa. Masokistimiehiä taas näkyy riittävän joka sormelle.

Tuskin masokistinaisia on yhtään vähemmän kuin miehiäkään...Moni nainen vain pitää fantasioimistaan hirveän nolona ja jotenkin vääränä.

• nöyrä poika

Minäkin olin lapsena samanlaisia fantasiat ja ne jatkuvat vielä vaikka olen nyt yli 50v

• Nyt on käynyt 10 vuotta ja entinen enemmän haluan saada piiskaa ja nyt olen yli 60 v

• fantasia

Hei!

Minullakin on samantyylinen masokistinen fantasia ollut lapsena. Kuitenkin niin erikoinen, että en tähän sitä kerro. Olisi kiva keskustella näistä vaikka maileissa. Jos Sinua kiinnostaa, niin laita tähän mailisi, niin kirjoitan Sinulle.

• Hiivavitulle

Tiesitkö, että yhteystietojen julkaiseminen ei ole sallittua? Vai oletko vaan niin vitun tyhmä, ettet sitä tajua?

• Kustuani---
        Hiivavitulle kirjoitti:

Tiesitkö, että yhteystietojen julkaiseminen ei ole sallittua? Vai oletko vaan niin vitun tyhmä, ettet sitä tajua?

Ja tämän kommentin esitti varmaankin Kutsuni,osui kerrankin omaan nilkkaan😆

• Kuse_pois_vaan
        Kustuani--- kirjoitti:

Ja tämän kommentin esitti varmaankin Kutsuni,osui kerrankin omaan nilkkaan😆

Väärin arvattu. Tuo viesti oli osoitettu Kutsuni:lle.

• Habibidaah

Pohdiskellessani asiaa muistin vielä toisen erikoisen fantasian lapsuudesta. Se minulla oli joskus alle 5-vuotiaana, eli hyvin varhaisessa lapsuudessa. Kun muistelen tarkemmin, oikeastaan nuo piiskausfantasiat alkoivat ehkä esikoulussa.

Ensimmäiset fantasiani liittyivät siihen, että joku joutuu pestyksi väkisin. Se taisi lähteä erään lastenohjelman, jossa päähenkilö oli rakentanut siivoukoneen. Yhtäkkiä kone sekosi ja alkoi väkisin pestä hahmoa. Koin kohtauksen jotenkin niin eroottisesti latautuneeksi, että minun oli pakko sulkea olohuoneen ovet siinä toivossa, etteivät muut perheenjäseneni pääsisi näkemään, että katson jotain sellaista.

Kuin sanan "pestä" myös niin eroottiseksi, että minun oli vaikea puhua siitä ääneen, yritin käyttää kiertoilmaisuja. Taaperon sanavarasto nyt ei kuitenkaan ole kovin laaja, joten pakkohan minun joskus oli käyttää sitä sanaa ja muistan aina kovasti hävenneeni siitä puhumista, erityisesti muistan nolostelleeni, kun minun piti puhua aiheesta mummilleni.

Erityisen kiihottavia pesemisajatuksista teki nimenomaan se, että kohde joutui pestyksi vasten tahtoaan. Pakotetuksi tuleminen on aina ollut kovin kiehtovaa.

• KolmePlusYks

'Muistin toisenkin fantasian,' ekassa setissähän oli jo kolme😏

• qwertype

kuinka olin 10-vuotiaana kiihottunut samassa rappukäytävässä asuneen vähän yli 20-vuotiaan naisen takia!
      Hän oli erittäin naisellinen ja samalla hyvin voimakas - sekä fyysisesti, että henkisesti.
      Olin ihan hulluna häneen ja yritin herättää hänen huomionsa kaikin tavoin. Halusin, että hän väkisin veisi minut kotiinsa ja "pussaisi" ja tekisi kaikenlaista muutakin kiihottavaa, josta 10-vuotiaalla oli vasta kalpea aavistus.

Parhaiten on mieleeni jäänyt se kuinka eräänä päivänä nappasin hänen piponsa rappukäytävässä, kun olimme kumpikin menossa kotiimme, ja pakenin "saaliini" kanssa tuuletusparvekkeelle.
      Luulen, että tuo upea nainen - jota silloin pidin lähes jumalattarena - hermostui sinä päivänä minuun ensimmäisen kerran oikein tosissaan. Hän seurasi minua parvekkeelle ja antoi minulle melkoisen löylytyksen (muutama läimäys poskelle, ravistelu niskatukasta ja lopuksi pari kovaa potkua persauksille).

Onnesta puolipökertyneenä menin sitten kotiini ja ellen väärin muista, taisin tuona päivänä masturboida ensimmäisen kerran elämässäni oikein "aikuisten tavalla". :)

"Jumalattareni" muutti pian tuon tapauksen jälkeen toiseen kaupunkiin (ei minun takiani...)ja itsekin aloin pikkuhiljaa kiinnostumaan ikäisistäni tytöistä.

• Runkkupoika

Minun fantasiani kuului AINA piiskaus ja nimen omaa mun oma takapuoleni oli niissä kohteena. Minä tein kaiken että minua reilusti riskimpi suuttuis ja saisin sen ottamaan multa housuni pois, sekä saisin kunnolla selkääni siltä. Ja arestin jälkeen uusinta sekä munieni tarkistus. Epälisi että olen antanut muiden runkata tai olen näytellyt piläni muille. Minä onnistuin usein suututtamaan jonkun ja reilusti minua isomman ja mielellään riskin näköisen aikuisen. Minä pidin kun mut oli riisuttu ja ruvettiin kuulustelemaan minua. Minä seisoin sen edessä alapääni paljaana ja rupesin puristelemaan muniani, Se kyseli mitäs poika kaivelee ja otti käteni pois muniltani ja itse tilalle. Hiukan isompana nousi lähes joka kerta yläs mun pilini. Eli ne runkkasi minua kun kuulusteli ja rankaistuksen jälkeen oli aina mun munien tarkistus. Minulla oli kakarana vaikka mitä haaveita kuten lukutaitoisena huomaat.

• TutuNguano

No ,lukutaitoisena huomasin ainakin tuon 'rankaistuksen',
        mikäs se g kirjain on?

• Piiskanorja

Minulla oli myös fantasioita piiskaamisesta tosi nuorena ja niin tuntui olevan muillakin naapuruston lapsilla. Itse en saanut piiskaa mutta piiskasta puhuminen ja sen uhka kiihotti suuresti. Tuo oli 70-luvun loppua ja suurin osa porukasta sai säännöllisesti piiskaa.

Muistan ajan ennen kouluaikaa. Kotikatumme päässä oli vanha käytöstä poistettu rakennus jonka taakse meni tie. Katuvalot loppuivat kotikadun päähän joten illalla rakennuksen takana oli hyvin pimeää. Itse kertomamme tarinan mukaan tien päässä asui mörkö joka antoi lapsille piiskaa jos sai kiinni. Lieneekö tarina alun perin jonkun vanhemman keksimä, mutta se meni meihin täydestä.

Siinä sitten seisottiin viimeisen katulampun alla ja kukin kertoi vuorollaan oman käsityksensä siitä mitä mörkö tekisi jos saisi kiinni. Sitten juostiin tietä pitkin niin pitkälle kun uskalsi ja sitten nopeasti takaisin. En muista kaikista tarinoista yksityiskohtia mutta ne olivat luokaa 'se ottaa ainakin kolme metrisen piiskan ja piiskaa sillä niin kauan että nahkat lähtee pyllystä kokonaan' tai 'se työntää oksaisen kepin takapuolesta kurkkuun asti'

Tuossa iässä puheita ei kokenut seksuaaliseksi kun silloin ei niistä asioista tienyt mitään. Muistan kuitenkin voimakkaan jännityksen joka kuristi alavatsassa kun juoksi pimeään ja takaisin tulon jälkeen adrenaliinihumalan ja siitä johtuvan vapinan.

Nykyään olen täysin koukussa piiskaamiseen ja yhdistän siitä syntyvän jännityksen suoraan seksuaaliseen nautintoon. En tiedä mikä on tilanne muilla seudun lapsilla, mutta meitä oli siellä monesti toista kymmentä ja kaikki tuntuivat kokevan tilanteen samalla tavalla.

• Vitsa_vääntyi-ennen

Piiskan saaminen kiehtoi myös minua, sen piti olla aina risu, mieluiten koivua ja piiskaajan kymmenisen vuotta vanhempi poika joka oli niin iso ja vahva, että piiskaaminen onnistuisi varmasti. Piiskaaja oli aina joku tuntemani henkilö, mutta vaihdoin hänet aina joskus uuteen tyyppiin, kun houkutteleva sattui ilmaantumaan. Hyviä piiskaajia olivat nahkarotsijätkät tai sellainen joka oli käärinyt hihansa, niin että näin hänen voimakkaat käsivartensa.

Piiskaan liittyvät puheet kiihottivat minua ja tekivat olon jopa hankalaksi porukassa, jossa asiaa käsiteltiin, koska minusta tuntui, että nyt puhuttaan minusta. Toisinaan näin unta, että minut piiskattiin, ainakin jotkut niistä tapauksiata koin painajaisunena.

Noin kymmenvuotiaasta eteenpäin asenteeni muuttui sillä pelkäsin, että joku minut oikeasti piiskaa kaikkien nähden. Jos olin mielestäni töpeksinyt jonkun isomman kaverin suhteen saatoin jopa poistua paikalta piiskaamisen pelossa. Mutta sitten yksinäisyydessä kuvittelin kuinka tuo kaveri käy minut piiskaamassa. Vielä parikymppisenä minua kiehtoi ajatus piiskatuksi tulemisesta ja ne mietteet olivat hyvin eroottisia. Siksi pelkäsin selkäsaunan mahdollisuutta oikeasti ja sehän olisi ollut julkisella paikalla sama kuin raiskatuksi tuleminen. Minulla oli vakaa usko, että kaikki 40-50-vuotiaat ovat pirun riskejä ja jos saavat yhtään syytä, niin silloin vitsa laulaa.

Unista en osaa oikein sanoa minkä ikäinen olen niissä, kun saan piiskaa, mutta piiskaajana voi olla sellainen henkilö, jota en missään tapauksessa hyväksyisi valveella moiseen rooliin. Nykyään olenkin melkoisen epäuskoinen, minun on vaikea kuvitella, että joku jätkä pystyisi minut oikeasti piiskaamaan, lapsuuden päiväunissa se kävi helposti. Ryhmältä en ole koskaan haaveillut saavani selkäsaunaa, eihän siinä ole mitään hohtoa. Pienestä pitäen se oli voima joka puhui.

• Melkoinen_jännittäjä

Kakarana jos näin jonkun miehen ison hauiksen pullistuvan, niin heti kuvittelin millaista olisi joutua tuon miehen kainalaan ja saada piiskaa paljaalle pyllylle, silloin napero osoitti melkolailla yläviistoon. Haaveni oli saada risua paljaalle pyllylle.

Kuinkas sitten tositilanteessa kävi. Jos piiska ilmestyi paikalle, niin meikäläisen lantionseudun lihakset jännittyivät siinä paikassa, selkärangassa kävi melkoinen kutina, ääni muuttui käheäksi ja häipyi suunnilleen kokonaan. Hauikset unohtuivat ja maailmani täytti kauhu. Helppo oli tuolainen suolapatsas napata polvienpääle ja tipauttaa housut. Olin kauhun lamauttama.Vasta kipu laukaisi jännityksen ja parku alkoi kuulumaan. Ilmiö esiintyi samanlaisena niin vanhaksi kuin piiskaa sain. Piiskaaminen, sillä on sanan minuun melkoisen voimakas vaikutus vieläkin, mutta varma en ole kuinka kävisi, jos joutuisin aikuisena saman tilanteen eteen.

• Jänis-Poika

Oma fantasiani oli takaa-ajo, minua ajettiin takaa. Yleensä aikuinen riski ja todella nopea juoksija. Minä ihailin tuollaisia miehiä ja pistin heidät perääni ja kuulin mielessäni jyminän kun sellainen minut saavuttaa ja siihen loppui pakoni. En tiedä mitä sen jälkeen olisi tapahtunut: tuliko piiskaa, pidätys, nuhtelu vai mitä. Kerran näin unta kun naapurin isäntä ajoi minua takaa, silloin oli jaossa selkäsauna, mutta en muista kuinka siinä unessa kävi.

Vielä aikuisenakin on mahtavan komeaa katsella kun sprintteri painelee täysillä.

• niin.siinä.kävi

Lapsena elin ikuisessa kauhussa, kun isäni hakkasi ja pahoinpiteli minua erilaisilla esineillä, mitä käteen sattui. Huusi ja mylvi ja uhkaili, niin että naapurikorttelikin kuuli. Haaveilin aina, että tulisi aika, jolloin meno loppuisi. Ja niin se loppui.

• Daddyskitten

Mulla on ollu samantapasta mutta ei niinkään piiskauksesta vaan hyväksikäytöstä... Oliko edes vähän noloa lapsena kun muut soitti ''vitsillä'' sitä vitun typerää jammu-setä kappaletta ja ite sain vaan ''outoja'' väristyksiä. Tämä fantasia ei ole kadonnut mihinkään vuosien myötä, vaan ehkä enemmänkin kehittynyt moneen eri suuntaan.

• Runkkupoika

Kyllä ja vaikka millaisia mutta yhteistä niillä oli, minä olin aina se kohde jolta otettiin housut pois ja se poika piiskaattiin sekä kopeloitiin kunnolla. Sekä lopuksi häpäistiin se poika lapsi, eli näyteltiin sen piiskattu takapuoli ja pienen pojan munan muille.

• Anonyymi

"Tuskin odottelee paria vuotta"

Että pääset hoidosta?

• Anonyymi

"Tuskin odottelee paria vuotta"

Että pääset hoidosta?

• Ihastumiset on eri asia, Ennen murrosikää ihastuin minäkin johonkin tätiin tai tyttöön, mutta en osannut fantasioida muuta kuin viatonta yhdessä oloa - vaatteet päällä;)

Jännä miten monen fantasiaan on kuulunut alistuminen ja nolaaminen.
      Jotkut kavereiden vanhemmat (äidit) nolasivat lapsiaan puhumalla niiden saamista/ uhkaamista piiskoista meille muille, ja yrittivät udella minultakin olinko saanut piiskaa - taisivat nauttia siitä kun saivat nuoren pojan hämilleen. Tämän ilmapiirin seurauksena: Muiden lasten piiskansaanti kiinnosti minuakin ja fantasioin niistä jotain sekavaa. Kielletyn hedelmän ristiriita (kivulias, nolo ja ei-toivottu) asia oli toisaalta niin kiihottava - tämä ristiriita aiheutti kunnolla kutinaa, varsinkin murrosiässä. Sitten se kiinnostus hiipui moneksi vuodeksi. Nyt aikuisena kiinnostus on palannut kehittyeempänä ja voimakkaana.

Näin kerran telkkarista, kuinka joku poika sai saavillisen vettä niskaansa, ja kaikki nauroivat sille (taisi olla Ingallsin Laura asialla). Se oli voimakas kokemus ja aloin fantasioida että se poika olin minä tai että voisi tehdä saman jollekin tytölle tai pojalle, en tietenkään uskaltanut tehdä sitä oikeasti kenellekään muulle. Sain toteuttaa fantasian osittain noin 11-vuotiaana - asuttiin ulkomailla ja kuten siellä oli tapana, kouluun laitettiin siistit vaatteet - inhosin käyttää kravattia ja kerran kotimatkalla satoi rankasti - vanha ämpärifantasia tuli mieleen ja annoin sateen kastella vaatteeni kunnolla. Pian kuitenkin aloin epäillä, että vanhemmat ei taida tykätä kun näkee minut kouluvaatteet uitettuna - kotona yritin sepittää jonkun valheen tytöstä ja ämpäristä, mutta eihän se läpi mennyt vanhemmille. Kotoa myöhästyminen, vaatteiden uittaminen ja valehtelu... Sen jälkeen pidin vaatteeni siisteinä ja kuivina.

• En oikein jaksa lukea läpi sinun pitkä kirje mutta minun äitini uhkasi minua joka päiväkin että saan piiskaa jos tekee se eli ei tule kotiin silloin ja minäkin kuulin että joku minun kaverista saanut piiskaa ja minä,vaikka pelkäsin hirveästi saada piiskaa äidiltäni fantasi että joku minun kaverit annaisi minulle piiskaa ja vielä nyt kun olen yli 60v toivon minä löytävän joku tyttöystävä joka annat minulle piiskaa!

• Anonyymi

Minulle fantasian kohteena olivat nuo minua n. 10 vuotta vanhemmat nahkarotsipojat, jotka keulivat mopoillaan pitkin kylää. Heillä tuntui voimaa olevan rutkasti, siinä jyväsäkit lenteli ja hangonvarret katkesivat, kun he panivat tuulemaan. Sellaisilta pojilta minä sain haaveissani piiskaa, tietenkin paljaalle pyllylle känsäkämmenellä tai notkealla koivupiiskalla.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1841
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1668
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      888
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      879
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      676
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      676
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      673
    Aihe