vituttaa vituttaaaaaaaaaaaaaa. Etelän asukeille aivan oikein. Se on vain tiedän luonne. Tyytykää kohtaloon.
Mahtaa häviäminen
3
200
Vastaukset
- .SaMi.
Että miten häviäminen voi olla luonne?
Onko ilmaisut ja ajatuksesi vähän sekaisin? - pientä höppeliä
Pohjoinen ei selviäisi jos Kärpille tappio tulisi. Katkeruus ja kateus on sairasta. Outoa vihaa sanon minä. Onnittelut Kärpille mutta Blues oli parempi ja tyylikäämpi joukkue. Emme jää taidoissa teistä jälkeen.
Olet varmasti katsomoissa uhoaja joka haukkuu omat pelaajatkin kun kaikki ei etene halaumallasi tavalla. Pää punasena sillä kiljut :))
Men pelaamaan sm-tason jääkiekkoa niin tiedät onko siellä yhtään huonoa kiekkoilijaa :))))))- ijnijnij
Niin nyt en oikein ymmärtänyt tuota "Blues oli parempi"??
Katsotaan asiaa mistä vinkkelistä tai millä mittareilla hyvänsä, Kärpät oli kiistatta ykkönen, piste. Toki sinisten silmälasien takaa katsottuna lehmäkin osaa lentää, jos siihen tosissaan uskoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551