vituttaa vituttaaaaaaaaaaaaaa. Etelän asukeille aivan oikein. Se on vain tiedän luonne. Tyytykää kohtaloon.
Mahtaa häviäminen
3
192
Vastaukset
- .SaMi.
Että miten häviäminen voi olla luonne?
Onko ilmaisut ja ajatuksesi vähän sekaisin? - pientä höppeliä
Pohjoinen ei selviäisi jos Kärpille tappio tulisi. Katkeruus ja kateus on sairasta. Outoa vihaa sanon minä. Onnittelut Kärpille mutta Blues oli parempi ja tyylikäämpi joukkue. Emme jää taidoissa teistä jälkeen.
Olet varmasti katsomoissa uhoaja joka haukkuu omat pelaajatkin kun kaikki ei etene halaumallasi tavalla. Pää punasena sillä kiljut :))
Men pelaamaan sm-tason jääkiekkoa niin tiedät onko siellä yhtään huonoa kiekkoilijaa :))))))- ijnijnij
Niin nyt en oikein ymmärtänyt tuota "Blues oli parempi"??
Katsotaan asiaa mistä vinkkelistä tai millä mittareilla hyvänsä, Kärpät oli kiistatta ykkönen, piste. Toki sinisten silmälasien takaa katsottuna lehmäkin osaa lentää, jos siihen tosissaan uskoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832