TAKTIIKKA LOTOSSA VOITTAMISEKSI!

Apinantuntija

Monesti ollaan mietitty, miten se jättipotti asettuisi omalle kohdalle. Satojen arvontojen ja revittyjen lappujen jälkeen alkaa turhautuminen iskeä. Älkää enää huolehtiko - apua on saatavilla.

Tällä taktiikalla voitat lotossa parhaiten:

1. Kierrä kioskit ja veikkauspisteet kaukaa
2. Älä mene ansaan, jos mainostetaan isoa jättipottia. Sen voittamisen todennäköisyys ei ole sen suurempi kuin normaalistikaan
3. ja mikä tärkeintä - ÄLÄ LOTTOA! Kuvittele sitä rahamäärää, minkä säästät

Jos pistät vaikka 10 riviä joka lauantai, niin vuodessa häviät jopa 10*0,80€*52 = 416 euroa. Saat ehkäpä tuurilla kerran vuodessa neljä oikein, eli huikeat 10-12 euroa. Jipii?

Kymmenessä vuodessa säästäisit yli 4000 euroa. Kuvittele, sillä hinnalla saisi... noh VAIKKA MITÄ!

Kaiken lisäksi loton rivihintaa nostetaan salakavalasti noin joka kolmas vuosi.

0,60€->0,70€-> tänä vuonna 0,80€
ei näin, tytöt.

Kymmenen vuoden päästä rivihinta on todennäköisesti 1,10 euroa.

VIIMEINEN VIHJE!

ÄLÄ KOSKE JOKERIIN! Vihoviimeinen Veikkauksen peli. Euron rivihinta ja voiton todennäköisyydet yhtä huonoja kuin Lotossa, ehkä minimaalisesti parempia, mutta voitot myös pienempiä.

Jos todella haluat voittaa, niin älä pelaa Veikkauksen "onnenpelejä".

80

39067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Toki tie pokerimiljönääriksikin on vaikea eikä siihen läheskään kaikki pysty


      • Mikä pelaten tulee
        Gambler1 kirjoitti:

        Toki tie pokerimiljönääriksikin on vaikea eikä siihen läheskään kaikki pysty

        se pelaten myös menee...


      • he heh
        Gambler1 kirjoitti:

        Toki tie pokerimiljönääriksikin on vaikea eikä siihen läheskään kaikki pysty

        taitaa pokerimiljonäärejä olla Suomessa vähemmän kuin lottomiljonäärejä.


    • wazx

      Parempi otsikko olisi esimerkiksi "Optimaalinen taktiikka Lottoon". Pelaamatta jättäminen on tosiaankin tuoton odotusarvon ja varallisuuden kasvunopeuden maksimoiva taktiikka Lotossa.

      • vinokeppi

        lol


    • Veikkaaja10

      Olen tullut siihen tulokseen, että jos aikoo pelata, pitää olla varaa HÄVITÄ panos/panokset viikossa.

      Saahan sitä kuitenkin haaveilla pikkuisen paremmasta huomisesta, kun laittaa rivin vaikkapa monivetoa. Tuo haaveilu ei maksa kuin 20 senttiä. Yksi tuttu sanoikin osuvasti, kun laittaa 50 sentillä kenoa. Hän on työtön ja kertoi että muuten ei mistään saisi mitään, mutta tuossa tapauksessa on edes pienen pieni mahdollisuus saada jotain. Kerran tuo "pienen pieni" toteutuikin: 7 kenossa täysosuma, tuli 50 sentillä 2400€.

      Tämä ei nyt pysy aiheessa, mutta eräs asia kumastuttaa: vanhoillislestadiolaiset pitävät veikkaamista (ja yleensä kaikkia veikkauspelejä) ahneuden syntinä. Olin siinä puljussa joskus mukana ja niin ainakin 70-luvulla opetettiin liikkeessä. Miten se voisi olla ahneutta, jos laittaa esim. 50 senttiä kenoon ja lähes täydellä varmuudella menettää sen? Mutta silti saa muilla (rikkaammilla) olla omakotitalot, kesämökit ja uudet autot, mutta jos minä (myös työtön) laitan kenon, olen syyllistynyt ahneuteen.

      • ...

        että 50 sentin panoksella seiska tason kenossa voi voittaa vain 1200


      • Veikkaaja10
        ... kirjoitti:

        että 50 sentin panoksella seiska tason kenossa voi voittaa vain 1200

        Niinhän se onkin...


      • ludatzka

        EI voi voittaa 0,50e panoksella 7 tasossa 2400e tämä korjauksena,terveisin veikkaaja..


      • kenoaja
        ludatzka kirjoitti:

        EI voi voittaa 0,50e panoksella 7 tasossa 2400e tämä korjauksena,terveisin veikkaaja..

        No nimenomaan sillä voittaa tuon summan. Katso kertoimet...


    • Veikkaaja10

      Olen tullut siihen tulokseen, että jos aikoo pelata, pitää olla varaa HÄVITÄ panos/panokset viikossa.

      Saahan sitä kuitenkin haaveilla pikkuisen paremmasta huomisesta, kun laittaa rivin vaikkapa monivetoa. Tuo haaveilu ei maksa kuin 20 senttiä. Yksi tuttu sanoikin osuvasti, kun laittaa 50 sentillä kenoa. Hän on työtön ja kertoi että muuten ei mistään saisi mitään, mutta tuossa tapauksessa on edes pienen pieni mahdollisuus saada jotain. Kerran tuo "pienen pieni" toteutuikin: 7 kenossa täysosuma, tuli 50 sentillä 2400€.

      Tämä ei nyt pysy aiheessa, mutta eräs asia kumastuttaa: vanhoillislestadiolaiset pitävät veikkaamista (ja yleensä kaikkia veikkauspelejä) ahneuden syntinä. Olin siinä puljussa joskus mukana ja niin ainakin 70-luvulla opetettiin liikkeessä. Miten se voisi olla ahneutta, jos laittaa esim. 50 senttiä kenoon ja lähes täydellä varmuudella menettää sen? Mutta silti saa muilla (rikkaammilla) olla omakotitalot, kesämökit ja uudet autot, mutta jos minä (myös työtön) laitan kenon, olen syyllistynyt ahneuteen.

      • Tuli

        tuo viesti kahteen kertaan...


      • killinlillin

        jos veikkaa,ja vielä pikkurahalla.
        Saahan sitä haaveilla voitosta,jos ei veikkaa niin ei voi voittaakaan.
        Voi se voitto tulla 50 centin panoksellakin,ei
        onnenpeleihin kannatakkaan laittaa paljon rahaa,
        voiton todennäköisyys on niin pieni.


      • myyjä...

        itse olen ärrällä töissä ja on kyllä tullut huomattua että kyllä ne lestadiolaisetkin pelaa, ei niinkään haavepelejä vaan monivetoa jne... enimmältään nuoriso:)


      • paljon pelannut
        myyjä... kirjoitti:

        itse olen ärrällä töissä ja on kyllä tullut huomattua että kyllä ne lestadiolaisetkin pelaa, ei niinkään haavepelejä vaan monivetoa jne... enimmältään nuoriso:)

        Jos pelaa kannattaa laittaa joku raja tappiolle.
        Esim. kerralla 2e häviö vaikka hedelmäpelissä. Ja yksi rivi lottoa ja vikingiä. Keno on siitä v-mäinen samoin vetopelit, että niitä pelataan joka päivä. Kenolapullekin käy yleensä niin että sen uusii. Olen huomannut, että ainakin 10 kenolla n. joka 20 kerta saa sen omansa pois.
        Jossitellahan voi asialla kuin asialla,Jos ajat työmatkat pyörällä esim. 10km suuntaansa niin säästät 4e/pvä käyttökulut jne.
        Oikein pihi voi pihistää koko ikänsä ja ihailla pankkitilinsä saldoa että paljonko tuli säästettyä ja siitähän perilliset ovat iloisia:)

        Ei pelien todennäköisyydet kovin hyviä ole vaan aina tarvitaan suurempaan voittoon onnea. Oli kyse veikkauksesta tai raviurheilusta tai mistä vain.

        veikkausvihjeriveilläkin saa yleensä 7 oikein. jopa 3 varman löytäminen systeemiin . Helpolla rivillä taas ei voita mitään.On joskus vaikeaa olla pelaamatta. Unelma suurvoitosta elää:ainahan sen joku voittaa...


      • pitäs puhua totta ku tänne ...

        "Yksi tuttu sanoikin osuvasti, kun laittaa 50 sentillä kenoa. Hän on työtön ja kertoi että muuten ei mistään saisi mitään, mutta tuossa tapauksessa on edes pienen pieni mahdollisuus saada jotain. Kerran tuo "pienen pieni" toteutuikin: 7 kenossa täysosuma, tuli 50 sentillä 2400€."

        Ja mitä helkutan skeidaa sä oikeen kirjotat????!

        Taatusti et voita kenossa 7-tasossa 50-sentillä 2400 euroa vaan puolet tosta summasta. Voitot tulee sijoitetun panoksen mukaan.


      • minä-
        pitäs puhua totta ku tänne ... kirjoitti:

        "Yksi tuttu sanoikin osuvasti, kun laittaa 50 sentillä kenoa. Hän on työtön ja kertoi että muuten ei mistään saisi mitään, mutta tuossa tapauksessa on edes pienen pieni mahdollisuus saada jotain. Kerran tuo "pienen pieni" toteutuikin: 7 kenossa täysosuma, tuli 50 sentillä 2400€."

        Ja mitä helkutan skeidaa sä oikeen kirjotat????!

        Taatusti et voita kenossa 7-tasossa 50-sentillä 2400 euroa vaan puolet tosta summasta. Voitot tulee sijoitetun panoksen mukaan.

        No "NänänänäNÄnnnänänNÄNänÄNÄNÄN" Joo-o.. Taas yks apinan pentu aukoo päätäsä melkein tyhjästä.


      • Veikkaaja10
        myyjä... kirjoitti:

        itse olen ärrällä töissä ja on kyllä tullut huomattua että kyllä ne lestadiolaisetkin pelaa, ei niinkään haavepelejä vaan monivetoa jne... enimmältään nuoriso:)

        Vai sellaista se on nykyään. En ole ollut siinä 30 vuoteen mukana. Näyttää säännöt muutuvan...


      • remu100

        7 tason kenossa 50 sentin panoksella saa 1200 euroa eikä 2400..!


      • Hei arvaa mitä
        remu100 kirjoitti:

        7 tason kenossa 50 sentin panoksella saa 1200 euroa eikä 2400..!

        7 TASON KENOSSA 3 SENTIN PANOKSELLA VASTAUS ON PILLUKARVA EIKÄ RAHAA. TOSIN JOS VEDÄT MAKKARALLA NIIN VASTAUS ON MUNAKOISO. EIKÄ 1200!½!


    • Lottoa

      Ei tule voittoakaan..Se on pientä mitä säästää kun ei lottoa.Heh

    • rivillä viisi oikein

      Tai sitten käy kuten minulla, Hannele Hanhen sattuman suosikki :)

      Olen eläessäni muuten lotonnut ehkä viisi kertaa, edellisestä oli aikaa parisen vuotta.

      Hetken mielijohteesta (kioskitädillä ei ollut sopivaa vaihtorahaa) päätin lehtiostoksen lisäksi laittaa rivin lottoa. Siis yhden ainoan rivin 0,70€. Tämän rivin pelasin viime kesänä.

      Kuinkas kävikään, sain VIISI oikein ja rahaa kopsahti tilille yli 6000 euroa :)))
      sain kyseisellä summalla kuitattua kaikki loput opintolainat pois.
      Joten aika hyvä hyötysuhde minusta :))
      Jälkeenpäin kävin kiittämässä kyseisen kioskin pitäjää ja vein hänelle yhden ruusun. Vastalahjaksi sain kupin kahvia ja molemmat iloitsimme tapahtumasta.

      • rivillä kuusi oikein

        siis piti kirjoittaa kuusi oikein eikä viisi :))


    • Easy case

      Pörssiin on tulossa semmoinen syysale, että nyt vaan pistämään rahaa sukanvarteen tai pankkitilille, ja ensi vuonna tähän aikaan ostamaan edullisia osakkeita.

      Ei rikastuminen vaikeaa ole, ajoitus vain pitää olla kohdallaan.

      Tämä vihje ei maksa mitään.

      • ken ties

        wincapitan edustaja?


      • sisäpiirillä

        omat avaimet siihen , pienellä sijoituksella voitat isot prosentit isoilla häviät jos ei ole taustassa suuria paukkuja lisäsijoitukseen


    • LOTON LOPETTANEET

      Me lopetimme helmikuussa kun hintoja nostettiin! Jotenkin oli osoitettava vastalause. 70-luvulla 6:n numeronkin osuminen ei onnistunut..panokset olivat kai 10 penniä rivi, oli ihan kiva, ei enää!

    • Tapiiiri

      Minä pelaan yhden rivin melkein joka viikko. Tällä rivihinnalla olisin 70-kymppisenä tuhlannut n. 2000 €. Eipä ole pari tonnia puolen vuosisadan jännityksisesta ja huvista (niin minä sen koen) oikeastaan kovin paljon. Mielummin kannattais pistää tupakoinnista ja alkomahoolista säästyvät rahat jemmaan, sillä tienais saman summan paljon lyhyemmässä ajassa. Nytkin oon töihin päästyäni säästänyt pienestä palkastani (oikeasti pienestä) parissa kk melkein tonnin.

      • wdwrgwrg

        Jos yhen rivin pelaa lottoa joka viikko on niin pieni voiton mahdollisuus että päähäs tippuu meteoriitti todennäköisemmin että jännitä myös sitä..vaikka se nyt on sama montako riviä pelaa mutta yhdellä ainakin


      • pelannut
        wdwrgwrg kirjoitti:

        Jos yhen rivin pelaa lottoa joka viikko on niin pieni voiton mahdollisuus että päähäs tippuu meteoriitti todennäköisemmin että jännitä myös sitä..vaikka se nyt on sama montako riviä pelaa mutta yhdellä ainakin

        Lotossa 14 - 0 - 45 haravaa. Siinä 7 oikein mahdolisuus, kun haravaan sattuu 7 osumaa, on 1,3% Sen meteoriitin osuminen päähän on hiukan pienempi mahdollisuus kuin 7 oikein saaminen tähän haravaan.

        Niitä pienempiä osumia kylläkin on silloin tällöin tullut.


      • Tapiiiri
        wdwrgwrg kirjoitti:

        Jos yhen rivin pelaa lottoa joka viikko on niin pieni voiton mahdollisuus että päähäs tippuu meteoriitti todennäköisemmin että jännitä myös sitä..vaikka se nyt on sama montako riviä pelaa mutta yhdellä ainakin

        Mutta ainahan joku voittaa! Tai ei nyt aina, nytkään ei ole tainnut päävoitto mennä kenellekkään pariin viikkoon. Ja jos voitto tulee, niin sehän on ihan sama onko pelannut yhden vain 10 riviä, koska päävoittoon tarvitaan kuitenkin vain yksi rivi.

        Lottoan yleensä yhdessä avokin kanssa ja hän on hyvin tarkka siitä että numerot eivät saa olla missään järjestyksessä vaan niiden täytyy olla täysin satunnaisesti valittuja. Mutta eikös esim. rivi 1234567 ole aivan yhtä todennäköinen kuin mikä tahansa muukin?


    • EI KUSETETA

      Niin paljon kuin siinä,että annetaan ihmisten uskoa juuri heillä on mahdollisuus voittaa LOTOSSA.Ja muutenkin Veikkaus on ihan toiselta planeetalta verrattuna keski-eurooppalaisiin vedonlyöntitoimistoihin.Mukamas tuetaan kulttuuria ja urheilua l. täysammattilaisuutta.Samalla periaatteela vois tukea kaikkia Suomalaisia!Ja jotenkin tuntuu siltä että veikkaus loppailee aika tavalla ministereitä eli poliiitista paskaa täys koko veikkaus!

    • pepitar

      Kun lotossa päävoiton saaminen on, kuten tiedetään,on melkein mahdotonta, niin minua ihmetyttää, miten eri puolella Suomea suoraan Veikkauksen koneelta otetut rivit usein ovat numeroiltaan melkein identtiset? Samoja numeroita eri paikoissa otetuissa riveissä? Sattumaa? Alä unta näe! Ja sanomatta lienee selvää, että näihin numeroihin ei osu arvonnassa, kuin kork. yksi- kaksi numeroa, joka tapauksessa ei niin montaa, että jonkun voiton saisi. Eli Veikkaus manipuloi arvonnan, ja tietää tarkalleen, mihin päin Suomea voittoja annetaan, siis suuria, joskus kun on pakko myös päävoitto antaa.

      • lolleroinen

        ..tunnustaa tyhmyytesi: jos osumia tulee alavoittoihin vähemmän, niin voitot on vastaavasti isompia - jos taas päävoittoa ei mene, siirtyy summa seuraavalle viikolle. Lotosta palautetaan sääntöjen mukaan aina sama %osuus pelin myynnistä ja sen voi todeta laskemalla kuka tahansa, joka siis peruskoulussa on ollut matikan tunneilla mukana. huoh...


    • tsäkä

      Mä annan tai avustan vuositasolla n. 1000,e:lla erilaisia järjestöjä. Lisäksi lahjoitan Pelastusarmeijalle vaatteita, muulloinkin kuin Jouluna. Mutta myös pelaan veikkauksen pelejä. Meneehän niistä osa hyväntekeväisyyteen ja se ei mielestäni ole huono juttu.
      Tälläkin hetkellä mulla on kestona lotto ja viking, sekä keno. Laitan tilinumeron ja hävitän kupongit. Ei ole tullut tilille kuin roposia, mutta kyllä minäkin haaveilen isommasta voitosta.

    • Ei voita

      Valitettavasti tuolla systeemillä ei voi penniäkään, vaan jää niin sanotusti omilleen. Mitä on ollut rahaa, on edelleenkin eli ei voita tuolla tapaa senttiäkään. On muistettava, että voitto on palkkio riskin ottamisesta.

    • 7potensiin7

      mitä yhtesiä ydessä olon hetkkiä saa samalla rahalla ostettua koko perhelle kuin ydellä lottorivin hinalla elämässä pitää olla unelmia ja toivoa sitä se antaa ja rahat menevät hyvään tarkoitukseen

      • Miten olis lukihäiriö?


    • rkutiöy

      Joo mähän säästän 10 vuotta et saan 4000€ huh huh se on kuule pitkä aika..

      • pepe232

        kannattaa mieluummin yhdellä kerralla lotota tolla 4000 eurolla! Moninkertaisempi todennäköisyys voittaa!


    • ainakaan hae

      Lotosta mitään voittoja vaan vähän lisäjännitystä lauantai-iltaan kun ei enää huvita mennä tappelemaan grillijonoonkaan siellähän on nykyään vain yh-äitejä ja vanhoja juoppoja jonossa.

    • heebo123

      joskus jokerista 488 euroo ja olin varmasti koomisen näköinen kun myyjä sanoi että tällaista summaa me ei makseta.
      Jos vaikka laittaisikin euron esimerkiksi joka viikko lottoon kymmenen vuoden ajan niin se summa olisi varmasti mukavaa saada takaisin kerralla vaikka panostuksen ja voiton suhde olisikin sama.

      • jaa

        se euron panostus lottoon kannattaa se menee lapsesi harastustoimintaan nimeltään ry elikä yleishydyliseen käyttöön kultuuriin pidetään museoita pystyssä sen rahan saat monin kertaisena takaisin joka viikko vai toivotko mailman loppua ryhditäydy ei ole pakko pelata siihen ei pakoita ketään


      • heebo123
        jaa kirjoitti:

        se euron panostus lottoon kannattaa se menee lapsesi harastustoimintaan nimeltään ry elikä yleishydyliseen käyttöön kultuuriin pidetään museoita pystyssä sen rahan saat monin kertaisena takaisin joka viikko vai toivotko mailman loppua ryhditäydy ei ole pakko pelata siihen ei pakoita ketään

        toi on suomeksi?


    • dadsads

      1:(39x38x37x36x35x34x33). Nooh kyllähän tuo on ihan kohtalainen :)

      • tyju

        noh heti kättelyssä meni väärin...
        aika oikeilla jäljillä kumminkin


        -1*...7


      • Mmmm
        tyju kirjoitti:

        noh heti kättelyssä meni väärin...
        aika oikeilla jäljillä kumminkin


        -1*...7

        39!/7!(39-7)!=15380937
        Joillekuille tuo matematiikka on vain niin vaikeaa...


    • laittakaa

      oikeat numerot ei tartte luottokorttia vinguttaa,onnellinen lottovoittaja. Loppuelämä lomilla.

    • onnea ilman lottoa...

      olen miettinyt juuri samaa, säästät enemmän kun ei lottoa ja säästyy lauantaisin mielipahalta kun ei taaskaan osunut "jättipotti" kohdalle

      • lottoaja

        ..hassu juttu, mutta tänä vuonna olen voittanut joka toinen kerta... 10 e
        ...ja kahden euron panoksilla.

        eivät voitot päätä huimaa.


      • jimi 8v
        lottoaja kirjoitti:

        ..hassu juttu, mutta tänä vuonna olen voittanut joka toinen kerta... 10 e
        ...ja kahden euron panoksilla.

        eivät voitot päätä huimaa.

        miten se on mahdollista


    • näin on närhenmunat

      Jep, ja auta armias, jos itse yrität rikastua arpajaisilla tai esim. surullisenkuuluisat "senttihuutokaupat", heti on valitukset ja kanteet pystyssä vaikka itse asiassa vastaavat organisaatiot, kuten veikkaus, pitäisi heti oitis pistää matalaks. Sen rinnalla joku senttihuutokauppa on 100 kertaa pienempi tekijä.

    • ekonomiani

      Paskapuhetta, tämähän tarkoittaa että et häviä etkä voita vaan olet omillasi.

    • Nimetön

      Olen ruvennut lottoamaan samoilla numeroilla ja nyt ei enää uskalla olla tekemättä niitä lappuja joka lauantai... Hirveää, mutta maksan kyllä siitä viikon jännityksestä 3,20 kun maksaqn tupakka-askista päivässä enemmän!!!

      • joojust

        Täyttä paskaa ja hurskastelua tuo hyväntekeväisyys muka ,hallintokulut ovat kyllä valtavat tolla monopolilla ,eihän tuollaista saa muut perustaa vaikka lupaisi lahjoittaa yleishyödylliseen enemmän kuin he voitoista.Tekosyy se on jotta saadaan tuottava monopoli pidettyä.


      • paljon...
        joojust kirjoitti:

        Täyttä paskaa ja hurskastelua tuo hyväntekeväisyys muka ,hallintokulut ovat kyllä valtavat tolla monopolilla ,eihän tuollaista saa muut perustaa vaikka lupaisi lahjoittaa yleishyödylliseen enemmän kuin he voitoista.Tekosyy se on jotta saadaan tuottava monopoli pidettyä.

        Koko firman palkkat ja palkkiot henkilöstölle on saman verran kuin mainonta ja arpojen valmistus maksaa. Hallinnon kustannukset ovat osa palkkakustannuksista - yrityksissä on yleensä muitakin osastoja kuin hallinto-osasto. Toki myyntipalkkioihin kuluu viisenkertainen määrä rahaa, mutta ehkä niitä tuotteita ei asiakkaille muuten saa toimitettua. Jos ois "tehtaanmyymälä", jossa porukka kävis itse yhdessä paikassa Suomessa veikkaamassa, niin kulut varmasti putoais murto-osaan... ;D


    • Voittajako?

      Et sinä mitään voita jos et pelaa, sinä säästät.
      Sama kuin tupakanpolttoa lopettamista suosittelevat, "pistä päivässä röökiaskin hinta possuun niin pääset etelänmatkalle".
      Kuinka monen kukkarossa se näkyy jos ei pelaa sitä 10:ntä riviä 2xkk tai jättää sen röökiaskin ostamatta?

      Voittaa voi vain pelaamalla.

      Ja lopuksi, se pelattu raha palautuu jassain määrin takaisin yhteikunnalle.

    • werwrgf

      Kuvitellaan että ostat joka viikonloppu 24-päkin eli n. 20 €/viikonloppu. Se tekee 52 kertaa 20 eli 1040. Tonnin hujakoilla olis siis vuodessa säästö jos ei ostas kaljalootaa... Ja sitten paljon puheenaiheena ollut tupakointi... Normi aski päivässä (riippuu tietty vähän merkistä, mut otetaan kalleimman mukaan) maksaa (4,40 kertaa 365)vuodessa 1606 €. Hih hiiii.... Mut mä juon ja poltan ja lottoan. Eli se on sit vaan VOI VOI

      • Nimetön

        ja kaljottelen sekä sauhuttelen. miksi sitä pitää taulukoita siitä miten paljon rahaa menee turhuuksiin. kerran täällä elellään.miksei nautita siitä kunnolla


    • WIN CAPITA

      400 %:n tuottohan onjo lottovoitto tasoa.

    • ´viisain

      Mä ainakin lottoon aina sill tällöin, mut jos muka ei lottoo pelaa, ja muka jotenki pystyy säästää ne rahat, kyllähän ne menis heti laskuihin, no jos ei ees joskus kokeile, ties vaikka voittais... 40000000e kyl se on parempi , jos vaikka on nyt hävinnyt 4000e lottoon ja voittaa sitten sen 40000000e mä voitin!!!!! :D nii että lottoomaan vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    • noin voittaa

      nyt lotto numeroissa !
      12.8.09 !
      4, 19, 22, 24, 29, 33, 35!!!!!
      kannattaa lukee!!
      :D
      siis ei varmaa, mut sellanen tunne on !

    • asdzxdzhxfhklbzxjönx

      vittu tää oli paska juttu, lähe sä ny kotios

    • sinäkin

      mutta jos et ole yrittänyt et tiedä jos olisit voittanutkaan ja tuo tieto kaivelisi mielessä ja katuisitkin riittää jos pelaa vain kaksi riviä niin voi hyvällä omalla tunnolla sanoa itsellensäkin että on ainakin yrittänyt.

    • "pakkotoistaja"

      Että 50 sentin panoksella seiska tason kenossa voi voittaa vain 1200 !

    • jimi 8v

      Kuka tietäis ees miten voittaa 30e.

    • Lottolollo

      Lottohan on nyt ihan pelleilyä, mutta jos meinaa lotota, niin ei mitään normirivejä kannata tehä mitä jotkut idiootit tekee! Täällä lisää vinkkejä miten voittaa lotossa http://www.pelurit.fi/lotto

      • Älykäs

        Viime helmikuussa Veikkauksen nettilotossa ilmeni pahoja ongelmia, kun jaossa oli peräti 11 miljoonan euron potti. Osa pelaajista joutui lähtemään kioskille täyttämään perinteisen kupongin, kun Veikkauksen nettisivut eivät toimineet kunnolla.

        Veikkauksen kanavajohtaja Antti Tiihosen mukaan helmikuisista virheistä on opittu ja samoja virheitä ei nyt toisteta.

        - Tuolloin helmikuussa sivuillamme ilmeni vika, joka hidasti sivujen toimintaa. En ole huolissani, enkä usko, että suuri juhannuspotti aiheuttaa nyt mitään ongelmaa.

        Tiihosen mukaan Veikkauksen sivut ovat kestäneet suurempiakin kävijämääriä kuin mitä tuolloin helmikuussa sivustolla oli.

        Tiihosen mukaan vajaa neljännes kaikista lottoriveistä pelataan netissä. Kaikkien Veikkauksen pelien nettipelaamisen osuus on noin kolmannes, joten loton perinteisen kupongin jättäminen pelipisteeseen tai kioskiin on edelleen todella suosittua.

        Lotto unohtuu helposti juhlapyhinä

        Tiihosen mukaan perinteisesti loton pelaaminen vilkastuu tasaisesti arvonnan lähestyessä. Juhannus kuitenkin aiheuttaa monilla muutoksia perinteisiin viikkorutiineihin.

        - Kyselyjemme perusteella yleisin syy loton pelaamatta jättämiselle on unohdus. Juhannuksen alla monella on kaikenlaista muutakin muistettavaa, Tiihonen kertoo.

        Nettiloton pelaamiselle ei nykyisin enää ole juurikaan esteitä. Pelaaminen onnistuu nykyisin myös kännykällä, joten monella on mahdollisuus tehdä rivi esimerkiksi mökiltä käsin.

        - Suuri potti houkuttelee aina pelaajia. Oma rivi kannattaa käydä tekemässä hyvissä ajoin, jotta se ei unohdu, Tiihonen ohjeistaa juhannuspottia jahtaavia.

        OLLI PIRTTIMÄKI
        @Iltalehti.fi - Suomen suurin uutispalveluILTALEHTI.FI


    • eeva-leena

      Hei ystävät. Minulla on ilmeisesti käynyt hirmu tuuri lotossa sillä olen pelannut paliä n. 8 kertaa ja joka kerta olen voittanut :) viimeksi ei tullut kuin 4 oikein mutta kolmesti olen saanut jo 6 oikein ja se lämmittää mieltä :) ilmeisesti minulla käy vain niin hyvä tuuri, enkä rahaa laita kerralla kuin n. 3-4e pelaamiseen. 7 oikein odottaen :-()

    • epäilyjä on

      Houkuttelevat pelaamaan mahdollisimman aikaisin tai kestolottona, jotta helpompi tutkia,mitä ihmiset ovat pelanneet ja sen mukaan TEHDÄ RIVI. On tainnut ihmisten pelaaminen vähentyä kun valistusta toisinkin päin tehdään ja ihan aiheellisesti sillä niin paljon epäilyttävää on tullut esiin.

    • lotto3

      Voit myös vain erota kirkosta ja säästää sillä vaikka tuon 400€ vuodessa.
      Sen voit sitten tietenkin käyttää lottoamiseen.

    • 13+16

      Hyvä vinkki! Minä pistin vielä paremmaksi, ja jätin viime vuonna joka viikonloppu ostamatta Bugatti Veyronin, säästin 52 miljoonaa euroa!!!

    • Eräs vaan

      Jos ei veikkaa ei voi voittaa :D

    • Lotto koneenjuontaja

      Olen lotto koneen pyrittäjä laittakaa lotto riviinne 36 se numero tulee aina. Joka ymmärtää kolmestatuhannesta 3 voittaa aina. Jos lottoaa niin joka viikonloppu (: Ja veikatkaa sitten paljon sillä olen nähnyt saman tyypin voittaneen 2 kertaa. ONNEA!!!!!!!!

    • 5+14

      "Kymmenessä vuodessa säästäisit yli 4000 euroa. Kuvittele, sillä hinnalla saisi... noh VAIKKA MITÄ!"

      Kuten esimerkiksi? Tuo on vain hiukan enemmän kuin minun kuukauden nettopalkkani. Surkea saavutus kymmenen vuoden säästämisestä. Ennen kaikkea sillä ei saisi juuri mitään.

      Omat havainnot ovat, että pitkällä aikavälillä tulee takaisin 30-40% pelatusta rahasta.

      Mutta en ymmärrä, miksi pelata kymmentä riviä viikossa. Osumatodennäköisyys ei kasva merkittävästi siitä, että pelaisi vain yhden rivin.

      • Pohdintoja

        "Omat havainnot ovat, että pitkällä aikavälillä tulee takaisin 30-40% pelatusta rahasta. "

        Havaintosi on oikea, eikös olekkin surkeaa, 60-80% olisi jo parempi ja 80-90%

        erinomainen. Reilua rahanjakoa? Arpajaisveron vielä hyväksyn, en näitä

        muita "edunsaajia" Eikö valtiolle riitä, että se saa veron?


    • Kungpao

      Mitäs olet saanut? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe