Espoon Blues oli pettymys finaalisarjassa vuosimallia 2008!

Miksi Blues pelasi finaalissa!

Hieno kysymys on se että Espoon Blues pääsi finaalisarjaaan vain siksi koska tiputti Jokerit pronssiotteluun tapparaa vastaan!
Hienoa Espoon Blues olitte vitun paskoja finaali sarjassa Oulun Krärppiä vastaan!
Jopa Jokerit olisi haastanut finaaleissa Oulun Krärpät taistelussa kanadamaljasta!

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmjklms

Itse asiassa sm-liigan Top5
      on Munkin Listalla
      1.Hifk
      2.blues
      3.tps
      4.tappara
      5.Kärpät

• akdaps

tulosta tuon sun "lista" paperille (jos osaat) ja pyyhi sillä vaikka hanurisi!

• Nordic-man

Joka sitä paremmuus listaa pitää, niin kannattais seurata lajia. Onnistuisi se listan teko sitten vähän paremmin. Vai mitä tarkoitit sanoilla "Munkin listalla",. Munkki on uskon miehiä ja täällä Oulun seudulla munkki on syötävää pullaa.

• Jokerit jatkaa Suomessa

Uskokaa jo,olette huonompia pelaamaan jääkiekkoa.
      Yksinkertaista.

• Espoon Blues jatkaa suomessa!

No Oskari Osala menetkö mielummin Oulun Krärppiin voittamaan ensivuona ensinmäisen suomen mestaruuden, kun kerta Oulu on lähenpänä vaasasta kun on kolkko Espoo!

• jts

todella hyvin finaalisarjassa, materiaaliinsa nähden. Olisi voinut ottaa jopa toisenkin voiton sarjassa, mutta Tarkki otti muutaman tärkeän kopin ratkaisevalla hetkellä.Blues ei todellakaan ollut pettymys vm 2008! Jokerithan putosi Bluesia vastaan joten turha spekuloida siitä että Jokerit olisi haastanut Kärpät kanadamaljasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      22
      4867
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      11
      3517
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3157
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2659
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1268
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      268
      1189
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1119
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1112
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1091
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      203
      992
    Aihe