Hieno kysymys on se että Espoon Blues pääsi finaalisarjaaan vain siksi koska tiputti Jokerit pronssiotteluun tapparaa vastaan!
Hienoa Espoon Blues olitte vitun paskoja finaali sarjassa Oulun Krärppiä vastaan!
Jopa Jokerit olisi haastanut finaaleissa Oulun Krärpät taistelussa kanadamaljasta!
Espoon Blues oli pettymys finaalisarjassa vuosimallia 2008!
6
275
Vastaukset
- Mmjklms
Itse asiassa sm-liigan Top5
on Munkin Listalla
1.Hifk
2.blues
3.tps
4.tappara
5.Kärpät- akdaps
tulosta tuon sun "lista" paperille (jos osaat) ja pyyhi sillä vaikka hanurisi!
- Nordic-man
Joka sitä paremmuus listaa pitää, niin kannattais seurata lajia. Onnistuisi se listan teko sitten vähän paremmin. Vai mitä tarkoitit sanoilla "Munkin listalla",. Munkki on uskon miehiä ja täällä Oulun seudulla munkki on syötävää pullaa.
- Jokerit jatkaa Suomessa
Uskokaa jo,olette huonompia pelaamaan jääkiekkoa.
Yksinkertaista.- Espoon Blues jatkaa suomessa!
No Oskari Osala menetkö mielummin Oulun Krärppiin voittamaan ensivuona ensinmäisen suomen mestaruuden, kun kerta Oulu on lähenpänä vaasasta kun on kolkko Espoo!
- jts
todella hyvin finaalisarjassa, materiaaliinsa nähden. Olisi voinut ottaa jopa toisenkin voiton sarjassa, mutta Tarkki otti muutaman tärkeän kopin ratkaisevalla hetkellä.Blues ei todellakaan ollut pettymys vm 2008! Jokerithan putosi Bluesia vastaan joten turha spekuloida siitä että Jokerit olisi haastanut Kärpät kanadamaljasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391