Hieno kysymys on se että Espoon Blues pääsi finaalisarjaaan vain siksi koska tiputti Jokerit pronssiotteluun tapparaa vastaan!
Hienoa Espoon Blues olitte vitun paskoja finaali sarjassa Oulun Krärppiä vastaan!
Jopa Jokerit olisi haastanut finaaleissa Oulun Krärpät taistelussa kanadamaljasta!
Espoon Blues oli pettymys finaalisarjassa vuosimallia 2008!
6
331
Vastaukset 6
- Mmjklms
Itse asiassa sm-liigan Top5
on Munkin Listalla
1.Hifk
2.blues
3.tps
4.tappara
5.Kärpät- akdaps
tulosta tuon sun "lista" paperille (jos osaat) ja pyyhi sillä vaikka hanurisi!
- Nordic-man
Joka sitä paremmuus listaa pitää, niin kannattais seurata lajia. Onnistuisi se listan teko sitten vähän paremmin. Vai mitä tarkoitit sanoilla "Munkin listalla",. Munkki on uskon miehiä ja täällä Oulun seudulla munkki on syötävää pullaa.
- Jokerit jatkaa Suomessa
Uskokaa jo,olette huonompia pelaamaan jääkiekkoa.
Yksinkertaista.- Espoon Blues jatkaa suomessa!
No Oskari Osala menetkö mielummin Oulun Krärppiin voittamaan ensivuona ensinmäisen suomen mestaruuden, kun kerta Oulu on lähenpänä vaasasta kun on kolkko Espoo!
- jts
todella hyvin finaalisarjassa, materiaaliinsa nähden. Olisi voinut ottaa jopa toisenkin voiton sarjassa, mutta Tarkki otti muutaman tärkeän kopin ratkaisevalla hetkellä.Blues ei todellakaan ollut pettymys vm 2008! Jokerithan putosi Bluesia vastaan joten turha spekuloida siitä että Jokerit olisi haastanut Kärpät kanadamaljasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398