Tässä teille kysymys:Kannattaako Rapu- mies vaihtaa Neitsyt- mieheen?En tarkoita, että olisin sellaista tekemässä mutta eräs Neitsyt- mies on vaan niin mukavan ja luotettavan oloinen.En tiedä tietenkään onko asia noin.Ja tuo Rapuseni on niin muiden naisten perään aina ja särkenyt sydämmeni monesti.Lista on loputon ja vakavimmat jutut jätän kertomatta.Tiedättehän te nuo Rapumiehet.
Kannattaako Rapu- mies vaihtaa Neitsyt- mieheen?
Neitsyt+Rapu vai Neitsyt+Ne...
5
924
Vastaukset
- valitse neitsytmies
Varma valinta!
- vakaa vaaka
EI KANNATA, JOS ET HALUA PERVERTIKKOA VIERAISSAJUOSKIJAA!!!!!! nEITSYT ON PETO SÄNGYSSÄ!!!!!. PIDÄ SE RAPA, VOIT ITSE JUOSTA VIERAISSAA!!!!!!
- ehdottomasti
Rapumies kannattaa vaihtaa aina, vaikka sitten siihen neitsyeen, ihan sama kunhan pääset pskasta eroon.
- unohda neitsyt
ehdottomasti kirjoitti:
Rapumies kannattaa vaihtaa aina, vaikka sitten siihen neitsyeen, ihan sama kunhan pääset pskasta eroon.
niin maailmasi pelastuu!
- hanne
polta sormes niin kuitennii käy...........
Toivoo onnellinen exneitsytmiehen rakas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399