Jeesus elää

witness

Uskoimme tai emme.

Jokainen, joka tahtoo tulla tuntemaan Hänet, saa voiman tulla Jumalan lapseksi.

Pyhän Hengen kosketus uskon alkamiseksi on henkilökohtainen. Uskoontulo on Jeesuksen kohtaamista: Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni vuoksi. Kiitos, että ylösnousit ja elät ja rukoilet uskoni puolesta! Kiitos, että Pyhä Henkesi kirkastaa Sinua minulle elävänä Vapahtajanani kaikesta synnistä!

8

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

Minähän elän. Tai no, olihan siinä sellainen pieni tajunnanmenetys välillä, kun minulle juotettiin sienessä semmoista troppia että vaikutin siltä kuin olisin kuollut. Roomalaiset, pöljät, sitten raahasivat hautaan sen kummemmin kroppaa rikkomatta. Mitä nyt vähän keihäällä kutittelivat.

Haudassa sitten valiojoukot elvyttivät.

Kyllä se on ihan huhupuhetta että minä muka -sinun- syntiesi takia kuolin. Ethän sinä silloin vielä edes elänyt kun minä hiihtelin tuolla Getsemanessa.

Mistä näitä uskovaisia pöljiä riittää...

• Trubaduuri

sinäpä se olet kateellinen yhdelle
        miehelle jota et edes tunnusta
        eläväksi etkä edes tunnusta hänen
        koskaan eläneenkään että mikähän
        se sinun ongelma "On" ?

?harhainenko on tämäkin pakana?
        Jesus kyllä parantaa mielensä murtaneet.

• Jeesus
        Trubaduuri kirjoitti:

sinäpä se olet kateellinen yhdelle
        miehelle jota et edes tunnusta
        eläväksi etkä edes tunnusta hänen
        koskaan eläneenkään että mikähän
        se sinun ongelma "On" ?

?harhainenko on tämäkin pakana?
        Jesus kyllä parantaa mielensä murtaneet.

Kelle minä muka olisin kateellinen? Eihän teidän ihmisten mielestä minun yläpuolellani ole kuin itse Isä Jumala. Hänellekö minä olisin kateellinen? Mistä?

Minä en muuten ollut mikään eunukki, vaan minulla oli vaimo ja lapsikatras, tässä sivumennen mainittakoon. Olenhan nyt palannut korjaamaan muutamia vääriä väitteitä, mitä te ihmiset minusta levittelette. Mutta ymmärränhän minä kyllä että saatanan vallassa te kaikki olette. Totuuden Henki teiltä puuttuu.

• witness

Jeesus-ikävää on monenlaista.

Pimennossa ei ole se päivä, kun Jeesus Kristus tulee takaisin omansa noutamaan. Uskoimme tai emme.

Sitä ennen...

Usko punnitaan Jeesus-uskoksi.

• Trubaduuri
        Jeesus kirjoitti:

Kelle minä muka olisin kateellinen? Eihän teidän ihmisten mielestä minun yläpuolellani ole kuin itse Isä Jumala. Hänellekö minä olisin kateellinen? Mistä?

Minä en muuten ollut mikään eunukki, vaan minulla oli vaimo ja lapsikatras, tässä sivumennen mainittakoon. Olenhan nyt palannut korjaamaan muutamia vääriä väitteitä, mitä te ihmiset minusta levittelette. Mutta ymmärränhän minä kyllä että saatanan vallassa te kaikki olette. Totuuden Henki teiltä puuttuu.

et ole ainoastaan kateellinen vaan
        kärsit myös sekavuudesta ja alenmuuden
        tunteesta !

Jesus parantaa myös sekavat ateistit!

• Jeesus
        Trubaduuri kirjoitti:

et ole ainoastaan kateellinen vaan
        kärsit myös sekavuudesta ja alenmuuden
        tunteesta !

Jesus parantaa myös sekavat ateistit!

En minä kyllä ennen ole ketään parantanut, vaan näistä jokainen on ihan oman uskonsa voimalla parantunut.

Ateisteja en kylläkään pidä kovin sekavina, paremminkin uskovaisia jotka uskovat ihan mihin tahansa. Tunnen puistatusta, kun uskovaiset sanovat pesevänsä minun verelläni syntejään. Eikö noista pakanariiteistä päästä koskaan eroon?

• Jeesus
        witness kirjoitti:

Jeesus-ikävää on monenlaista.

Pimennossa ei ole se päivä, kun Jeesus Kristus tulee takaisin omansa noutamaan. Uskoimme tai emme.

Sitä ennen...

Usko punnitaan Jeesus-uskoksi.

Tiedät sitten varmaan minua paremmin koska H-hetki tulee, sillä minähän olen sanonut etten sitä tiedä. Siitä täytyy näet neuvotella Isukin kanssa.

Muistakaa sillä aikaa että monet ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja monet viimeiset ensimmäisiksi. Omahyväisiä ja itserakkaita itsensä ylistäjiä minä en valtakuntaani ota.

• witness
        Jeesus kirjoitti:

Tiedät sitten varmaan minua paremmin koska H-hetki tulee, sillä minähän olen sanonut etten sitä tiedä. Siitä täytyy näet neuvotella Isukin kanssa.

Muistakaa sillä aikaa että monet ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja monet viimeiset ensimmäisiksi. Omahyväisiä ja itserakkaita itsensä ylistäjiä minä en valtakuntaani ota.

terveeksi hengellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe