Paljon on ollu puhetta piippelin koosta. Mutta suomineitojen pimperot on jääny pikkasen varjoon.
Olen ollut suomalaisten tyttöjen/nuorten naisten kanssa tekemisissä "sillai" viimeiset 15vuotta, enkä ole kertaakaan edes nähny löysää pimperoa. Partnereita on ollut vajaa 30. Itse en omista mitään järjetöntä melaa, eli siitä se johdu.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai kuvittelenko vain. Ei siitä mitään haittaa ole, päinvastoin. Moni nainen on huolestunut ehkä siitä, että heillä on löysät paikat, mutta ikinä en ole kuullut edes juttuja kavereilta, että olisivat tämmöiseen törmänneet. Olisihan se hienoa päästä kokemaan sellainen "väljempikin" pimpsloora, kun noita piukeita on riittänyt.Vai onko tässä maassa enää "isoa tuheroa" jäljellä vai onko kaikki tiukkapimpsuisia?
Kokemuksia?
Suomitytöillä tiukat paikat!
6
3301
Vastaukset
- trrt
Aikanaan vehtasin yhden vähän päälle kolmekymppisen kolmen lapsen äitin kanssa. Koska olimme molemmat tekemässä syrjähyppyä, käytimme kortonkia. Siinä nujutessamme ties kuinka monetta kertaa sinä yönä, onnistuin työntymään hänen sisäänsä huomaamatta koko asiaa. Suoraan sanoen, tuntui kuin olisi heilutellut kulliaan kuplahallin ovella.
Naisen kunniaksi - jos syrjähypyistä kannattaa kunniaa etsiä - todettakoon, että hän oli asiansa osaava ja innokas petikaveri. Vaikka piukeutta ei löytynyt, niin olipa se kuitenkin yksi elämäni hurjimmista öistä. - Kovia kokenut
Niin, en tiedä onko suomipimppi noin yleensä ottaen tiukkaa mutta kerron yhden kokemani tapauksen.
Yhden oululaistytön kanssa päästiin illan jälkeen kämpille ja sohvalla alkoivat tunteet lämmetä. Siinä sitten kun olin saanut jo pikkuhousujen alta kokeilluksi ja tyttö alkoi innostua, hän otti pöksyt pois ja pyysi etta pistäisin sormeni hänen sisäänsä. Tein työtä käskettyä ja vähän päästä sitten pyyntö oli että pistäisin sinne koko käden.
Itse asiassa käsi meni sisään aika helpostikin. Tyttö pyysi etta laittaisin samalla myös toisen käden, ja kun siinä kosteaan pimppaan myös hiljalleen toista kättäni tyonsin, huomasin ihmeekseni että kyllähan se sinne sopi.
Sitten tyttö pyysi että taputtaisin käsiäni, ja yritin, mutta mitään ääntä en saanut käsistäni aikaan, vaikka kämmeniä pystyinkin vähän raottamaan. Sanoin että ei nyt aplodit onnistu.
Tyttö siihen että "Aika tiukka, vai mitä..."
Että semmoinen tapaus... - Rike
työntää huoletta pohjaan saakka ilman, että tytöllä olisi sattunut. Hän oli tosin hieman vanhempi nainen (30 -v.) Teinien kanssa saa olla varovainen ja kullia ei pysty laittamaan sisään kuin kaks kolmasosaa ettei satu.
- laihialaisetmenossa
Kaikki paitsi oululaiset.
Minusta löysiä on enemmä kuin tiukkoja, mutta sehän vaan kertoo surullista tarinaa mun munan paksuudesta. Ei tämäkään ole ongelma, aina löytyy tapa nauttia jos tahtoa on. Tiukkuutta tärkämpänä pidän sitä, että voin huoletta painaa kahvaa myöten. Minusta on hankalaa jarrutella ja pelätä satuttavansa toista. Siis vaginassa on muitakin ulottuvuuksia kuin tiukkuus.
- askon.märät.unet
Paksu sinulla ei mahan lisäksi ole muu kuin kallo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008