Autopesu

Nimetön

Missähän mahtaa olla Hyvinkään halvin autopesu?

12

4322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesuhalli

sulla on 20min. aikaa pestä autosi ja maksaa 5e, ylimenevistä minuuteista laskutetaan muistaakseni 50c. Painepesurikin löytyy talon puolesta, ei muuta, kuin aineet ja pesusienet mukaan.

• Voi Pentti sentään!!

No, onpas "kätevä" pesupaikka: Aikaa on 20min ja pesulitkut ja kaikki pitää itse hankkia. Tuleeko sittenkään niin halvaksi??!! Hermot siinä ainakin menee, kun yrittää 20 minuutissa saada autonsa pestyä ja kotiin kun pääsee, niin huomaa sen olevan aivan paskainen!!!

Express Wash (Sillankorvankadulla) ei välttämättä ole halvin, mutta tosi nopea ja hyvä. Joskus iltaisin on kyllä liikaa jonoa. Halvin pesu siellä on 15eur, joskus tarjouksessa 12eur.

• pentti pentin pentin pentti
        Voi Pentti sentään!! kirjoitti:

No, onpas "kätevä" pesupaikka: Aikaa on 20min ja pesulitkut ja kaikki pitää itse hankkia. Tuleeko sittenkään niin halvaksi??!! Hermot siinä ainakin menee, kun yrittää 20 minuutissa saada autonsa pestyä ja kotiin kun pääsee, niin huomaa sen olevan aivan paskainen!!!

Express Wash (Sillankorvankadulla) ei välttämättä ole halvin, mutta tosi nopea ja hyvä. Joskus iltaisin on kyllä liikaa jonoa. Halvin pesu siellä on 15eur, joskus tarjouksessa 12eur.

Ihanko oikeasti kuvittelet että auto lähtisi pesukoneessa puhtaammaksi kuin käsin pesussa? Etpä ole tainnut kertaakaan tarkistaa tuon pesukonereissun jäljiltä missä kunnossa on lokasuojien ja puskureiden kulmat, peilien ympärystä takaluukku jne jne. Ei ehkä kannatakaan tarkistaa, saattaa tulla paha pettymys.

• pyhä sylvi sentään
        pentti pentin pentin pentti kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet että auto lähtisi pesukoneessa puhtaammaksi kuin käsin pesussa? Etpä ole tainnut kertaakaan tarkistaa tuon pesukonereissun jäljiltä missä kunnossa on lokasuojien ja puskureiden kulmat, peilien ympärystä takaluukku jne jne. Ei ehkä kannatakaan tarkistaa, saattaa tulla paha pettymys.

en halua itse pestä, vaan saa palveluhenkilöt tehdä alempiarvoiset hommat. Siis pesupaikka jossa asiakas ei itse joudu pesemään.

• Anonyymi
        pyhä sylvi sentään kirjoitti:

en halua itse pestä, vaan saa palveluhenkilöt tehdä alempiarvoiset hommat. Siis pesupaikka jossa asiakas ei itse joudu pesemään.

Hahah😁 tietokoneella istuja sielä kirjoittaa 🤣 et vaan osaa tehdä mitään siitä se on kiinni miksi et pese itse autoasi
        Joku varmaan rankkaakin sinun puolesta🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah😁 tietokoneella istuja sielä kirjoittaa 🤣 et vaan osaa tehdä mitään siitä se on kiinni miksi et pese itse autoasi
        Joku varmaan rankkaakin sinun puolesta🤣

Pyhän Sylvin ajatus on siis: Ylempiarvoisena, mutta persaukisena vipparina hänen on etsittävä mahdollisimman halpaa pesupalvelua etteväti vahät, yhteiskunnan tulonsiirroilla hankitut roposet kulu 15 vuoden ikäisen, ruosteisen, juopolta enolta perityn Punton pesuun. Siis Sylville kelpaa alempiarvoisen työsuoritus. Alempiarvoisia lienevät päivittäin työssä käyvät, työhönsä vakavasti suhtautuvat henkiöt, joiden verotuloilla yhteiskunta pyörii.

• näin kävi
    • Entinen_loistoauto

Teboilia en ainakaan suosittele. Sitä joka on Motonetin ja K-raudan vieressä. Aatamin aikaiset pesukoneet ja vanha kunnon "katuharja pesuharja" jolla lähtee niin lika kuin maalikin.. Eikä ole edes järin halpa pesu. Lienee silti edullisin Hyvinkäällä.

• JanneLeppä79

Prisman pesu pilaa maalipinnan on kuin hiekkapaperilla vedelty. Ei kiitos.

• pesenitse

Hyvinkäälle pitäisi saada pesupaikka, jossa kiinteällä kk.maksulla saat rajattoman määrän pesuja. Itse ainakin talvikuukausina maksaisin tuosta. Itsepesuhalleja ei taida olla, kuin Euromasterin pesuhalli. Onhan autonpesu hyvää hyötyliikuntaa, mutta eihän se sovellu nykyaikaisille läsöperseille.

• Tahra

Kuten itsekkin asian ilmaisit ' Talvikuukausina olisit valmis maksamaan ja keväällä sanoisit pärjäile hallis kanssa palataan taas talvella, jos sun rahat on riittänyt pitää hallia käyttämättömänä'. Ei mikään homma tollasia rajattomia juttuja kestä vaikka maksasit 200 / kk, oisit vaan vittuuntunut, kun toiset rajattomat on siellä autoaan runkkaamassa.

• pesenitse
        Tahra kirjoitti:

Kuten itsekkin asian ilmaisit ' Talvikuukausina olisit valmis maksamaan ja keväällä sanoisit pärjäile hallis kanssa palataan taas talvella, jos sun rahat on riittänyt pitää hallia käyttämättömänä'. Ei mikään homma tollasia rajattomia juttuja kestä vaikka maksasit 200 / kk, oisit vaan vittuuntunut, kun toiset rajattomat on siellä autoaan runkkaamassa.

Siis näitä pesulinjastoja tarkoitin missä on rajaton määrä pesuja tietyllä kk-maksulla. Yleisesti hinnat ovat 39-59e/kk. Kyllähän näillä riittää asiakkaita myös talvisesongin ulkopuolella. Talvellahan se auton pesu on tärkeää jopa ruostumisen eston takia. Lauhat talvet ovat myrkkyä maalipinnalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14718
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      24
      2439
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2341
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1659
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1433
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1173
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1045
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      823
    Aihe