Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Autopesu

Nimetön

Missähän mahtaa olla Hyvinkään halvin autopesu?

12

4061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesuhalli

      sulla on 20min. aikaa pestä autosi ja maksaa 5e, ylimenevistä minuuteista laskutetaan muistaakseni 50c. Painepesurikin löytyy talon puolesta, ei muuta, kuin aineet ja pesusienet mukaan.

      • Voi Pentti sentään!!

        No, onpas "kätevä" pesupaikka: Aikaa on 20min ja pesulitkut ja kaikki pitää itse hankkia. Tuleeko sittenkään niin halvaksi??!! Hermot siinä ainakin menee, kun yrittää 20 minuutissa saada autonsa pestyä ja kotiin kun pääsee, niin huomaa sen olevan aivan paskainen!!!

        Express Wash (Sillankorvankadulla) ei välttämättä ole halvin, mutta tosi nopea ja hyvä. Joskus iltaisin on kyllä liikaa jonoa. Halvin pesu siellä on 15eur, joskus tarjouksessa 12eur.


      • pentti pentin pentin pentti
        Voi Pentti sentään!! kirjoitti:

        No, onpas "kätevä" pesupaikka: Aikaa on 20min ja pesulitkut ja kaikki pitää itse hankkia. Tuleeko sittenkään niin halvaksi??!! Hermot siinä ainakin menee, kun yrittää 20 minuutissa saada autonsa pestyä ja kotiin kun pääsee, niin huomaa sen olevan aivan paskainen!!!

        Express Wash (Sillankorvankadulla) ei välttämättä ole halvin, mutta tosi nopea ja hyvä. Joskus iltaisin on kyllä liikaa jonoa. Halvin pesu siellä on 15eur, joskus tarjouksessa 12eur.

        Ihanko oikeasti kuvittelet että auto lähtisi pesukoneessa puhtaammaksi kuin käsin pesussa? Etpä ole tainnut kertaakaan tarkistaa tuon pesukonereissun jäljiltä missä kunnossa on lokasuojien ja puskureiden kulmat, peilien ympärystä takaluukku jne jne. Ei ehkä kannatakaan tarkistaa, saattaa tulla paha pettymys.


      • pyhä sylvi sentään
        pentti pentin pentin pentti kirjoitti:

        Ihanko oikeasti kuvittelet että auto lähtisi pesukoneessa puhtaammaksi kuin käsin pesussa? Etpä ole tainnut kertaakaan tarkistaa tuon pesukonereissun jäljiltä missä kunnossa on lokasuojien ja puskureiden kulmat, peilien ympärystä takaluukku jne jne. Ei ehkä kannatakaan tarkistaa, saattaa tulla paha pettymys.

        en halua itse pestä, vaan saa palveluhenkilöt tehdä alempiarvoiset hommat. Siis pesupaikka jossa asiakas ei itse joudu pesemään.


      • Anonyymi
        pyhä sylvi sentään kirjoitti:

        en halua itse pestä, vaan saa palveluhenkilöt tehdä alempiarvoiset hommat. Siis pesupaikka jossa asiakas ei itse joudu pesemään.

        Hahah😁 tietokoneella istuja sielä kirjoittaa 🤣 et vaan osaa tehdä mitään siitä se on kiinni miksi et pese itse autoasi
        Joku varmaan rankkaakin sinun puolesta🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah😁 tietokoneella istuja sielä kirjoittaa 🤣 et vaan osaa tehdä mitään siitä se on kiinni miksi et pese itse autoasi
        Joku varmaan rankkaakin sinun puolesta🤣

        Pyhän Sylvin ajatus on siis: Ylempiarvoisena, mutta persaukisena vipparina hänen on etsittävä mahdollisimman halpaa pesupalvelua etteväti vahät, yhteiskunnan tulonsiirroilla hankitut roposet kulu 15 vuoden ikäisen, ruosteisen, juopolta enolta perityn Punton pesuun. Siis Sylville kelpaa alempiarvoisen työsuoritus. Alempiarvoisia lienevät päivittäin työssä käyvät, työhönsä vakavasti suhtautuvat henkiöt, joiden verotuloilla yhteiskunta pyörii.


    • näin kävi
    • Entinen_loistoauto

      Teboilia en ainakaan suosittele. Sitä joka on Motonetin ja K-raudan vieressä. Aatamin aikaiset pesukoneet ja vanha kunnon "katuharja pesuharja" jolla lähtee niin lika kuin maalikin.. Eikä ole edes järin halpa pesu. Lienee silti edullisin Hyvinkäällä.

    • JanneLeppä79

      Prisman pesu pilaa maalipinnan on kuin hiekkapaperilla vedelty. Ei kiitos.

    • pesenitse

      Hyvinkäälle pitäisi saada pesupaikka, jossa kiinteällä kk.maksulla saat rajattoman määrän pesuja. Itse ainakin talvikuukausina maksaisin tuosta. Itsepesuhalleja ei taida olla, kuin Euromasterin pesuhalli. Onhan autonpesu hyvää hyötyliikuntaa, mutta eihän se sovellu nykyaikaisille läsöperseille.

      • Tahra

        Kuten itsekkin asian ilmaisit ' Talvikuukausina olisit valmis maksamaan ja keväällä sanoisit pärjäile hallis kanssa palataan taas talvella, jos sun rahat on riittänyt pitää hallia käyttämättömänä'. Ei mikään homma tollasia rajattomia juttuja kestä vaikka maksasit 200 / kk, oisit vaan vittuuntunut, kun toiset rajattomat on siellä autoaan runkkaamassa.


      • pesenitse
        Tahra kirjoitti:

        Kuten itsekkin asian ilmaisit ' Talvikuukausina olisit valmis maksamaan ja keväällä sanoisit pärjäile hallis kanssa palataan taas talvella, jos sun rahat on riittänyt pitää hallia käyttämättömänä'. Ei mikään homma tollasia rajattomia juttuja kestä vaikka maksasit 200 / kk, oisit vaan vittuuntunut, kun toiset rajattomat on siellä autoaan runkkaamassa.

        Siis näitä pesulinjastoja tarkoitin missä on rajaton määrä pesuja tietyllä kk-maksulla. Yleisesti hinnat ovat 39-59e/kk. Kyllähän näillä riittää asiakkaita myös talvisesongin ulkopuolella. Talvellahan se auton pesu on tärkeää jopa ruostumisen eston takia. Lauhat talvet ovat myrkkyä maalipinnalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe