kyselisin täältä tietoa kysymykseen joka on askarruttanut päätäni jo jonkin aikaa.
olisin perustamassa PSYKIATRINvastaanottoa, ja kysyisin joko joidenkin taloyhtiöiden isänniltä, psykiatreilta, kiinteistövälittäjiltä tai ihan "tavallisilta" ihmisiltä, että joutuisinko maksamaan 1 vai 1,5 kertaisen vai 2 kertaisen yhtiövastikkeen. olen tietoinen, että se vaihtelee riippuen yhtiöstä, mutta haluaisin kuulla teidän kommenttinne. enkä siis olisi laittamassa mitään kylttejä: psykiatrinvastaanotto maija meikäläinen 4kr ymv. KIITOS VASTANNEILLE
KORKEAMPI YHTIÖVASTIKE??
miten on??
2
2161
Vastaukset
- Maija
kysyjälle, että Fortum on energiayhtiö.Mitä tekemistä kysymykselläsi on tällä palstalla.Kuluuko vastaanottosi takia enemmän sähköä rappukäytävässä vai mistä moinen kysymys? Asian tietää vain ao. yhtiön isännöitsijä tai hallitus,kysy heiltä.
- tulevaisuuden henki
miten on kerro! mistä on kyse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049