Tämän päivän maailmassa eletään "kestävästi kehittyvän" yhteiskunnan huumassa. Jokaista asiaa pitää jatkuvasti viedä eteenpäin ja mahdollisimman nopeasti. Niinkuin elettäisiin viimeistä päivää.
Innovaatio tarkoittaa asioiden eteenpäin viemistä, mikä on tärkeä asia mutta onko tämän päivän maailmassa aina kyse välttämättömistä uudistuksista vai uusista mahdollisuuksista? Nuo ovat aivan kaksi eri asiaa.
Suuntaus on nyt se että yli 40-vuotiaat joutuu opiskelemaan kokoajan lisää ja eläke on kohta 70-vuotisena. Luonnollista tämä ei missään nimessä ole. Ihminen on biologisesti todistettu sellaiseksi olennoksi joka mielellään oppii tarvittavat asiat nuorena ja niillä pärjää loppuelämänsä. Näinhän se on myös iät ajat aina ollut. Mutta ei tänä päivänä. Jonkun hullun mielestä kaikki asiat pitää viedä eteenpäin, ilman mitään määräänpäätä. Minun mielestä kestäväkehitys on täysi katastrofi jo itsessään.
Tottakai määränpää jossakin on ja se on taantuma. Se on vaan ajan kysymys milloin.
Millä tavalla tietotekniikka internetteineen oli yhteiskunnalle välttämättömyys? Totuus on ettei mitenkään. Olisi pärjätty ilmankin. Mukanaan se toi uusia mahdollisuuksia mutta samalla helvetisti lisää ongelmia. Ilman sitä hommat pyörisi hitaammin mutta, ENTÄ SITTEN? mitä hiton väliä sillä on miten nopeeta ne pyörii.. kunhan pyöriivät.
Kestävä kehitys
1
233
Vastaukset
- Raakkuna
Ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta tiedätkö että elämän luonteeseen kuuluu väistämättä edistyminen, vaikka sitten kaukaa haettujen kokemusten kautta. Ja lopulta ei olle mitään syytä sullakaan olla ulkona Suomen tulevasta menestyksestä. Joka tarkoittaa todella sitä, että myös taloudellinen asema on vakaa ja vahva. Sillä se on yksi tärkeimpiä asioita, että meitä kuunneellaan myös maailmalla. Ja saadaan aikaan tärkeitä muutoksia, jotka koskee koko maapallon asioita.
Ja tää mun julistus on raikuva Netissä vielä sun koko elämän ajan, kun oot jo noinkin vanha, nimittäin näen että olet 84v. Ja silti noin puutteellinen sun käsityksissä asioista, että olis parempi istua nahkurin orsilla, jo valmiiks venaamassa, vaikka kaikki muut on innolla mukana mun tulevissa tempauksissa. ja säkin ehdit niitä ihmettelemään todella, siellä Kuusankosken vanhusten hoitokodissa. SALUT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781