Kysymys hyvin toimeentuleville.

Auttakaa

Nii minulta on menossa luotto tiedot kohta ja en ole pystynyt maksamaan asuntoni vuokraa kolmeen kuukauteen koska olen maksellut laskuja. Tiedän että tämä minun velka homman olen itse aiheuttanut.Voi olla että saan kohta häädön. Niin kysyn ja toivon että joku olisi voinut lahjoittaa vähän rahaa että saan maksettua edes laskuni pois joita on kertynyt aika paljon. Olen 19vuotias eikä olisi kiva menettää luottotietoja vielä. Olisin hyvin kiitollinen mutta joku mailailkaa mulle [email protected] voisin tulla palkaksi vaikka siivoilemaan tai jotai sellasta. Tiedän että olen itse aiheuttanut tämän velka hommani. No ainakin opin kantapään kautta tän velka homman.

3

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

Tuskin kukaan rahaa lahjottaa.oletko kysynyt sosiaalivirastosta vuokriin?
      ennen oikeuden päätöksiä on sinulla täydet mahdollisuudet sopia joko velkojan tai perintätoimiston kanssa,se on vähän itsestä kiinni.sitten voit hakea-mennä vaikka iltatöihin.siivousalue,hampurilaisjutut,kauppa tms:näissä on ainakin opiskelijallekin sopivia työaikoja.jos et ole opiskelija?niin etkö ole töissä?
      no joo mutta tämä velkojen sovittelu kyllä onnistuu jos itse yrittää.

• säästäjä

Paska juttu, opitpahan ainakin jotain rahasta ja sen käytöstä.

Onneksi olet konkurssissa nyt etkä sitten kun olet 30-40 ja sulla on perhe ja asunto- , auto- ja opintolainat kaatumassa niskaan, silloin olisit tosi kusessa. Parempi maksaa oppirahat ennemmin kuin myöhemmin.

• massimies

Kehtaatkin kerjätä, sinuun sopii kuvaus: Nuori, Vapaa ja Maksuhäiriöinen. Pyydä vanhempias auttamaan, tai ryhdy huoraamaan, vanhemmille homppelisetille maistuis varmaan sun tiukka velkainen pylly.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe