ILTAA!

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä,jotka joutuvat kadotukseen,mutta meille,jotka pelastumme,se on Jumalan voima.--------Onhan kirjoitettu:-Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.Tässä vähän Jumalan sanaa.......täällä tämä taitaa olla hulluutta.........TODELINEN Viisaus on Raamatussa.

10

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrohetero

tollaisten 2k vuotta vanhojen kamelinparittajien
      lässytyksistä. Kaiva se paradoksien jumala esiin
      jostain kolosta näytille, aikaisemmin juttusi ovat
      vain todella noloa sanan helinää...

"TODELINEN Viisaus on Raamatussa."

Joo, tosiaan. Kivitä lapset, naiset, härät.
      Vittu kun on nerokasta. Mites ne 300 miljoonaa
      ihmistä jotka on tapettu saman "viisaan" kirjan
      takia ristiretkissä, lähetystyössä, orjuuttaessa
      alkuasukkaita, noitavainoissa, KKK:n toiminnassa,
      jne. ? Ja kaikki tämä kamelin kusettajien
      takia? Viisasta? Mistä kohtaa?

Parempi kun lähdet nyt ja otat mekko-jeesuksesi
      mukaan, ettei tule sanottua pahemmin...

• Jeesus rakastaa sua,vaikka oletkin tollainen "rääväsuu"

• Retrohetero
        aksu521 kirjoitti:

Jeesus rakastaa sua,vaikka oletkin tollainen "rääväsuu"

Miten voisin rakastaa 2000 vuotta sitten
        mahdollisesti ollutta ihmistä, joka on
        takuulla kuollut? Logiikkasi ontuu...

• Saddu ;-)

...ymmärrystason vakavuuteen tunnustavien tulkinnosta... niinku... vähä... niinku... tota... ihan ...aikuisten oikeesti... kamoon...
      really... U now 4 our share-holders´s´...´
      best interest...
      U´know U pretty one !?!
      lol
      ;-)

• Miltä teidän nyt sitten pitää oikein pelastua? Tuosta aina kuulee puhuttavan että pitäis pelastua ja pitäis pelastua, mutta miltä? Ei minusta ole ihan tervettä elää koko elämäänsä kokien että on vaarassa ja joltain pitää pelastua, tuleehan sitä vähemmästäkin neuroottiseksi. Anna kikkelin vaan roikkua ja relaa. Ei tässä mitään hätää ole.

• kaukaa ohi

No kiitos ja hyvästi!

Kotisivusi oli tosi vakuuttava, tavoittelemasi avohoitopotilas-look oli onnistunut aivan sataprosenttisesti.

Ja ne yli 40 todella tökeröä kirjoitusvirhettä olisivat kertoneet meille kaikille ihan ilman eri mainintaakin, että olet helluntalainen tai joku muu fundis-hihhuli - eli siis koulut kesken jättänyt sivistymätön lukihäiriöinen.

Vammaisiahan ei tietysti saisi pilkata, mutta kun te vammaiset katsotte jatkuvasti oikeudeksenne jatkuvasti pilkata meitä ateisteja, niin miksi meillä ei saisi olla oikeutta vastata siihen?

Kiitän joka päivä ateismiani siitä etten ole kaltaisesi.

• yön vampyyri

"Kiitän joka päivä ateismiani siitä, että en ole kaltaisesi".Kenelle puhut, kun kiittelet? Onko ateismi sittenkin se jumala, jota palvot. Tällaiseen käsitykseen sanoistasi pääsen.
        Kun kerran olet niin sanataituri mielestäsi, kirjoita tuo asia tänne ihan oikein ja muista korjata kirjoitusvirheesikin.

• vesitomu

Mietin tuota kehitysvammaisjuttua tänään. Olen itse työskennellyt kehitysvammaisten kanssa, ja kyllä he olivat ihan oikeasti useimmat sivistyneempää sakkia, kuin nämä (fundis) uskovaiset. Älyllisesti he toki olivat yhtä vajaavaisia, mutta heillä ei ollut liikoja luuloja itsestään.. fundis sen sijaan on älyllistä pohjasakkaa, mutta luulee silti jostakin ihmeen syystä syystä olevansa perimmäisen totuuden lähteellä.. yäks..

• Tiärenaine
    • Atte Ateisti

HYVÄÄ YÖTÄ!

(loputonta pimeää keskiaikaa...

P.S. Kummitukset elävät vain pimeässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe