Pakko lähteä...

Kuolema pelastaa

Anteeks elämä ja kaikki muut!
On vain pakko lähteä.
Voimat loppu.

9

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Joopa joo

turha sitä on siirtää aikaisemmaksi mikä on pakolla edessä muutaman hetken kuluttua
      mut teet niikust tykkäät =)
      ei kukaan oikeesti välitä
      mie en ymmärrä miks joku haluu mut ihan sama mulla ois sentään aihetta mutta mitä hittoa sitä aikaistamaan =)

• Miksi ihmisillä on kiire

Elämän synkyys/iloisuus on jokaisella vain omassa päässään. Maailma ei ketään kaipaa, harmittaa vain
      omien tavoitteiden korkea rima. Sitä maailmaahan me kaikki ollaan omalta osaltamme rakentamassa.

• Filosofin Poika

Turvallista matkaa ja kaikkea hyvää!!
      Kukaan ei voi puolestasi tehdä ratkaisujasi, mutta sinä voit aina turvautua tähän maailmaan. Apua kyllä löytyy, jos vain otat sen vastaan. Kukaan muu ei sitä voi tehdä.

[email protected]

• Kuolema ei pelasta

Sattaa olla ´niinkin,että joudut palaamaan ja kokemaan vielä kurjemmat fiilikset,mitä nyt.
      Välillä elämä tuntuu noin kurjalta.sekin on ihan normaalia.
      Kerro,mikä kaikki on pielessä ja mieti mikä sinua oikeasti auttasi juuri nyt ja sano se!Silloin muut tietävät mitä voivat tehdä.Jos sulla on vaan paha fiilis henkisesti,kyllä siihenkin apua löytyy,äläkä turhaan pelkää että joudut puhumaan loputtomiin siitä mikä on pielessä.Konsteja on jotka auttavat.

• Kuolema pelastaa

Olen puhunut.
        Olen huutanut apua!!
        Mutta kukaan ei kuule!
        Mikään ei minun huolia ratkaise.

• Kerro nyt ne huolesi
        Kuolema pelastaa kirjoitti:

Olen puhunut.
        Olen huutanut apua!!
        Mutta kukaan ei kuule!
        Mikään ei minun huolia ratkaise.

Oletko nyt aivan tosissasi!?Ihmiset voivat ottaa vakavastikin viestisi.Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka onkin tosi kyseessä.Paras nyt kertoa vaan mistä kenkä puristaa!

• Kuolema pelastaa
        Kerro nyt ne huolesi kirjoitti:

Oletko nyt aivan tosissasi!?Ihmiset voivat ottaa vakavastikin viestisi.Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka onkin tosi kyseessä.Paras nyt kertoa vaan mistä kenkä puristaa!

En mielelläni puhu henkilökohtaisita asioista näin yleisesti.
        Joku voi tunnistaa.

• miettien

Joku voi tunnistaa.

mailiosoitteen? Ja itse olen huomannu, että kirjojen luku on mainiota terapiaa. Sieltä voi löytää mitä erilaisimpia ihmiskohtaloita. Kannattaa lukea, sitä paitsi aika kuluu kivasti!

• Tiinukka

Joku voi tunnistaa.

Niin, itsekkin luulin, että mikään ei auta, ja vaikka kuinka yritin ei apua saanut. Nyt olen vahvoilla, ja pärjään. Voin yrittää auttaa, olen valmis kuuntelemaan ja etsimään ratkaisua.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe