Boeing 727 tipahti torille

15

729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;,

Venäläiskoneet vaarallisia maassa ja ilmassa
      Kirjoittanut: Hitman-1 14.4.2008 klo 21.00

Jälleen kerran venäläisvalmisteinen kone rysähti vauhdilla maahan, tällä kertaa Iranissa.

Olisiko jo vihdoin aiheellista, että maailman lentoyhtiöt hankkisivat koneensa joko USA:sta tai eurooppalaisilta valmistajilta, jotta terveellisempi laskeutumistapa olisi varmempaa?

Itse en ole koskaan suostunut lentämään venäläiskoneilla enkä aio niin tehdä vastakaan.

Iiroilijat haluavat toki kokea seikkailumieltä ja hakeutuvat varmaan tieten tahtoen venäläiskoneen kyytiin, riskeistä välittämättä...

• ;;,,

Venäläiskoneet vaarallisia maassa ja ilmassa
      Kirjoittanut: Hitman-1 14.4.2008 klo 21.00

Jälleen kerran venäläisvalmisteinen kone rysähti vauhdilla maahan, tällä kertaa Iranissa.

Olisiko jo vihdoin aiheellista, että maailman lentoyhtiöt hankkisivat koneensa joko USA:sta tai eurooppalaisilta valmistajilta, jotta terveellisempi laskeutumistapa olisi varmempaa?

Itse en ole koskaan suostunut lentämään venäläiskoneilla enkä aio niin tehdä vastakaan.

Iiroilijat haluavat toki kokea seikkailumieltä ja hakeutuvat varmaan tieten tahtoen venäläiskoneen kyytiin, riskeistä välittämättä...

• sä asut

ulkomailla? Etkö uskalla enää asua Suomessa?

• suomessakin

vettä? Börje 9v

• tälläkin hetkellä

nytkin tällä hetkellä näinä sekuntteina lentää maailman ilmoissa? Arvaan että aika moni enemmän kuin esimerkiksi venäläiskoneita lentää.

Mutta miten on mahdollista että venäläiskoneita tipahtaa aika paljon enemmän kuin amerikkalaiskoneita vaikka amerikkalaiskoneet ovat yliedustettuina ilmoissamme? Kerro se. Minäkin katson usein tätä palstaa ja huomasin viestit ja oikeassa oli, vaikka venäläiskoneet ovat aika harvinaisia ilmassa verrattuna amerikkalaisiin niin tipahtavat useammin.

Muuten, huomioitko että toi tapahtui Kongossa, maailman lentoturvattomassa maassa ja kone oli vielä vuosikymmeniä ruostunut kyyhky?

• paskaa!!!

Lue Himan-1:n avaama linkki, sieltä löydät loppupuolelta tilastot. Ei tosin hänen linkkejään. Puhut täyttä paskaa. Venläisvalmisteiset koneet ovat pitkäikäisiä ja hyvin suunniteltuja. USA:ssa rakennettuja koneita on nykyisin toki enemmin, mutta aikoinaan Aeroflot oli maailman suurin lentofirma.

• Freedomer

"Sattuikin just sopivasti"

Onko oikein kakkua ja limonaadia luvattavissa tämän sopivan tapahtuman kunniaksi?

• Opastusta

Sen voi ymmärtää toisinkin, jos haluaa.

• tosiaan?
        Opastusta kirjoitti:

Freedomer sanoo:
        Rakastan vapauttajia sekä suuria johtajia.
        Olen historian asiantuntija sekä rautainen länsimaisen demokratian puolustaja.
        Olen kristitty, asun ulkomailla ja omistan suuren omaisuuden vaikka olen vasta nuori.

Idoleitani ovat mm George Bush, Benito Mussolini, Dick Cheney ja Tony Blair.

• tosiaan??
        Opastusta kirjoitti:

Freedomer sanoo:
        Rakastan vapauttajia sekä suuria johtajia.
        Olen historian asiantuntija sekä rautainen länsimaisen demokratian puolustaja.
        Olen kristitty, asun ulkomailla ja omistan suuren omaisuuden vaikka olen vasta nuori.

Idoleitani ovat mm George Bush, Benito Mussolini, Dick Cheney ja Tony Blair.

• Butterscotch

Tietääkseni tämä onnettomuus johtui renkaan puhkeamisesta nousukiidossa ja kone oli ylipainoinen.

Kone oli siis Mc Donnell Douglas DC 9 joka kuului
      Afrikkalaiselle Hewa Bora yhtiölle. Kone oli jo vanha ja varmasti tässäkin onnettomuudessa oli Afrikan huonolla lentokone huollolla osaa onnettomuuteen.

Mm Eurooppaan ei monia afrikkalaisfirmoja sallita ollenkaan koska niiden koneisiin ei luoteta.

En siis väitä ettei näin voi käydä länsimaisille koneille länsimaisissa lentoyhtiöissä. Mutta kyllä se onnettomuusprosentti on aika lailla alhaisempi täällä.

• Tätähän minä juuri hain. Venäläiskoneiden putoamisissa täälläkin yleensä haukutaan koneiden laatua, vaikka putoaminen johtuisi huoltojen laiminlyönneistä. Ei ole koneen valmistajan vika, jos annettuja ohjeita ei noudateta.

• mainita, että
        Kairakettu kirjoitti:

Tätähän minä juuri hain. Venäläiskoneiden putoamisissa täälläkin yleensä haukutaan koneiden laatua, vaikka putoaminen johtuisi huoltojen laiminlyönneistä. Ei ole koneen valmistajan vika, jos annettuja ohjeita ei noudateta.

se venäläisvalmisteinen sotilaskone, joka oli tippunut ja josta agentti H-1 riekkui ed.iltaisessa avauksessaan, ei ollut Venäjän käytössä, eikä sen mallia tai valmistusvuotta vielä uutisissa tiedetty. Agentti H-1 otti kuitenkin oikeudekseen haukkua kaikki ven.valmisteiset lentokoneet. Meidän kannattaa myös muistaa, että molemmat naapurimaamme osaavat valmistaa lentokoneita, jolla alalla Suomi on maailmalla täysin tuntematon. En minä ainakaan osaa ottaa iloa itselleni, jos vaikkapa USA valmistaa lentokoneemme, kun itse emme siihen kykene. Usanistit tietenkin osaavat samaistua, niin amerikkalaisiksi, että ottavat USA:n teknisestä osaamisesta ilon itselleen. Mutta sinulle KIITOS Kairakettu, että et lähtenytkään riekkumaan agentti H-1:n tavoin, vaan avauksesi oli asiallinen. (e-m)

• romua..

jäi sentään näkyvää romua jäljelle. kun jenkeissähän noita koneita on onnettomuuksissa haihtunut ilmaan kuumuuden takia ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6309
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4489
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4227
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4081
    5. 53
      3244
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2727
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      34
      2362
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46