Mohikaanin mielestä pyhä Henki on voimaton.
"* Siispä, jos joku puhuu seurakunnassakin kielillä, ei pidä mennä estämään, se voi sammuttaa Pyhän Hengen osallisuuden siinä kokouksessa."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000034428572
Mohikaanin mielestä Pyhä Henki on täysin voimaton ja sammuu pienestä häiriötekijästä.
Lieneekö Raamatussa moista kohtaa?
Itse en muista mutta pitäisikö lukaista uudelleen vai tietääkö joku?
Voimaton Pyhä Henki
7
327
Vastaukset
EI OLE VOIMATON,PÄINVASTOIN JA SE ON LISÄKSI PERSOONA,JOKA KIRKASTAA JEESUSTA!
* Uskovaiset tietää mitä on samuttaa Henki, sinä et voi sitä käsittää,jos käsittäisit, Raamattu olisikin satua, mutta nyt, kun sinunlaisesi epäuskon levittäjä ja uskovien häiritsijä ei ymmärrä hengelisistä tuon taivaallista, niin se juuri vahvistaa Raamatun aitouden Jumalan sanaksi.
* Nukutko sinä lainkaan, vai pitääkö sinun orjuuttajasi saatana sinua hereillä kaikenaikaa? * Koska se tietää, että sillä on vähän aikaa enää tehdä pahojaan, niin pitää sinua vuorotta orjan töissään!- kvestsön
on ihan aiheellinen. Jos PH on ensin läsnä kokouksessa kun joku sopottaa kielillä, niin ottaako se heti hatkat, jos kielilläpuhuminen estetään. Sinulla vasta kumma käsitys on pyhästä hengestä. Tyypillistä uskovaisen "puoleen väliin ajattelemista" joka ei siedä asioiden selvittämistä ja ymmärtämistä.
- Pyhästä Hengestä
Pyhä Henki ei ole voimaton eikä häippäse yleisestä järjestyksen pidosta. Jumala on järjestyksen Jumala ja samoin on Hänen Pyhä Henkensä.
1.Tess.5:19-21
"Älkää sammuttako Henkeä, älkää väheksykö profetoimisen lahjaa. Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää"
Ei siis pidä tehdä tyhjäksi Pyhän Hengen toimintaa eikä halveksia armolahjoja. Niitä tulee käyttää Raamatun selvien ohjeiden mukaan. Siten pidetään se, mikä on hyvää. Rukouksen aikana hiljaisesti kielilläpuhuvaa ei mielestäni pitäisi estää puhumasta, ellei se ole häiritse muita läsnäolevia.
Onhan noita kaikenlaisia puhujia, jotka yrittävät pakottaa ihmiset jos jonkinlaiseen käyttäytymiseen, jotta Henki ei vain karkaisi tilaisuudesta.
Minä uskon Jeesuksen sanan "Missä kaksi tahi kolme on koolla minun nimessäni, siinä minä olen heidän keskellään".
Pyhä Henki ei ole sidottu kokouksiin, tiloihin eikä ihmisten tapoihin. Pyhän Hengen osallisuus on jokaisessa uskovassa itsessään eikä sammu toisten tekemisten johdosta.
Vähän epäselväksi jäi, tarkoitatko häiriötekijällä kielilläpuhumista vai sen estämistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.554712Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2433537Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2563240Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1113219Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321865- 1011538
- 1661150
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA651026Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34821