Vuorokaudessa palstalle tulee pahimmillaan satoja avauksia, joihin ei kerry minkäänlaista keskustelua. Useat niistä eivät ole muuta kuin verbaalista kuonaa, vanhan toistoa tunnin välein tai tyhjänpäiväistä trollausta.
Esim. kelattaessa taaksepäin, löytyy 120 keskustelunavausta, joista kokonaisen kolmeentoista(13) on tullut yli kymmenen(10) vastausta. YHTEENKÄÄN ei yli kahtakymmentä.
Epäilen, että on täysin turha vedota kirjoittajiin, suurimmalla osalla heistä tuntuu vain ja ainoastaan olevan tarve julistaa jotain yrittämättäkään keskustella asiasta. Joten vetoan seriffiin, poista näitä täysin turhia avauksia edes joskus. Kukaan niitä ei takuulla jää kaipaamaan.
Tee työsi. Kiitos.
Palstan seriffille
18
1625
Vastaukset
- Most Biggest Boss
mee sinä lähinpään kuuseen siitä valittaan.
oot samanlainen ku koiranpaska- ja kissankusivalittaja, voe helevata. - Mikko pa
Mihin soppaan lusakkansa työnsi
- aiemmin kertoa
Tiesittekö Että Uralin toimii (tai ennekuin tuli tämän palstan sheriffiksi) TAPANI KANSA-palstalla sheriffinä. Itse tiesin sen jo kun Uralin tuli sheriffiksi mutta en säälistä Uraliania kohtaan asiaa kertonut.
Mietin kyllä jo silloin että *huhhuh*...valitsikohan liian kovan palstan (tämän siis)? - uralinille
aiemmin kertoa kirjoitti:
Tiesittekö Että Uralin toimii (tai ennekuin tuli tämän palstan sheriffiksi) TAPANI KANSA-palstalla sheriffinä. Itse tiesin sen jo kun Uralin tuli sheriffiksi mutta en säälistä Uraliania kohtaan asiaa kertonut.
Mietin kyllä jo silloin että *huhhuh*...valitsikohan liian kovan palstan (tämän siis)?tämä palsta. tai sitten hän ei yksinkertaisesti edes viitsi tehdä mitään. tosin tällainen palsta vaatis melkein ympärivuorokautista vahtimista pysyäkseen siivona. vaikea homma, näkeehän sen tästäki ketjusta, räkytys alko heti vaikka kaveri puhuu pelkkää asiaa.
- poistettavaksi.
Palstan aihe on verkostomarkkinointi, johon avauksesi ei liity, joten pyysin sheriffiltä saastasi poistamista.
Tiesin jo kirjoittaessani sen kaikuvan kuuroille korville, jos vetoaisin kirjoittajiin. Todistit vain väitteeni. Seriffi poistakoon avaukseni, voit jatkaa trollausta.
- ..U..
Tö_Pik_Poss kirjoitti:
Tiesin jo kirjoittaessani sen kaikuvan kuuroille korville, jos vetoaisin kirjoittajiin. Todistit vain väitteeni. Seriffi poistakoon avaukseni, voit jatkaa trollausta.
Jokaisella oikeus sanoa mielipiteensä vaikka se olis täyttä p**. Myös sinulla.
Apina - ollenkaan?
Tö_Pik_Poss kirjoitti:
Kuulehan tyyppi. Sinä et tiedä minusta mitään. Toistan: ET MITÄÄN. Minä en ole trollannut enkä tule trollaamaan. Huvittavaa, että teit itse juuri sen, mistä muita syytit, eli aiheettoman, asiaan liittymättömän avauksen. M. O. T.
- Tietäjähkökö?
Palstaa usein "tukitaan" myös ihan tarkoituksella, siksi, että itselleen tai edustamalleen joukkiolle epäedulliset viestit saadaaan "kakkossivulle" piiloon. 95 % keskustelunavauksista on silkkaa paskaa.
- menee...
seriffi ei sitä vaan ole ymmärtänyt!
t.Erkki Heminkvei
- keskiviikkobissellä?
Toki ymmärrän, että palstan moderointia tehdään sivuhommana, mutta tällä hetkellä tämä palsta on 99%:sti täynnä paskaa ja ne harvat jollain tavalla aihetta sivuavat asiapitoiset viestit hautautuvat paskan alle.
Toisin sanoen, palsta on lukukelvoton ja itsessään täysin turha. Voitte siis samantien lopettaa koko tämän keskustelun osion ylläpidon. Poistopyyntö tuli sinun aloituksesta ylläpito saa tämän sinun aloittamasi ketjun luettavaksi.
Ennen pääsiäistä keskustelut käytiin 1. sivulla hyvä, kun juuri ja juuri päästiin puoleen väliin avauksissa. Sitten räjähdysmäisesti koko verkostomarkkinointi palsta muuttui! Niin pitkään, kun WinCapita asioista on tiedotusvälineissä uutisia, niin pitkään WinCapita asiat aiheuttaa vilkasta keskustelua täällä ja avauksia.
En ehdi enempää kirjoittaa, kun pitää alkaa lukemaan viime käyntini jälkeen on tullut yli 350 uutta viestiä olin viimeksi tässä lukemassa viestejä iltapäivällä.
Yhden viestin poisto vaatii 5 toimenpidettä.
Mukavaa illan jatkoa sinne!- vierasxx
Poikkeustilanteessa saa seriffikin käyttää järkeään.
Poista esim kaikki viestit, joihin ei ole vastattu 2 tuntiin. Ei niitä kukaan muukaan lue, jos et sinäkään. Myönnän, etten ole ollenkaan tietoinen siitä, millaisia ja kuinka hankalia toimenpiteitä yhden viestin poisto vaatii. Ja ehkä juuri mainittu julkisuus saa myös aikaan useita samanlaisia ja usein turhia avauksia, joihin kukaan ei ikinä vastaa tai jos vastaakin, ne ovat samanlaista räksytystä ja kuonaa, jota allekirjoittanutkin sai silmilleen. Minua se ei häiritse, mutta ei edesauta palstaakaan.
Mutta väittäisin silti, että ei palstan nykymeno palvele ketään, paitsi ehkä jo jonkun mainitsemassa tarkoituksessa saada itsensä kannalta epämiellyttävät ketjut "piiloon" kakkossivulle.
Jotain tarttis tehrä.- Järki käteen
Etkö voisi ilmoittaa asiasta eteenpäin? Kyllä varmasti Suomi24 -johdossakin ymmärretään, että tilanne on poikkeuksellinen ja todella hankala. Pyydä apua. Sano, että nyt et pysty pitämään palstaa luotettavana yksin. Jos eivät välitä niin sano, että minä sanoin! Prkl onhan se kumma, ettei tilanteisiin reagoida niiden vaatimalla tavalla.
- AdaFlink
... Uralin.
Hyvin olet hommasi hoitanut, sanovat muut mitä sitten sanovatkin. En edes ymmärrä, jotta miten ehdit revetä jokaista viestiä lukemaan ja siten tekemään päätöksen, jotta säilytetäänkö, vaiko eikö. Varmaan aivan hirveä urakka ja ei liene sulla ainakaan vapaa-ajan ongelmia olevan.
Apulaisen olisit voinu surutta ton suuremman mylläkän ajaksi pyytää.
Joten kiitti vaan, kun olet jaksanu.
Ja mitaan ette voi...
- Heebo
Niin... Kannatetaan! Kiitos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832