Wihurin teollisuus suvun jäsen, alistetaan vartijan mopotettavaks Oikeudessa.

Raakkuna

Suomen yhteiskunnan katalooninen sairas tila, ilmenee mainiolla tavalla muun muassa tossa puhutussa Wihurin eroittamisessa Johtajan virasta. Kun ei sallinut vartija pojan tulla komentelemaan itseään, töihin tullessaan. Ja kuinka ollakkaan asia vedettiin Suomen Oikeuteen. Ja sieltä lankesi päätös että Wihurin on erottava täys palkkaisesta Johtajan virastaan. Eiks oo käsittämätöntä. Tai ainakin selkeä osoitus Suomen nyky tilanteesta, kaikessa ihme venkura sairaudessaan. Sillä meidän Johtamis kyky on muutenkin osoittautunut hyvin haperoksi väärien henkilöiden pyrkiessä luotto tehtäviin, ja kun eivät kestä tilanteita, niin hakautuvat sairaslomalle. Tätä on vaikea käsittää että Suomen tunnetuimmasta teollisuus suvusta josta tuo mainitsemani Wihuri on syntyisin, ei anneta arvostusta kunnon äijälle, vaan vartija poika pystyy mopottamaan Johtajaa töihin tullessaan. Ja Oikeuslaitoksemme tuomitsee Wihurin sakkoihin ja menettämään virkansa. SAATANA! ETTÄ ON MÄTÄÄ TÄSSÄ MAASSA. SALUT

17

9440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Ettäkö olisi ruvetta jotain sukuja kumartelemaan ja palvomaan kuin ukko ylijumalaa.

• Raakkuna

Kyllä, kyllä Kommunistin äly ei juuri leiskua, ja tietosi asioista ei paina paljon mitään. Sillä sukujen merkitys on olennaista juuri Johtamis tehtävissä. Ja Suomen tunnetuin teollisuus suku Wihuri on luonut sellaisen infrastruktuurin Suomeen jo kauan aikaa sitten että ´siinä on työllistetty summittainkin ajatellen mies työ vuosissa ajatellen ainakin satoja tuhansia työ paikkoja teille kansalaisille. Ja te muka ette arvosta kunnon Johtajaa enää, kun saatte nauraa vartija pojan mopottamiselle tota tunnetun Wihuri suvun jäsentä kohtaan. Onpa huisin ja satumaisen typerä asenne tosiaan Kommunistilta. Ei ole älyn lahjoja sulle juuri suotu. SALUT

• sivusta seurannut
        Raakkuna kirjoitti:

Kyllä, kyllä Kommunistin äly ei juuri leiskua, ja tietosi asioista ei paina paljon mitään. Sillä sukujen merkitys on olennaista juuri Johtamis tehtävissä. Ja Suomen tunnetuin teollisuus suku Wihuri on luonut sellaisen infrastruktuurin Suomeen jo kauan aikaa sitten että ´siinä on työllistetty summittainkin ajatellen mies työ vuosissa ajatellen ainakin satoja tuhansia työ paikkoja teille kansalaisille. Ja te muka ette arvosta kunnon Johtajaa enää, kun saatte nauraa vartija pojan mopottamiselle tota tunnetun Wihuri suvun jäsentä kohtaan. Onpa huisin ja satumaisen typerä asenne tosiaan Kommunistilta. Ei ole älyn lahjoja sulle juuri suotu. SALUT

Siik haili!

• ihan asiasta,
        Raakkuna kirjoitti:

mutta kirjoitustaidostasi päätellen et ole päässyt millekään linjalle. Miksi haluat nuolla Wihurin suvun saappaista koiranpaskat pois?
        Äly, mihin olet jäänytkään!

• kennel

Niin se on. Herran on saatava olla herra. Jos herra ei saa potkia paskaväkeä perseelle niin mikään ei toimi. Ei mikään. Työläisten ja muiden hierarkiassa alempien on saatava tunnettava nahoissaan oma asemansa. Se takaa yritteliäisyyden ja koituu kaikkien parhaaksi. Työläinen on onnellinen ja tuntee olonsa turvalliseksi. Työläinen keskittyy paremmin tehtäviinsä kun tietää oman paikkansa lauman pohjalla. Wihurin tapaukseen liittyvä vartija ei selvästikään tiennyt mitä kädellislauman hierarkia tarkoittaa. Tämä vapaakasvatuksen saanut kloppi meni luonnottomasti irvistelemään lauman vanhimmalle johtajaurokselle ja loppu on historiaa. Se on salut!

• Raakkuna

Sun viestis ei ilmennä juuri asian ymmärtämistä, hyvästä yrityksestä huolimatta. Sillä hierarkia kuuluu asioiden hoitoon, ja jokainen hierarkian jäsen on tyytyväinen kun se toimii kunnolla. Ja tollanen typerä asenne että nauretaan kun vartija poika saa mopottaa Johtajaa. Ja asia vedetään Suomen Oikeuteen, jossa Oikeuslaitoksemme tilaa punnitaan, asian yhteydessä, niin eikös tää kaikki ala ilmentään jo vakavaa sairaus tilaa yhteiskunnassamme. KYLLÄ, SUOMI SAIRASTAA PARHAILLAAN, JA TÄMÄ ON SEN ILMENTYMÄÄ. SALUT

• sukua...

Ei ole sitä samaa sukuhaaraa." Ettekö te tiedä kuka minä olen" -mentaliteetti ei sovi ylimmälle turvallisuushenkilölle. Pääsee suoraan eläkkeelle ja on ollut lakituvassa Meripelastusseuran asioissa jo aiemminkin.

• Raakkuna

Väität siis että Wihuri on eri sukua, kuin toi mainitsemani teollisuus suku. Voi ollakkin sun mielestä, kun et mitään tiedä. Vaan jauhat turmiokses paskaa, ainoastaan jälleen kerran. Sillä sä olet mun faija. Ja sun toimes mua vastaan on punnittu jo koko kaupungissa. Et tiedä asioista yleensäkään minkään vertaa, mutta silti oot pahuksen kova väittämään vastaan, mä sen tiedän jos kuka, kun olen saanut olemistas seurata jo niin kauan. Etkä ole juuri oppinut edes mua tuntemaan. Saat tilaisuuden jatkaa debattia. Mutta epäilenpä että sulla ei oo enää asiaa. Sillä kyseinen Wihuri on todella kunnian arvoisesta teollisuus suvustamme lähtöisin, vaikka palveleekin merivoimien Johto tehtävissä. SALUT

• Kotkassa tavattu

Paavo on Kotkassa tutkintonsa suorittanut merikapteeni. s. 31.1.1945. Wihuri nimisistä tunnetuin lienee jo aikoja sitten kuollut laivanvarustaja Antti Wihuri.
        Antti Wihuri ei ollut hänen alkuperäinen nimensä.

• Raakkuna
        Kotkassa tavattu kirjoitti:

Paavo on Kotkassa tutkintonsa suorittanut merikapteeni. s. 31.1.1945. Wihuri nimisistä tunnetuin lienee jo aikoja sitten kuollut laivanvarustaja Antti Wihuri.

Kiitos oikeasta asia tiedosta. Olet itse asialla. Vai mitä Paavo. Onks kiva, kun poika mopotti sut pihalle toimestas, jonka hoidit aina kunnolla. Mä oon sunkin tukena, oon Suomen Kansallis Tietäjä for Real people, like you. SALUT

• niin ei ole..
        Raakkuna kirjoitti:

Kiitos oikeasta asia tiedosta. Olet itse asialla. Vai mitä Paavo. Onks kiva, kun poika mopotti sut pihalle toimestas, jonka hoidit aina kunnolla. Mä oon sunkin tukena, oon Suomen Kansallis Tietäjä for Real people, like you. SALUT

Sukua Antti Wihurlle eli aiemmin Anton Jansonille, niin pieleen meni. Tämä Paaavooo ei ole sille suvulle mitään sukua vaikka antaakin ehkä niin ymmärtää. Anton Jansonilla, joka sittemmin muutti nimensä Antti Wihuriksi,ei ollut omia lapsia Jennyn eikä Raakelinkaan kanssa. Jennyn kanssa kaksi ottopoikaa, Reijo ja Pentti ja lisäksi Rakelin pojat Antti Aarnio-Wihuri ja Risto, jotka adoptoi. Tää Paavo ei kuulu joukkoon, eikä lähellekään.

• niin ei ..
        Raakkuna kirjoitti:

Väität siis että Wihuri on eri sukua, kuin toi mainitsemani teollisuus suku. Voi ollakkin sun mielestä, kun et mitään tiedä. Vaan jauhat turmiokses paskaa, ainoastaan jälleen kerran. Sillä sä olet mun faija. Ja sun toimes mua vastaan on punnittu jo koko kaupungissa. Et tiedä asioista yleensäkään minkään vertaa, mutta silti oot pahuksen kova väittämään vastaan, mä sen tiedän jos kuka, kun olen saanut olemistas seurata jo niin kauan. Etkä ole juuri oppinut edes mua tuntemaan. Saat tilaisuuden jatkaa debattia. Mutta epäilenpä että sulla ei oo enää asiaa. Sillä kyseinen Wihuri on todella kunnian arvoisesta teollisuus suvustamme lähtöisin, vaikka palveleekin merivoimien Johto tehtävissä. SALUT

Ole sukua Antti Wihurille eli aiemmin Anton Jansonille. Tämä Paaavooo ei ole sille suvulle mitään sukua vaikka antaakin ehkä niin ymmärtää. Anton Jansonilla, joka sittemmin muutti nimensä Antti Wihuriksi,ei ollut omia lapsia Jennyn eikä Raakelinkaan kanssa. Jennyn kanssa kaksi ottopoikaa, Reijo ja Pentti ja lisäksi Rakelin pojat Antti Aarnio-Wihuri ja Risto, jotka adoptoi. Tää Paavo ei kuulu joukkoon, eikä lähellekään.KURVA.

• Raakkuna
        niin ei ole.. kirjoitti:

Sukua Antti Wihurlle eli aiemmin Anton Jansonille, niin pieleen meni. Tämä Paaavooo ei ole sille suvulle mitään sukua vaikka antaakin ehkä niin ymmärtää. Anton Jansonilla, joka sittemmin muutti nimensä Antti Wihuriksi,ei ollut omia lapsia Jennyn eikä Raakelinkaan kanssa. Jennyn kanssa kaksi ottopoikaa, Reijo ja Pentti ja lisäksi Rakelin pojat Antti Aarnio-Wihuri ja Risto, jotka adoptoi. Tää Paavo ei kuulu joukkoon, eikä lähellekään.

Sun sekoilu ei vakuuta ketään. SHUT UP! SAATANAN TÖRPPÖ! JOUKO PALLARI. KAIKKI NÄKEE MILLANEN ÄIJÄ SÄ OIKEIN OOTKAAN. SALUT

• Raakkuna
        Raakkuna kirjoitti:

Sun sekoilu ei vakuuta ketään. SHUT UP! SAATANAN TÖRPPÖ! JOUKO PALLARI. KAIKKI NÄKEE MILLANEN ÄIJÄ SÄ OIKEIN OOTKAAN. SALUT

Olette syyllistyneet lausuntoni vääristelyyn. Siellä Eniron Operaattorien toimesta. Tuosta lausunnostani on poistettu tärkeä osa kokonaan pois. Ja minkähän takia?

Alkuperäinen lausunto jonka annoin lopulta faijalleni, tässä tärkeässä väännössä, kuului tähän tapaan. Sun sekoilu ei vakuuta ketään. SHUT UP! SAATANAN TÖRPPÖ! JOUKO PALLARI. KAIKKI NÄKEE MILLAINEN ÄIJÄ SÄ OIKEIN OOTKAAN. ÄITEEKIN SUA HÄPEÄÄ. SALUT

• Raakkuna
        niin ei .. kirjoitti:

Ole sukua Antti Wihurille eli aiemmin Anton Jansonille. Tämä Paaavooo ei ole sille suvulle mitään sukua vaikka antaakin ehkä niin ymmärtää. Anton Jansonilla, joka sittemmin muutti nimensä Antti Wihuriksi,ei ollut omia lapsia Jennyn eikä Raakelinkaan kanssa. Jennyn kanssa kaksi ottopoikaa, Reijo ja Pentti ja lisäksi Rakelin pojat Antti Aarnio-Wihuri ja Risto, jotka adoptoi. Tää Paavo ei kuulu joukkoon, eikä lähellekään.KURVA.

Olette puuttumassa asian käsittelyyn väärällä, ja virheellisen käsityksen antavalla tavalla. Vielä tänä aamuna tässä kohdassa oli alkuperäinen lausuntoni, josta oli poistettu tärkeä kohta, kokonaan pois. Ja kun siitä tein esityksen, niin poistitte koko lausuntoni. HUOMAATKO ÄMMÄ, MITEN YRITÄT PEITTÄÄ KELVOTONTA TOIMINTASI, SIELLÄ OPERAATTORIN VIRASSA. OLET VASTUSTAMASSA RAAKKUNAA OMALLA KELVOTTOMUUDELLASI, KAIKEN AIKAA. SAATANA! ETTÄ TAAS ON ÄMMÄN KELVOTTOMUUS ASIALLA, VÄÄNTÄMÄSSÄ TOTUUTTA LUONTENSA MUKAISESTI. JOUDUT SELVITTÄMÄÄN TYÖSI MOTIIVIA, JA KELVOTONTA TOIMINTAASI ENIRON TOIMINNAN JOHTAJALLE HARMITTAVASSA MÄÄRIN SOON.

LAITAN EILISEN KANNANANTONI UUDESTAAN ALKUPERÄISESSÄ ASUSSA TÄHÄN ALAPUOLELLE, JA SIIHEN ET KAJOA. SAATANAN KELVON OPERAATTORI ÄMMÄ, BRITA BRUNBERG. SAAT VIELÄ POTKUT!

• Alpo Ahola
        Kotkassa tavattu kirjoitti:

Sukututkimustiedostossani oli 31.1.1945 Helsingissä syntynyt Paavo Wihuri ja hänellä Sirkka puoliso Sirkalla on äitinsä puolelta sukujuuret Lapualle. Olisikohan asia näin ja tietääkö joku Paavo Wihurin VANHEMMAT / ESIVANHEMMAT ?

• hulluinta

Virkamieslain mukaan tuomion saaneelle ja virasta erotetulle maksetaan kuitenkin puolen vuoden palkka ! SALUDO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe