Kreationistit ovat monen monella sivulla toitottaneet miten maailman vanhinkaan puu ei ole kuin jotain 4700 vuotta, joka tukee maapallon nuorta (6000v) ikää..
Nyt Ylen uunituoreen kreationismin perusteita järisyttävän uutisen mukaan naapurimaastamme Ruotsista on löytynyt maailman vanhin puu, ikää on 9550 vuotta !
Voi voi kun nyt meni kreationistiset genesis- tulvateoriatkin ihan pieniksi pipareiksi..
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id88177.html
---------------------------------------------
Ruotsalainen puuvanhus on nähnyt jääkauden
Julkaistu 16.04.2008, klo 20.19 (päivitetty 16.04.2008, klo 20.46)
..
Neljä metriä korkean puun juuriston uskotaan kasvaneen jo 9 550 vuotta, kertoo Ruotsin televisio SVT. Metsäkuusta on perinteisesti käytetty Euroopassa kotien koristeluun jouluisin.
Lajia pidetään maapallon pitkäikäisimpänä kasvina. Puuvanhuksen vaiheita on selvittänyt Uumajan yliopiston professori Leif Kullman tutkimusryhmineen.
---------------------------------------------
Breaking News ! Maailman vanhin puu Ruotsissa !
7
789
Vastaukset
- Uskoa siellä
ja täällä:
"..Neljä metriä korkean puun juuriston USKOTAAN kasvaneen..". Se siitä tieteellisyydestä.- joku vaan
Mitäs se Valtaoja sanoikaan? Kun tiedemies sanoo "minä uskon", hän tarkoittaa suunnilleen, että "tietämieni tosiasioiden nojalla pidän todennäköisimpänä, että...", eihän kukaan aina jaksa puhua kapulakieltä. Tai jotain sellaista.
Joku voisi tietysti myös ihmetellä, että kuinka pitkälle meneviä johtopäätöksiä jonkin tutkimuksen tieteellisyydestä voi tehdä muutaman lauseen mittaisen uutisen perusteella... - Break
joku vaan kirjoitti:
Mitäs se Valtaoja sanoikaan? Kun tiedemies sanoo "minä uskon", hän tarkoittaa suunnilleen, että "tietämieni tosiasioiden nojalla pidän todennäköisimpänä, että...", eihän kukaan aina jaksa puhua kapulakieltä. Tai jotain sellaista.
Joku voisi tietysti myös ihmetellä, että kuinka pitkälle meneviä johtopäätöksiä jonkin tutkimuksen tieteellisyydestä voi tehdä muutaman lauseen mittaisen uutisen perusteella...Tässä vähän laajempi uutinen asiasta. Taita tässä uskossa olla vähän tukevampi pohja kuin kristillisessä uskossa.
http://www.idw-online.de/pages/de/news255795 - ja hehheh perään
Onpa sellaisiakin jotka oikein perkeleesti uskomalla uskovat jonkun jumalan olemassaoloon.
Pimeetä touhua...
- Pärspub
lyödään puulla päähän. RÄH RÄH.
- tosikovajajätkä
HAAAAAAAAA,saatana,eipä tuo marakatti
mittään,meikäpoja isoäitin sukat on
palttiaralaa 19784 vuotta vanhat,saatiin
vahvistus tarton yliopiston geologian
laitoksen johtajalta brad pittiltä,
kyllä jämpti on saatana niin - hymyilyttää joidenkin tiete...
Ruotsalainen puuvanhus on nähnyt jääkauden.
Kokeellisen tieteen mukaan puu ei voi nähdä.
Jälleen on satusedät asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510912
- 817323
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445364- 715227
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334113- 472968
- 362885
- 402390
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372219