Pääkonferenssi huolestunut

10

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adventtikirkko jaksaa jahdata www-sivustojen pitäjiä ja yrittää saada heitä vaikenemaan adventismistä.
      Niinpä taas yhden sivustojen pitäjän on pitänyt vaihtaa sivusto-osoitetta:


      http://www.ellenwhite.org/

      • on adventtikirkon

        omistama nimi, jonka yksityinen henkilö nappasi nimiinsä vuosia sitten. Kirkko voittaa oikeusjutun ja www.ellenwhite.org siirtyy oikealle omistajalle,
        adventtikirkolle.

        pitäkööt nimensä www.ellenwhiteexposed.org. yksi lysti. en sen paikan tekstejä usko pätkääkään.


      • kertakaikkiaan..
        on adventtikirkon kirjoitti:

        omistama nimi, jonka yksityinen henkilö nappasi nimiinsä vuosia sitten. Kirkko voittaa oikeusjutun ja www.ellenwhite.org siirtyy oikealle omistajalle,
        adventtikirkolle.

        pitäkööt nimensä www.ellenwhiteexposed.org. yksi lysti. en sen paikan tekstejä usko pätkääkään.

        ymmärrä tuollaista, minä ainakin olen sitä mieltä ja olen aina ollut, jos en ole jostain kiinostunut heitän sen selkäni taakse en enää muistele, nämä täällä sanoo että heitä ei kiinosta yhtään mitä adventistit tekevät, mutta kumminkin aina puhuvat heistä, taitaa olla sittenkin pieni kiinostus vaikka ei halua tunnustaa eihän he muutoin muistelisi mitä adventistit tekee, he olisi kiinostuneet omastaan seurakunnastaan ja kertoisivat siitä, kuinka ihanan seurakunnan olemme löytänyt ja viellä virheettömmän mutta ei kukaan uskalla mainita mitään omastaan, onko se viellä huonompi kuin adventisti seurakunta?


    • kaikkien täytyy kuulla

      adventtisanoma, ennenkuin on liian myöhäistä. Se, että sinä olet kääntänyt valolle selkäsi ja mennyt pimeyteen ei estä meitä julistamasta, mitä Jumala on meille julistettavaksi antanut.

      • Ei Jumala käskenyt teidän mitään adventtisanomaa julistamaan, mutta sallii teidän eksyttää ja viedä noita Ellenin näkyoppeja eteenpäin.

        Täytyyhän kaikkien usko koetella ja ne jotka eivät kestäviä lankeavat adventismiin ja luopuvat uskosta.


    • huolestunut.
      Täällä hehkutteleva adventisti kertoo että päivässä tulee 10.000 uutta adventistia.Kun minä lasken paljonko se on vuodessa tulee luvuksi 3.650.000.Jos netto on 1.000.000.,niin:kyllä käy aikamoinen haipakka.Etu-ovi on auki,mutta takaovi myös.
      Mutta se ei mitenkään ole SPA:n ongelma,vai onko?Ne on vain huonoja ihmisiä joille ei kelpaa mikään.
      Huvittavaa.TODELLA huvittavaa.

      • janette2

        ettei pitäisi seurakuntaan liittyä jos ei hyväksy niitä oppeja joita seurakunnassa opetetaan, tulisi vähemmän niitä takaovi ihmisiä, mutta moniakin liittyy ja sitten alkaa kapinoimaan se ei ole mielestäni rehellistä, mottoni on älä liity ellet usko seurakuntaa ja sen opetuksia.
        Ei ne tarvitse olla silti huonoja ihmisiä, mutta eivät olleet rehellisiä itselleen eikä seurakunnalle liittyessään.


      • janette2 kirjoitti:

        ettei pitäisi seurakuntaan liittyä jos ei hyväksy niitä oppeja joita seurakunnassa opetetaan, tulisi vähemmän niitä takaovi ihmisiä, mutta moniakin liittyy ja sitten alkaa kapinoimaan se ei ole mielestäni rehellistä, mottoni on älä liity ellet usko seurakuntaa ja sen opetuksia.
        Ei ne tarvitse olla silti huonoja ihmisiä, mutta eivät olleet rehellisiä itselleen eikä seurakunnalle liittyessään.

        Asiahan ei voi käytännössä tapahtua noin.Ei voida odottaa selvännökökykyä keneltäkään.
        Käytännössähän asia ilmenee mihin on näppinsä pistänyt vasta ajan myötä.
        Jos etukäteen kerrotaan seurakunnan hyvät puolet ja ainoastaan sanotaan että:"epätäydellisiä ollaan",ei seurakunnasta tule tasapainoista kuvaa.
        Vasta muutamanvuoden jäsenenä olo paljastaa mistä on kysymys.Asia on kokonaisuus.
        Me ihmiset vain ollaan sellaisia.


      • janette2
        m.naat kirjoitti:

        Asiahan ei voi käytännössä tapahtua noin.Ei voida odottaa selvännökökykyä keneltäkään.
        Käytännössähän asia ilmenee mihin on näppinsä pistänyt vasta ajan myötä.
        Jos etukäteen kerrotaan seurakunnan hyvät puolet ja ainoastaan sanotaan että:"epätäydellisiä ollaan",ei seurakunnasta tule tasapainoista kuvaa.
        Vasta muutamanvuoden jäsenenä olo paljastaa mistä on kysymys.Asia on kokonaisuus.
        Me ihmiset vain ollaan sellaisia.

        kun täällä on niin kovasti puhuttu siitä että adventisteilla on 28 kysymystä ennen kastetta kyllä siinä on kaikki mitä seurakunta ilmoittaa, että silloin olisi tarpeen juuri se tutkiminen mihin näppinsä pistää, älä nyt m.naat yritä livistää pakoon, eikö ne antanut sinullekin ne 28 opinkohtaa tutkittavaksi ennen kastetta, mutta sinulla taisi olla silloin tärkeämpi se tuleva vaimo kuin opinkohdat, heräsit vasta myöhemmin ja huomasit ompa nyt poikaa petetty, mutta olethan nyt päässyt vapaaksi, voit nauttia nyt vapaudestasi, eikös niin?


      • janette2 kirjoitti:

        kun täällä on niin kovasti puhuttu siitä että adventisteilla on 28 kysymystä ennen kastetta kyllä siinä on kaikki mitä seurakunta ilmoittaa, että silloin olisi tarpeen juuri se tutkiminen mihin näppinsä pistää, älä nyt m.naat yritä livistää pakoon, eikö ne antanut sinullekin ne 28 opinkohtaa tutkittavaksi ennen kastetta, mutta sinulla taisi olla silloin tärkeämpi se tuleva vaimo kuin opinkohdat, heräsit vasta myöhemmin ja huomasit ompa nyt poikaa petetty, mutta olethan nyt päässyt vapaaksi, voit nauttia nyt vapaudestasi, eikös niin?

        Minä en nähnyt kyseisiä opinkohtia ennen srk:n liittymistäni.
        Ja asiahan on myös niin että nämä opinkohdat ovat vain pinta silaus,niistä monista muista kohdista jotka paljastuu vasta myöhemmin.

        Yhtenä esimerkkinä se että jos kyseisiä opinkohtia ei totetuta 100 prosenttisesti olet yhtäkuin "hyödytön seurakunnalle".Käytäntö on paljastanut sen.

        Tai entä juuri viimeaikoina ettentullut käytäntö srk:ssanne:"valheenpuhujavanhin saa tehdä mitä haluaa".Srk ei puutu siihen kun vasta sitten kun asiasta tulee julkinen.

        On paljon kirjoittamatonta käytäntöä joka on päinvastoin kun raamatussa.
        Adventtikirkolla ei ole ainoastaan 28 opinkohtaa vaan niitä taitaa olla satoja.

        Se on kyllä totta että:"Kiitos Herra että pääsin pois valheprofeetan seurakunnasta".

        Mutta sarkastisilla huomautuksilla en päätäni paa pensaaseen.Oikeus ja totuus paljastuu aikanaan,mutta ainakaan siksi se ei tapahdu jo nyt että minä olisin hiljaa.
        Tuskin toivot että se on joku ei uskova viranomainen?
        Jos minä olen tietämistäni asioista hiljaa,sitten puhuu joku muu ja minä jään Jumalan siunusta vaille.Sitä en halua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe