ÄITI 93 v.

Mitä lahjaksi?

Aina kukkia, yöpaitoja ym.
Mitä ihmettä valitsisi tänä vuonna? Auta valinnassa, kiitos!

7

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • celi

      jos äitisi on vanhainkodissa/palvelutalossa ym. niin kysäse hoitajilta mitä äitisi tarvitsee...ne kyllä tietävät. itse vanhustyötä tekevänä omaiset kysyvät harvoin, että mitä äiti/isä tarvii.

      • voi voi kylläkin

        ja jos kysyy mitöä haluais, vastaa; ei mitään!


    • siruna

      mene hänen kanssa sinne juttele arkisia asioita.
      Leikkaa kynnet (kaikki) siisti hiukset.
      Ole lähellä:-D
      Taikka anna lahjakortti hierojalle,jalkahoitoon jne.
      Jos teitä on monta osallista niin menkää kylpylään
      viikonlopuksi tai alkuviikosta,kun on vähemmän väkeä.
      Omaa äitiä ei enää ole. Sinulla on pidä yhteyttä
      mahdollisimman paljon. Halaa lähtiessä :-D

      • kedonkukkanen

        sinulta. Kunnioitettava ikä viestin aloittajan äidillä. Turhaa on mitään krääsää ostaa kaappeihin. Lähellä oloa ja välittämistä he kaipaavat eniten.


      • yks nainen

        Miten 93-vuotias kestäisi saunan kuumuuden. Aika riskaapelia mun mielestä. Osaako hieroja hieroa varovasti jos ikää noin paljon jo. Miten 93 vuotias liikkuu kylpylässä? Voi liukastuakin helposti ellei joku ole koko ajan käsipuolessa kiinni. Ellei oo teräskunnossa. Muuten varmaan hyviä ehdotuksia.


    • Anna aikaasi..

      Niin..ostolahjan keksiminen nuin vanhalle on hyvin vaikeaa, mutta elämyslahjan ei. Anna aikaasi hänelle, kun sinulla vielä on elämäsi tärkein henkilö lähelläsi. Voisit viedä hänet kävelylle ulos nauttimaan keväästä ja mikä ihaninta, niin pieni eväsretki luonnon helmassa. Kahvit termarissa ja eväät korissa. Riippuu tietenkin äitisi kunnosta. Eli lahja olet sinä itse, mitä keksitkin, niin äitisi on tyytyväinen.

    • omaishoit.

      Minä ajattelin tuoda äidin kotiini ja teen hyvää ruokaa ja suuren kakun.
      Omat lapset tulee kotiin myös viikonlopuksi.
      Aikaisemmin olen tehnyt kakun aina äidille ja ootellut, että muutkin äidin lapset tulisivat käymään, mutta moneen vuoteen eivät ole äitienpäivänä käyneet ja kakku on syöty melkein kahdestaan tai minun perheen kanssa.

      Yhdessäoloa meillä on joka päivä, niinpä nytkin jos ilma on hyvä, ehkä syödään patiolla ulkona tai muuten ulkoillaan.

      Kaikesta parhain lahja vanhukselle on, että käytäis tapaamassa ja jos on vanhainkodissa/palvelutalossa jos mahdollista ulkoilua, koska se on harvinaista herkkua tänäpäivänä.

      Kaikki "krääsä" on turhanpäiväistä, tietysti kukatkin piristää jos ei ole allergiaa.

      Tiedän kokemuksesta miten vanha äiti kaipaa lapsiaan, etenkin äitienpäivänä ja mikä pettymys onkaan jos lapset ei käy.

      Hyvää tulevaa Äitienpäivää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3736
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3254
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1762
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe