Torstaina puhkes sitten Herpes alapäähän.
Kaikista omituisinta on se että olen seurustellut jo useamman vuoden mieheni kanssa, eikä miehelläni ole ollut ikinä mitään oireita tästä (ei nytkään).
Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten rakkulat saisi häviämään mahd pian?
Pissalla käyminen on yhtä huutoa kun sattuu niin pirusti, samoin käveleminen..
Herpes
8
1377
Vastaukset
- herpesviruksen
kantaja. Siis eikö hän ole oireillut genitaalialueelta vai ei laisinkaan, siis huuliherpeksen muodossa? Jos viimeksi mainittu niin olet voinut saada tartunnan suuseksissä tai vaikka käsien välityksellä.
Lääkäriltä lääkkeet, primääritartunta on useimmiten se kivulian.- nimetönn
Nimenomaan miehelläni ei ole ollut minkäänlaisia oireita ikinä..ei huuliherpestä tai muutakaan.
Lääkkeet sain lääkäristä perjantaina, mutta ei onnistu vieläkään kävely ja pissalla käyminen sattuu aivan jumalattomasti.
koskakohan tästä pääsisi takasin töihin.. - nimetönn
Olemme siis harrastaneet suojaamatonta seksiä
noin 3vuotta ilman mitään oireita. nimetönn kirjoitti:
Nimenomaan miehelläni ei ole ollut minkäänlaisia oireita ikinä..ei huuliherpestä tai muutakaan.
Lääkkeet sain lääkäristä perjantaina, mutta ei onnistu vieläkään kävely ja pissalla käyminen sattuu aivan jumalattomasti.
koskakohan tästä pääsisi takasin töihin..Kun käyt pissalla, ota käsisuihku ja suihkuta samalla alapäähän vettä.
- silti hän on viruksen kanta...
nimetönn kirjoitti:
Olemme siis harrastaneet suojaamatonta seksiä
noin 3vuotta ilman mitään oireita.Onko tämä kumppanisi käynyt verikokeessa, onko häneltä otettu herpeksen VASTA-AINETESTI? Ja sitä ei sitten yleensä oteta julkisella (jos ei ole ollut kerran mitään syytä), eli onko hän käynyt yksityisellä testauttamassa verestä herpes-viruksen?!
Ellei ole, niin eihän hän tiedä onko hänellä virus vai ei...se kun voi olla vuosikausia täysin oireeton=)
- Autsis
Itse totesin myös sairastavani herpestä muutama päivä sitte. Aivan kamalaa... Sain lääkäriltä neuvon, että herpeksen hoitoon kannattaa kokeilla neitsyt kookosrasvaa, joita saa luontaistuotekaupasta (ei niitä K-Kaupasta saatavia). Nyt olen laittanut sitä paikallisesti sekä syönyt teelusikallisen suun kautta pari päivää. Jo helpottaa :)
Otin myös selvää tuotteesta ja totesin, että alan käyttämään sitä säännöllisesti. Se auttaa myös monessa muussa vaivassa! Kannattaa kokeilla!- aloittaja
Kiitos vinkistä!
Nyt alkaa "tauti" oleen jo voiton puolella,
tuntuu vaan että noi rakkulat ei häivy ikinä
tuolta.
Tarvii mennä maanantaina ostaan kyseistä tuotetta :)
- Asiantuntija
Haloo..mikään muu ei auta Herpekseen kuin vuositainen lääkekuuri lääkäriltä..
Ja "sulhaselle" korville vieraissa käymisestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244