Herpes

nimetönn

Torstaina puhkes sitten Herpes alapäähän.
Kaikista omituisinta on se että olen seurustellut jo useamman vuoden mieheni kanssa, eikä miehelläni ole ollut ikinä mitään oireita tästä (ei nytkään).

Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten rakkulat saisi häviämään mahd pian?
Pissalla käyminen on yhtä huutoa kun sattuu niin pirusti, samoin käveleminen..

8

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herpesviruksen

      kantaja. Siis eikö hän ole oireillut genitaalialueelta vai ei laisinkaan, siis huuliherpeksen muodossa? Jos viimeksi mainittu niin olet voinut saada tartunnan suuseksissä tai vaikka käsien välityksellä.
      Lääkäriltä lääkkeet, primääritartunta on useimmiten se kivulian.

      • nimetönn

        Nimenomaan miehelläni ei ole ollut minkäänlaisia oireita ikinä..ei huuliherpestä tai muutakaan.
        Lääkkeet sain lääkäristä perjantaina, mutta ei onnistu vieläkään kävely ja pissalla käyminen sattuu aivan jumalattomasti.
        koskakohan tästä pääsisi takasin töihin..


      • nimetönn

        Olemme siis harrastaneet suojaamatonta seksiä
        noin 3vuotta ilman mitään oireita.


      • nimetönn kirjoitti:

        Nimenomaan miehelläni ei ole ollut minkäänlaisia oireita ikinä..ei huuliherpestä tai muutakaan.
        Lääkkeet sain lääkäristä perjantaina, mutta ei onnistu vieläkään kävely ja pissalla käyminen sattuu aivan jumalattomasti.
        koskakohan tästä pääsisi takasin töihin..

        Kun käyt pissalla, ota käsisuihku ja suihkuta samalla alapäähän vettä.


      • silti hän on viruksen kanta...
        nimetönn kirjoitti:

        Olemme siis harrastaneet suojaamatonta seksiä
        noin 3vuotta ilman mitään oireita.

        Onko tämä kumppanisi käynyt verikokeessa, onko häneltä otettu herpeksen VASTA-AINETESTI? Ja sitä ei sitten yleensä oteta julkisella (jos ei ole ollut kerran mitään syytä), eli onko hän käynyt yksityisellä testauttamassa verestä herpes-viruksen?!
        Ellei ole, niin eihän hän tiedä onko hänellä virus vai ei...se kun voi olla vuosikausia täysin oireeton=)


    • Autsis

      Itse totesin myös sairastavani herpestä muutama päivä sitte. Aivan kamalaa... Sain lääkäriltä neuvon, että herpeksen hoitoon kannattaa kokeilla neitsyt kookosrasvaa, joita saa luontaistuotekaupasta (ei niitä K-Kaupasta saatavia). Nyt olen laittanut sitä paikallisesti sekä syönyt teelusikallisen suun kautta pari päivää. Jo helpottaa :)
      Otin myös selvää tuotteesta ja totesin, että alan käyttämään sitä säännöllisesti. Se auttaa myös monessa muussa vaivassa! Kannattaa kokeilla!

      • aloittaja

        Kiitos vinkistä!
        Nyt alkaa "tauti" oleen jo voiton puolella,
        tuntuu vaan että noi rakkulat ei häivy ikinä
        tuolta.
        Tarvii mennä maanantaina ostaan kyseistä tuotetta :)


    • Asiantuntija

      Haloo..mikään muu ei auta Herpekseen kuin vuositainen lääkekuuri lääkäriltä..
      Ja "sulhaselle" korville vieraissa käymisestä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe