Mistä saa Lemmen viemää taustakuvia. niin kuin semmosia, mistä voi kopioida koodin, ja liittä se jonnekkin.
Kertokaa jos tiedätte.....
9
572
Vastaukset
- Rhanna
http://www.sturmderliebe.info/main.html
Valitse vasemmalta Downloads, sitten sivulle tulee teksti Fanarts, klikkaa sitä ja tulee joitakin taustakuvia esille.- Liebe <3
KIITOS Rhanna! =)
- Liebe <3
Liebe <3 kirjoitti:
KIITOS Rhanna! =)
Joo, kyllähän nuo käy työpöydän taustakuviks, mutta ei sellaisiksi että siinä oli koodi jonka voi kopioida ja sitten liittää jonnekin....
Mutta jos tälläisiä tiedätte niin kertokaa!
- Jüüüüst
Mitähän mahdat koodilla tarkoittaa?
- Liebe <3
No sellaista, että sen voi kopioda jollekkin omalle sivulle, sellanen HTML-koodi.
- Estrambótica
Liebe <3 kirjoitti:
No sellaista, että sen voi kopioda jollekkin omalle sivulle, sellanen HTML-koodi.
Tallenna kuva ensin omalle koneellesi ja siirrä se sitten photobucketiin (www.photobucket.com )Sieltä saat html-koodin.
- Liebe <3
Estrambótica kirjoitti:
Tallenna kuva ensin omalle koneellesi ja siirrä se sitten photobucketiin (www.photobucket.com )Sieltä saat html-koodin.
kiitos vinkistä!
- Liebe <3
Estrambótica kirjoitti:
Mä rekisteröidyin photobuckettiin ja oon yrittänyt saada sitä HTML koodia, mutta en tiedä miten se saadaan.... Voitko vähän neuvoa? :)
- Estrambótica
Liebe <3 kirjoitti:
Mä rekisteröidyin photobuckettiin ja oon yrittänyt saada sitä HTML koodia, mutta en tiedä miten se saadaan.... Voitko vähän neuvoa? :)
Noniin, mihin kohtaan ensinnäkin tyssää? Oletko ladannut jo kuvia palveluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242