Mistä saa Lemmen viemää taustakuvia. niin kuin semmosia, mistä voi kopioida koodin, ja liittä se jonnekkin.
Kertokaa jos tiedätte.....
9
550
Vastaukset
- Rhanna
http://www.sturmderliebe.info/main.html
Valitse vasemmalta Downloads, sitten sivulle tulee teksti Fanarts, klikkaa sitä ja tulee joitakin taustakuvia esille.- Liebe <3
KIITOS Rhanna! =)
- Liebe <3
Liebe <3 kirjoitti:
KIITOS Rhanna! =)
Joo, kyllähän nuo käy työpöydän taustakuviks, mutta ei sellaisiksi että siinä oli koodi jonka voi kopioida ja sitten liittää jonnekin....
Mutta jos tälläisiä tiedätte niin kertokaa!
- Jüüüüst
Mitähän mahdat koodilla tarkoittaa?
- Liebe <3
No sellaista, että sen voi kopioda jollekkin omalle sivulle, sellanen HTML-koodi.
- Estrambótica
Liebe <3 kirjoitti:
No sellaista, että sen voi kopioda jollekkin omalle sivulle, sellanen HTML-koodi.
Tallenna kuva ensin omalle koneellesi ja siirrä se sitten photobucketiin (www.photobucket.com )Sieltä saat html-koodin.
- Liebe <3
Estrambótica kirjoitti:
Tallenna kuva ensin omalle koneellesi ja siirrä se sitten photobucketiin (www.photobucket.com )Sieltä saat html-koodin.
kiitos vinkistä!
- Liebe <3
Estrambótica kirjoitti:
Mä rekisteröidyin photobuckettiin ja oon yrittänyt saada sitä HTML koodia, mutta en tiedä miten se saadaan.... Voitko vähän neuvoa? :)
- Estrambótica
Liebe <3 kirjoitti:
Mä rekisteröidyin photobuckettiin ja oon yrittänyt saada sitä HTML koodia, mutta en tiedä miten se saadaan.... Voitko vähän neuvoa? :)
Noniin, mihin kohtaan ensinnäkin tyssää? Oletko ladannut jo kuvia palveluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976