Jäikö jakso välistä?

Meritu

Katselemme tässä juuri Selviytyjiä ja alussa näytettiin paloja edellisestä jaksosta jota ei ole näytetty?! Katsoimme viime lauantaina ohjelman eikä siinä ollut sellaista, Candice putosi viime lauantaina eikä Jonathan... Mokasiko MTV3 ja näytti vahingossa väärän jakson tänään?

5

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      Maikkari mokasi nyt kunnolla.

    • Jonathan P.

      Viime lauantaina tuli kaksi jaksoa. Kannattaa lukea ohjelmatiedot.

      • Jurvana

        Minun olisi kannattanut lukea koko keskusteluketju ennen kuin kommentoin väärin tuossa aiemmin. Silti selviytyjien Nettisivuilla virheellisesti esityspäivät. No, omaa huolimattomuutta kun jättää yhden jakson katsomatta. Toki MTV3 olisi voinut vähän näkyvämmin/kuuluvammin poikkeuksellisesta ohjelmistostaan kertoa.


    • Jurvana

      Sama havaittiin meilläkin heti kun ohjelma alkoi. Pariin otteeseen olen MTV3:n nettisivuilla käynyt ja odottanut koska tunnustavat itse mokansa. Selviytyjien sivuiltahan http://www.mtv3.fi/selviytyjat/ löytyy lyhennelmät kaikista jaksoista. Muissa jaksoissa on ilmoitettu esityspäivämäärät paitsi eilisessä...

    • cvbnm

      12.4 tuli 2 jaksoa. Normaalista klo 21 ja toinen uutisten jälkeen n 22.25. Klo 21 kuuluttaja sanoi, että toinen jakso näytetään sitten uutisten jälkeen. Itse en ollut ohjelmatietoja katsonut, joten se olisi kyllä jäänyt katsomatta. Tuossa alempana on viesti missä kerrotaan suurin piirtein mitä siinä toisessa jaksossa tapahtui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe