Katselemme tässä juuri Selviytyjiä ja alussa näytettiin paloja edellisestä jaksosta jota ei ole näytetty?! Katsoimme viime lauantaina ohjelman eikä siinä ollut sellaista, Candice putosi viime lauantaina eikä Jonathan... Mokasiko MTV3 ja näytti vahingossa väärän jakson tänään?
Jäikö jakso välistä?
5
1047
Vastaukset
Maikkari mokasi nyt kunnolla.
- Jonathan P.
Viime lauantaina tuli kaksi jaksoa. Kannattaa lukea ohjelmatiedot.
- Jurvana
Minun olisi kannattanut lukea koko keskusteluketju ennen kuin kommentoin väärin tuossa aiemmin. Silti selviytyjien Nettisivuilla virheellisesti esityspäivät. No, omaa huolimattomuutta kun jättää yhden jakson katsomatta. Toki MTV3 olisi voinut vähän näkyvämmin/kuuluvammin poikkeuksellisesta ohjelmistostaan kertoa.
- Jurvana
Sama havaittiin meilläkin heti kun ohjelma alkoi. Pariin otteeseen olen MTV3:n nettisivuilla käynyt ja odottanut koska tunnustavat itse mokansa. Selviytyjien sivuiltahan http://www.mtv3.fi/selviytyjat/ löytyy lyhennelmät kaikista jaksoista. Muissa jaksoissa on ilmoitettu esityspäivämäärät paitsi eilisessä...
- cvbnm
12.4 tuli 2 jaksoa. Normaalista klo 21 ja toinen uutisten jälkeen n 22.25. Klo 21 kuuluttaja sanoi, että toinen jakso näytetään sitten uutisten jälkeen. Itse en ollut ohjelmatietoja katsonut, joten se olisi kyllä jäänyt katsomatta. Tuossa alempana on viesti missä kerrotaan suurin piirtein mitä siinä toisessa jaksossa tapahtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976