Onko tässäkään mitään järkeä?: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804197542412_uu.shtml
Eihän sitä lunta kohta talvisinkaan paljon ole ja hiihtohulluja on ollut kesäisinkin sivakoimassa Suomen kapeilla teillä vieden tien leveydestä saman verran kuin henkilöauto, ellei enemmänkin.
Sinänsä hyvä, jos kesähiihtäjät ryhtyvät jonkun rakennuksen katolla hiihtelemään, mutta hiihtokelpoisia kattoja tarvittaisiin paljon lisää. Niitä pakkasputkiakaan ei joka paikkakunnalla liene?
Keksikää nyt joku jo sellainen juoksumaton tapainen härveli noille himohiihtäjille. Laitettahan (juoksumattoa) ei tarvitsis edes paljonkaan muutella, niin olis valmis hiihtomatto. Ylä- ja alamäet, sekä mutkat saataisiin helposti maton kaltevuusmuutoksin. Siitä vaan äkkiä keksimään...ai, mutta minähän taisin jo keksiäkin. No, joku vaan toteuttamaan sitten, minä en ehdi, eikä edes kiinnosta.
Ne rakennusten katot vois suunnitella parempaankin käyttöön, ne neliöt kun ovat poissa hiilidioksidia nielevältä kasvillisuudelta. Hmm... keinotekoinen sademetsä/kasvihuone rakennusten katolle...
Ympärivuotinen hiihtolatu?
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849