Ettekö vieläkään

ymmärrä?

Ettekö te vieläkään ymmärrä, että synnin palkka on kuolema?

Mitä vielä pitää tapahtua, että Suomen kansa tajuaa nöyrtyä parannukseen?

26

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

Vaikka ilmestyä muuallekkin kuin paahtoleivän pintaan.

• umpi-hetero

mikä se sellainen "synti" on että ihan kuolemalla "palkitaan"? etkö sinä reppana sen vertaa tiedä että suomessa on kuolemantuomio poistettu laista jo aikoja sitten? ei täällä mitään "kuolemaa" saa palkaksi. ei muuta kuin sakon tai jos tekee tosi "pahiksia" niin silloin joutuu linnaan.

• umpi-hetero

että suomessa ei ole kuolemantuomiota enää käytössä? vai miksi et vastannut kysymykseen?

• KANSAN KOHDATA ERILAISIA ONNETOMUUKSIA,JOTTA ME KANSSANNA TEHDÄÄN PARANUS JA ALAMME KUNNIOITTAA IKIAIKOJEN JUMALAA JOKA LÄHETI POIKANSSA RISTILLE MEIDÄN TAKIAMME JOTTA MEILLÄ RAUHA OLISI.

• umpi-hetero

eikä sitten muuta kuin heh heeh hee...

• viinistä

Älkää juopuko viinistä sillä siitä tulee irstas meno!
      Älä tee huorin!

• Ihmisen viisaus

Raamattu nimenomaan kehuu kuinka sielu elpyy viinin
        juonnilla. Keräsinkin tuohon alla olevaan otsikkoon
        vastaukseksi raamatun neuvot viinin hyvyydestä, eli
        käy katsomassa, ja ota tilkka Jumalan kunniaksi,
        senkin pakana.

• sanoo:

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

• hirvas

kun eivät tee parannusta. Kirkon jäsenistäkin on valtaosa sellaisia, jotka eivät edes tiedä, kuka on Jeesus. Syy on piittaamattomuus lähimmäisistä.

• umpi-hetero
        hirvas kirjoitti:

kun eivät tee parannusta. Kirkon jäsenistäkin on valtaosa sellaisia, jotka eivät edes tiedä, kuka on Jeesus. Syy on piittaamattomuus lähimmäisistä.

se jeesus. ei ainakaan etunimen perusteella löydy tuon nimistä kaveria. olisko sulla mitään tietoa sukunimestä, niin vois soittaa vaikka 118 niin sieltä saisi tietää että mistä päin löytyisi. saatais sitä kautta kaveri itse vastaamaan tekemisistään.

• kärsivällinen!

Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. (2 Piet 3:9)

• ymmärrä?

Kirkosta eroaminen,

ÄLKÄÄ uskoko mihinkään, mikä ei auta.

Raamatun Jumala ei auta, kuten jo sanoin

se ei auta.

PELASTUS ON
      http://eroakirkosta.fi/
      Palvelun kautta erosi eilen 78 henkilöä. Perustamisestaan lähtien sen kautta on eronnut 108119 henkilöä.

• J.Edgar

syntiset ja synnittömät.

Tuollainen ajatus on oikeastaan omituinen. Uskovat sanovat, että vain Jeesus oli synnitön. Ts. kaikki uskovatkin ovat syntisiä ja aiheuttavat siis Suomelle onnettomuutta.

Miten siis ihminen voi tulla synnittömäksi??
      Ilmeisesti vain kuolemalla?

• kuole!

'Ja Martta sanoi Jeesukselle: "Herra, jos sinä olisit ollut täällä, niin minun veljeni ei olisi kuollut. Mutta nytkin minä tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken, mitä sinä Jumalalta anot."
      Jeesus sanoi hänelle: "Sinun veljesi on nouseva ylös".
      Martta sanoi hänelle: "Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä".
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan". (Joh 11:21-27).

• iankaikkisesti!

Etkö sinä ole ikiajoista asti Herra, minun pyhä Jumalani? Me emme kuole! (Habakuk 1:12).

• iankaikkinen Elämä Kristuks...

Joh 5:20-29

'Sillä Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaikki, mitä hän itse tekee; ja hän on näyttävä hänelle suurempia tekoja kuin nämä, niin että te ihmettelette. Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo. Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

!!!!!Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.!!!

Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää.
      Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä.
      Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika.
      Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.'

• kuolema on voitettu!

Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

Aamen!

• iankaikkisuussielu

'Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.' (Saarn 3:11).

Ihminen on, toisin kuin eläimet, iankaikkisuussielu.

• to...

"19 Sillä ihmisten ja eläinten kohtalo on yhtäläinen: samalla tavoin kuolevat molemmat, yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole etusijaa eläimiin nähden, kaikki on turhuutta." Jostain syystä lopetit lainauksen kesken.

• elää ikuisesti

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. (Joh 3:16).

• Skeptikko

Sillä Metusalemhan eli vanhaksi, mutta teki kai sittemmin syntiä, kun kuoli pois. Kahteentuhaneen vuoteen ei siis ole ilmaantunut ainoatakaan synnitöntä, ei edes helluntailaisista. Vaikeampaa on pujottaa kamelia neulansilmän läpi, kuin saada ompelulankaa taivaanportista sisään, vai ontuukos mun vertaukseni jotenkin?
        Pirun tiukat on säännöt, taitaa olla taivaassa ruhtinaallisesti tilaa. Alakerrasta en tiedä, mutta vaikuttaa siltä, että siellä tapaamme kaikin, niinkuin nahkurin orsilla ikään. Hallelujaa!!

• tehdä

oJos et ole vielä ottanut Jeesusta vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajasi niin tänään se on mahdollista, sillä nyt on pelastuksen päivä ja otollinen aika.

'Ja jos jumalaton kääntyy pois kaikesta synnistänsä, mitä hän on tehnyt, ja noudattaa kaikkia minun käskyjäni ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava. Ei yhtäkään hänen synneistänsä, jotka hän on tehnyt, muisteta; vanhurskautensa tähden, jota hän on noudattanut, hän saa elää.
      Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?' (Hes 1:21-23).

• Skeptikko

lauseiden lainailu auta. Perustelisitte joskus ihan ominkin sanoin, se olisi ikäänkuin persoonallisempaa. On minullakin raamattu kotona, mutta en katso tarpeelliseksi joka asiaan sieltä lainaa hakea. Tuntuu tyhmältä vastaaja joka vastaa, kiitos kiitos, kirvesvarttahan tässä?
        Montako siis uskot ihan omin sanoin taivaan iloihin päässeitä olevan. Jehovalaisilla on jo lukumäärä tarkasti selvillä, entä teillä helluntailaisilla.

• paaduta sydäntäsi

Jos tunnet että Jumala sinua kutsuu, ethän paaduta sydäntäsi!?

'Kristus on uskollinen Poikana, hänen huoneensa haltijana; ja hänen huoneensa olemme me, jos loppuun asti pidämme vahvana toivon rohkeuden ja kerskauksen. Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne" (Hepr 3:6-8).

• apina

Mutta minä haluankin kuolla.

• elämäksi

Kyllä aivan jumalatonkin ihminen voi kääntyä ja tulla uskoon, siitä on paljon todisteita.
      Annetaan Paavalin kertoa omasta kokemuksestaan:

'Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
      Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'. Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?" Tämän kuultuansa he rauhoittuivat ja ylistivät Jumalaa sanoen: "Niin on siis Jumala pakanoillekin antanut parannuksen elämäksi".' Apt 11:15-18).

SIIS:
      PARANNUKSEN ELÄMÄKSI!

Kornelius tosin oli 'jumalaapelkäävänen' eli uskonnollinen juutalainen ennen kääntymystään. Etniseltä taustaltaan hän oli 'pakanakansaan kuuluva'. Tämän tähden hänen uskoontulonsa herätti niin sura ihmetystä.
      Mutta uskon asiassa eivät ratkaisekaan ulkonaiset muodot vaan sydämen usko, jolla tllaan vanhurskaaksi. Ja siihen kyllä kuuluu olennaisena osana myös parannuksen teko synneistä. Jos ne erotetaan toisistaan, ei olla enää Sanan linjoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe