Tuuuhhan tänne niin miä povvaan siulle.Kurkistan kuuppaani ja povvaan rahat ja rakkauet..Povvaan hyvvee ja pahhoo..Kerron siulle millanen oikeesti olet...;o)))...
No anna nyt käpäläs tänne....;o))...
Hei sie huuhinisti....
33
1263
Vastaukset
- tää käpä
kumman sie tahot,onks sil vällii?
- MuisQuu
kaikhi...ja ihan ilimatteeks...;o))..
Ompas siulla karvastavat käpälistöt...Tämä onkkii haasteellista...Samalla tässä voisin hoitaa sheivauksen...semmoselle partaveitellä...;o)...
Siul on huluppee huumorintaju...Herakassa nauru..oikkee imeläpussi leuan alla;o))... - PetrusB
MuisQuu kirjoitti:
kaikhi...ja ihan ilimatteeks...;o))..
Ompas siulla karvastavat käpälistöt...Tämä onkkii haasteellista...Samalla tässä voisin hoitaa sheivauksen...semmoselle partaveitellä...;o)...
Siul on huluppee huumorintaju...Herakassa nauru..oikkee imeläpussi leuan alla;o))...Ompas siulla karvastavat käpälistöt...Tämä onkkii haasteellista...Samalla tässä voisin hoitaa sheivauksen...semmoselle partaveitellä...;o)...
---
Hyi minua, kun tuli mieleen kaikenlaista siitäkin, mikä saa uskomuksen mukaan karvat kasvamaan vaikka kämmeneen... - sinua!!!
PetrusB kirjoitti:
---
Hyi minua, kun tuli mieleen kaikenlaista siitäkin, mikä saa uskomuksen mukaan karvat kasvamaan vaikka kämmeneen...MQ ei oo rivo kirjottaja!!!!
- MuisQuu
PetrusB kirjoitti:
---
Hyi minua, kun tuli mieleen kaikenlaista siitäkin, mikä saa uskomuksen mukaan karvat kasvamaan vaikka kämmeneen...Voisiko tuo uskomus pitää paikkaansa...Ööööh..en usko...Niin vähän on tallustellut vastaan karvoittuneita käsiä;o))...
Kumpi käsi? Sovitaanko et jos oikein kummallisia tulee, kerrot ne vaikka postin kautta?
- MuisQuu
Anna vuan se käpälä, joka on lähinnä syäntä...Non niin...Hmm...kysseessä on siis upia blonti..Oikkee miekkosten päeväunelma. Sisua löyttyy ko pohojalaasesta kyläpahasesta..Helevatan kilttikkii out..ja naesimmeinenkkkkkiiih vielä;o))...
MuisQuu kirjoitti:
Anna vuan se käpälä, joka on lähinnä syäntä...Non niin...Hmm...kysseessä on siis upia blonti..Oikkee miekkosten päeväunelma. Sisua löyttyy ko pohojalaasesta kyläpahasesta..Helevatan kilttikkii out..ja naesimmeinenkkkkkiiih vielä;o))...
sopi ku liikavarvas silmään;)
Entäs se tulevaisuus? Onko kovinkin karvainen?- MuisQuu
a-v kirjoitti:
sopi ku liikavarvas silmään;)
Entäs se tulevaisuus? Onko kovinkin karvainen?ja luppaan siulle kesän;o))... Kesä tulloo yhessä hujjauksessa ja siäh liitelet kevyen perhosen laella minihammeessa..tyylillä terassien ohi..Voe tokkiisa...Kerran miäh nään siun poikkeevan kykymälle virvotusjuomalle..Joku kalju ja kommee könsikäs vilikuilee, vuan siäh vaan vienosti kulumain alta vilikaset komistusta...
Jussina paekallisella tantsulavalla et ehi olla seinäryysysenä ja tiiossa onkkii turvonneet koevet ja takaliston seuvulla kommeita mustelmii...;o))... MuisQuu kirjoitti:
ja luppaan siulle kesän;o))... Kesä tulloo yhessä hujjauksessa ja siäh liitelet kevyen perhosen laella minihammeessa..tyylillä terassien ohi..Voe tokkiisa...Kerran miäh nään siun poikkeevan kykymälle virvotusjuomalle..Joku kalju ja kommee könsikäs vilikuilee, vuan siäh vaan vienosti kulumain alta vilikaset komistusta...
Jussina paekallisella tantsulavalla et ehi olla seinäryysysenä ja tiiossa onkkii turvonneet koevet ja takaliston seuvulla kommeita mustelmii...;o))...Viimeinki sellanen kesä ku oon aina halunnu;)
- MuisQuu
a-v kirjoitti:
Viimeinki sellanen kesä ku oon aina halunnu;)
välillä levätäkkii riippumatossa, tutkaellen syntyjä syviä.
Äkillinen viherpeukalon kolottaminen ajjaa siut lähimppään puutarhamyymällään..JO on kohta siukkin paviljonki korreessa kukassa..Puutarhas loestaa...monien tekstiviestien sävyin;o))... MuisQuu kirjoitti:
välillä levätäkkii riippumatossa, tutkaellen syntyjä syviä.
Äkillinen viherpeukalon kolottaminen ajjaa siut lähimppään puutarhamyymällään..JO on kohta siukkin paviljonki korreessa kukassa..Puutarhas loestaa...monien tekstiviestien sävyin;o))...kesän ensimmäinen salama osuu mua päähän ja jos ei tapa, hiukset ny kumminki lähtee...
- MuisQuu
a-v kirjoitti:
kesän ensimmäinen salama osuu mua päähän ja jos ei tapa, hiukset ny kumminki lähtee...
Justiinsa olin laettamassa siulle ettet vuan haksaha ottamaan kultassiin kutreihis afroo..Suosittelen aena salaman näkyillessä sinun syöksähtelevän maastoon puskien sekkaan...Turvavarusteena uimalakki...semmonen tiukka ja guminen..Varmuuven vuoks voet sonnustautua siihen lakkiin koko kesän;o))...
MuisQuu kirjoitti:
Justiinsa olin laettamassa siulle ettet vuan haksaha ottamaan kultassiin kutreihis afroo..Suosittelen aena salaman näkyillessä sinun syöksähtelevän maastoon puskien sekkaan...Turvavarusteena uimalakki...semmonen tiukka ja guminen..Varmuuven vuoks voet sonnustautua siihen lakkiin koko kesän;o))...
on silti taattu? Kyllä mun tosissaan täytyy olla ihana;) Vihree uimalakki on varmaan sopivin jos puskaan kerran...? Lasitkin vois olla hyvät ettei sääsket tunge silmiin...
Tästä tulee hiano kesä!- MuisQuu
a-v kirjoitti:
on silti taattu? Kyllä mun tosissaan täytyy olla ihana;) Vihree uimalakki on varmaan sopivin jos puskaan kerran...? Lasitkin vois olla hyvät ettei sääsket tunge silmiin...
Tästä tulee hiano kesä!Paras kesä sittä ööh...(tätä ei voe laettaa tähän...)...
Näätät niin korreelle ja sulava liikkeiselle syöksyessäs salamointia karkuun, että jo loppukesästä piäset kymmenen uutisten kevennykseen..Julkimon elämä outtaa...:o))...
Tässä onkin paekallaan varottoo sinnuu ministerismiehistä;o))...Varo niitä...niillä on korkeemman tegnologian kännykät...;o))..
- mikhaildenisov
toisiamme,osaan ennustaa ja vaikuttaa muitten tulevaisuuteen!!
- MuisQuu
sitten vaan...;o))...
- mikhaildenisov
MuisQuu kirjoitti:
sitten vaan...;o))...
illan jatkoa!!Halipusun kanss!)*
- MuisQuu
mikhaildenisov kirjoitti:
illan jatkoa!!Halipusun kanss!)*
lähestymistäes..Oot viisas könsikäs...Kaakkoo on turvallisinta halia povarinketaletta;o))...
- tässä.........
Kerro annatko mulle??;)
- MuisQuu
Et taenna tieteekkän jotta jos povareukkoo männöö kiksauttamaan niin jouttuu pulloon ijäks ja ajaks..;o)))...
Miäh annan siulle käspäevää ja luppoon ens suvena lemppee...eloveenatytöltä vuosmallia - 32;o))...
kerro kerro.....
- MuisQuu
ruskeeverikön suomen cigacosta;o))...Tuo povarin kissa maukkuu siihen malliin, että taeat ollakkii oikkee kissaimmeinen,,,vallan peto itekkii, kun sille piälle satut;o)..
Piä nyt varas nuor naenen...Yks kutale...(vaekka kommeelta näättääkkii) tahtoopi siut suattoo avioliiton tyveneen satamakauountiin...Vuan...Anna sille rukkaset..Ota se alakerran kolli...Sillä on enemmän anttoo siun kaltaselle naeselle;o)...
- Sini_siivetär
ei puutu kuin pitsihanskat..mielenkiitoista odottaa vastausta..
- MuisQuu
Vuan niin paljon suanneet kokkee..;o))
Siun hentoset siipes tippuu toukokuun lopulla ..Tilalle lasvaa semmoset vahvat ja voimakkaat kultaiset liitimet...Ne kanttaa siut elänän myrskystä tyveneen.
Kesäkuussa suat naattia viinikellaris uarteista pienestä hiprakasta aena kunnon pyörrytykseen suakka.
Varo sitä kesärenkiä...Se on oekkee kelemi...Sannoo olevansa työtön hiihtäjä..Vielä mitä..Viinin maestaja se on..Sen sua nähhä, ko tarjoot sille viintäs puutarhassaes...Se ketale purskuttaa nektariinia enstäes suussaan ja sylykee sittä hyvän nesteen mäjelle...Nyt en ihan selekeesti näje...tarkottaako se sinnuu vaeko viintä...kertoessaan tääteläesestä ja hyvin kypsynneestä;o))... - Sini_siivetär
MuisQuu kirjoitti:
Vuan niin paljon suanneet kokkee..;o))
Siun hentoset siipes tippuu toukokuun lopulla ..Tilalle lasvaa semmoset vahvat ja voimakkaat kultaiset liitimet...Ne kanttaa siut elänän myrskystä tyveneen.
Kesäkuussa suat naattia viinikellaris uarteista pienestä hiprakasta aena kunnon pyörrytykseen suakka.
Varo sitä kesärenkiä...Se on oekkee kelemi...Sannoo olevansa työtön hiihtäjä..Vielä mitä..Viinin maestaja se on..Sen sua nähhä, ko tarjoot sille viintäs puutarhassaes...Se ketale purskuttaa nektariinia enstäes suussaan ja sylykee sittä hyvän nesteen mäjelle...Nyt en ihan selekeesti näje...tarkottaako se sinnuu vaeko viintä...kertoessaan tääteläesestä ja hyvin kypsynneestä;o))...että mikä kutke tuolla selässä on, mutta sulkasatohan mua on uhkaamassa näköjään..ja tuosta viikingistä..vai on se ketale vain kyttäämässä mun viinipulloja ja kehtaa viä alkaa syleskellä hyvää ainetta mäelle, että mä sitä taas korvasta riepotan, että kehtaa..kiitos sulle ennustuksesta, tulipa hyvää tietoo..
- MuisQuu
Sini_siivetär kirjoitti:
että mikä kutke tuolla selässä on, mutta sulkasatohan mua on uhkaamassa näköjään..ja tuosta viikingistä..vai on se ketale vain kyttäämässä mun viinipulloja ja kehtaa viä alkaa syleskellä hyvää ainetta mäelle, että mä sitä taas korvasta riepotan, että kehtaa..kiitos sulle ennustuksesta, tulipa hyvää tietoo..
exaktia tiettoo. En ou mikkää harhaanjohtaja...Sytämenasiana on aattoo immeisiä löytämmään ihtesä..;o))...
Ota sitä ketaletta kaksin käsin kiinni...Suat siitä hyvän ropelikorvasen pihatontun kesäpuutarhaas..Se toemmii samalla tuuliviirinä ja näen ollen suat siitä illoo ja hyötyäkkii;o))))...
- kbasa
kun yritin multaa pöyhiä..
kaikki uurteet ovat nyt poissa :-(
onnistuuko povaus laisinkaan..??- MuisQuu
Mitä miäh näänkkään kaehisilla silimilläen..Niän mahottoman hyvän immeisen...isolla M kirjaemella;o)...
Hää on niin lutukaenen ja syötävä, että tämän povarineukon tosi täysi maha alako tuasen kurisemmaan;o))))... - kbasa
MuisQuu kirjoitti:
Mitä miäh näänkkään kaehisilla silimilläen..Niän mahottoman hyvän immeisen...isolla M kirjaemella;o)...
Hää on niin lutukaenen ja syötävä, että tämän povarineukon tosi täysi maha alako tuasen kurisemmaan;o))))...onko kätöstä syytä enää uurtauttaakaan..?!
perunko ensi tiistain uurtautustuokion? Kyllä varmaan perun, koska uurtautus on kallista puuhaa :-) - MuisQuu
kbasa kirjoitti:
onko kätöstä syytä enää uurtauttaakaan..?!
perunko ensi tiistain uurtautustuokion? Kyllä varmaan perun, koska uurtautus on kallista puuhaa :-)Ne käsien uurtauttajat on puoskareita. Ne vuan ottaa siulta rahat poes poekkeen ja vastinneeks suat viärät uurteet...Suattaa olla vaekka Kolumbialaisen huumemafiooson uurteet:o/...
- Kotkanpoika.
Koura.... ;-)
- MuisQuu
poekasen koura. Miehen turvallinen näppi..semmonen joka kesällä heilaattaa naesen, kuin naesen semmoseen lentoon, että helemat vuan hulumuvaa...;o))...
Vältä kuitennii semmosia naesia, jotka ihtiään tykö tekköö,,,Valitse se seinäryysynen...ja varmasti yllätyt:o))...
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593521Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482683Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241234