Mulla on ollut aina runsas valkovuoto, mutta nyt viime päivien aikana se on ollut erittäin pistävän ja voimakkaan hajuista. Koskaan ei ole sellaiselta haissut. Voisko olla joku sukupuolitauti mulla?
Ja tämä keneltä epäilen että olisin voinut jonkun taudin saada, niin seksin jälkeen mulle tuli alapäähän pieni ja erittäin kipeä haava? Mutta ajattelin, että se vain johtui siitä että olin loppuseksin aikana ihan kuiva ja jätkä jyyssäsi aika pahassa asennossa.. Että tuskin se liittyy mihinkään tautiin?
Jos menen esim. virtsatestiin, niin selviääkö siinä kaikki taudit? Koska en yhtään tiedä mitä sukupuolitautia pitäisi epäillä..
Pistävän hajuinen valkovuoto
4
809
Vastaukset 4
Bakteeri vaginoosi. Mene hoitoon tai kestä hajua. Ei selviä virtsatestissä.
- aloittaja
pitääkö tälläisessä tapauksessa hakeutua gynelle vai riittääkö ihan terveyskeskus? että tarviiko alapää tutkia vai riittääkö pelkkä kuvaus vaivasta?
- roair
aloittaja kirjoitti:
pitääkö tälläisessä tapauksessa hakeutua gynelle vai riittääkö ihan terveyskeskus? että tarviiko alapää tutkia vai riittääkö pelkkä kuvaus vaivasta?
mene gynelle. siellä osataan kertoa mikä vaivaa
- ..................
roair kirjoitti:
mene gynelle. siellä osataan kertoa mikä vaivaa
Epäilen....että on emätintulehdus...."silakanhaju" kertoo sen....=)gynekologi antaa lääkkeet... haju menee muutamassa päivässä ohi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511692Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 62586
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551