Mulla on ollut aina runsas valkovuoto, mutta nyt viime päivien aikana se on ollut erittäin pistävän ja voimakkaan hajuista. Koskaan ei ole sellaiselta haissut. Voisko olla joku sukupuolitauti mulla?
Ja tämä keneltä epäilen että olisin voinut jonkun taudin saada, niin seksin jälkeen mulle tuli alapäähän pieni ja erittäin kipeä haava? Mutta ajattelin, että se vain johtui siitä että olin loppuseksin aikana ihan kuiva ja jätkä jyyssäsi aika pahassa asennossa.. Että tuskin se liittyy mihinkään tautiin?
Jos menen esim. virtsatestiin, niin selviääkö siinä kaikki taudit? Koska en yhtään tiedä mitä sukupuolitautia pitäisi epäillä..
Pistävän hajuinen valkovuoto
4
790
Vastaukset
Bakteeri vaginoosi. Mene hoitoon tai kestä hajua. Ei selviä virtsatestissä.
- aloittaja
pitääkö tälläisessä tapauksessa hakeutua gynelle vai riittääkö ihan terveyskeskus? että tarviiko alapää tutkia vai riittääkö pelkkä kuvaus vaivasta?
- roair
aloittaja kirjoitti:
pitääkö tälläisessä tapauksessa hakeutua gynelle vai riittääkö ihan terveyskeskus? että tarviiko alapää tutkia vai riittääkö pelkkä kuvaus vaivasta?
mene gynelle. siellä osataan kertoa mikä vaivaa
- ..................
roair kirjoitti:
mene gynelle. siellä osataan kertoa mikä vaivaa
Epäilen....että on emätintulehdus...."silakanhaju" kertoo sen....=)gynekologi antaa lääkkeet... haju menee muutamassa päivässä ohi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827