Stadi on nykyään niin täynnä juntteja, että tyytyväinen olen asuessani nykyään muualla. Ainoa hyvä hetki olla stadissa on juhannus, silloin kaikki juntit lähtee mökeilleen tai ties minne. Stadi aivan perseestä nykyään kaikenmaailman urpojen trendipellejen takia, aidot stadilaiset alkavat muuttaa muualle!
junttila
4
328
Vastaukset
- stadin kundi
olen kyllä pikkasen samaa mieltä ei täällä ole muuta aikaa tosiaan kuin jussi kun täällä on omat paikalla kun kaikki jyskyt on lähteneen himaansa viettämään lomaa.Eihän täällä asu enää paljajalkasii stadilaisii kuin jotain 10%koko jengistä loput on jyskyjä;=))))
- ade
Minkä vitun takia noi kengättömät stadilaiset on niin tärkeitä? Suomea se on se vitun stadikin niinku muukin maa.
Eikö perkele sinne saa muuttaa kuka haluaa häh??
Taitaa olla noi "mä sä" teinit kaikki nussittu Pohjois Karjalan mökeissä kumminkin.
Miksi ne ei kelpaa? - stadin kundi
ade kirjoitti:
Minkä vitun takia noi kengättömät stadilaiset on niin tärkeitä? Suomea se on se vitun stadikin niinku muukin maa.
Eikö perkele sinne saa muuttaa kuka haluaa häh??
Taitaa olla noi "mä sä" teinit kaikki nussittu Pohjois Karjalan mökeissä kumminkin.
Miksi ne ei kelpaa?mun puolesta tulla ketä vaan mutta miksi kaikki siellä landella sanoo aina kuinka huono mentsa tää stadi on ja sit on kuitenkin tulossa tänne jäisi sinne sit budjaamaan eikä valita meistä,kyllä täällä on tilla tulla mä voisin jo kohta lähtee liitään täältä eihä tää mikään stadi olekaan kun jyskyjä asuu täällä 80%
- zadi
Minusta Helsingissä on välillä aika pieruu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948